Skrevet av Emne: "Bol burde bli lov"  (Lest 32360 ganger)

Utlogget erikv2

Sv: "Bol burde bli lov"
« #90 : 05. desember 2010, 23:33 »
Vil forøvrig anbefale alle å gå gjennom det riksrevisjonen har vært ute med i år.

Ekstremt interessant lesning. Kosmo har virkelig gått fra å være en douchebag til å bli en ass-kicker av høyeste rang. Praise him.

Kanskje man neste år finner ut at man kan spare penger på å legge ned riksrevisjonen. Staten tar jo aldri til seg noe av det dem kritiserer uansett. Selv om det relativt sinnsyke kritikker.

Jeg ser jo forsåvidt at det er enkelt å kaste vekk penger man aldri har vært med å tjene  =)

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: "Bol burde bli lov"
« #91 : 06. desember 2010, 11:14 »
Jeg kjenner på en følelse av at jeg ikke trenger å vite forferdelig mye om skolesystemet i Slovakia før jeg kan mene at doping ikke burde bli lov til hvermansens bruk.Men det er sikkert bare meg.

LT

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: "Bol burde bli lov"
« #92 : 06. desember 2010, 15:53 »
Jeg kjenner på en følelse av at jeg ikke trenger å vite forferdelig mye om skolesystemet i Slovakia før jeg kan mene at doping ikke burde bli lov til hvermansens bruk.Men det er sikkert bare meg.

LT
Sosialistfaen! Tongue
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: "Bol burde bli lov"
« #93 : 07. desember 2010, 22:35 »
Korrekt.
Feil
Reseptbelagt medisin fungerer ikke likta. Akkurat som at Kokain og amfetamin ikke fungerer likt som nolvadex. Et ufattelig uheldig sammenligningsgrunnlag å sammenligen sentralstimulerende (m.m) med anabole steroider.

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: "Bol burde bli lov"
« #94 : 07. desember 2010, 22:37 »
4. vi har et politi og rettsvesen som ikke har kompetanse eller resurser til å løse kriminalitet. Det eneste de makter å ta seg av er fartskontroller.

Vi har et rettsvesen som er inkompetent til å løse kriminalitet sier du? Nå er jeg fryyyyktelig spent på hva du begrunner dette i

Utlogget StenDA

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 230
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 230

Sv: "Bol burde bli lov"
« #95 : 07. desember 2010, 23:19 »
Klart at det er lett å se på det å bruke så mye tid på familiefedre i trafikken som har dårlig tid til jobben som unødvendig, muligens med rett også. Men samme greia gjelder også hvordan det blir brukt masse midler på å ta fildelere i andre land. Uansett er det faktisk politiets jobb også å forhindre situasjoner hvor dine handlinger går ut over andre.

Når det er sagt, er jeg en smule uenig i dette. Jeg mener menneskene må ha regler, men de verste lovbryterne er i første omgang også de som rekrutter nye mennesker til miljøet. Det er disse toppene politiet må stoppe. Klart bryter du fartsgrensen kan døden bli utfallet, men døden kan bli utfallet om du følger alle regler også. Politiet har viktigere ting å gjøre enn å stoppe fartssyndere og fildelere er poenget mitt.

Utlogget pinglo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 438
  • Honnør: 140
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 438

  • Oslo SK-løfter
Sv: "Bol burde bli lov"
« #96 : 07. desember 2010, 23:44 »
Politiet håndhever loven. Det sier seg selv at det går ikke han å ha lover der man kan bryte dem så mye man vil uten risiko for å bli tatt for det, da har jo disse ingen funksjon. Man kan ikke bortprioritere småkriminalitet bare fordi man har "større" kriminelle. Er det ikke lov å kjøre over fartsgrensen, må noen håndheve dette, er det ikke lov med pokerspill, må man også raide pokerklubber osv.

Om man mener at noen av lovene burde endres, må man faktisk henvende seg til den lovgivende makten, ettersom politiet ikke bestemmer norges lover Smiley

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: "Bol burde bli lov"
« #97 : 07. desember 2010, 23:49 »
Politiet håndhever loven. Det sier seg selv at det går ikke han å ha lover der man kan bryte dem så mye man vil uten risiko for å bli tatt for det, da har jo disse ingen funksjon. Man kan ikke bortprioritere småkriminalitet bare fordi man har "større" kriminelle. Er det ikke lov å kjøre over fartsgrensen, må noen håndheve dette, er det ikke lov med pokerspill, må man også raide pokerklubber osv.

Om man mener at noen av lovene burde endres, må man faktisk henvende seg til den lovgivende makten, ettersom politiet ikke bestemmer norges lover Smiley
er vel strengt tatt domstolene som håndhever lovene. Politiet kan ikke gjøre som de vil, selv om de tror de anvender loven riktig

Utlogget StenDA

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 230
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 230

Sv: "Bol burde bli lov"
« #98 : 08. desember 2010, 10:02 »
Politiet håndhever loven. Det sier seg selv at det går ikke han å ha lover der man kan bryte dem så mye man vil uten risiko for å bli tatt for det, da har jo disse ingen funksjon. Man kan ikke bortprioritere småkriminalitet bare fordi man har "større" kriminelle. Er det ikke lov å kjøre over fartsgrensen, må noen håndheve dette, er det ikke lov med pokerspill, må man også raide pokerklubber osv.

Om man mener at noen av lovene burde endres, må man faktisk henvende seg til den lovgivende makten, ettersom politiet ikke bestemmer norges lover Smiley
Jeg er ikke uenig.

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
RE: Dear John Witherspoon
« #99 : 20. januar 2011, 15:05 »
Dear John Witherspoon;

"Is steroid use ruining professional sports?"

http://www.youtube.com/watch?v=SWkkQZMsT3I#noexternalembed&feature=related
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!