Skrevet av Emne: NSM 2011  (Lest 152803 ganger)

Utlogget widarrr

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 378
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 378

  • WSM-2012
Sv: NSM 2011
« #210 : 26. april 2011, 21:56 »
Ja det er litt trist at ting ryktes før det er sikkert...

Det er nemlig slik i sponsorjakt, at det er en god stund fra man blir enig i en telefon, mail eller et møte og til en endelig kontrakt er signert og alle ønsker omkring øvelser osv er spikret.

I tiden fra en sponsor er interessert og til alt er klart for offentliggjøring er det alltid diskusjon og frem og tilbake mellom svend og knut ole (gym2000) på hva som lar seg gjøre å få til, hva sponsoren ønsker og hva Svend ønsker å ha på konkurransen...

derfor er det litt trasig når noen får med seg denne tvilen/diskusjonen og så ikke greier vente til noe er spikra.


Svend var oppe på Geithus hos Gym 2000 IDAG!!! og fikk endelig bekreftet at de mest sannsynlig får det til slik den nye sponsoren ønsker.

Han kjørte rett derfra og hit, og nå har jeg publisert den nye øvelsen FØR jeg leste det vidarr skrev her... og dette ble bestemt...  IDAG...


Erre mulig.

Uansett - hercules hold går ut. resten står i artikkelen på forsiden.
Helt alvorlig Egil , denne sure holdningen jeg får av dere pga jeg finner ut at folk i folk er infomert men ikke alle syntes jeg du dere kan holde dere får god til , når jeg kommer på trening og folk er allerede begynt trene den nye øvelsen og jeg og andre ikke er infomert føler jeg det er rett og SI IFRA ... da må heller forandring i øvelser holdes helt og ikke litt hemmelig..
Hordalands sterkeste man nr 2 2009
Nm -105kg klasse nr 9 2009
Nm -105kg klasse nr 2:) 2010
Morsø sterkeste mann nr 1 JAA 2010
hordalands sterkeste mann nr4 2010
Strongmann på vektertorget åpen klasse nr 1 :D2011
Norges mester i hantel press 2011 95kg
Norges sterkeste mann 2011 7 plass Cheesy
2 plass hordalands 2011
3 plass showlift 2011
2plass fitnessmessen2012
3plass kvallik NSM 2012
9plass NSM 2012
8plass nordens sterkeste
VERDENS STERKESTE MANN -105 2012

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: NSM 2011
« #211 : 26. april 2011, 21:57 »
det ble sagt fra. med en gang svend hadde vært på geithus med de nye koffertene og han sa at det skulle publiseres.

det står på artikkelen på forsiden.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: NSM 2011
« #212 : 26. april 2011, 22:08 »
Dette er helt problemfritt.
Vi er blitt bortskjemte her i norge med utrolig god info i meget god tid før de aller fleste konkurranser. Smiley

Be gamle karlsen fortelle om hvordan det var i en periode på begynnelsen av 2000-tallet internasjonalt... Grin da fikk de vite øvelsene da de kom til hotellet dagen før konken.

Dette er en endring fra en grepsøvelse til en annen. Svend har vært meget UHELDIG og mistet en sponsor som faktisk hadde signert.....

og så har han vært flink som har fått inn en veldig tøff sponsor nå på tampen. dette er utrolig bra både for arrangementet og på lang sikt. Smiley

Utlogget Biffmaister

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

  • Real men lift stones!
Sv: NSM 2011
« #213 : 26. april 2011, 22:13 »
I frykt om å høres ut som NKS våger jeg fortsatt å spør: Hvordan er disse farmersene i fasong,lengde og høyde til håndtak?  Smiley
Norgesmester i grep 2011
Norgesmester i grep 2012
3. Plass Ironmind Grip Classic
Norgesmester Rolling Thunder 2013
Norgesmester Farmers Walk 2013

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: NSM 2011
« #214 : 26. april 2011, 22:19 »
vel...

de er ikke laget enda... Knut Ole fikk selve koffertene idag og de sjekket hvor mye vekt de kunne få i dem. Smiley

Men de er over en meter lange, ganske høye og meget smale... så det blir mye bedre enn de gamle NSM loddene Smiley


Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: NSM 2011
« #215 : 26. april 2011, 23:09 »
Hmmm...jeg ser at det er dekkvelt i finalen. Innebærer det at det ikke blir dekkvelt i kvalikken?

Jeg har ingen planer om å kvalifisere meg og vil derfor kun fokusere på de tre øvelsene som inngår i kvalikken, nemlig. Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: NSM 2011
« #216 : 26. april 2011, 23:16 »
Noen visst noe og noen visste det ikke. Dumt, men sonn er det no. Vi/jeg kan synes det er så dumt som overhode mulig, men ikke noe å gjøre med. Og ja, jeg synes det er dumt, og forstår å har samme mening som Vidar lengre opp her!!. Så er det sakt.

Men skal man se på det på en anne side, så må alle som vil være med i en NSM finale være klare for forandirnger hele tiden. Og være sterk i ALT!

Forresten minner NSM 2011 veldig mye om COT 2009 Wink Lars må være gla.. Men siden jeg slo han der, må vel jeg være enda mere gla.. Wink Blir ett ROTTE RACE!!!!

Utlogget widarrr

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 378
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 378

  • WSM-2012
Sv: NSM 2011
« #217 : 26. april 2011, 23:28 »
Noen visst noe og noen visste det ikke. Dumt, men sonn er det no. Vi/jeg kan synes det er så dumt som overhode mulig, men ikke noe å gjøre med. Og ja, jeg synes det er dumt, og forstår å har samme mening som Vidar lengre opp her!!. Så er det sakt.

Men skal man se på det på en anne side, så må alle som vil være med i en NSM finale være klare for forandirnger hele tiden. Og være sterk i ALT!

Forresten minner NSM 2011 veldig mye om COT 2009 Wink Lars må være gla.. Men siden jeg slo han der, må vel jeg være enda mere gla.. Wink Blir ett ROTTE RACE!!!!
  ja blir spennende no Smiley Lars er sulten og du er i toppform Smiley at det ligner cot er jo bra Cheesy han har vel lengtet etter revansje der i 2 år no Cheesy
Hordalands sterkeste man nr 2 2009
Nm -105kg klasse nr 9 2009
Nm -105kg klasse nr 2:) 2010
Morsø sterkeste mann nr 1 JAA 2010
hordalands sterkeste mann nr4 2010
Strongmann på vektertorget åpen klasse nr 1 :D2011
Norges mester i hantel press 2011 95kg
Norges sterkeste mann 2011 7 plass Cheesy
2 plass hordalands 2011
3 plass showlift 2011
2plass fitnessmessen2012
3plass kvallik NSM 2012
9plass NSM 2012
8plass nordens sterkeste
VERDENS STERKESTE MANN -105 2012

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: NSM 2011
« #218 : 26. april 2011, 23:51 »
hva annet skal svend gjøre da, enn å skaffe sponsorer og lage stevne??

kan ikke la være å endre øvelse bare fordi ikke alla blir varslet like raskt. Ting må jo på plass på en måte først.... Og hvem har tjent på dette???


Jo, alle.... siden det trygger stevnet at svend får inn sponsorer nok...


Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: NSM 2011
« #219 : 27. april 2011, 08:27 »
hva annet skal svend gjøre da, enn å skaffe sponsorer og lage stevne??

kan ikke la være å endre øvelse bare fordi ikke alla blir varslet like raskt. Ting må jo på plass på en måte først.... Og hvem har tjent på dette???


Jo, alle.... siden det trygger stevnet at svend får inn sponsorer nok...



Saken er vel ikke noe ang at Svend skaffer ny sponsor eller ikke. Eller at øvelser blir forandret eller ikke. Det er liksom ikke saken, som jeg har forstått det.
Saken er vel at Svend hadde (sikkert) anelser om dette for 1-2 uker(?) siden. Og da fikk noen av utøverne tydligvis vite om dette vite om dette, siden det har gått rykter som Vidar sier. Og da fått muligheten til å trene på den evt nye øvelsen i 1-2 uker lengre enn de som ikke har fått vite noe, de som fikk vite om den i går her på forumet..

Kan bytte og forandre øvelser så mye som man vil for min del. Så lenge det er til det beste for NSM osv osv. Men hold fullstendig kjeft før det evt blir lakt ut her på forum og offentilg gjort da. For det blir ekstra dumt når slik som feks Kikki skriver at det er likt for alle, ingen vet noe. Når det tyder veldig på det motsatte, at faktisk noen folk vet noe som ingen andre vet...

Regner med du ser den? Smiley Og dette er ikke ett forsøk på å lage faenskap. Og "såre" Dere som driver med NSM.

Til utøvere og folk: Alle som skal delta på NSM har trent farmers, siden det er farmers i kval på NSM. Blir ett dritt bra NSM uansett dette Wink

Stå på de siste ukene nå!!!!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: NSM 2011
« #220 : 27. april 2011, 08:40 »
Tydeligvis er det noen som har snappet opp Svend sine tanker/planer før avtalen var i boks. og kanskje 1 uke før oss andre. Det er 4 uker til NSM og ikke akkurat noen gedigen forandring.

Jeg skjønner selvfølgelig poenget, selv om det er et meget lite ett. Det er såpass mange mennesker involvert rundt svend, at noen er dømt til å høre ting bli snakket om før det er sikkert.

Og det er der MITT poeng ligger. Ingenting har vært sikekrt, og ergo har man ikke kunnet slenge ut ryktet før det er bankers. Heldigvis i dette tilfellet så ble det signering og avtale.

I motsatt fall ville det selvfølgelig ikke blitt gjort noen endring, og da hadde enkelte fokusert litt for lite på hercules siden de hadde trent farmers i steden... Wink

p.s. jeg har ikke trent farmers, om det betyr noe Wink

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: NSM 2011
« #221 : 27. april 2011, 08:43 »
Spennende dette Smiley

Men dette medfører at to av kvalikøvelsene er samme som finaleøvelsene eller?

Dekk og farmers...

Stemmer det?
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: NSM 2011
« #222 : 27. april 2011, 08:57 »
Spennende dette Smiley

Men dette medfører at to av kvalikøvelsene er samme som finaleøvelsene eller?

Dekk og farmers...

Stemmer det?
ja det stemmer,men forskjellige farmers og dekk fra kvallik til finale

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: NSM 2011
« #223 : 27. april 2011, 09:43 »
Beklager om jeg skrev noe feil her. Jeg trodde helt ærlig ingen viste mer enn andre ...
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: NSM 2011
« #224 : 27. april 2011, 10:16 »
hva annet skal svend gjøre da, enn å skaffe sponsorer og lage stevne??

Er det for mye forlangt at han skal sykle på en enhjulssykkel mens han sjonglerer fargerike baller som pauseunderholdning, da? Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!