Skrevet av Emne: NSM 2011  (Lest 152324 ganger)

Utlogget TBF

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 778
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 778

Sv: NSM 2011
« #240 : 03. mai 2011, 23:03 »
Så du mener de følgende under her ikke har noe i finalene å gjøre heller da etter som flere av de er tynninger eller ferske i sporten å ikke vill ha sjangs til å hevde seg sammen med topp 6? Det synes jeg nesten blir for dumt! Da for du prøve å gjøre en bedre jobb en Svend Karlsen å rekkrutere flere beist til sporten;) Da for du heller la være å se kvaliken vis du synes dette er et problem og Nsm for den slags skyld for at du synes halv parten tydlig vis ikke har noe der å gjør;)
Nils Kjetil Sande, Ole Junior, Egil Berli-Johnsen, Tore Høgda,  Kevin Larsen. Sigbjørn Sønderland  hentet ifra fjor årets NSM

Jeg snakker da ikke om de gutta der. Jeg mener gutter som f.eks meg, som ikke har noe og gjøre der.
Norgesmester i grep -90 2011.

Sterkmanntrening

dave the brave

  • Gjest
Sv: NSM 2011
« #241 : 04. mai 2011, 00:36 »
apropos, noen som vet om det er lov å "mellomlande" på maven i vendinga i apollons i år, uten belte selvfølgelig? prøver noen forskjellige teknikker om dagen...

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: NSM 2011
« #242 : 04. mai 2011, 09:28 »
http://www.ironmind.com/ironmind/opencms/Articles/2011/May/Norwayxs_Strongest_Man-Strongman_and_More.html

Ser dekkvelt ikke står her på listen. Men det er vel bare en skrive feil. Også som at jeg ser at hjem byen til svend heter: Brammen Wink


Utlogget Svend Viking Karlsen

  • Verdens Sterkeste Mann 2001
  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 238
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: NSM 2011
« #243 : 04. mai 2011, 10:58 »

Det stemmer  Grin Skal ringe Randell og få retta opp de to feila du påpeker Espen. Så kommer vi til å starte massiv markedsføring fra i dag, da kommer vi også til å legge ut plakaten. Venter bare på startsignal fra Billettservice.
Om noen vil ha plakaten elektronisk for og printe og henge opp så blir den tilgjenngelig på TF i løpet av dagen. Da vil jeg være evig takknemelig  Grin

MVH Svend V Karlsen


Verdens Sterkeste Mann 2001
www.viking-power.no


Sjef for Legger uten grenser (57 cm @ 137 kg KV)

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: NSM 2011
« #244 : 04. mai 2011, 11:00 »
Oppfordrer alle til å printe ut plakaten og henge den opp der man bor og trener Smiley

Bruk også facebook flittig alle sammen!

Dette ser jo bare helt fantastisk ut!!! Smiley

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: NSM 2011
« #245 : 04. mai 2011, 12:35 »
http://www.ironmind.com/ironmind/opencms/Articles/2011/May/Norwayxs_Strongest_Man-Strongman_and_More.html

Ser dekkvelt ikke står her på listen. Men det er vel bare en skrive feil. Også som at jeg ser at hjem byen til svend heter: Brammen Wink



Dekkvelt blir muligens bytta ut med363 kg Framecarry med tykt håndtak Espen.. Cheesy

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: NSM 2011
« #246 : 04. mai 2011, 13:05 »
Dekkvelt blir muligens bytta ut med363 kg Framecarry med tykt håndtak Espen.. Cheesy

Ja, da er vi alle fuckt!! Smiley

Utlogget gewgwefwed31d31d

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: NSM 2011
« #247 : 04. mai 2011, 14:22 »
Du kan ikke bruker Nils Kjetil som motargument, fordi han klarte faktisk å kvalle seg, og er som du sier den beste i -105. Jeg sikter til vanlige hobbyutøvere, som er middels i -105 eller -90 for den saks skyld. Hvorfor i all verden skal man tro at en klarer og kvalle seg til Norges Sterkeste Mann med og ta en rep på akslingen, gå 10 meter farmers og 2 flipp på dekket.
Jeg syns det blir litt unødvendig og stille bare for og si en har deltatt på kvalliken. Skal du ha konkuranseerfaring er det massevis av passende konkuranser.

1. Jeg gjør dette for erfaringens skyld. Stevnet er bare 1 time fra mitt bodsted, de fleste andre er "langt pokker i vold" (skal flytte til hutti heiti til sommeren)
2. Deltagelsen er strategisk, med tanke på at jeg skal "satse" til neste år. Altså gå for fult for finalen
3. Gidder ikke holde en diskusjon om dette. Var bare et hyggelig spørsmål om det var en eller to til, rundt 100 kg tallet, som skulle delta. Om du syns det er en tragedie at ikke alle "fullfører" vær øvelse får det være ditt problem.

Back to topic Smiley

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: NSM 2011
« #248 : 04. mai 2011, 14:32 »
Hvorfor ikke la gutta som faktisk har noe i finalen og gjøre styre kvaliken selv? Det er sikkert jævlig irriterende og vente mellom øvelsene på at en gjeng med tynninger som ikke har sjans allikevel, skal more seg.

Jeg har ingenting i finalen å gjøre selv om jeg veier rundt 112kg. Men jeg stiller for å få stevneerfaring og se om kroppen er noenlunde frisk etter ørten ulike skader.
Det er tross alt ikke flust med konkurransemuligheter i strongman.

Husk:
Det viktigste er ikke å vinne, men å få en kompis til å ta noen jævlig kule bilder underveis i konkurransen som man kan bruke for å dra damer på sexdate.no i ettertid. Tongue




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: NSM 2011
« #249 : 04. mai 2011, 14:35 »
apropos, noen som vet om det er lov å "mellomlande" på maven i vendinga i apollons i år, uten belte selvfølgelig? prøver noen forskjellige teknikker om dagen...

Håper det, ellers er jeg "le fucked" som de sier i Frankrike. Smiley
Det har vært lov tidligere, så jeg ser ingen grunn til å kreve frivendinger - det eneste som har vært forbudt er vel å lande stanga på selve beltet (altså ikke på magen eller brystet).




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget TBF

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 778
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 778

Sv: NSM 2011
« #250 : 04. mai 2011, 14:37 »
1. Jeg gjør dette for erfaringens skyld. Stevnet er bare 1 time fra mitt bodsted, de fleste andre er "langt pokker i vold" (skal flytte til hutti heiti til sommeren)
2. Deltagelsen er strategisk, med tanke på at jeg skal "satse" til neste år. Altså gå for fult for finalen
3. Gidder ikke holde en diskusjon om dette. Var bare et hyggelig spørsmål om det var en eller to til, rundt 100 kg tallet, som skulle delta. Om du syns det er en tragedie at ikke alle "fullfører" vær øvelse får det være ditt problem.

Back to topic Smiley

EDIT

Du er ikke i posisjon til å gjette på mine holdninger ut ifra hva jeg skriver på nettet Smiley Jeg synes ikke at det er tragedie at folk stiller i kvalliken, det er kult som faen. Men dog, så mener jeg at man ikke trenger å stille viss man henger etter på styrken, nettopp for og la gutta som er sterke nok, slippe surr. Snakker ikke om topp 6 fra i fjor, heller topp 20. (Ink. lokomotivet, som er sprek)
Det er mitt problem, og jeg velger og la vær og stille eller og se på kvalliken Wink Jeg er benka på Lørdagen. Lykke til i kvalliken.
Norgesmester i grep -90 2011.

Sterkmanntrening

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
Sv: NSM 2011
« #251 : 04. mai 2011, 16:54 »
veeeel .. nå er det visst mulig å bestille billetter hos billettservice ...

http://www.billettservice.no/Norges+Sterkeste+Mann+2011-billetter/event/TAR2105

MEN ...

klokkeslettet er ikke det samme som hos telenor arena (henholdsvis 1400 og 1100)   woot

http://www.telenorarena.no/index.php?programId=23


(ikke at jeg burdre bry meg ... husker vel ikke å møte opp uansett Wink )
HABEAS CORPUS

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: NSM 2011
« #252 : 04. mai 2011, 17:06 »
Hvis man klarer å vende stanga og bære tunge kofferter kan man stille på kvalik, ikke noe vits å holde igjen hvis man klarer å yte i disse øvelsene...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: NSM 2011
« #253 : 04. mai 2011, 17:09 »
Det er mye som skjer før selve konkurransen starter. Kl 11 og frem til kl 14, er det mye show og konserter etc. Se mer på plakaten som ligger her:

http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=1619
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Svend Viking Karlsen

  • Verdens Sterkeste Mann 2001
  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 238
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: NSM 2011
« #254 : 04. mai 2011, 19:15 »
Dørene åpnes kl.11.00 med mange spennende stands på messeområde. Mange flotte tilbud fra utstillerne. Oslo Bilauksjon kommer til å auksjonere bort noen biler, Volkswagen har tilbud på en av sine nyheter, og selvsagt andre stand med tilbud i lavere prisklasse Grin
Det blir og masse gøy for barna i denne perioden med blant annet stort hoppeslott, barnestrongman ledet av Charter-Svein  Shocked og Svend A Karlsen.
Zydrunas kommer til å sitte på min egen stand for Viking Power by Svend Karlsen for og signere bilder. Det gjør jeg og til tider om jeg får satt meg ned, phuuu. Her selges da min egen Viking Power by Svend Karlsen tøy.
Det kommer i tillegg og mange overraskelser under veis.  Ohmy
I pausene på selve konkurransen blir det mange tøffe innslag, blant annet kommer Marius ”Meter’n”, Narve Læret skal prøve å knuse en av sine 11 Guinness rekorder, og Terje Sporsem kjører stand-up der det er dødtid.   Grin
Ikke nok med det så blir det etter stevne konsert med Admiral P og Orango…. >Cheesy
I år skal det ikke mangle noe. Nå får vi bare håpe vi klarer å hente inn noen flere av de 400 000 seere vi har på TV 2 til Live Strongman.  Grin
Vil også få takke dere som har vært trofaste på NSM siden 2005 når jeg starta promotor karrieren. Men i år må vi ”fange” flere skal dette bli levedyktig og vi kan fortsette utviklingen  Grin

Long live Rock’n roll

 


Verdens Sterkeste Mann 2001
www.viking-power.no


Sjef for Legger uten grenser (57 cm @ 137 kg KV)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!