Skrevet av Emne: NSM 2011  (Lest 152319 ganger)

Utlogget kris7

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 174

Sv: NSM 2011
« #360 : 22. mai 2011, 01:52 »
Skjønner meg ikke på klaging angående pausene, synes det var utført så godt som overhode mulig, har man tålmodigheten til en 3 åring på fisketur med faren sin får man holde seg hjemme med mamma. Utøverne trenger tross alt sine pauser imellom øvelsene også!

Honnør til arrangementet!

Niggah please:)
Klager ikke, skjønner jo at de trenger det, men dødtid er jo ikke morro selv om noe er nødvendig.


Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: NSM 2011
« #361 : 22. mai 2011, 02:06 »
Alt fra konkurransen er oppdatert i vår artikkel her nå: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=1693

Resultater på hver øvelse med poeng, bilder og diverse! Bildegalleri kommer i morgen
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: NSM 2011
« #362 : 22. mai 2011, 03:01 »
Misforstå meg rett, Arild Haugen så ikke liten ut i kroppen, men nesten sykelig tynn ut i ansiktet?

Utlogget iknutis

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Sv: NSM 2011
« #363 : 22. mai 2011, 11:25 »
Vi satt på første rad på A-feltet (ikke VIP).

Pluss:
Bra lokale, med nok dass, bra lys, slapp å stå i kø hele tiden
Bra organisert, bra med stands, ikke lengre pauser enn utøverne kanskje burde ha
Bra underholdning ellers, til tross for en sunnmøring som konferansier Smiley
Skikkelig bra levert show av metern og de andre i konkurransen som gav alt.

Minus:
Vi satt 3 røslige karer side om side på vår rad, og det var ekstremt trangt. Ingen plass til å bevege beina, et plastsete som bøyde seg under vekten og gjorde det på grensen til smertefullt å bare sitte rett opp-ned fra 1300-1600.
Man bør anta at publikum til et slikt show vil være litt over snittet i størrelse, så syns jeg det ble litt stusselig å bare få kjøpt pølse og peanuts. Folk flest ville nok betalt mer for noe med litt mer mat i, feks en burger.

Såfremt det passer, vil jeg absolutt prøve å få med meg NSM2012 også, men om det blir i Telenor Arena får jeg ta med matpakke og en campingstol. Smiley

Utlogget Henkz

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 94

Sv: NSM 2011
« #364 : 22. mai 2011, 12:02 »
Veldig enig med iknutis her !

Drit bra show og opplegg Cheesy Digga alt utenom sitte plassene, som var helt sykt trange ja. Vi satt oss heller langt opp på tribunen og breia oss ut  Wink En annen ting jeg syntes var latterlig var at vi ikke kunne bringe med oss drikke flasker inn i arenaen, får så å måtte kjøpe en 0,5l imsdal til 44kr ><. Klarte heldighvis å få lurt med meg Gaineren inn Smiley
22år - 170cm - 108kg

SmalBenk - 150x2
Benk - 160
Militærpress - 110
Stokk - 110x3
Mark - 235 (Høsten 2011) Kne skade
Bøy - 190   (Høsten 2011) Kne skade
RAW


Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108943.0

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: NSM 2011
« #365 : 22. mai 2011, 12:20 »
Hvor mange tilskuere møtte opp?

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: NSM 2011
« #366 : 22. mai 2011, 15:38 »
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Svend Viking Karlsen

  • Verdens Sterkeste Mann 2001
  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 238
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: NSM 2011
« #367 : 22. mai 2011, 15:57 »
Hei !

Fant en Viking Power by Svend Karlsen vest i utøverommet, helt ny. Noen som har mista ?

Svend

Skal skrive en evaluering når jeg har fått summa meg !


Verdens Sterkeste Mann 2001
www.viking-power.no


Sjef for Legger uten grenser (57 cm @ 137 kg KV)

Utlogget Pinna

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 993
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 993

Sv: NSM 2011
« #368 : 22. mai 2011, 15:58 »
Hvor mange tilskuere møtte opp?

Vanskelig å si, men jeg antar rundt 2000 tilskuere. I Telemarkshallen var det vel 1500 stk i følge lokalavisene.
Med andre ord: strongman i Norge er ca like populært som en middelmådig Adeccoliga-kamp Grin

Jeg synes det var et bra arrangement, men publikum har et forbedringspotensiale. Litt lite trøkk. Dessuten er det høflig å sitte til alle har fått sine medaljer utdelt.

Utlogget Bjarne G.T.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 328
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 328

Sv: NSM 2011
« #369 : 22. mai 2011, 17:48 »
Vanskelig å si, men jeg antar rundt 2000 tilskuere. I Telemarkshallen var det vel 1500 stk i følge lokalavisene.
Med andre ord: strongman i Norge er ca like populært som en middelmådig Adeccoliga-kamp Grin

Jeg synes det var et bra arrangement, men publikum har et forbedringspotensiale. Litt lite trøkk. Dessuten er det høflig å sitte til alle har fått sine medaljer utdelt.

Synes også arrangørene har et større forbedringspotensiale.

Arrangementet varte altfor lenge, med for mye dødtid.

Noen øvelser kunne med fordel ha blitt fjernet, andre innført. Som eksempel nevner jeg den siste, latterlige trillebårøvelsen. Markløft er for eksempel et mye bedre alternativ på slutten av en slik konkurranse.

Showet var alt for TV-produksjonsrettet: TV-folkene burde holdt seg mye mer i bakgrunnen og flere sekvenser burde ha vært filmet på forhånd. Under steinøvelsen ble det prestert å plassere to biler i en posisjon som hindret halve tribunen i å se skikkelig. Rop og skrik fra publikum om dette hjalp heller ikke.

Videre var matserveringen en spøk. Ekstremoverpriset pølser i lumper er en fornærmelse mot publikum.

Til tross for dette, koste jeg meg under arrangementet. Og dersom arrangørene tar til seg noe av det ovennevnte, kan dette bli riktig så bra i fremtiden.

Utlogget iknutis

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Sv: NSM 2011
« #370 : 22. mai 2011, 17:54 »
Showet var alt for TV-produksjonsrettet: TV-folkene burde holdt seg mye mer i bakgrunnen og flere sekvenser burde ha vært filmet på forhånd.

Jeg er ikke uenig i det du skriver, men vær obs på at det er med sponsorer og media man får inn penger til å ha slike arrangement. Og når man ser på antall publikummere på et slikt nasjonalt stevne, skjønner jeg godt at man vil få det så bra som mulig til tv, så kanskje flere tar turen neste år.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: NSM 2011
« #371 : 22. mai 2011, 18:09 »
Hei !

Fant en Viking Power by Svend Karlsen vest i utøverommet, helt ny. Noen som har mista ?

Svend

Skal skrive en evaluering når jeg har fått summa meg !

Sjekk med Øystein Celius, Svend ... jeg vet han skulle kjøpe seg en slik vest i går.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Bjarne G.T.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 328
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 328

Sv: NSM 2011
« #372 : 22. mai 2011, 18:11 »
Jeg er ikke uenig i det du skriver, men vær obs på at det er med sponsorer og media man får inn penger til å ha slike arrangement. Og når man ser på antall publikummere på et slikt nasjonalt stevne, skjønner jeg godt at man vil få det så bra som mulig til tv, så kanskje flere tar turen neste år.

Dette har jeg selvfølgelig full forståelse for, men jeg mener fortsatt at flere sekvenser kunne ha blitt planlagt bedre og noen flere filmet på forhånd.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: NSM 2011
« #373 : 22. mai 2011, 18:15 »
Dette har jeg selvfølgelig full forståelse for, men jeg mener fortsatt at flere sekvenser kunne ha blitt planlagt bedre og noen flere filmet på forhånd.

De fleste introduksjonene til øvelsene var filmet i forkant i år. Utover det er det fint lite som egentlig kan filmes i forkant.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: NSM 2011
« #374 : 22. mai 2011, 18:43 »
Dette har jeg selvfølgelig full forståelse for, men jeg mener fortsatt at flere sekvenser kunne ha blitt planlagt bedre og noen flere filmet på forhånd.

Hva kunne vært filmet i forkant?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!