Skrevet av Emne: Deffing!  (Lest 1780 ganger)

Utlogget mufc

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 269
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 269

Deffing!
« : 03. november 2010, 16:57 »
Hei! min alder er 16, ca 173 cm høy, og veier 74kg.. Har dette typiske mage fettet, og fett andre steder på kroppen. fett % på ca 13.

Er ikke lenge til jeg starter å definere meg selv, da må jo jeg på diett.

Noen som har tips til mat, protein/karb/fett inntak? jeg har ikke peiling!
og ikke minst; cardio? når, hvor mye, etc..

kommer til å trene på gym 4 ganger i uka, men dette med diett og carbo er jeg fjern på. trenger hjelp til det.
noen?

Takk på forhånd Cheesy

Utlogget Budd

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Sv: Deffing!
« #1 : 03. november 2010, 21:38 »
Hei =) Jeg driver med litt research om deffing, og har planer om å lage en mat- og trenings plan i løpe av november, og begynne med deffinga rett etter jul.

Kjøreregler og prinsipp for deffing
Her er noen nyttige lenker jeg har funnet:  http://www.kropp24.no/artikler/674-kjoereregler-og-prinsipper-for-deffing-.html

Gerillja cardio trening.
http://www.iform.no/pub/art.php?id=23
det beste jeg har funnet så langt. Noen som vet hvem man kan snakke med for å få hjelp til et skikkelig kostholds program?


Utlogget mufc

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 269
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 269

Sv: Deffing!
« #2 : 03. november 2010, 22:27 »
er kostholdet jeg sliter med. og hvor mye karbs, prot og fett jeg skal ha i meg i døgnet. og når..

denne gerillja har jeg også sett på, men den skal gjennomførest etter en normal styrke trening økt, sant?

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Deffing!
« #3 : 03. november 2010, 23:00 »
Skal du ha sommerkropp, ikke begynn med deff før tidligst 1. april, gjerne så sent som 1. mai. Du veier såpass lite at du trolig ikke ha så veldig mye å definere ennå uansett. Dessuten skjærer de fleste deffer seg hvis de blir for lange. Bruk vinteren til å spise mye, men sunt, og trene hardt. Du vil se mye bedre ut til sommeren da.

Utlogget mufc

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 269
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 269

Sv: Deffing!
« #4 : 04. november 2010, 20:36 »
Skal du ha sommerkropp, ikke begynn med deff før tidligst 1. april, gjerne så sent som 1. mai. Du veier såpass lite at du trolig ikke ha så veldig mye å definere ennå uansett. Dessuten skjærer de fleste deffer seg hvis de blir for lange. Bruk vinteren til å spise mye, men sunt, og trene hardt. Du vil se mye bedre ut til sommeren da.
er akkurat dette jeg driver med. har planlagt en deff i april.. men vil ha mye mer peiling innen deffing, cardio, kosthold, og ikke minst karbohydrater før jeg starter. er første gang jeg kommer til å vere på diett, har trent hardt, spist mye(sunt) og bygd så mye muskler muskler nå i 1,5 år.

Utlogget Budd

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Sv: Deffing!
« #5 : 04. november 2010, 22:26 »
Kanskje litt dumt svar jeg gir deg nå, du vet det sikkert men uansett. Du burde ta å skrive ned ALT du spiser for en hel dag, ingen unntak. Finne næringsinnholde samt kaloriinnholdet i dette, så må du ta utgangspunkt i hvor mange kalorier du trenger hver dag og ta å bytte ut litt av det du spiser med noe annet "sunnere" og trekke fra litt carbs her og der.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Deffing!
« #6 : 04. november 2010, 23:45 »
er akkurat dette jeg driver med. har planlagt en deff i april.. men vil ha mye mer peiling innen deffing, cardio, kosthold, og ikke minst karbohydrater før jeg starter. er første gang jeg kommer til å vere på diett, har trent hardt, spist mye(sunt) og bygd så mye muskler muskler nå i 1,5 år.

Bra Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!