Skrevet av Emne: Lottes bilde/treningslogg  (Lest 327634 ganger)

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #255 : 25. mars 2011, 09:28 »
jeg tror jeg får kg dine, jeg har gått opp 1 kg de to siste ukene, men lurer på hvor de er hen... ingenting er større... kanskje jeg har blitt tjukkere i hue..

Har ikke sett deg på gymmet på en liten stund,  men hørte at du hadde blitt enda ett hakk mere deffa Grin

Du kan få prøve litt jack3d av meg, skal jeg love deg at uansett hvor lite energi du har , så klarer du å gjennomføre en økt på høygir med dette. Tror ikke det inneholder noe som på virker deffen din annet enn posistivt.. mye koffein og annet tjafs som gir styrke, energi og tydligere blodårer (på de som ikke er så påspekket som meg og  nada carbs.

Ga litt til Geir en gang på gymmet for å prøve, resultatet ble at han ble enda en time lenger på gymmet enn vanlig   Wink

Haha...ja, kanskje jeg har overført en kilo til deg..men syns det ikke er da ikke det noe å tenke på  Tongue
Joda, jeg er da å trimmer daglig jeg, men har blitt noen hurtigøkter pga. kurs jeg er på om dagen, så jeg konsentrert meg mest mulig om å forbrenne alt fettet jeg har  Tongue, så har ikke vært så mye nede...Pluss at jeg har vært der til alle mulige rare tider, ettersom hva som har passa best...
Hva er innholdet i den a?

Vis resultatet var at Geir var der en time lengre enn vanlig, tror jeg snart han kan selge hus og bil, og flytte inn Smiley Eller kjøpe seg en campingbil å sette på p-plassen.... Har forresten ikke sett han på lenge, han som hadde så bra driv om dagen  Smiley Er vel stort opptatt med dametrafikk  Tongue

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #256 : 25. mars 2011, 09:42 »
haha, han er legendarisk, uten tvil .Men klart mye av tiden går jo til prat og mat/kaffe pauser i økta. 
han trener også til rare tider, møtte han seint her om dagen.

Tror han klarte å bruke oppimot 3 timer på triceps ja Grin  Du kan spørre hva han syns om det hvis du ser han.. han fikk en scoop  midtveis i økta.... hadde tilfeldigvis med boksen i gymbaggen... og han merka den godt ja.



jack3d innhold.  http://www.bodybuilding.com/store/usp/jacked.html

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #257 : 25. mars 2011, 09:47 »
haha, han er legendarisk, uten tvil .Men klart mye av tiden går jo til prat og mat/kaffe pauser i økta. 
han trener også til rare tider, møtte han seint her om dagen.

Tror han klarte å bruke oppimot 3 timer på triceps ja Grin  Du kan spørre hva han syns om det hvis du ser han.. han fikk en scoop  midtveis i økta.... hadde tilfeldigvis med boksen i gymbaggen... og han merka den godt ja.



jack3d innhold.  http://www.bodybuilding.com/store/usp/jacked.html


Wow...3 timer på triceps, er det noe feil med det a?? Tongue what

Utlogget MissRun

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 22

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #258 : 25. mars 2011, 09:52 »
Sykt bra form! Flott mage, og god balanse mellom muskler.  Grin
<3

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #259 : 25. mars 2011, 11:21 »
med tanke på at geir har proff nivå på armene, så funker det tydeligvis for han... prøvde det selv i helga,  men har ikke trent annet enn bein siden helga, og tatt pause fram til idag fordi armene ikke bare ble idiotisk støle at ingeting i overkroppen har kunnet trenes , tror nesten de krympa. Har tydeligvis ikke gener eller gidd til det, så det ble med det forsøket gitt.

Fant ut hvor vekta har gått, til beina, faen, nå er de enda et par cm tykkere..og jeg som bare vil vedlikeholde dem.. du må bare prøve bein opplegget mitt en gang hvis du sliter med lår størrelse/ eller tykkelse nederst ved knærne i fremtiden, jeg har vokst fortere av det enn all verdens knebøy osv.  Det er kort, men grusomt brutalt. >Cheesy Men sikkert noe for etter konkuranse, skummelt å prøve andre ting på deff.

Bryst idag, og mulig noe skuldre , skal trene i 5-6 tiden... du skal vel trene tidligere?

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #260 : 25. mars 2011, 11:40 »
Sykt bra form! Flott mage, og god balanse mellom muskler.  Grin

Takk frøken  Smile

med tanke på at geir har proff nivå på armene, så funker det tydeligvis for han... prøvde det selv i helga,  men har ikke trent annet enn bein siden helga, og tatt pause fram til idag fordi armene ikke bare ble idiotisk støle at ingeting i overkroppen har kunnet trenes , tror nesten de krympa. Har tydeligvis ikke gener eller gidd til det, så det ble med det forsøket gitt.

Fant ut hvor vekta har gått, til beina, faen, nå er de enda et par cm tykkere..og jeg som bare vil vedlikeholde dem.. du må bare prøve bein opplegget mitt en gang hvis du sliter med lår størrelse/ eller tykkelse nederst ved knærne i fremtiden, jeg har vokst fortere av det enn all verdens knebøy osv.  Det er kort, men grusomt brutalt. >Cheesy Men sikkert noe for etter konkuranse, skummelt å prøve andre ting på deff.

Bryst idag, og mulig noe skuldre , skal trene i 5-6 tiden... du skal vel trene tidligere?


Hehe.. så du fant det ut asså  Tongue
Skal inn til Oslo på haralds nå i ettermiddag en tur, så regner med det blir sein trening på meg i dag..8-9 tiden eller noe rundt der  Smiley
Får se når jeg er hjemme igjen...

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #261 : 25. mars 2011, 12:03 »
husk at kmt stenger 20.00 idag da Wink
Du kan vel trene på Haralds likegodt

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #262 : 29. mars 2011, 13:39 »

På 1000 kcal er det ikke veldig mye futt i treningene om dagen  Sad , så er ektremt fornøyd når jeg har fullført øktene mine...
Oppkarbingsdag på torsdag... gleder meg stort  Smile
Og teller nedover....17 dager igjen..... Grin Tjohoooooo......... Smiley Smiley Smiley

Mandag 28.
Skulderpress
20 kg
12x3
Fronthev
15 kg skive
10x3 i supersett med
10 kg
10x3
Skrå sidehev
4 kg
12x3
Sidehev
8 kg
3x2
Rotering
58 kg
10x3
Litt div. mage..........

Også selvfølgelig 45 min på mølla...Har fått et HAT  >Cheesy forhold til hele mølla, og skal ikke sette mine bein på den i lang tid etter jeg er ferdig  woot

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #263 : 29. mars 2011, 14:31 »
1000 Kcal....Du har all grunn til å være strålende fornøyd med øktene dine!! Smiley

17 dager bare...Føler du det kommer til å gå bra?Nervøs?
Brunfarge, sko, sminke og bikini klart?
Og ikke minst(, etter at du har slukket tørsten,) har du bestemt hva som blir det første du skal spise etter konkurransen?  Cheesy

Jeg heier på deg!  Cheesy
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #264 : 29. mars 2011, 15:21 »
1000 Kcal....Du har all grunn til å være strålende fornøyd med øktene dine!! Smiley

17 dager bare...Føler du det kommer til å gå bra?Nervøs?
Brunfarge, sko, sminke og bikini klart?
Og ikke minst(, etter at du har slukket tørsten,) har du bestemt hva som blir det første du skal spise etter konkurransen?  Cheesy

Jeg heier på deg!  Cheesy

Takk takk  Wink

Jepp, begynner å få alt på plass nå, eneste som mangler er sko, som skal vise seg å ikke være så innmari lett å få tak i.. Er jo ikke pensko sesong akkurat nå, og i å med at de skal være rene, ingen platå, og allikevel opp mot 12 cm ,så må nok inn til oslo på sko jakt en dag denne uka.. Skrik ut vis du kommer over noen... Smile
Føler jeg har kommet meg bra, skal prøve å veie inn på 49 kilo, og begynner å nærme meg sakte...Er ikke noe spesielt nærvøs nå- men spør meg igjen fredag 15. Hehe  Smiley
Om jeg har tenkt på det ja.... Ohhhyesss!!!
Og svaret....
                                             KEBAB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Står til med treningene dine om dagen da???  Smiley

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #265 : 29. mars 2011, 15:52 »
Heia Charlotte.. Cool

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #266 : 29. mars 2011, 19:24 »
Heia Charlotte.. Cool

Tekte du på kebaben du nå a??  Wink Wink

I dag.....
Knebøy
Utfall
Legcurl
Beinspark

Og hadde planlagt 45 min på crossen, men måtte gå av etter 40... da fikk jeg ikke flytta de beina så mye som en cm til...  what

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #267 : 29. mars 2011, 22:36 »
Tekte du på kebaben du nå a??  Wink Wink



Treninga og konkuransen da.. Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #268 : 29. mars 2011, 23:13 »
Tekte du på kebaben du nå a??  Wink Wink

I dag.....
Knebøy
Utfall
Legcurl
Beinspark

Og hadde planlagt 45 min på crossen, men måtte gå av etter 40... da fikk jeg ikke flytta de beina så mye som en cm til...  what

Ole Martin tenker ALLTID på energirik mat! Wink

Ingen grunn til å kjøre for mye kardio heller, og er en bare i nærheten av å bli så sliten at en ikke greier å flytte beina - så skal en hvert fall ikke få dårlig samvittighet om en skipper et femminutt eller mer! Kardio på diett skal være i koseintensitet vettu Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #269 : 29. mars 2011, 23:46 »
Treninga og konkuransen da.. Smiley

Åjasssssåjaaa - Good  Wink

Ole Martin tenker ALLTID på energirik mat! Wink

Ingen grunn til å kjøre for mye kardio heller, og er en bare i nærheten av å bli så sliten at en ikke greier å flytte beina - så skal en hvert fall ikke få dårlig samvittighet om en skipper et femminutt eller mer! Kardio på diett skal være i koseintensitet vettu Smile

Haha, det vet jeg  Smiley
Kansje jeg skulle vurdert å blitt strongwoman sånn at jeg kunne dytta nedpå megder med mat  Grin Næææææi, får vel holde meg til det jeg driver med - kler meg nok best.... Smile
Neida, Øyvind..fikk ikke et snev av dårlig samvittighet engang..men hadde stilt den inn på 45 min, og regna lissom med at det skulle gå greit..  :Smiley Men kan visst ta feil jeg og, hehe  Smiley


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!