Skrevet av Emne: Lottes bilde/treningslogg  (Lest 328418 ganger)

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #300 : 14. april 2011, 10:17 »
Wow, visste ikke at det var deg i det intervjuet! Har fått for meg at du ser helt annerledes ut hehe.
Flott intervju, med mange fine bilder! Blir som sagt spennede å følge med! Masse lykke til Smiley
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #301 : 14. april 2011, 10:26 »
Strøken frøken, lykke til med konkurransene! Blir spennende å se hvordan det går.

Tusen takk, veldig spent selv også  Smile

Wow, visste ikke at det var deg i det intervjuet! Har fått for meg at du ser helt annerledes ut hehe.
Flott intervju, med mange fine bilder! Blir som sagt spennede å følge med! Masse lykke til Smiley

Hehe, ja slike hjemmetatte flexebilder ser jo noe annerledes ut enn andre bilder  Smile
Takk Oda, blir spennende å se hvordan første gangen går  Smiley

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #302 : 14. april 2011, 10:32 »
Hehe, ja slike hjemmetatte flexebilder ser jo noe annerledes ut enn andre bilder  Smile
Takk Oda, blir spennende å se hvordan første gangen går  Smiley
hehe ja ikke sant..
Ja absolutt. Hvordan er disse siste dagene? Jeg blir så imponert over hvor positiv du virker - selv nå på slutten av dietten! Hvor lavt ligger du på kaloriene nå?
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #303 : 14. april 2011, 10:40 »
hehe ja ikke sant..
Ja absolutt. Hvordan er disse siste dagene? Jeg blir så imponert over hvor positiv du virker - selv nå på slutten av dietten! Hvor lavt ligger du på kaloriene nå?

Disse siste dagene har faktisk vært veldig bra, er sliten men ser lissom slutten på dette nå, så alt er fint... Smile
Er stort sett blid og positiv, kunne selvsagt valgt å hange med hode, men det hadde ikke hjulpet meg noen ting..Synes heller ikke det skal gå utover andre at jeg er på diett, så prøver å holde humøret oppe, selv om det synker drastisk mot kveldene  Tongue
Ligger fortsatt på ca 1000+ kcal, så er ikke så innmari lavt.. Skal kutte fettet i morgen, og karbe noe opp  Smiley Vannet også går i morgen kveld  Smile
Men blir stas å ta seg et par glass vin - etter 4 mnd tørke.. hehe  Smile Mulig det kommer til å svinge litt i knotten  Wink Wink Wink

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #304 : 14. april 2011, 10:44 »
Disse siste dagene har faktisk vært veldig bra, er sliten men ser lissom slutten på dette nå, så alt er fint... Smile
Er stort sett blid og positiv, kunne selvsagt valgt å hange med hode, men det hadde ikke hjulpet meg noen ting..Synes heller ikke det skal gå utover andre at jeg er på diett, så prøver å holde humøret oppe, selv om det synker drastisk mot kveldene  Tongue
Ligger fortsatt på ca 1000+ kcal, så er ikke så innmari lavt.. Skal kutte fettet i morgen, og karbe noe opp  Smiley Vannet også går i morgen kveld  Smile
Men blir stas å ta seg et par glass vin - etter 4 mnd tørke.. hehe  Smile Mulig det kommer til å svinge litt i knotten  Wink Wink Wink
hehe det forstår jeg. Imponerende er det hvertfall..det skal du ha!! Kan ikke tenke meg hvor slitsomt det må være, jeg syens jeg har det slitsomt liksom haha..
Vin ja, jeg drakk mitt første glass vin på 7mnd her for en ukes tid tilbake. 1glass og det gikk rett i hodet på meg! Grin Vær forsiktig hehe
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #305 : 14. april 2011, 10:52 »
hehe det forstår jeg. Imponerende er det hvertfall..det skal du ha!! Kan ikke tenke meg hvor slitsomt det må være, jeg syens jeg har det slitsomt liksom haha..
Vin ja, jeg drakk mitt første glass vin på 7mnd her for en ukes tid tilbake. 1glass og det gikk rett i hodet på meg! Grin Vær forsiktig hehe


Flink er du  Smiley
Hehe, i will  Smile Ja, kan tro du merket det etter 7 mnd..  Tongue

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #306 : 16. april 2011, 20:05 »
Gratulerer med vel overstått snuppa!   Wink
Jeg fikk desverre ikke sett hele livesendingen i dag, men jeg fikk faktisk med meg litt av t-walken og jeg synes du gjorde en god figur der du gikk!  Cheesy
Hvordan følte du det gikk i forhold til dine forventninger? Er du fornøyd?
Var du forberedt på at du måtte i den lave klassen? (ref. i intervjuet stod det vel at du var 164)
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #307 : 17. april 2011, 18:54 »
Gratulerer med vel overstått snuppa!   Wink
Jeg fikk desverre ikke sett hele livesendingen i dag, men jeg fikk faktisk med meg litt av t-walken og jeg synes du gjorde en god figur der du gikk!  Cheesy
Hvordan følte du det gikk i forhold til dine forventninger? Er du fornøyd?
Var du forberedt på at du måtte i den lave klassen? (ref. i intervjuet stod det vel at du var 164)

Tusen takk frøken Smiley
Vel.. jeg var ikke forbredt på å stille i den lave klassen nei, i å med at jeg ikke vistte jeg hadde krympa 2 cm  Tongue Hehe... Men gikk jo greit uansett da, er veldig fornøyd meg gårdsdagen, var kjempemorro Cheesy

Blei fråtsing på HØYT plan i går...Vet ikke hva jeg ikke spiste.. Hadde så magesmarter i natt at jeg trodde jeg skulle stryke med  Tongue
Men det synes jeg var vell undt, siden jeg startet denne dagen på nok en diett runde før Oslo Gp  Smile
Fant ut i går kveld at jeg tar med meg den også, jo mere erfaring , jo bedre  Smile


Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #308 : 18. april 2011, 21:36 »
Tusen takk frøken Smiley
Vel.. jeg var ikke forbredt på å stille i den lave klassen nei, i å med at jeg ikke vistte jeg hadde krympa 2 cm  Tongue Hehe... Men gikk jo greit uansett da, er veldig fornøyd meg gårdsdagen, var kjempemorro Cheesy

Blei fråtsing på HØYT plan i går...Vet ikke hva jeg ikke spiste.. Hadde så magesmarter i natt at jeg trodde jeg skulle stryke med  Tongue
Men det synes jeg var vell undt, siden jeg startet denne dagen på nok en diett runde før Oslo Gp  Smile
Fant ut i går kveld at jeg tar med meg den også, jo mere erfaring , jo bedre  Smile



Så du ble ikke utsatt for forsøk på å strekke deg så du ble høy nok til å få plass i den høye klassen?

Fikk du ikke kebab?  Cheesy

Når du allerede har formen inne så er det jo veldig lurt å ta med seg OGP også! Cheesy
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #309 : 21. april 2011, 01:30 »
Så du ble ikke utsatt for forsøk på å strekke deg så du ble høy nok til å få plass i den høye klassen?

Fikk du ikke kebab?  Cheesy

Når du allerede har formen inne så er det jo veldig lurt å ta med seg OGP også! Cheesy

Hehe, prøvde så godt jeg kunne å strekke meg ut, men gikk ikke gitt  what
Er og blir liten da vel... Tongue
Ble ikke kebab da jeg ikke fant noen steder med uteservering, siden det var knallsol..så blei
det lasagne på et hyggelig sted ved vannkanten  Smile

Har kjørt hele kroppen lett igjennom mandag og tirsdag...Pluss gått noen veldig fine turer i sola  Smiley I dag var det dags for å trene litt tungt igjen,
ivertfall gjøre et godt forsøk... Smile

- Bøy
- Squat
- Legcurl
- Strakmark
- Leg ext.

Vedder mange penger på at jeg kommer til å være grisestøl i morra  biggrin
For første gang på lenge..og jeg gleder meg til å våkne, og håper jeg knapt kommer meg opp av senga.... Smile Smile

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #310 : 22. april 2011, 22:41 »
Grisestøl i beina - deilig  Smile

Dagens rygg/nakke  Smiley

- Lowrow bredt
- Stangroing
- Nedtrekk
- Hantelroing
- Maskin??
- Nedtrekk tau
- Rotering

Bra og effektiv 45 minutter på annet gym  Smile

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #311 : 28. april 2011, 19:13 »
Nå er det snart til pers igjen...
Er du klar? Smiley

Lykke til !!!!  Cheesy
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #312 : 28. april 2011, 23:52 »
Nå er det snart til pers igjen...
Er du klar? Smiley

Lykke til !!!!  Cheesy

Jaaaaa  Smile Smile
Nå er jeg superklar igjen, har vært 2 uker med bra dager, og dårlige dager, men stort sett bare bra dager  Smiley Mht treningen har det vært et par gode styrkeøkter, men lite kardio, da vekta mi fortsatt bare har stupt..så måtte kutte det ut Smiley De to siste dagene har det bare vært kos og avslapning, og prøvd å samle litt krefter  Smiley Gleder meg veldig til lørdag, og kan nesten ikke tro at jeg kan spise hva jeg vil etter det, hehe... Cheesy Skal virkelig handle inn alt av påskegodt - rester på butikkene rundt forbi Wink

Tusen tusen takk Smiley

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #313 : 30. april 2011, 06:05 »
Kl 06:02, og jeg kan nesten ikke tro jeg sitter her å nyter det siste diettmåltidet (30g havregryn)på lang lang tid  Smile
Morgenformen ser grei ut, og sommerfuglene er på plass  Smile
Gleder meg til en spennende dag!!

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #314 : 30. april 2011, 06:10 »
God morgen og masse lykke til!! Håper du koser deg masse på scena! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!