Skrevet av Emne: Lottes bilde/treningslogg  (Lest 327702 ganger)

Utlogget Sharonaa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 120

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #375 : 06. juni 2011, 21:59 »
Den som sier at DU ser ut som en mann har virkelig ikke fulgt med i timen. Ser helt smashing ut! Drømmemagen i mine øyne! Smiley

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #376 : 06. juni 2011, 22:00 »
Hvis du er mann tror jeg at jeg er blitt homo Grin
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

satell

  • Gjest
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #377 : 06. juni 2011, 22:06 »
Må si jeg lurer på hva denne personen har røyka.. for å kalle deg mann eller mandig er jo helt bak mål. Du har en super fin fysikk, mye muskler men du er samtidig feminin, og rett og slett sexy.  Smiley

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #378 : 06. juni 2011, 22:28 »
MANN?HuhHuh??

 Huh Huh Huh
Jaggu....det fikk jeg servert rett i tryne i dag..... Hva som gjør meg eller kroppen min så veldig mandig lurer jeg fælt på, jeg ser da på meg selv som veeeldig feminin, og det tror jeg igrunn alle som kjenner meg gjør også... Smiley Men noe var det vel denne luringen tenkte på....  what

Uansett.... Mann eller ikke  Tongue

Skikkelig skulderøkt i dag + 1 times gåtur i skogen i øspøs regnvær... lynet z var også innom å hilste på... Smiley
Klissvåt som bare det når jeg kom inn døra, men guuuud så deilig  Smiley

Nå er det middag med dagens nyoppdagete riserstatter....Mathavre....aldri vært borti før, kjøpt i sverige. Genialt! Mulig det er jeg som henger etter, men aldri prøvd før.  Smiley
Funka minst like bra som risen, og næringsmessig helt sikkert mye bedre  Smile

Og dagens flexebilde for å vise frem den mandige skrotten min  Smiley


Damn...! Bra form på deg, jente!
Noen folk er bare bitre på livet og misunnelige. Bare please ikke bry deg Wink
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #379 : 06. juni 2011, 22:42 »
Konge! Thaaank you Grin! Blir nok en del brød neste Sverigetur :p

Bare hyggelig Smiley Forresten link til nettsiden..... De har litt annet også..
http://www.carbzone.se/

Ikke mye mann og finne på deg nei Wink Du ser kjempe bra ut!!
 Den magen skulle jeg gjerne hatt Smiley
Den som sier at DU ser ut som en mann har virkelig ikke fulgt med i timen. Ser helt smashing ut! Drømmemagen i mine øyne! Smiley

Tusen takk, dere er nå søte.. Smiley Nå er nok ikke verken magen eller resten av kroppen helt på stell om dagen, da jeg har hatt i meg stooore mengder mat og veske, og blitt litt mere oppblåst og full av vann enn ønskelig... men anyway...Er nå sånn det er det da pr. dags dato åkkesom Wink

Hvis du er mann tror jeg at jeg er blitt homo Grin

Homo sieru ??  Grin Grin Grin

Må si jeg lurer på hva denne personen har røyka.. for å kalle deg mann eller mandig er jo helt bak mål. Du har en super fin fysikk, mye muskler men du er samtidig feminin, og rett og slett sexy.  Smiley

Takk så hyggelig frøken  Cheesy Vel... hva nå denne personen har røyka vet jeg ikke.... Men trodde jeg skulle ramle av stolen der jeg satt, har da fått høre mye rart oppigjennom.. men ikke at jeg er mann...Eller sitert " når jeg blei så mann? "uten et snev av ironi mente han det faktisk... Kjente jeg blei litt lei meg et lite sekund, før jeg tenkte noe sånn som... F**I***H***Jævla***M**K****.....
Men trøster meg med at det er synd på de gutta som føler seg trua av jenter som har ørlittegranne mere muskelmasse enn de selv har... Smile
Og det betyr at med min spinkle kropp med et ørlittebitte snev av muskler... Ja.. da hakke han mye å skryte av ivertfall  Tongue

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #380 : 06. juni 2011, 22:50 »
MANN?HuhHuh??

 Huh Huh Huh
Jaggu....det fikk jeg servert rett i tryne i dag..... Hva som gjør meg eller kroppen min så veldig mandig lurer jeg fælt på, jeg ser da på meg selv som veeeldig feminin, og det tror jeg igrunn alle som kjenner meg gjør også... Smiley Men noe var det vel denne luringen tenkte på....  what

Uansett.... Mann eller ikke  Tongue

Det har nok en sammenheng med at du er mer enn mann enn "menn" flest. Uten å gjøre et forsøk på å høres skikkelig homo ut her nå så kan man jo si at ekte mannfolk er en rase som er på vei til å dø ut.

Og for å understreke at jeg faktisk ikke er homo så ser du meget bra ut og dine feminine trekk stimulerer utvilsomt mine mannlige sanser. Eh, takk for meg.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #381 : 06. juni 2011, 23:11 »
Det har nok en sammenheng med at du er mer enn mann enn "menn" flest. Uten å gjøre et forsøk på å høres skikkelig homo ut her nå så kan man jo si at ekte mannfolk er en rase som er på vei til å dø ut.

Og for å understreke at jeg faktisk ikke er homo så ser du meget bra ut og dine feminine trekk stimulerer utvilsomt mine mannlige sanser. Eh, takk for meg.

Takk, så hyggelig å høre du ikke er homo Smiley

Vel.. dersom den ekte mannlige rasen er utdøende... Shocked  har jeg to valg... enten 1. skifte fil.. noe som ikke akkurat er aktuelt... Eller 2. bare godta at jeg vil støte på et stooooort problem etterhvert... Om jeg ikke var kresen nok fra før lissom  Tongue

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #382 : 06. juni 2011, 23:20 »
Eventuelt treffe en ordentlig mann med urinstinktet i behold.
Slapp av, du ser bra ut frøken fryd.

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #383 : 06. juni 2011, 23:25 »
Takk, så hyggelig å høre du ikke er homo Smiley

Vel.. dersom den ekte mannlige rasen er utdøende... Shocked  har jeg to valg... enten 1. skifte fil.. noe som ikke akkurat er aktuelt... Eller 2. bare godta at jeg vil støte på et stooooort problem etterhvert... Om jeg ikke var kresen nok fra før lissom  Tongue

Ja, det er hyggelig å kunne glede noen med det faktum at jeg ikke er homo Grin

Det er kanskje ikke så ille at de ved randen til utryddels akkurat nå, men antall metroseksuelle øker ihvertfal! (Jeg skal dog være forsiktig så jeg ikke skyter meg selv i leggen..)
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #384 : 07. juni 2011, 00:26 »
Hehe, må da ha vært ett skralt mannebein du har møtt som syns du var mandig!
I forhold til seg selv da kanskje?!?! Grin

Finner lite mandig ved kroppen din! Feminin, god trent og fin kropp!! Smiley
Typen som fant dette mandig skjønner jeg meg ikke på, da lurer jeg på hvordan en damekropp skulle se ut!

Stå på, ser du trener godt og har gode resultater! Imponerende og morsomt å følge med! Wink
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #385 : 07. juni 2011, 09:02 »
du mandig??? den var ny... men klart, du trener som en "mann", men du ser så absolutt meget feminin ut, fra topp til tå.... Grin

Var det sagt av en 14 år gammel femi emo gutt eller ..... Tongue


Rex Rodney

  • Gjest
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #386 : 07. juni 2011, 09:10 »
Mannen ville vel ha frem at så mye muskler ikke passer seg på en dame.
No offence, but i kind a agree! Men bra trent, ja det er du!

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #387 : 07. juni 2011, 10:56 »
Eventuelt treffe en ordentlig mann med urinstinktet i behold.
Slapp av, du ser bra ut frøken fryd.

Thanx BodyB  Cheesy
Når jeg hører ordet urinstinkt havner jeg plutselig laaaaaangt bakover i tid eller til en helt annen side av kloden  Grin

Ja, det er hyggelig å kunne glede noen med det faktum at jeg ikke er homo Grin

Det er kanskje ikke så ille at de ved randen til utryddels akkurat nå, men antall metroseksuelle øker ihvertfal! (Jeg skal dog være forsiktig så jeg ikke skyter meg selv i leggen..)

At antallet metroseksuelle øker kraftig skal jeg si meg enig i Smiley Noe jeg på mange måter syns er ganske så positivt... her går det en ganske grei grense hva jeg syns er akseptabelt og ikke...  Smiley Når mannen blir mere femi og bruker lengre tid på badet enn meg, blinker det en rød varselstrekant... Men å ikke bruke noe tid der i det hele tatt... ja da blinker også trekanten  Grin Dette er asså ikke hva jeg finner atraktivt :
http://www.google.no/imgres?imgurl=http://4.bp.blogspot.com/_fz04aNcmlyo/SfNIg5QnIjI/AAAAAAAAA_Y/vK3DEaTzzg0/s400/hairy%2Bman.jpg&imgrefurl=http://prospektkort.blogspot.com/2009/04/verdens-mest-harete-mann.html&usg=__UEs2WA3wFkWxe_sSm4EprrnrRKY=&h=252&w=400&sz=25&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=jMEjpjIsp7s78M:&tbnh=120&tbnw=191&ei=aOLtTemZGoaYOpi1sJcI&prev=/search%3Fq%3Dh%25C3%25A5rete%2Bmann%26hl%3Dno%26sa%3DX%26rlz%3D1T4ADRA_noNO400NO401%26biw%3D1345%26bih%3D490%26tbm%3Disch%26prmd%3Divnsfd&itbs=1&iact=hc&vpx=120&vpy=131&dur=46&hovh=178&hovw=283&tx=160&ty=74&page=1&ndsp=12&ved=1t:429,r:0,s:0&biw=1345&bih=490

Hehe, må da ha vært ett skralt mannebein du har møtt som syns du var mandig!
I forhold til seg selv da kanskje?!?! Grin

Finner lite mandig ved kroppen din! Feminin, god trent og fin kropp!! Smiley
Typen som fant dette mandig skjønner jeg meg ikke på, da lurer jeg på hvordan en damekropp skulle se ut!

Stå på, ser du trener godt og har gode resultater! Imponerende og morsomt å følge med! Wink


Takk for det  Smile
Hehehe, ja mannebeinet er igrunn ganske så skrallt selv, men tror seff at han er deiligste og mest veldreide personen som finnes  Tongue

du mandig??? den var ny... men klart, du trener som en "mann", men du ser så absolutt meget feminin ut, fra topp til tå.... Grin

Var det sagt av en 14 år gammel femi emo gutt eller ..... Tongue



Vel,Vebjørn... ja, du ser meg jo omtrent hver dag, så vis du ikke har oppdaget noe manndig med meg enna, så går jeg vel klar  Cheesy Thanx  Grin
Å trene som en mann er da en ting... hehe... Og med alle deres puppe/rompe/pule morsommheter som innimellom går kraftig utover meg, må jeg da ha noe å hevde meg med, så jeg ikke blir nedrtykt og håna på det groveste der oppe  Wink Kanskje jeg må vurdere zumba og spinning, der det finnes litt flere av det kvinnelige kjønn  dry Hmmm.... nææææi.... see you etterpå  Smiley

Mannen ville vel ha frem at så mye muskler ikke passer seg på en dame.
No offence, but i kind a agree! Men bra trent, ja det er du!

Takk  Smiley
Ja og ja, den er jeg enig i.. Smiley Alle har da sin smak..Men tar nok mere enn en time eller et år eller to eller tre for en jente å bli så muskuløs at det går over til det manndige... Selv synes jeg det er flott både på jenter og gutter, men når jenta blir større enn gutten.. Mjaaa... da er det enten et puslete mannebein eller store doser tryllemiddel  Wink
Men anyway...kan ikke skryte på meg noe voldsom muskelmasse eller en skrapa sixpack, derfor synes jeg det var et rar ting å komme med til meg  Huh

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #388 : 07. juni 2011, 11:17 »
Hver sin smak. Vi er alle forskjellige. Vi kan være enige om å være uenige. osv, jiddijaddi, blablabla...

.....men altså.....
......jeg antar at når du kommer på gymmet så koser du deg der, og gjør noe du mestrer, dermed stråler det selvtillitt av deg og det kan kanskje se ut som om du eier plassen og du nyter oppmerksomheten du får. Alt dette med rette synes nå jeg!
En mann ( eller kvinne!) som ikke er helt komfortabel med seg selv vil isteden for å unne deg denne gode følelsen forsøke å jekke deg ned, han kan jo ikke fortelle deg at du ser dårlig trent ut, eller at du på noen måte er stygg, så da spiller han ut mandigkortet. Low blow fra en person som ikke har det helt godt med seg selv.
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #389 : 07. juni 2011, 11:34 »
Vel, nå er det jo sånn at det typiske androgene utseendet er muskler og lav fettprosent. Og det skal sies at du har begge. At noen forbinder det med maskulinitet er sikkert like naturlig som at noen gutter blir kalt femi fordi de har knekk i håndleddet eller whatever. Meeeen det at han åpner seg om dette, er nok at han ikke er helt komfortable med seg selv. Veldig mange som ikke er fornøyd med én spesiell del av seg selv (f.eks nesa) er veldig flinke til å legge merke til den samme tingen hos andre (sier at andre har stygg nese). Dette slår riktig veldig ofte. I dette tilfellet har nok fyren litt mindreverdighetskomplekser for fysikken sin, dette gikk nå utover deg desverre.

Når det er sagt, så er min mening at du absolutt er veldig flott Smiley Ikke bare på en "bra fysikk, lav fettprosent"-måte, men en "hun der var ganske vakker og pen"-måte. Og det ser det ikke ut som om jeg er alene om! Tror nok det er veldig mange gutter som gjerne ønsker seg en treningsglad jente som partner (eller bare venninne) - at du har en bra kropp er selvfølgelig bare en HEEEEEEEEEEFTIG bonus Cool

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!