Skrevet av Emne: Lottes bilde/treningslogg  (Lest 327697 ganger)

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #390 : 07. juni 2011, 17:19 »
Såpass ja!
 
Antok det, slike personer har jeg ikke så mye til overs for som ikke er noe ydmyk men bare verdens beste selvtillitt og tror de selv er verdens navle.
De er bare å bøye seg over! Smiley De som er sånn er ofte de som ikke har god selvtillitt eller bra med seg selv Wink Sikker misunnelig for at du som jente har såpass mye mer dreisen på treninga enn han!

Stå på, jeg følger med! Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Natvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #391 : 08. juni 2011, 10:23 »
imponerende form!! Cheesy

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #392 : 08. juni 2011, 12:27 »
Hver sin smak. Vi er alle forskjellige. Vi kan være enige om å være uenige. osv, jiddijaddi, blablabla...

.....men altså.....
......jeg antar at når du kommer på gymmet så koser du deg der, og gjør noe du mestrer, dermed stråler det selvtillitt av deg og det kan kanskje se ut som om du eier plassen og du nyter oppmerksomheten du får. Alt dette med rette synes nå jeg!
En mann ( eller kvinne!) som ikke er helt komfortabel med seg selv vil isteden for å unne deg denne gode følelsen forsøke å jekke deg ned, han kan jo ikke fortelle deg at du ser dårlig trent ut, eller at du på noen måte er stygg, så da spiller han ut mandigkortet. Low blow fra en person som ikke har det helt godt med seg selv.


....Ja, enig med du asså  Smiley Og det er jammen meg godt vi er forskjellige alle sammen, heller så hadde det blitt en kjedelig verden uten noe krig og elendighet  Tongue
Men det jeg synes er litt pussig... er jo noen damer jeg er dritmisunnelig på.. skulle gjerne hatt den rompa, den ryggen, den magen etc... Men jeg unner de da ALL den fremgangen, og er glade på deres vegne anyway  Smiley.. Men når det kommer til gutt/jente.. jeg har da aldri vært misunnelig på en guttekropp? Faen til lekker kropp, ja.. men i å med at vi ikke er av samma kjønn, er det da heller ikke noe å trakte etter  Grin
Spora jeg igrunn helt av her, og glemte bort blandt frokosten og kaffen hva jeg egentlig skulle skrive..... Ohmy
Uansett... Vi ruler missy  Wink JADDA!!! Smile

Vel, nå er det jo sånn at det typiske androgene utseendet er muskler og lav fettprosent. Og det skal sies at du har begge. At noen forbinder det med maskulinitet er sikkert like naturlig som at noen gutter blir kalt femi fordi de har knekk i håndleddet eller whatever. Meeeen det at han åpner seg om dette, er nok at han ikke er helt komfortable med seg selv. Veldig mange som ikke er fornøyd med én spesiell del av seg selv (f.eks nesa) er veldig flinke til å legge merke til den samme tingen hos andre (sier at andre har stygg nese). Dette slår riktig veldig ofte. I dette tilfellet har nok fyren litt mindreverdighetskomplekser for fysikken sin, dette gikk nå utover deg desverre.

Når det er sagt, så er min mening at du absolutt er veldig flott Smiley Ikke bare på en "bra fysikk, lav fettprosent"-måte, men en "hun der var ganske vakker og pen"-måte. Og det ser det ikke ut som om jeg er alene om! Tror nok det er veldig mange gutter som gjerne ønsker seg en treningsglad jente som partner (eller bare venninne) - at du har en bra kropp er selvfølgelig bare en HEEEEEEEEEEFTIG bonus Cool

Takk, Stian.. det var veldig hyggelig å høre... Smiley
Vel...egentlig så driter jeg en lang marsj i hva folk måtte mene... Men når det er sagt, dersom jeg ser noen som er knallbra, sier jeg det gjerne til de.. men dersom det er noen som bare er helt bak mål tier jeg heller... Er ikke hårsår på noen måte, jeg blei bare litt paff da jeg fikk den rett i trynet :O Hehehe...

De jeg heller setter spørsmålstegn ved er de som i årevis flyr på gymmet å tilsynelatene ser ut til å jobbe.... Og det skjer ingen verdens ting.... 5 år uten en liten antydning til en markering engang....  Da tror jeg treningsgleden og piffen hadde blåst ut av meg for lengst... Huh

Ja, har jeg egentlig ikke tenkt over, hehe... Men jeg er fælt til å kikke på romper...  Smile Heldigvis er det mulig å trene opp, og fylle den.. værre med andre ting... stikker å trener nesa lissom.. Tongue Klinger ikke like bra  Wink Framgang uteblir nok å Smiley


Såpass ja!
 
Antok det, slike personer har jeg ikke så mye til overs for som ikke er noe ydmyk men bare verdens beste selvtillitt og tror de selv er verdens navle.
De er bare å bøye seg over! Smiley De som er sånn er ofte de som ikke har god selvtillitt eller bra med seg selv Wink Sikker misunnelig for at du som jente har såpass mye mer dreisen på treninga enn han!

Stå på, jeg følger med! Smiley

Hehehe, dersom det er tilfelle ville jeg ivertfall godt hardt inn for å gjøre noe med det dersom jeg var han... Tongue
Takk, jeg står på jeg... Må du gjøre også...Følger med på deg også  Smile
Og.... spis maten din - det gjør jeg  Cheesy

imponerende form!! Cheesy



Tusen takk, så koselig... Smiley
Jeg føler meg utrolig heldig som har såååå lyst til å trene hver dag, og det gir meg overskudd og livskvalitet jeg setter stooor pris på..  Smile
Og jeg stresser ikke med trening eller kosthold... Er bare bevisst i de valga jeg tar hele veien  Smiley
Vel, hvor imponerende formen er vet jeg nå ikke.. hehe... Men føler jeg har fått snekra sammen ramma, men mangler bilde inni lissom  Smiley Men det kommer vel etterhvert.... Smiley HÅPER JEG!!

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #393 : 08. juni 2011, 13:46 »
Sier du at jeg ikke spiser maten min? Grin
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #394 : 08. juni 2011, 13:58 »
Sier du at jeg ikke spiser maten min? Grin

Hehehe, ånei du.. det sier jeg ikke - vet jeg forsovidt ingen ting om heller  Smile
Poengterte bare viktigheten... syns det er så mange småspiste rundt forbi..... Grin Grin
Eller jeg som er mere sulten enn alle andre... Hmmmm what

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #395 : 08. juni 2011, 14:09 »
Må vel være du som er mere sulten enn alle andre? :Smiley Cool
Neij, merker godt at jeg ligger i underskudd... men det er godt, godt å kjenne at man lever og ikke minst godt å se at formen blir bedre og bedre Smiley
Fra 5000-6000 kcal om dagen til i underkant av 3000 kcal (nå) er hardt, men man får testa selvdisiplinen! Smiley

Men sant som du sier uten ett godt kosthold så kommer du ingen vei med treningen..
Og jeg tror også hovedgrunnen til stagnasjon og liten fremgang ikke skyldes treningen til folk men kosthold og hvile.
Hva er dine planer fremover forresten?
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #396 : 08. juni 2011, 14:13 »
.. overtrening... for mye, for ofte, ikke bra i lengden uten peridoer med lettere og mindre trening..

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #397 : 08. juni 2011, 21:06 »
Må vel være du som er mere sulten enn alle andre? :Smiley Cool
Neij, merker godt at jeg ligger i underskudd... men det er godt, godt å kjenne at man lever og ikke minst godt å se at formen blir bedre og bedre Smiley
Fra 5000-6000 kcal om dagen til i underkant av 3000 kcal (nå) er hardt, men man får testa selvdisiplinen! Smiley

Men sant som du sier uten ett godt kosthold så kommer du ingen vei med treningen..
Og jeg tror også hovedgrunnen til stagnasjon og liten fremgang ikke skyldes treningen til folk men kosthold og hvile.
Hva er dine planer fremover forresten?

Ja da får du testa selvdisiplinen din i aller høyeste grad..prøve å ikke ha noe annet i huset enn akkurat det du skal spise  Smiley Dumme meg hadde masse snadder og godteri i huset, som jeg kunne gå å kikke på flere ganger om dagen, men bank i bordet... rørte det ikke! Etterhvert går jo ting bare på autopilot.... Lagde hundrevis (ja hundrevis.. ) av mat/kake/bake kreasjoner som jeg aldri hadde orka å fått i meg i dag  Tongue Kaker av luft og vann, med en liten dæsj kakao er ikke det samme som sjokoladekake! Men funka på et vis  Wink

Planen fremover nå er egentlig bare å være flink jente å trene godt, spise maten min, slappe av - Og nyte livet jeg om dagen synes er veldig så bra  Smile

Jeg skal styre treningen - treningen skal ikke styre meg... Cheesy

Ellers så vil jeg se ann hvordan formen tarivei dette året, også vil jeg på scenen vår 2013 igjen dersom formen tillater det, og det skjer noe nå på 2 år Smiley Det gjenstår å se da  Huh





.. overtrening... for mye, for ofte, ikke bra i lengden uten peridoer med lettere og mindre trening..


Viktig å ha noen lettere treninger innimellom... Smiley Men du har vel ingen faste fridager du heller?? Funker best for min del ivertfall å heller ta seg en fridag dersom man behøver det, og kroppen sier ifra at nå er jeg sliten.. Vil jo si at jeg kan trene 7 dager ene uka, og 3 dager andre uka.. Hvilket som er lenge siden har skjedd at jeg har hatt mere enn 2 dagers fri mellom hver gang men  Tongue...
Men så lenge jeg føler hver muskel får tilstrekkelig med hvile, og jeg ikke kjører muskelgrupper som involverer hverandre for mye dager på rad - så har jeg og kroppen min det veldig så fint!  Smile

Er forresten sååååå fint på skauen om dagen, så du som har blitt en så dreven forgjenger, bør komme deg i skogen, og puste inn litt annet enn den svette gymosen  Smile Gjør godt for kropp og sinn  Cheesy




Dagens trening  - RYGG!

Inspirerende økt med Groruds mosjonerende gjengleder som hadde forvilla seg til Kongsberg...
Totalt 50 sett, og hundrevis av rep....  Veldig uvant for meg å
kjøre så vanvittige mengder,uten noe særlig mere enn 30 sek pause imellom, men sliten som et uvær, og en meget god forandring Smiley
Takk for en bra økt!  Smiley


Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #398 : 08. juni 2011, 21:10 »
Må vel være du som er mere sulten enn alle andre? :Smiley Cool
Neij, merker godt at jeg ligger i underskudd... men det er godt, godt å kjenne at man lever og ikke minst godt å se at formen blir bedre og bedre Smiley
Fra 5000-6000 kcal om dagen til i underkant av 3000 kcal (nå) er hardt, men man får testa selvdisiplinen! Smiley

Men sant som du sier uten ett godt kosthold så kommer du ingen vei med treningen..
Og jeg tror også hovedgrunnen til stagnasjon og liten fremgang ikke skyldes treningen til folk men kosthold og hvile.
Hva er dine planer fremover forresten?


Her blei det noe rart? Alt havna i samme boxen over....

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #399 : 08. juni 2011, 22:00 »
Takk for hyggelig middag og veldig morsomt å trene sammen med deg i dag! Eneste var at jeg følte meg litt lite gjengleder når du tok rollen som gjengleder og dirigerte meg rett forbi resepsjonen og inn i studio.

Du er mildt sagt i kanonform, imponerte styrkemessig til tross for intensiteten og mengden og han som sa du så ut som en mann.....neste gang sender du meg en melding, så kommer vi et 2 eller 3 sifra antall folk fra min bakgård og tar et alvordsord med han. Fyren må ha minst en skrue løs...sannsynligvis langt mer.

Tough life Grin
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #400 : 09. juni 2011, 12:13 »
Takk for hyggelig middag og veldig morsomt å trene sammen med deg i dag! Eneste var at jeg følte meg litt lite gjengleder når du tok rollen som gjengleder og dirigerte meg rett forbi resepsjonen og inn i studio.

Du er mildt sagt i kanonform, imponerte styrkemessig til tross for intensiteten og mengden og han som sa du så ut som en mann.....neste gang sender du meg en melding, så kommer vi et 2 eller 3 sifra antall folk fra min bakgård og tar et alvordsord med han. Fyren må ha minst en skrue løs...sannsynligvis langt mer.

Tough life Grin

Haha... Godt for selvtillitten min det, og ivertfall være gjengleder for en dag... i å med at du har de 364 andre dagene mener jeg  Tongue
Håper du hadde en bra dag på kurs og trening i sølvbyen i går, alltid artig å ha med noen "utenforstående", blir inspirert av slik... Jeg som er dronninga av 6x6, fikk ivertfall kjørt den ryggen min bra. Og at vi kom igjennom på 75 min, skulle vi nesten hatt medalje for  Smiley

Ahh, takk for det  Cheesy Synes det er deilig å kjenne at styrken har kommet tilbake...Dog ikke der den var, men kommer seg, kommer seg  Cheesy
Haha... jo nå skal du høre  Tongue dette mennesket som mente jeg var så mandig klarte å lire av seg nok et lite sitat til meg i går,
Og bli kalt en mann betyr ikke at du har fått no "svære" muskler men at ett hukjønn er på vei til hannkjønn..haha..Snart kommer barten,grovere stemme:P Kall meg old fashion men damer ska være damer og ikke no annet
Men for all del, han får vel bare mene hva han vil...  Tongue Og vis han tror det kommer bart av å løfte på ei vekt, sier vel det litt om kunnskapen og uviten hans...
Damer skal være damer, det er jeg enig i... Og det har jeg tenkt å fortsette å være også.. Om jeg da tydligvis ikke er det i hans øyne får være hans problem....Jeg tror ivertfall jeg er det i 99,9 % andre sine øyne  Smile
Jaja, nok om det... Syns bare det å bli dømt eller stemla uten at folk veit noe som helst om deg, er så irriterende...  Smiley Jeg kan tenke mitt, men holder meg for god for drittslenging, og uttaler meg aldri om noe jeg ikke har peiling på  Smiley

Nå er det lunsj, og benking etterpå  Smile
Kunne det bare slutta og bøtte ned, og sola heller titta frem.... Smiley

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #401 : 09. juni 2011, 22:53 »
Bryst / Triceps

-Benk
-Flyes
-Skrå
-Kabelkryss
-Press over hode
-Smalbenk
-Kickback

Ukjent antall i dag  Huh....mange......


Hadde glemt hvor godt rabarbragrøt er... Det oppdaget jeg i dag igjen, og har spist..tja...sikkert 1 1/2 liter  Smile

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #402 : 10. juni 2011, 21:26 »

Fredag 10 juni


30 minutter avslappning på mølla.....

Også hadde jeg så lyst på taco at jeg rakk rett og slett ikke mere..... Grin

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #403 : 11. juni 2011, 03:47 »
For en mann, ikke mye peiling på kvinnfolk iallefall!
Jeg blir sjokkert.. Bra du bare hever deg over det, selv ville jeg sett du slengt noen fraser tilbake til han Wink
Sett hvordan han har tatt det... "jeg mener nå at menn skal være menn, maskulin og muskuløs.. du begynner jo å bli en dame" Grin
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #404 : 12. juni 2011, 17:10 »
For en mann, ikke mye peiling på kvinnfolk iallefall!
Jeg blir sjokkert.. Bra du bare hever deg over det, selv ville jeg sett du slengt noen fraser tilbake til han Wink
Sett hvordan han har tatt det... "jeg mener nå at menn skal være menn, maskulin og muskuløs.. du begynner jo å bli en dame" Grin

Hehe, i do  Smile
Men vel engentlig det at man blir så paff når man får noe slengt i trynet, at jeg ikke får sagt et eneste ord  Tongue Hadde jeg ennå visst om slikt på forhånd skulle mannen ha gått ut døra med halen mellom beina  Grin


Dagens Bein og ny pers

Bøy
Ooovarming
12x1
40 kg
10x1
50 kg
7x2
60 kg
6x1
65 kg
2x2
70 kg
1x1
72,5 kg..som pr dags dato er ny pers  biggrin
Utfall
8/8/10 kg
x antall meter labbene i gangen
Beinpress
15 x 3
86 kg
Strakmark
10 x1
50 kg
6x2
60 kg
Tåhev
Ukjent antall... men svei.. Wink


Nå er det hjemmelaget burger, og kos i sola  Smile
Deilig slike dager hvor energinivået ikke er helt på topp, men
allikevel så går man ut fra gymmet å føler det har vært en økt
som kan rangeres blandt topp 10  Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!