Skrevet av Emne: Lottes bilde/treningslogg  (Lest 327627 ganger)

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #405 : 12. juni 2011, 23:05 »

Før var det bare kostholdsrelatert reklame på TF, nå er det jammen meg gullsmed og forlovelsesringer - reklame også..
Må være mye love in the air her om dagen tror jeg... woot

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #406 : 13. juni 2011, 18:33 »
 Smiley

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #407 : 13. juni 2011, 18:37 »
*sikle*
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #408 : 13. juni 2011, 18:40 »
Er det Ronny som kommer på "grillbesøk" nå, eller? Nå som han er ferdig med dietten er han vel ganske klar for den slags. Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #409 : 13. juni 2011, 18:51 »
*sikle*

Mhmmm...lite som slår ved - grillings  Cheesy

Er det Ronny som kommer på "grillbesøk" nå, eller? Nå som han er ferdig med dietten er han vel ganske klar for den slags. Smiley

Ååååånei du... Ikke noe "grillbesøk" her i gården  Smiley Har nok slikka sol og grilla med jentene mine  Smile

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #410 : 13. juni 2011, 22:51 »
Slemt å legge ut slike bilder til oss som faktisk er på diett her inne Cry
arghhh, det der så godt ut Grin
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #411 : 13. juni 2011, 23:08 »
Slemt å legge ut slike bilder til oss som faktisk er på diett her inne Cry
arghhh, det der så godt ut Grin

Mhhmm..Grillmat er kanskje noe av det beste som er  Smiley

Men du kan da absolutt spise det?? Med mindre du er på en
kjøttfri diett da..??  Tongue
Bare begrense mengdene og velge tilbehør med litt omhu   biggrin

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #412 : 13. juni 2011, 23:14 »
Mhhmm..Grillmat er kanskje noe av det beste som er  Smiley

Men du kan da absolutt spise det?? Med mindre du er på en
kjøttfri diett da..??  Tongue
Bare begrense mengdene og velge tilbehør med litt omhu   biggrin

Grillmat er så fantastisk godt, gleder meg hver sommer til grillmat. Her er det 2-3 måneder i året jeg spiser det, så da blir det sinnsykt godt i den perioden Smiley Sol, sommer, pils og grillmat!

Ja det er sant, men det blir så kjedelig uten alt tilbehøret.. potetsalaten osv osv :Smiley
Men hender jeg griller litt lammelår, biff og kyllingfilet men ikke fullt like godt som det er uten å være på diett! Når man ikke må begrense seg eller fjerne noe av tilbehøret!

Neij, jeg skal stille meg opp etter NM i Oslo med gassgrill og grille som en gal! Grin
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #413 : 13. juni 2011, 23:26 »
Grillmat er så fantastisk godt, gleder meg hver sommer til grillmat. Her er det 2-3 måneder i året jeg spiser det, så da blir det sinnsykt godt i den perioden Smiley Sol, sommer, pils og grillmat!

Ja det er sant, men det blir så kjedelig uten alt tilbehøret.. potetsalaten osv osv :Smiley
Men hender jeg griller litt lammelår, biff og kyllingfilet men ikke fullt like godt som det er uten å være på diett! Når man ikke må begrense seg eller fjerne noe av tilbehøret!

Neij, jeg skal stille meg opp etter NM i Oslo med gassgrill og grille som en gal! Grin

Sååå sant... den komboen du nevner der er helt fantastisk!!  Smile Spesielt nå på forsommeren når grillsesongen akkurat har startet, kunne jeg grilla 7 ganger om dagen, til hvert måltid  Wink
Nå kom jeg forresten på den store slagern fra i fjor..  Cheesy Min egne hjemmesnekra potetsalat.. den er sååå god den.. Skal jeg jammen meg legge ut en dag, og denne kan nytes med meget god samvittighet!!

Hahaha, da skal jeg se etter en gærning med gassgrill og grillklype rett etter NM!! Regner med å se deg selv om det striregner da  Tongue


Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #414 : 13. juni 2011, 23:34 »
Sååå sant... den komboen du nevner der er helt fantastisk!!  Smile Spesielt nå på forsommeren når grillsesongen akkurat har startet, kunne jeg grilla 7 ganger om dagen, til hvert måltid  Wink
Nå kom jeg forresten på den store slagern fra i fjor..  Cheesy Min egne hjemmesnekra potetsalat.. den er sååå god den.. Skal jeg jammen meg legge ut en dag, og denne kan nytes med meget god samvittighet!!

Hahaha, da skal jeg se etter en gærning med gassgrill og grillklype rett etter NM!! Regner med å se deg selv om det striregner da  Tongue



Så enig! Smiley lammelår i skiver, fårefilet, flintstek, biff, kyllingfilet.. alt kan grilles og smaker så godt Smiley mmm!
Den må du legge ut så vi andre får prøve ut Smiley Den skal jeg lage og smake til noe grillmat i neste uke om den kan nytes med god samvittighet Wink

Gærning... jeg neij?! Det ekke nøye, nordlending jeg.. Det kan snø, være -20 grader.. jeg skal stille opp med gassgrill og masse grillmat, pils og alt hva sommern måtte by på :Smiley Grin
Det blir helt konge skal du se! Du hiver deg vel med å bringer masse hjemmelaga potetsalat da?! Wink
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #415 : 13. juni 2011, 23:40 »
Så enig! Smiley lammelår i skiver, fårefilet, flintstek, biff, kyllingfilet.. alt kan grilles og smaker så godt Smiley mmm!
Den må du legge ut så vi andre får prøve ut Smiley Den skal jeg lage og smake til noe grillmat i neste uke om den kan nytes med god samvittighet Wink

Gærning... jeg neij?! Det ekke nøye, nordlending jeg.. Det kan snø, være -20 grader.. jeg skal stille opp med gassgrill og masse grillmat, pils og alt hva sommern måtte by på :Smiley Grin
Det blir helt konge skal du se! Du hiver deg vel med å bringer masse hjemmelaga potetsalat da?! Wink


Hahaha, dersom du er nordlending er det vel ikke første gangen du har hørt at du er en gæærning  Grin
Jepp, jeg bringer potetsalat jeg vett.. Smiley Skal slengen ut en dag, så får du teste den ut... Smiley


Forreste... ingen pinse uten litt trenings-dramatikk  Grin

http://dt.no/nyheter/slagsmal-pa-treningssenter-1.6301315

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #416 : 13. juni 2011, 23:48 »
Hahaha, dersom du er nordlending er det vel ikke første gangen du har hørt at du er en gæærning  Grin
Jepp, jeg bringer potetsalat jeg vett.. Smiley Skal slengen ut en dag, så får du teste den ut... Smiley


Forreste... ingen pinse uten litt trenings-dramatikk  Grin

http://dt.no/nyheter/slagsmal-pa-treningssenter-1.6301315

Nei, jeg hører det hver dag :Smiley Wink
Men om det er noen fordel så er jeg født og oppvokst i Oslo!!!!

Søring i nordland er som torsk i ferskvann Wink

Høres bra ut og supert Smiley Gjerne send meg sunne oppskrifter på ting du har testa ut eller laga!
Alt mottas med stor takknemlighet da jeg ofte blir matlei.. Smiley

Man drar jo på trening for å trene, kanskje de trente boksing? :Smiley
Forsto ikke helt, "mistenkte er en liung i 50 årene"...?!
Skulle sikkert vært litt av ett syn, 2 voksne mannfolk som står å sloss inne på ett treningssenter.
Hadde skjønnt det litt mer om det var to 16åringer... Grin

robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #417 : 14. juni 2011, 00:00 »
Nei, jeg hører det hver dag :Smiley Wink
Men om det er noen fordel så er jeg født og oppvokst i Oslo!!!!

Søring i nordland er som torsk i ferskvann Wink

Høres bra ut og supert Smiley Gjerne send meg sunne oppskrifter på ting du har testa ut eller laga!
Alt mottas med stor takknemlighet da jeg ofte blir matlei.. Smiley

Man drar jo på trening for å trene, kanskje de trente boksing? :Smiley
Forsto ikke helt, "mistenkte er en liung i 50 årene"...?!
Skulle sikkert vært litt av ett syn, 2 voksne mannfolk som står å sloss inne på ett treningssenter.
Hadde skjønnt det litt mer om det var to 16åringer... Grin



Hahah, joa det hjelper en del og være født og oppvokst i Oslo  Cheesy
Sto i baren å serverte for noen år siden, på nordlandsfester vi hadde her nede.. Det glemmes ikke lett for å si det sånn  Wink

Vel.. en del av mine diettoppskrifter er så sære at det er bare flaut å legge ut, men skal sende deg dersom jeg kommer på noe du bare måååå prøve! Matlei ja, huff.. stadig vekk her også  Smiley

Mulig det var boksing de bedrev, men ikke overasket over at det var i Drammen.. Men må si jeg var truende til å gjøre akkurat det samme her om dagen, da jeg hadde en mann i 40 åra som på død og liv SKULLE hoppe tau foran meg uansett hvor i treningslokalet jeg var... For det første er det et pussig syn å se noen hopp tau mellom manualene foran speilet i sikkert 1 time att og fram, men jeg sto tydeligvis veldig i veien for han  Grin

Heheh, en Liung... da er mannen fra Lier utenfor Drammen  Smiley

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #418 : 14. juni 2011, 00:10 »
Hahah, joa det hjelper en del og være født og oppvokst i Oslo  Cheesy
Sto i baren å serverte for noen år siden, på nordlandsfester vi hadde her nede.. Det glemmes ikke lett for å si det sånn  Wink

Vel.. en del av mine diettoppskrifter er så sære at det er bare flaut å legge ut, men skal sende deg dersom jeg kommer på noe du bare måååå prøve! Matlei ja, huff.. stadig vekk her også  Smiley

Mulig det var boksing de bedrev, men ikke overasket over at det var i Drammen.. Men må si jeg var truende til å gjøre akkurat det samme her om dagen, da jeg hadde en mann i 40 åra som på død og liv SKULLE hoppe tau foran meg uansett hvor i treningslokalet jeg var... For det første er det et pussig syn å se noen hopp tau mellom manualene foran speilet i sikkert 1 time att og fram, men jeg sto tydeligvis veldig i veien for han  Grin

Heheh, en Liung... da er mannen fra Lier utenfor Drammen  Smiley

Det var godt å høre! Cool
Hehehehe, det var bra fester ja? :Smiley Må du ikke dra alle nordlendinger under samme kam Wink
Nå vet jeg ikke hva du har erfart og vært borti men siden du ikke glemmer det så lett så kan det jo faktisk være positivt og negativt! Grin

Sære eller ei, jeg trenger alltids tips til forandringer i matveien det er bare bra Smiley
Så bare peis på om du kommer på noen! Vi alle er vel litt sære av oss, har ulike vaner og uvaner Wink
Ja man blir veldig matlei uansett hvor kreativ man er... Men bra man er flere og kan dele ideer da Smiley

Åhh, du har erfart lignende ting før? Der jeg trener er vi bare en vennegjeng så jeg opplever ikke så mye rart, men var i Oslo i påsken og trente litt på ulike gym. Så mye rart ja, så skjønner jo at man møter mye rart rundt omkring! Var en som skulle laste på alt av vekter i både benk, mark og alt som var.
Men han løfta det ikke.. Psyka seg veldig opp og løfta vektene kun oppfra racket det lå på.. Var vel snakk om løftevei på kanskje 5 cm... hehe Smiley

Kanskje han skulle imponere deg? Vise deg hvor flink han var til å hoppetau? Grin
"SE SE SE SEEEEE!!!! jeg kan også hoppe tau!!!! SEEE Seee seeeee" 
Ble du ikke imponert? Nå fikk jeg det bilde inni huet mitt av en fyr som for å hoppa rundt med hoppetau fram og tilbake.. hehehe...

Takk for at du løste det mysteriumet for meg Wink
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #419 : 14. juni 2011, 06:07 »
Jeg vil også ha sære oppskrifter!!  Cheesy
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!