Skrevet av Emne: Lottes bilde/treningslogg  (Lest 327713 ganger)

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #420 : 14. juni 2011, 10:07 »
Det var godt å høre! Cool
Hehehehe, det var bra fester ja? :Smiley Må du ikke dra alle nordlendinger under samme kam Wink
Nå vet jeg ikke hva du har erfart og vært borti men siden du ikke glemmer det så lett så kan det jo faktisk være positivt og negativt! Grin

Sære eller ei, jeg trenger alltids tips til forandringer i matveien det er bare bra Smiley
Så bare peis på om du kommer på noen! Vi alle er vel litt sære av oss, har ulike vaner og uvaner Wink
Ja man blir veldig matlei uansett hvor kreativ man er... Men bra man er flere og kan dele ideer da Smiley

Åhh, du har erfart lignende ting før? Der jeg trener er vi bare en vennegjeng så jeg opplever ikke så mye rart, men var i Oslo i påsken og trente litt på ulike gym. Så mye rart ja, så skjønner jo at man møter mye rart rundt omkring! Var en som skulle laste på alt av vekter i både benk, mark og alt som var.
Men han løfta det ikke.. Psyka seg veldig opp og løfta vektene kun oppfra racket det lå på.. Var vel snakk om løftevei på kanskje 5 cm... hehe Smiley

Kanskje han skulle imponere deg? Vise deg hvor flink han var til å hoppetau? Grin
"SE SE SE SEEEEE!!!! jeg kan også hoppe tau!!!! SEEE Seee seeeee" 
Ble du ikke imponert? Nå fikk jeg det bilde inni huet mitt av en fyr som for å hoppa rundt med hoppetau fram og tilbake.. hehehe...

Takk for at du løste det mysteriumet for meg Wink

Joda, for all del, festene var bra de..Nå sto jeg vel og  merke bare i baren da.. Men hundrevis av nordlendinger som skulle feire at de faktisk var nordlendinger.. Mjaa..kunne bli litt mye for en ungpike som meg  Wink

Vi er en kjempebra gjeng som trener sammen her oppe også, så lite slagsmål og andre uoverenstemmelser  Cheesy

Yess, jeg bare elsker menn som kan hoppe tau lissom Grin Hehe... Burde finnes noen av de på hvert eneste gym  Shocked



Jeg vil også ha sære oppskrifter!!  Cheesy

Hehe, er du så sikker på det?? Wink

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #421 : 14. juni 2011, 10:59 »
Joda, for all del, festene var bra de..Nå sto jeg vel og  merke bare i baren da.. Men hundrevis av nordlendinger som skulle feire at de faktisk var nordlendinger.. Mjaa..kunne bli litt mye for en ungpike som meg  Wink

Vi er en kjempebra gjeng som trener sammen her oppe også, så lite slagsmål og andre uoverenstemmelser  Cheesy

Yess, jeg bare elsker menn som kan hoppe tau lissom Grin Hehe... Burde finnes noen av de på hvert eneste gym  Shocked



Hehe, er du så sikker på det?? Wink

Høres ut som nordlandsfestene på folkets hus i Mjøndalen - episke i følge ryktene! Smiley


...og til det andre.......et aldri så lite slagsmål mellom beinpress, dips-stativ og diverse, piffer opp helga til andre enn 16-åringer kan jeg love.
Lukter forøvrig Elexia av dette - sikkert to som ikke kunne enes om hvem som skulle få benytte de tyngste hantlene!
Du vet; de på 22,5kg.....  :Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #422 : 14. juni 2011, 11:58 »
Men i helvete, hvorfor var ikke jeg tilstede når den grillmaten var ferdig what
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #423 : 14. juni 2011, 13:18 »
Høres ut som nordlandsfestene på folkets hus i Mjøndalen - episke i følge ryktene! Smiley


...og til det andre.......et aldri så lite slagsmål mellom beinpress, dips-stativ og diverse, piffer opp helga til andre enn 16-åringer kan jeg love.
Lukter forøvrig Elexia av dette - sikkert to som ikke kunne enes om hvem som skulle få benytte de tyngste hantlene!
Du vet; de på 22,5kg.....  :Smiley

Så riktig, så riktig  Cheesy Samfunnshuset i Mjøndalen i "gamledaar"  biggrin Om disse festligheten fortsatt holdes ved live aner jeg ikke, tror muligens de kan være slått sammen med de vel så kjente Osbakkenfestene..  Huh
Men apropo nordlendinger... Har en følelse på at 90 % av alle nordlendingene i distriktet holder til i Solbergelva...? Om dette har noe med nordlendingene eller Solbergelva å gjøre? Hmmmm... woot

Men oi da... Har virkelig Elixia gått til innkjøp av såååå store hantler som 22, 5 kg  Tongue
Lukter testogym laaaaang vei dahh.... Wink
Men må nok ha vært disse hantlene de har kranglet om ja... Eller hvem som forbrandt flest kcal på trappemaskin  Smile
Er klart det blir slagsmål av sånt.... Shocked



Men i helvete, hvorfor var ikke jeg tilstede når den grillmaten var ferdig what

Vel, du var vel for opptatt med å bedrive gjengkriminalitet på Groruds værste vestkant da??  biggrin

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #424 : 14. juni 2011, 14:43 »
Så riktig, så riktig  Cheesy Samfunnshuset i Mjøndalen i "gamledaar"  biggrin Om disse festligheten fortsatt holdes ved live aner jeg ikke, tror muligens de kan være slått sammen med de vel så kjente Osbakkenfestene..  Huh
Men apropo nordlendinger... Har en følelse på at 90 % av alle nordlendingene i distriktet holder til i Solbergelva...? Om dette har noe med nordlendingene eller Solbergelva å gjøre? Hmmmm... woot

Men oi da... Har virkelig Elixia gått til innkjøp av såååå store hantler som 22, 5 kg  Tongue
Lukter testogym laaaaang vei dahh.... Wink
Men må nok ha vært disse hantlene de har kranglet om ja... Eller hvem som forbrandt flest kcal på trappemaskin  Smile
Er klart det blir slagsmål av sånt.... Shocked


hehe, da traff jeg jo bra da jo! Smiley Når jeg så du skreiv det om nordlandsfestene så kom jeg til å huske at foreldrene mine pleide å dra på noen sånne fester der oppe for en del år sia, og ryktene tilsa at det hadde vært relativt fuktige "gammaldansfester".
Er vel noen nordlendinger på andre sia av elva ja - de kom sikkert nedover hit til syden for å jobbe der den gangen Solberg Spinderi var en betydelig lokal bedrift Smiley


Mht slåsskjempene - det skal det finnes ut av i efta!
Frykter at det ikke var på Elexia, men dersom det var trappemaskinen som var opphav til disputten så mååå det være der - for sånt dill har de ikke på skikkelige gym!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #425 : 14. juni 2011, 18:10 »
Det er deilig å være nordlending på østlandet altså? Smiley
Var sikkert noen pussige nordlendinger, finner de også samme som du finner pussige søringer :Smiley

Det er bra å ha ett stabilt miljø rundt seg, helst en gjeng med bare tullinger! Wink

Finnes sikkert flere over landet, and they are coming for you!! Grin

Høres jo ut som det er ganske vanlig med slike "nordlandsfester" der nede, kanskje en sånn fest jeg skal melde meg på etter NM... Høres jo ut som de er kjent der nede, kunne jo vært morsomt Wink

Krangelen må jo ha foregått pga ett sånn skulderapparat, du vet jo det som er best å sitte på når man skal lese avisen! Smiley



robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #426 : 14. juni 2011, 18:58 »


Hehe, er du så sikker på det?? Wink

99,99% sikker! Cheesy Grin
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #427 : 14. juni 2011, 19:16 »
hehe, da traff jeg jo bra da jo! Smiley Når jeg så du skreiv det om nordlandsfestene så kom jeg til å huske at foreldrene mine pleide å dra på noen sånne fester der oppe for en del år sia, og ryktene tilsa at det hadde vært relativt fuktige "gammaldansfester".
Er vel noen nordlendinger på andre sia av elva ja - de kom sikkert nedover hit til syden for å jobbe der den gangen Solberg Spinderi var en betydelig lokal bedrift Smiley


Mht slåsskjempene - det skal det finnes ut av i efta!
Frykter at det ikke var på Elexia, men dersom det var trappemaskinen som var opphav til disputten så mååå det være der - for sånt dill har de ikke på skikkelige gym!

Jepp, du traff bra.. Og du har garantert hatt foreldra dine der ja...Mine gamlinger har jeg ivertfall mang en gang hentet etter slike festligheter... Lettere bedugget  biggrin
Der sa du noe ja..spinneriet..er nok derfor de er der, og har blitt  Smiley

Hehe, finn ut av det er du grei, er nemlig veldig intressert i åssen slike slåsskamper oppstår  Wink Hold meg oppdatert  Wink  Smile

Det er deilig å være nordlending på østlandet altså? Smiley
Var sikkert noen pussige nordlendinger, finner de også samme som du finner pussige søringer :Smiley

Det er bra å ha ett stabilt miljø rundt seg, helst en gjeng med bare tullinger! Wink

Finnes sikkert flere over landet, and they are coming for you!! Grin

Høres jo ut som det er ganske vanlig med slike "nordlandsfester" der nede, kanskje en sånn fest jeg skal melde meg på etter NM... Høres jo ut som de er kjent der nede, kunne jo vært morsomt Wink

Krangelen må jo ha foregått pga ett sånn skulderapparat, du vet jo det som er best å sitte på når man skal lese avisen! Smiley





Hehe,om det er deilig å være nordlending på Østlandet er jammen ikke godt å si , men tyder vel på det da.. siden de aldri reiser hjem igjen  Smiley

Hehe, du vettu.. det værste er at vis man er på trening tidlig på formiddagen, er det faktisk noen noen som leser morgenens ferskeste nyheter på sykkelen eller crossen  Smiley Slett ikke uvanlig å se... holder meg ivertfall til god morgen norge vis jeg ved en feiltakelse skulle havne borti disse mere enn max 3 minutter.....

Også blir man servert vafler på torsdager... Lett å trene når det oser nystekte vafler rundt i hele lokalet   Tongue


Dagens Trening

Skulderpress
12x1
10 kg
8x2
12 kg
Fronthev skive
15 kg 10x3
i supersett med...
12 kg man.
10x3
Sidehev
12x3
8 kg
i supersett med skråhev
6 kg
8x3
Skulderrotering i smith
15x1
38 kg
12x1
68
98 kg
10x1
110 kg med reimer..
8x1/6x1

Bakeverk til middag i dag med salat ved siden av...
Ostekringle med kesam, skinke, mais etc.. Og masse ost seff Smile

Eller er vekta pr i dag + 8 kilo  Cheesy


Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #428 : 14. juni 2011, 19:18 »
99,99% sikker! Cheesy Grin

Hehe, skal jeg se om jeg ikke får hosta opp noe skikkelig sært til deg frøken  woot

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #429 : 14. juni 2011, 22:07 »
Hehe, skal jeg se om jeg ikke får hosta opp noe skikkelig sært til deg frøken  woot

Når du sier det på den måten så hørtes det jo ikke særlig attraktivt ut!  woot  Wink
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #430 : 14. juni 2011, 23:04 »
Når du sier det på den måten så hørtes det jo ikke særlig attraktivt ut!  woot  Wink

Hehe, sært og sært..kommer vel ann på hvem du spør det  Wink Har lagd mye dritt oppigjennom tia, men mye bra også  Smiley
Står å mekker nøttekjeks i dette øyeblikk...skal gi deg beskjed hvordan de blir...
Deigen ser litt pussig ut... Grin
Får se resultatet når de har stått 20 i ovnen  Huh

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #431 : 14. juni 2011, 23:36 »
Hørtes jo ut som en morsom diett med vaffeltorsdag Wink

Se derja, oppdatere med bilder også! Flotte bilder, syns du har vokst veldig i muskelmasse på den korte tiden du har trent! Smiley Sinnsyk legg Wink Må du passe deg før det blir mann av deg Grin :Smiley HOHOHOHO!!!!
Forresten så likte jeg dårlig den matbiten du la ut bilde av, så farlig god ut. Hva er det?
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #432 : 15. juni 2011, 00:11 »
Hørtes jo ut som en morsom diett med vaffeltorsdag Wink

Se derja, oppdatere med bilder også! Flotte bilder, syns du har vokst veldig i muskelmasse på den korte tiden du har trent! Smiley Sinnsyk legg Wink Må du passe deg før det blir mann av deg Grin :Smiley HOHOHOHO!!!!
Forresten så likte jeg dårlig den matbiten du la ut bilde av, så farlig god ut. Hva er det?

Takk du.. og ja...Hahah,viktig å passe meg for det   Tongue
Du denne ringen er en ostekringle, ostehorn...tja kall det hva du vil... Men det er sinnsykt godt!  Smile
Og tar null komma niks og lage..Har laget den mange ganger..fyller med det jeg har i kjøleskapet... Smile
I dag blei det kesam, skinke, mais paprika, og løk.. også masse ost på toppen selvfølgelig  Smile

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #433 : 15. juni 2011, 00:13 »
Hater deg litt for å legge ut bilde av den ostekringla...

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #434 : 15. juni 2011, 00:30 »
Hater deg litt for å legge ut bilde av den ostekringla...

Slenger meg på den!!! Tongue
Legg ut oppskrifta davel Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!