Skrevet av Emne: Lottes bilde/treningslogg  (Lest 327686 ganger)

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #585 : 05. august 2011, 23:56 »
Bra logg  Wink
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #586 : 06. august 2011, 00:02 »
Bra logg  Wink

Thanx, morro med logg vett  Grin

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #587 : 06. august 2011, 00:12 »
Thanx, morro med logg vett  Grin
Ja, men ikke så moro når treninga har gått dårlig  Tongue
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #588 : 06. august 2011, 00:15 »
Ja, men ikke så moro når treninga har gått dårlig  Tongue

Hehe.. nei men sinnsykt morro når man kan gå tilbake å le av hvor svak man var før  Tongue

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #589 : 06. august 2011, 00:18 »
Hehe.. nei men sinnsykt morro når man kan gå tilbake å le av hvor svak man var før  Tongue
Ja moro det  Grin Jeg startet med bøy etter nyttår etter 18 mnd uten bøy pga en kneskade, så jeg er fornøyd med min fremgang der  Wink
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #590 : 06. august 2011, 00:24 »
Ja moro det  Grin Jeg startet med bøy etter nyttår etter 18 mnd uten bøy pga en kneskade, så jeg er fornøyd med min fremgang der  Wink

Hehe, jeg ler stadig vekk av mine 40 kgs markløft som jeg var så syyyykt stolt av for et par år siden.. hehe... Var jo tross alt nesten kroppsvekta  Grin

Skal bli gøy å følge med hvordan det går med deg da.. Er kneet helt i orden igjen?

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #591 : 06. august 2011, 00:25 »
Hehe, jeg ler stadig vekk av mine 40 kgs markløft som jeg var så syyyykt stolt av for et par år siden.. hehe... Var jo tross alt nesten kroppsvekta  Grin

Skal bli gøy å følge med hvordan det går med deg da.. Er kneet helt i orden igjen?
haha 40 kg  Smiley Kneet virker bra, men er nok litt forsiktig med enkelte øvelser. Startet faktisk med 60 kg frontbøy og 30 kg utfall med stang i januar, så har jeg tatt det pent og pyntelig framover  Wink
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #592 : 06. august 2011, 00:40 »
det var markløften jeg lo av, ikke at du veide 40 kg for 2 år siden.  Wink
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #593 : 06. august 2011, 01:04 »
det var markløften jeg lo av, ikke at du veide 40 kg for 2 år siden.  Wink
.                                                                                                                                                     Jepp, ta det pent og pyntlig, så blir det så bra atte  Smiley.                                                                                   Hehe..nesten kroppsvekt..veide nok rundt 50.. Men nå 10 kg tyngre er jeg myyye slankere enn hva jeg var da  woot Men håper jeg kan se tilbake om 2 år, og le litt av hva jeg løfter i dag  Cheesy ikke at de kiloene har så mye å si bare fremgangen er der..men jo tyngre jo morsommre  Grin

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #594 : 06. august 2011, 01:10 »
.                                                                                                                                                     Jepp, ta det pent og pyntlig, så blir det så bra atte  Smiley.                                                                                   Hehe..nesten kroppsvekt..veide nok rundt 50.. Men nå 10 kg tyngre er jeg myyye slankere enn hva jeg var da  woot Men håper jeg kan se tilbake om 2 år, og le litt av hva jeg løfter i dag  Cheesy ikke at de kiloene har så mye å si bare fremgangen er der..men jo tyngre jo morsommre  Grin
Bra det  Wink du ser skikkelig bra trent ut på bildene jeg så av deg  Wink Hva er dine mål på langsikt?
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #595 : 06. august 2011, 01:29 »
Bra det  Wink du ser skikkelig bra trent ut på bildene jeg så av deg  Wink Hva er dine mål på langsikt?

Vel.. nå ser jeg ikke på med selv som  noe voldsomt bra trent, men mulig noe over gjennomsnittlig dama på gata  Cheesy
Langsiktig mål ja... oi... de er langt frem  Smiley Målet er å ha en finest mulig fysikk for min kropp, og bygge grunnlaget for at jeg også kan ha dette når jeg er 30..40...50..60 år... ja.. du skjønner  Smiley
Også vil jeg jo ha mest mulig muskler da.. uten at det bikker over til det ufeminine..  Smile

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #596 : 06. august 2011, 01:32 »
Vel.. nå ser jeg ikke på med selv som  noe voldsomt bra trent, men mulig noe over gjennomsnittlig dama på gata  Cheesy
Langsiktig mål ja... oi... de er langt frem  Smiley Målet er å ha en finest mulig fysikk for min kropp, og bygge grunnlaget for at jeg også kan ha dette når jeg er 30..40...50..60 år... ja.. du skjønner  Smiley
Også vil jeg jo ha mest mulig muskler da.. uten at det bikker over til det ufeminine..  Smile
hehe skjønner  Smiley trener du noen andre idretter/sporter ved siden av styrketreninga?
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #597 : 06. august 2011, 01:48 »
hehe skjønner  Smiley trener du noen andre idretter/sporter ved siden av styrketreninga?
hehe..nei..ingen andre aktiviteter som kan passe under kategorien sport ivertfall  Smile synes denna jernløftinga tapper mer enn nok energi, om jeg ikke skulle drivi med masse annet rart i tilegg  Cheesy går jo turer i skauen og alt sånnt, men det er jo heller ikke noe sport da  Tongue

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #598 : 06. august 2011, 01:52 »
hehe..nei..ingen andre aktiviteter som kan passe under kategorien sport ivertfall  Smile synes denna jernløftinga tapper mer enn nok energi, om jeg ikke skulle drivi med masse annet rart i tilegg  Cheesy går jo turer i skauen og alt sånnt, men det er jo heller ikke noe sport da  Tongue
Joa.. kan bli ganske sliten etter ei hard økt på gymmet ja  Wink Jeg pleier å sykle,svømme eller bare tar 30 min på boksesekken når jeg har litt overskudd en dag jeg ikke gidder å pumpe jern  Grin
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #599 : 07. august 2011, 16:16 »
Joa.. kan bli ganske sliten etter ei hard økt på gymmet ja  Wink Jeg pleier å sykle,svømme eller bare tar 30 min på boksesekken når jeg har litt overskudd en dag jeg ikke gidder å pumpe jern  Grin

 Smile Høres bra ut !



Før det tok heeeelt av, og jeg krona meg selv som dronninga på byen i går  woot rakk jeg å få kjørt beina littegrann....

Knebøy
Vsquat
Utfall
Beinpressa

Veldig fornøyd med å kommet meg opp i 185 kg 6 repper på beinpressa  Smiley

I dag er det skikkelig fri  biggrin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!