Skrevet av Emne: Lottes bilde/treningslogg  (Lest 327712 ganger)

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #810 : 20. oktober 2011, 10:27 »
Spekk?! Hvor???

Godt jevnt fordelt over alt   biggrin  Men skal det bli noe greie på noe hjelper det ikke å ha pensjonist-inntak av mat, da mån spise og kose seg  Wink

Hmm... jeg så ikke deg, men jeg kjørte postbilen i dag ja Wink

WHATWHAT?? Jeg hilste på samtlige 3 røde postbiler mellom Hokksund og Kongsberg...  Tongue Hehe..

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #811 : 20. oktober 2011, 10:32 »
Tjukkas! Du ser flott ut som alltid, kalorioverskudd looks good on you!

satell

  • Gjest
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #812 : 20. oktober 2011, 10:35 »
Fiiiina! Den formen du har nå er jo nydelig  biggrin nok av muskler, men du har samtidig flotte former.. Så bare fortsett sånn du har gjort Wink  Har du noen planer framover nå da, tilbake på scenen om 1-2 år eller trener du kun for din egen del nå? Smiley

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #813 : 20. oktober 2011, 10:38 »
hahaha  Cheesy jeg satt i min egen verden i dag  Tongue
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #814 : 20. oktober 2011, 11:13 »
Tjukkas! Du ser flott ut som alltid, kalorioverskudd looks good on you!

Hehe..Takk Stig  Cheesy Godt å ha litt rompe å sitte på vettu..Mulig jeg må redusere pittelitt etterhvert, men må se ann litt, blitt så godt vandt til å spise masse nå  Wink Det skjer ivertfall ingen endringer før jeg har klart å få i meg den 5 kilos yoghurt-nøtte-musli-sukker godteposen jeg gleder meg til å kjøpe i sverige på søndag  Smile Hoho...
Spiser jeg fortsatt mere enn deg a, eller hvordan er det? Ikke mye spekk på kroppen din nå  Smile

Fiiiina! Den formen du har nå er jo nydelig  biggrin nok av muskler, men du har samtidig flotte former.. Så bare fortsett sånn du har gjort Wink  Har du noen planer framover nå da, tilbake på scenen om 1-2 år eller trener du kun for din egen del nå? Smiley


Åååå.. fiiiina selv du Cathrine... Smile .Og du har jo vært i syden å spist og kosa deg masse, og blitt brun og fin, og fått sommergløden tilbake, mens vi andre bare sitter her å blekner.. Har det vært godt med ferie, og du er klar for nye tak??
Og spiste du litt for meg også som avtalt??  Wink
Vel.. det var de musklene da..som er nødt til å vokse før jeg kommer meg på scenen igjen, og enkelte kroppsdeler føler jeg ikke det skjer noen verdens ting med  Tongue Men planen er høsten 2012, dersom alt går etter planen.. Men da skal det være mere muskler og mere fett,dersom jeg velger det, og jeg vil veie inn på 55 kg  Smiley Men vi får se....  Cheesy

hahaha  Cheesy jeg satt i min egen verden i dag  Tongue

Haha, trodde du var i din egen verden hver dag jeg  Wink


Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #815 : 20. oktober 2011, 11:15 »
hehe.. har litt å tenke på veit du  Wink
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #816 : 20. oktober 2011, 11:43 »
Yeah  headbang til deg også...  Smiley Må ha litt spekk til vintern så det er mulig å overvintre vettu  Wink
....Og nå kom jeg på hva jeg vil ha til mat i dag...  Grin

Ja, få høre?  Cheesy

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #817 : 20. oktober 2011, 11:53 »
hehe.. har litt å tenke på veit du  Wink

Har du det du da..  Smiley Er du over 100 nå ?

Ja, få høre?  Cheesy

Mousakka - eller noe i Mexico/taco familien  Smile

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #818 : 20. oktober 2011, 11:54 »
ligger og vaker rundt 100 blank nå  Wink
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #819 : 20. oktober 2011, 12:35 »


Mousakka - eller noe i Mexico/taco familien  Smile
Nam nam,høres godt ut.. Cheesy

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #820 : 20. oktober 2011, 14:17 »
Hehe..Takk Stig  Cheesy Godt å ha litt rompe å sitte på vettu..Mulig jeg må redusere pittelitt etterhvert, men må se ann litt, blitt så godt vandt til å spise masse nå  Wink Det skjer ivertfall ingen endringer før jeg har klart å få i meg den 5 kilos yoghurt-nøtte-musli-sukker godteposen jeg gleder meg til å kjøpe i sverige på søndag  Smile Hoho...
Spiser jeg fortsatt mere enn deg a, eller hvordan er det? Ikke mye spekk på kroppen din nå  Smile

Dere damer og de yoghurtnøtt greiene deres, pjuk! Jeg ligger nå på 2000-2500 kcal om dagen og koser meg jeg. Så om jeg hadde hatt mye fett på kroppen med den kalorimengden så hadde jeg gjort mye galt Tongue

satell

  • Gjest
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #821 : 20. oktober 2011, 20:21 »
Åååå.. fiiiina selv du Cathrine... Smile .Og du har jo vært i syden å spist og kosa deg masse, og blitt brun og fin, og fått sommergløden tilbake, mens vi andre bare sitter her å blekner.. Har det vært godt med ferie, og du er klar for nye tak??
Og spiste du litt for meg også som avtalt??  Wink
Vel.. det var de musklene da..som er nødt til å vokse før jeg kommer meg på scenen igjen, og enkelte kroppsdeler føler jeg ikke det skjer noen verdens ting med  Tongue Men planen er høsten 2012, dersom alt går etter planen.. Men da skal det være mere muskler og mere fett,dersom jeg velger det, og jeg vil veie inn på 55 kg  Smiley Men vi får se....  Cheesy


Jeg har kost meg maaaasse! Spist til jeg har blitt dårlig mange ganger, tatt en liten pause og spist videre.. Hehe, gjorde det ja - men ser ut til at det var jeg som gikk opp i vekt og ikke du Sad Wink

Hmm, det er det som er vrient ja- skal helst ha skjedd litt i kroppen siden sist.. Har du fått noen til å se på deg i det siste, tatt en formsjekk-variant for å se hvor du ligger an i forhold til litt mer masse her og der? Hva veide du inn på sist? *slemsk* Smiley

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #822 : 20. oktober 2011, 23:10 »
Flinke Lilledeg heter det Smiley Går bare på autopilot jeg  Wink Nå er du ikke langt fra å ha oppnådd målet med ønskekroppen, ser veldig veldig bra ut, du er flink selv.. Hva er målet vidre? Må dele litt mere bilder da, alltid morro å se forandringer  Smiley
He he.. Har ikke rikket meg på vekta på flere uker nå Huh Så må nok satse mer på cardio og mindre mat en periode igjen... Kjedelig men sant, merker og ser jo at styrken øker da Smiley Meeen jeg er jo av de gale som vil bli mindre og ikke større Wink
Bilder kommer etterhvert som jeg føler meg trygg på det Wink så blir litt her og der Smiley

Den dagen du stiller så kommer jeg og skal heie på deg hvertfall!!! Så sifra i god tid så jeg får fikset meg fri Cheesy Kan jo ikke gå glipp av noe sånt Wink

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #823 : 21. oktober 2011, 07:55 »
Så flott du er. Helt rå magen din på siste lille bilde.
Støtter meg til utsagn om at du kler denne formen bedre.

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #824 : 21. oktober 2011, 11:54 »
ligger og vaker rundt 100 blank nå  Wink

Bra  Smiley Da blir det babes vettu  Wink hihi....

Nam nam,høres godt ut.. Cheesy

 woot woot

Dere damer og de yoghurtnøtt greiene deres, pjuk! Jeg ligger nå på 2000-2500 kcal om dagen og koser meg jeg. Så om jeg hadde hatt mye fett på kroppen med den kalorimengden så hadde jeg gjort mye galt Tongue

Bra du koser deg du også, hehe.. ja i det tilfelle ville det vært noe fryktelig galt på gang da..  Smile
Men sånn er det jo ikke  Smiley
Lite eller ingenting som slår yoghurtnøtte-mix.. Kunne faktisk tatt en sverigetur KUN for å kjøpe di  Grin


Jeg har kost meg maaaasse! Spist til jeg har blitt dårlig mange ganger, tatt en liten pause og spist videre.. Hehe, gjorde det ja - men ser ut til at det var jeg som gikk opp i vekt og ikke du Sad Wink

Hmm, det er det som er vrient ja- skal helst ha skjedd litt i kroppen siden sist.. Har du fått noen til å se på deg i det siste, tatt en formsjekk-variant for å se hvor du ligger an i forhold til litt mer masse her og der? Hva veide du inn på sist? *slemsk* Smiley

ÅÅÅåå, det høres deilig ut.. en uke med skikkelig matorgie... Namm! Drømmer om syden og sol selv, og kjenner at både kropp og sinn hadde hatt godt av en tur.. Mulig jeg tar en tur rundt alle fridagene som er ved jul/nyttårstider  Smiley

Har ikke hatt noe formsjekker eller lignende i det siste nei, er ikke så mye å se på igrunn, hehe  Tongue
Men har fått en del tilbakemld osv osv, så alt tas med Smiley Skal få tatt en inbodytest i løpet av de neste ukene, for å se hvordan det ligger ann der.. Veit jo at de må tas med en klype salt, men i å med at jeg tok de ganske regelmessig en periode, så får mann ivertfall en viss pekepinn +-  Smiley Det positive er at jeg har fått en ganske lik fordeling på styrke og masse i overkropp og underkropp, i å med at jeg syns beina mine har vært et lite hevete fra dag1.  Wink
48 kg..huff.. så det blir noe mere fett neste gang, og kommer nok ikke til å kutte vannet  Smiley

He he.. Har ikke rikket meg på vekta på flere uker nå Huh Så må nok satse mer på cardio og mindre mat en periode igjen... Kjedelig men sant, merker og ser jo at styrken øker da Smiley Meeen jeg er jo av de gale som vil bli mindre og ikke større Wink
Bilder kommer etterhvert som jeg føler meg trygg på det Wink så blir litt her og der Smiley

Den dagen du stiller så kommer jeg og skal heie på deg hvertfall!!! Så sifra i god tid så jeg får fikset meg fri Cheesy Kan jo ikke gå glipp av noe sånt Wink

Nå må du ikke se deg blind på vekta da lille venn, og huske at muskler veier mere enn fett... Ganske så normalt det at kroppen stagnerer for en periode... Være tolmodig så kommer du akkurat dit du vil..  Smiley
Tihi..ja du er en av de gale som vil ned  Tongue
Men av de bildene du har lagt ut ser du veldig veldig flott ut, og innsatsen din har virkelig belønnet seg   Smile

Så flott du er. Helt rå magen din på siste lille bilde.
Støtter meg til utsagn om at du kler denne formen bedre.

Takk, Carl-Erik, det var hyggelig  Smiley En form med litt mere spekk får man ivertfall til å se mye sunnere og friskere ut..  Smiley Og det er jo tross alt en sunn sport  woot .. hehe  Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!