Skrevet av Emne: Lottes bilde/treningslogg  (Lest 327658 ganger)

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #885 : 04. desember 2011, 23:46 »
Maskin Wink
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Elley.U.H

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 462
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 462

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #886 : 04. desember 2011, 23:55 »
*følge med på*!
For en dame! helt rått Cheesy Blir motivert og imponert av å lese hva du oppnår. stå på! =D
Strong is the new Slim

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114731.new#new
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121102.msg1796158;topicseen#new

Perser:
Stein: 85kg
Farmers: 93kgx2, 3m
Yoke: 240kg 3,5m
Stokk: 50kgx3

2.plass Yoke 233kg 3m. (NM enkeltøvelser juni 2012)
6.plass Norges Sterkeste Kvinne 2012

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #887 : 05. desember 2011, 00:13 »
Blir irritert når jeg leser sånt, få de ut av landet hvis de ikke kan komme hit og oppføre seg!
Voldtekt og overgrep har jo bare økt siste årene og de som gjør det, gjør det jo bare mer og mer åpenlyst! Nesten som de har en trang for å bli sett eller lagt merke til! Utrolig irritert og forbannet over sånt!

Stakkars jente, heldigvis gikk det "bra" denne gangen...

Men tilbake til treningen din, utrolig morsomt å se deg logge igjen!
Fantastisk fremgang du har hatt og liker at du har så stor dedikasjon til sporten! Smiley

Stå på, jeg følger med!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #888 : 06. desember 2011, 11:49 »
Innom å ønske deg en kjempe fin uke! Cheesy

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #889 : 06. desember 2011, 14:33 »
Maskin Wink

Maskin  Tongue

*følge med på*!
For en dame! helt rått Cheesy Blir motivert og imponert av å lese hva du oppnår. stå på! =D

Så hyggelig at du følger med, og veldig trivelig å høre at det motiverer  Smiley Ikke at jeg føler at det skjer så mye på denne fronten om dagen, men er vel bare å lære seg atter en gang at ting tar tid... så forter meg sakte.. eller noe  Huh hehe  Wink

Blir irritert når jeg leser sånt, få de ut av landet hvis de ikke kan komme hit og oppføre seg!
Voldtekt og overgrep har jo bare økt siste årene og de som gjør det, gjør det jo bare mer og mer åpenlyst! Nesten som de har en trang for å bli sett eller lagt merke til! Utrolig irritert og forbannet over sånt!

Stakkars jente, heldigvis gikk det "bra" denne gangen...

Men tilbake til treningen din, utrolig morsomt å se deg logge igjen!
Fantastisk fremgang du har hatt og liker at du har så stor dedikasjon til sporten! Smiley

Stå på, jeg følger med!

Huff ja, irritert er bare fornavnet hva jeg blir av slike saker.. En ting er at lettkledde jenter ikke nødvendigvis trenger å gå alene hjem gjennom slottsparken i Oslo midt på svarteste natta, men når det kan være fare for å bli voldtatt av en diger Afrikaner på vei ut fra trening og inn i bilen, går det jammen meg over stokk og stein.. Spesielt ekkelt er det jo selfølgelig når slikt sjer på mitt eget senter.. tviler på at denne jenta kommer tilbake for noe ny prøvetime for å si det sånn  Huh

...Og til treninga..Tusen takk, så hyggelig å høre...  Smiley
Er helt klart både dedikert, fasinert, og intressert i hele sporten, uten at det går utover andre deler av livet  Smiley
Så det er bare å kjøre på...  Smiley

Takk og takk, stå på du også, bra jobba... Hva er planene fremover??

Innom å ønske deg en kjempe fin uke! Cheesy

...Og en riktig flott uke med masse bra trimming til deg frøken  Wink

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #890 : 08. desember 2011, 02:38 »
Maskin  Tongue

Så hyggelig at du følger med, og veldig trivelig å høre at det motiverer  Smiley Ikke at jeg føler at det skjer så mye på denne fronten om dagen, men er vel bare å lære seg atter en gang at ting tar tid... så forter meg sakte.. eller noe  Huh hehe  Wink

Huff ja, irritert er bare fornavnet hva jeg blir av slike saker.. En ting er at lettkledde jenter ikke nødvendigvis trenger å gå alene hjem gjennom slottsparken i Oslo midt på svarteste natta, men når det kan være fare for å bli voldtatt av en diger Afrikaner på vei ut fra trening og inn i bilen, går det jammen meg over stokk og stein.. Spesielt ekkelt er det jo selfølgelig når slikt sjer på mitt eget senter.. tviler på at denne jenta kommer tilbake for noe ny prøvetime for å si det sånn  Huh

...Og til treninga..Tusen takk, så hyggelig å høre...  Smiley
Er helt klart både dedikert, fasinert, og intressert i hele sporten, uten at det går utover andre deler av livet  Smiley
Så det er bare å kjøre på...  Smiley

Takk og takk, stå på du også, bra jobba... Hva er planene fremover??

...Og en riktig flott uke med masse bra trimming til deg frøken  Wink

Neij akkurat det du sier der er jeg enig i, for da vil man jo bli voldtatt Smiley
Selvom verden er helt feil når jenter ikke kan pynte seg eller kle seg pent i fare for å bli voldtatt på gata...... Mener nå jeg Smiley Gutter kan gå i tanks, utringa t-skjorter og vise alt om så men så fort en jente tar på seg ett kort skjørt eller har for mye utringning i bh-en så ber de om å bli voldtatt. Det er helt feil at det skal være sånn dessverre....

Men voldteksmenn som har gjort det en del ganger før uten å bli tatt tror jeg tøyer grensen bare lengre og lengre. Spesielt hvis det er lenge siden "sist", da tror jeg de gjør det hvor som helst.... og en liten jente som går over en mørk parkeringsplass er jo ett lett bytte....
Tragisk at det er blitt slik i ett land som Norge som skal være trygt og godt å leve i......

Selv har jeg jo vært delaktig i en slik situasjon for rundt 2 år siden da jeg var på vei hjem fra jobb. Jeg gikk den dagen og møtte tilfeldigvis en mørk og liten utlending som så sitt mon i en 30-40 årig dame som var livredd. Mannen var rask på bena når han så at jeg så dem.. Måtte jo følge dama hjem selvfølgelig og hun var jo sjeleglad, på gråten og alt som var... Kontaktet politiet og vet ikke mer om den saken.. Men det er helt sykt, disse mennene som holder på sånn skulle fan meg fått skikkelig omgang juling, og det skulle jeg med glede gitt dem også Smiley

Og til treninga, det er sånn det skal være Smiley
Er man flink og tilrettlegger alt så går det ikke utover noe.. Er bare tull og tøys i de som sier at treninga tar så mye tid, for det er alt etter hvordan man gjør det med både mat og trening Smiley
Så det er bra, har du noen planer fremover da? Scenen igjen snart?

Jeg kjører på, har litt rolig trening nå til nyåret for da skal jeg virkelig kjøre på Smiley
Skal muligens flytte sørover neste høst for å ta 1 års ernæring og PT-utdanning så da kræsjer diett og alt sånn til neste høst med flytting, men har lyst å stille allerede til neste år Smiley
Men min store plan er -100 i 2013, og målet er 95 kg på scenen.. Så får bare gunne på!!!!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #891 : 08. desember 2011, 10:12 »
Gutter kan gå i tanks, utringa t-skjorter og vise alt om så men så fort en jente tar på seg ett kort skjørt eller har for mye utringning i bh-en så ber de om å bli voldtatt. Det er helt feil at det skal være sånn dessverre....

Enig i det du sier sånn ellers...men det der med tanks, utringa T-skjorte, og å vise alt....det blir bare helt feil sammenligning serru!

...har du sett en del av de gutta som sprader rundt i tank-top's, baris og det som verre er, så skjønner du at de ikke akkurat øker faren for å bli overfalt av damene!
Andre derimot - ja de må nesten slå ned damene for å holde dem på avstand om de stiller opp på byen i tank-top og tighte T-skjorter. Kan slå begge veier det der!

Snakker selvfølgelig ikke om meg selv her!



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #892 : 08. desember 2011, 12:07 »
Enig i det du sier sånn ellers...men det der med tanks, utringa T-skjorte, og å vise alt....det blir bare helt feil sammenligning serru!

...har du sett en del av de gutta som sprader rundt i tank-top's, baris og det som verre er, så skjønner du at de ikke akkurat øker faren for å bli overfalt av damene!
Andre derimot - ja de må nesten slå ned damene for å holde dem på avstand om de stiller opp på byen i tank-top og tighte T-skjorter. Kan slå begge veier det der!

Snakker selvfølgelig ikke om meg selv her!



Helt enig i det du sier her Smiley
Finnes mye rart på byen men blir feil at jenter ikke skal kunne kle seg "utfordrende" i fare for å bli voldtatt Tongue
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #893 : 08. desember 2011, 13:03 »
Neij akkurat det du sier der er jeg enig i, for da vil man jo bli voldtatt Smiley
Selvom verden er helt feil når jenter ikke kan pynte seg eller kle seg pent i fare for å bli voldtatt på gata...... Mener nå jeg Smiley Gutter kan gå i tanks, utringa t-skjorter og vise alt om så men så fort en jente tar på seg ett kort skjørt eller har for mye utringning i bh-en så ber de om å bli voldtatt. Det er helt feil at det skal være sånn dessverre....

Men voldteksmenn som har gjort det en del ganger før uten å bli tatt tror jeg tøyer grensen bare lengre og lengre. Spesielt hvis det er lenge siden "sist", da tror jeg de gjør det hvor som helst.... og en liten jente som går over en mørk parkeringsplass er jo ett lett bytte....
Tragisk at det er blitt slik i ett land som Norge som skal være trygt og godt å leve i......

Selv har jeg jo vært delaktig i en slik situasjon for rundt 2 år siden da jeg var på vei hjem fra jobb. Jeg gikk den dagen og møtte tilfeldigvis en mørk og liten utlending som så sitt mon i en 30-40 årig dame som var livredd. Mannen var rask på bena når han så at jeg så dem.. Måtte jo følge dama hjem selvfølgelig og hun var jo sjeleglad, på gråten og alt som var... Kontaktet politiet og vet ikke mer om den saken.. Men det er helt sykt, disse mennene som holder på sånn skulle fan meg fått skikkelig omgang juling, og det skulle jeg med glede gitt dem også Smiley

Og til treninga, det er sånn det skal være Smiley
Er man flink og tilrettlegger alt så går det ikke utover noe.. Er bare tull og tøys i de som sier at treninga tar så mye tid, for det er alt etter hvordan man gjør det med både mat og trening Smiley
Så det er bra, har du noen planer fremover da? Scenen igjen snart?

Jeg kjører på, har litt rolig trening nå til nyåret for da skal jeg virkelig kjøre på Smiley
Skal muligens flytte sørover neste høst for å ta 1 års ernæring og PT-utdanning så da kræsjer diett og alt sånn til neste høst med flytting, men har lyst å stille allerede til neste år Smiley
Men min store plan er -100 i 2013, og målet er 95 kg på scenen.. Så får bare gunne på!!!!



Yess  Smiley Damene burde kunne spasere rundt nakne for den saks skyld, uten at det skulle skjedd noe..

Men med det flerkulturelle samfunnet vi etterhvert har fått, syns jeg vi må ta på oss pittelitt skyld. Vi tar inn innvandrere i bålken, plasser religioner på tvers og haugevis av folk under samme tak.. Uten noe som helst form for oppfølging, og uten at noe forteller hva som er rett og galt i Norge.  For enkelte som knapt har sett en jentekropp annet enn på internett, eller kona bak burkan, vil det jo være samme som å sende en 3 åring rett inn i candystore...
Hadde en bytur her i våres, der jeg hadde stalker med ukjent nasjonaslitet som pelte så no så jævlig og hang rundt meg..  Da han fikk streng beskjed å holde de ekle fingrene sine langt unna meg, fikk jeg bare slengt i tryne at " Dette er et fritt land - jeg gjør som jeg vil " ..... Kan tro jeg kokte... 
Men er det dette vi skriver på invitasjonen??
Velkommen til Norge, dette er et fritt land, her kan du gjøre som du vil???  Huh

Skal sies at på landsbasis er det nok flere normenn som begår voldtekter enn utlendinger, men i tilfelle over var det nå en utlending da...

Anyway.. vi bør kunne gå i fred, påkledd akkurat hva vi vil Smiley Anytime  Smile


Har egentlig ingen konkret plan på treningsfronten for øyeblikket.. Hadde jo sett for meg å kunne stille høst 2012, det var den oprinnelige planen.. , men så er det en kjøretur på 3 uker mellom LA og Chicago under planlegging en eller annen gang i sommer  Smiley ,  så da er det mulig at det kræsjer med tanke på diett osv osv.. Pluss at jeg egentlig treneger all den tid jeg kan få for å få på masse på denna kroppen, aller best hadde vært vis jeg hadde kunne greid å veie meg inn på 53-54 eller noe  Smiley
Så nå er det seriøs trening for morroskyld, så blir det nok noe 2013 våren tenker jeg  Smile

Da er det jo bare å kjøre på som faen fra etter nyttår, så tenker jeg du står på scenen kjapt igjen..  Smile
Og du har et mål, det klarer du fint å oppnå vettu  Smiley


Enig i det du sier sånn ellers...men det der med tanks, utringa T-skjorte, og å vise alt....det blir bare helt feil sammenligning serru!

...har du sett en del av de gutta som sprader rundt i tank-top's, baris og det som verre er, så skjønner du at de ikke akkurat øker faren for å bli overfalt av damene!
Andre derimot - ja de må nesten slå ned damene for å holde dem på avstand om de stiller opp på byen i tank-top og tighte T-skjorter. Kan slå begge veier det der!

Snakker selvfølgelig ikke om meg selv her!



For en deilig kjekkas du posta  Wink Usikker på om jeg hadde klart å holde fingrene unna han  Tongue

Nå er jeg fan av singlet på gutta på trening eller til hjemmebruk..  Og de som sprader rundt i de for å vis hvor deilige, solbrune og veltrente de er... byr meg skikkelig imot!! Ivertfall på byen bruk, da formålet er ganske opplagt   Smiley

Men tror nok ikke akkurat de blir overfallt av damene, og langt mindre voldtatt.. hehe.. , men sett det litt på spissen så ser jeg hva rObinzj mente, og kan si meg enig  Smile


Helt enig i det du sier her Smiley
Finnes mye rart på byen men blir feil at jenter ikke skal kunne kle seg "utfordrende" i fare for å bli voldtatt Tongue

Som sagt... nakne skulle vi kunne gått uten at det skulle skjedd noe som helst  Smile
Fint for meg , så liker jeg å pakke meg godt inn!!!

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #894 : 09. desember 2011, 00:20 »

Yess  Smiley Damene burde kunne spasere rundt nakne for den saks skyld, uten at det skulle skjedd noe..

Men med det flerkulturelle samfunnet vi etterhvert har fått, syns jeg vi må ta på oss pittelitt skyld. Vi tar inn innvandrere i bålken, plasser religioner på tvers og haugevis av folk under samme tak.. Uten noe som helst form for oppfølging, og uten at noe forteller hva som er rett og galt i Norge.  For enkelte som knapt har sett en jentekropp annet enn på internett, eller kona bak burkan, vil det jo være samme som å sende en 3 åring rett inn i candystore...
Hadde en bytur her i våres, der jeg hadde stalker med ukjent nasjonaslitet som pelte så no så jævlig og hang rundt meg..  Da han fikk streng beskjed å holde de ekle fingrene sine langt unna meg, fikk jeg bare slengt i tryne at " Dette er et fritt land - jeg gjør som jeg vil " ..... Kan tro jeg kokte... 
Men er det dette vi skriver på invitasjonen??
Velkommen til Norge, dette er et fritt land, her kan du gjøre som du vil???  Huh

Skal sies at på landsbasis er det nok flere normenn som begår voldtekter enn utlendinger, men i tilfelle over var det nå en utlending da...

Anyway.. vi bør kunne gå i fred, påkledd akkurat hva vi vil Smiley Anytime  Smile


Har egentlig ingen konkret plan på treningsfronten for øyeblikket.. Hadde jo sett for meg å kunne stille høst 2012, det var den oprinnelige planen.. , men så er det en kjøretur på 3 uker mellom LA og Chicago under planlegging en eller annen gang i sommer  Smiley ,  så da er det mulig at det kræsjer med tanke på diett osv osv.. Pluss at jeg egentlig treneger all den tid jeg kan få for å få på masse på denna kroppen, aller best hadde vært vis jeg hadde kunne greid å veie meg inn på 53-54 eller noe  Smiley
Så nå er det seriøs trening for morroskyld, så blir det nok noe 2013 våren tenker jeg  Smile

Da er det jo bare å kjøre på som faen fra etter nyttår, så tenker jeg du står på scenen kjapt igjen..  Smile
Og du har et mål, det klarer du fint å oppnå vettu  Smiley


For en deilig kjekkas du posta  Wink Usikker på om jeg hadde klart å holde fingrene unna han  Tongue

Nå er jeg fan av singlet på gutta på trening eller til hjemmebruk..  Og de som sprader rundt i de for å vis hvor deilige, solbrune og veltrente de er... byr meg skikkelig imot!! Ivertfall på byen bruk, da formålet er ganske opplagt   Smiley

Men tror nok ikke akkurat de blir overfallt av damene, og langt mindre voldtatt.. hehe.. , men sett det litt på spissen så ser jeg hva rObinzj mente, og kan si meg enig  Smile


Som sagt... nakne skulle vi kunne gått uten at det skulle skjedd noe som helst  Smile
Fint for meg , så liker jeg å pakke meg godt inn!!!


Ja denne politikken når nye høyder... Er enig i alt du skriver, skulle vært mye bedre oppfølging på hvordan reglene er og hvordan man skal forholde seg. Mange kommer inn til Norge å tar seg til rette som bare det, forventer penger fra første dag, gratis bo plass og i tillegg orker de ikke engang å gå norskkurs for å bli en del av oss.

Neij, send de tilbake dit de kommer fra om de ikke kan komme hit å oppføre seg!!!
Det er noe som provoserer og er sykt irriterende!!!!
At du ikke bare smekka han utlending over kjeften, og sa at han skulle lært seg folkeskikk.
Tror seriøst jeg hadde flippa i vinkel om jeg hadde sett eller hørt den samtalen mellom deg og han utlendingen... Nå skal vi ikke slå alle under samme kam for det finnes jo faktisk utlendinger som kommer hit, lærer seg norsk og jobber... Bare så det er sagt Smiley

Finnes også nordmenn som skulle hatt seg ett spark både her og der, men voldteksmenn og pedofile er noe av det verste jeg kommer over.. Fatter ikke, forstår ikke, vil ikke forstå hva som får noen til å gjøre sånt uansett! Det skumle er jo at man ser garantert noen av dette "folkeslaget" daglig enten i butikken eller hvor man ferdes.  Neij, innvandringspolitikken samt strafferammer for overgrep og flere andre forbrytelser skulle vært justert. For mange av de henger ikke på greip med hva man faktisk har gjort.....

Okeij, jeg ser den Smiley Man skal jo trossalt leve også! Smiley
Å stille har du lang tid på å gjøre, som jeg tenker så vil jeg jo gjerne vise en forbedret versjon av meg selv og jeg tror da at 1 år eller 7-8 mnd med bygging som det egentlig innebærer blir for lite så da passer egentlig 2013 utmerket Smiley
Hva tror du konk vekta de nå ligger på, og hva stilte du på sist gang?

Alle mål skal nåes og alt er mulig, men noenting tar bare lengre tid.. ikke sant? Smiley
Ser deg på scenen i 2013 da Wink
På scenen skal jeg kjapt igjen ja, men først skal jeg prioritere flytting samt skole så kanskje det blir en brukanes PT av meg også! Vi får se hva tiden bringer!

Jeg forsto også godt hva Øyvind mente men var ikke i den banen jeg tenkte...
Neij på byen skal man gå for å ha det gøy ikke stå å vise seg frem, selvom det finnes nok av dem også :Smiley Egentlig uansett hvordan de ser ut, gjelder forøvrig gutter og jenter dette da Tongue

Stå på, lykke til videre med treningen..
Følger med i loggen din! Må gi updates om det blir USA tur samt bilder Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #895 : 15. desember 2011, 14:24 »
Slutta å trene vesla? :O

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #896 : 15. desember 2011, 14:33 »
Slutta å trene vesla? :O

Hey  woot

Neida, vesla har ikke slutta å trene.. tvert imot har det faktisk vært en ganske bra treningsuke, men har ikke tatt meg tid til å sette meg ned å logge det   Sad
Sjerpings, så jeg ikke mister oversikten  Tongue

Ukas siste økt skal unnagjøres på søndag, før det blir en uke med treningsfri! Vis jeg klarer en hel uke da   Cheesy Men har ikke hatt en sammenhengende uke fri på lange lange tider.. så kroppen trenger det!!  Smiley

Du a??

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #897 : 15. desember 2011, 14:36 »
Smiley Godt å høre du ikke har helt fri, siden det setter vel sine spor... Wink

Jeg trener som aldri før. Fått en ny giv den siste tiden, siden det går stadig mot nyttår og diettstart, har nok ikke helt gått opp for meg ennå. Men jeg kjører på!

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #898 : 31. desember 2011, 15:58 »
Håper du har kost deg i jula, og at det nye året blir strålende! Takk for det gamle! Smiley
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Lottes bilde/treningslogg
« #899 : 31. desember 2011, 16:02 »
Innom og ønsker deg et riktig godt nytt år!! Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!