Mye av disse folka er unge og middeladrende menn, som nekter å bli gamle og dårligere. De betaler 2000 kr for glider, 15.000 kr for et smørekurs med en god skiløper, 70.000 flis for sykkel osv. Og de er villige til å kjøpe alle slags kosttilskudd som gir dem noen sekunder her og der.
Hvilket marked satser man på?
Do the math. Å tro at noen satser på kosttilskudd for å nå ut til en liten subgruppe der ute heller enn å nå ut til masse og breddeidretten er temmelig naivt.
Det er fortsatt vektløfter kulturen og den veldige økningen av gym rundt omkring i vårt land som har bidratt til denne eksplosive utviklingen av kosttilskudd,ikke sykkelfolka eller ski folka vettu,det er så opplagt,selv om de bruker mye penger på utstyr så trøkker de middelaldrene ikke i seg cla,zma,pulver osv,nei det er ikke tilfelle
hardcore miljøene er selvsagt ikke hovedtyngden av brukerne,men vanlige gutter som vil trene vekter og vokse,de som tror de vil bli store gjennom mat-tilskudd,der har du selvsagt hovedbrukerne,hvis noe annet er tilfellet hvorfor brukes det verden over svæære roid-prega folk i reklamer for disse tilskuddene hvis dette ikke appelerer til den EGENTLIGE målgruppen
det er bare berli johnsen som har skjønt det,ja satsingen mot utholdenshets-miljøene vil nok gjøre deg rik,det er jo der 96% av markedet EGENTLIG ligger,ikke i "hardcore miljøene"på skarve 4 prosent,hvorfor tenkte vi ikke alle på dette før,få inn børre næsset og bjørn dæhlie i reklamene istedenfor han på kings size burn her på siden så treffer vi markedet.