Skrevet av Emne: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?  (Lest 27804 ganger)

Utlogget Baldre

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #75 : 14. november 2010, 23:26 »
OK.

Jeg skjønner dere ikke kan lese, men det er helt greit. Smiley ( de tingene dere påstår vi gjør, eller jeg har sagt, har ikke kommet fra meg...men en journalist og enkelte i tråden her.)

men som sagt, det er greit.

Jeg har ingen problemer med flere roller, og greier meget godt å skille dem. At dere ikke greier å skille dem er et reellt problem, og det kan det hende jeg må gjøre noe med...

Altså at siden folk ikke hvet "hvilken egil" som skriver kan være uheldig... selv om jeg aldri modererer i diskusjoner hvor jeg selv er med... Smiley

PF har ikke tjent mer penger på kunder som er kroppsbyggere enn vi har brukt nei... hoho!!! jeg kunne vist deg noen tall... Men det har heller ikke vært målet. det er publikum, fotografer, interesserte og mosjonister som har sett på bygging som har vært målgruppen... og det har fungert i alle år.

Men nå vil vi gjøre noe annet. Og i steden for å skrive om det, så fokuserer media på det vi da ikke gjør så mye mer av... Det er typisk Smiley

Har ingen problem med å se PFs sin side her. Syns det er flott at vi har ett norsk tilbud! Smiley
180cm
103kg

Mål 2011:
113kg

Langsiktig mål:
hundreogmasse+

Gal glagutt! Smiley

Utlogget adonis84

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #76 : 14. november 2010, 23:33 »
OK.

Jeg skjønner dere ikke kan lese, men det er helt greit. Smiley ( de tingene dere påstår vi gjør, eller jeg har sagt, har ikke kommet fra meg...men en journalist og enkelte i tråden her.)

men som sagt, det er greit.

Jeg har ingen problemer med flere roller, og greier meget godt å skille dem. At dere ikke greier å skille dem er et reellt problem, og det kan det hende jeg må gjøre noe med...

Altså at siden folk ikke hvet "hvilken egil" som skriver kan være uheldig... selv om jeg aldri modererer i diskusjoner hvor jeg selv er med... Smiley

PF har ikke tjent mer penger på kunder som er kroppsbyggere enn vi har brukt nei... hoho!!! jeg kunne vist deg noen tall... Men det har heller ikke vært målet. det er publikum, fotografer, interesserte og mosjonister som har sett på bygging som har vært målgruppen... og det har fungert i alle år.

Men nå vil vi gjøre noe annet. Og i steden for å skrive om det, så fokuserer media på det vi da ikke gjør så mye mer av... Det er typisk Smiley

interesserte og mosjonister som har sett på bygging(strongman) ja, det er den kategorien jeg hører til. Og det er denne gruppen som har bygd opp pf, det kan vi kanskje være enige i? har forresten selv solgt pf sine produkter for noen år tilbake, så jeg vet litt om hvem som var  kunde/målgruppe. Men fotogafer? det visste jeg derimot ikke..
Men har jeg misforstått når jeg har fått forståelsen av at dere vil bevege dere bort fra strongman og bygging? mt. den profilen dere før har hatt i desse miljøene?
om jeg har tatt feil skal jeg såklart beklage

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #77 : 14. november 2010, 23:39 »
Vet ikke om dere så PF logoen på forsiden av VG.no her flere dager på rad??

FOrdi en fotograf tok et bilde under en konkurranse... og så ble det brukt... og vår logo var bak på scenen... Smiley

Men det er ikke så dramatisk som nrk skal ha det til. PF har et markedsråd. dette har funnet ut hvilke produkter som skal være i fokus neste år... og hvordan vi skal reklamere for disse. Smiley

PF er ikke FN... vi driver ikke bistandsarbeid. VI har gitt MYE til hardcoremarkedet. Og har ingen dårlig samvittighet for å fokusere annerledes. Jeg er jo personlig engasjert i begge sportene, så det kan ikke være ondsinnet eller ufint fra min/vår side. Smiley

Vi bare gjør andre ting fremover Smiley

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #78 : 14. november 2010, 23:47 »
dæven, ting må virkelig inn med teskje for mange, folk klarer ikke å lese enkelte poeng, men bare leser det de vil å vrir det til noe annet.. Grin
i steden for å syte å klage å alt mulig så får jo heller folk være takknemlig for at pf har sponset mange konkuranser med det det innebærer osv..


Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #79 : 15. november 2010, 13:41 »
kommer ironcore til å sponse noe strongman og bygging? eller blir det å helt slutt? Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #80 : 15. november 2010, 13:54 »
Ironcore har sitt eget budsjett og kommer til å finne på litt av hvert neste år.
Smiley

Så det er nesten så ille som Odd Arne vil ha det til, men ikke fullt så ille. Pf må være tungt inne i de markeder vi vil VINNE. Det gjør at markeder vi allerede seiler i får mindre fokus.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #81 : 15. november 2010, 14:09 »
Ironcore har sitt eget budsjett og kommer til å finne på litt av hvert neste år.
Smiley

Så det er nesten så ille som Odd Arne vil ha det til, men ikke fullt så ille. Pf må være tungt inne i de markeder vi vil VINNE. Det gjør at markeder vi allerede seiler i får mindre fokus.


godt det da Smiley

uansett forstålig at pf vil gå en litt annen vei fremover visst det er der pengene ligger. ingen jobber gratis Tongue

Men er det virkelig en annen gruppe enn "oss" som handler mer hos dere?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #82 : 15. november 2010, 14:15 »
Tror vi har sagt nok om PF og fremtiden nå. Smiley

Send meg gjerne PM hvis det er spesifike ting dere lurer på

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #83 : 15. november 2010, 14:30 »
klarer dere å danke ut tine der dere vil inn da?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!