Heij og hopp!
Da var jeg tilbake og tenkte jeg skulle begynne å logge litt trening her igjen!

Jeg er en jente på 19 år. Går befalsskolen og trener det jeg får til ved siden av, og når jeg har energi til dette. Det blir mindre trening i perioder med øvelser, men det er jo tungt det og, både psyikisk og fysisk så kroppen får brynt seg litt!
Treningsmulighetene jeg har her i leiern;
- Liten klatrevegg
- Treningsrom
- Idrettshall
- Jogging
- Sykkelen er hjemme nå, men kan sykle når det er sommer
- Ski når snøen faller
Kostholdet er så som så.. Middag er ikke noe jeg velger selv her, så må bare spise det som her, mtp på at det ikke går mye inn på konto hver mnd, må jeg bruke det lille jeg får på meg selv, og bensin og forsikringer på bilen, så da blir det med "mors kjøttkaker og lapskaus" :p Men.. Kan gjøre så godt jeg kan ut av det:
Frokost: Havregryn el. havregrøt + 1 glass juice og et egg
Lunsj: Salat + laks el annet som er for dagen, her er det så altfor mye godt så det er vanskelig å holde seg til det bra!
Middag: Det som er, all vanlig kost, da noe fettholdig siden det er masseproduksjon "/
Kvelds: Havregryn om jeg spiser kvelds.. Eller yoghurt hvis jeg har det tilgjengelig. Har også en boks med proteinpulver stående her, så kan klare litt skjerpings her og!
Utenom dette hiver jeg innpå med grønnsaker siden dette er gratis!

Skal prøve å logge hver økt her, men kan ikke garantere at det blir full guffe fra første stund!
Er det noen spørsmål i luften er det bare å slenge det ut, but behave!
Ellers skal jeg begynne å blogge igjen, fant ut at jeg savnet dette litt, så da er det bare å følge meg på
www.etn91.wordpress.com (bytter til
www.etn91.treningsblogg.no etterhvert men dette blir ikke med det første)
Peace out