Skrevet av Emne: TriRack (firma) inviterer til utstyrsfritt benkpresstevne  (Lest 30032 ganger)

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Grei bredde og volum på brystkassene til de tre beste. Ser ut til at de prøver å poengtere dette på bildene  Wink

Christer (i midten) juksa som bare FY! Tor og jeg stod relativt avslappet. Grin
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Torko

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 129
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 129

  • Torko's tøs..
Vel, jeg tenkte bare jeg skulle presisere poenget hans. Hvorfor er du forresten så krass og hissig hele tida? Det kommer det sjeldent noe godt ut av. Smiley

Hvis du hadde brukt en halv kalori på å lese innbydelsen, ville du kanskje lagt merke til at det er krav om medlemsskap i Norges idrettsforbund? Jeg regner med du er inneforstått med at dette betyr at utøverne da kan bli testet i og utenfor konkurranse. Vi har dermed vårt på det tørre når det kommer til potensielle deltakere. Selv om ikke alle nødvendigvis de påmeldte hadde vært styrkeløftere (noe de er), ville de likevel kunne blitt testet.

Vi er med andre ord i vår fulle rett til å arrangere denne typen konkurranser, og vi har ingen problemer med å inkludere utøvere fra andre idretter. Dette er heller ikke et arrangement i regi av Norges styrkeløftforbund. Vi har valgt å lage et lite showstevne for å vise frem idretten vår, og det er ikke approbert.

Er alt for mange som er krasse og hissige, har jeg hørt da.-
Team Strongman Rolf Holte

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Er alt for mange som er krasse og hissige, har jeg hørt da.-

Vel, jeg skal innrømme at jeg ble smått irritert da, men jeg modererte meg om ikke annet i etterhvert etter å ha undersøkt noe. Som jeg skrev var jeg noe tidlig ute med å være skråsikker, og det har jeg lagt meg flat for. Wink

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Kjempebra stevne! Skjønner ikke all klagingen. Beste benkstevne jeg har sett noen gang. Håper det blir mange flere slike. Da skal i hvert fall se på og kanskje jeg stiller opp.

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Vi skal prøve å arrangere et til neste år også Smiley

Da med lengere forvarsel, JENTEKLASSE, og litt bedre opplegg Smiley .
Så får vi bare håpe på like bra spons!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Hva med ordet "jentesamling" forstår du ikke, og hvor i ordet "benkpress" finner jeg at det kun er beregnet for gutter? Kødd.

Begynt på testo kur eller? RØDSTRØMPE!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Kim og ulefoss gutta meget bra jobba som vanlig.

Siden de fleste som var med er bekjente, venner eller kunder så må jeg gratulere.

DOG vil jeg gjerne høre dine/deres tanker om måloppnåelse:
- Nye løftere til idretten
- Utelukke kvinneløftere med høye minimumskrav

LIKEVEL er det er flott initiativ.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Neste år skal jentene få være med - da blir det parallellkjørt benkstevne med kake bake konkurranse!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!