Skrevet av Emne: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman  (Lest 72187 ganger)

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #30 : 23. november 2010, 15:35 »
De fleste professorer foretrekker å si det som er minst kontroversielt, da. Ingen professorer vil gå ut og si det at det er uheldig for befolkningen som helhet at de som uten moderne medisin ville dødd i ung alder, i dag lever normale liv og får barn. Jeg vet ikke hvorvidt dette blir noe stort problem eller ikke i fremtiden, men det er jo åpenbart at mange gener som tidligere ville blitt rensket ut av befolkningen, i dag blir overlevert fra generasjon til generasjon. Mange er i dag for umodne til å nevne dette, for de er livredde for å bli assosiert med eugenikk/Hitler. De klarer ikke å se at det er en forskjell på å på den ene siden slå fast det faktum som er nevnt ovenfor, og på den andre siden foreslå at alle som blir født med arvelige sykdommer, bør avlives med aktiv dødshjelp.
Hvem skal bestemme hvem som skal leve og dø, når man skal gi medisin og ikke?
At flere barn overlever nå en før ved hjelp av moderne medisin er vel heller kjennetegnet på ett velfungerende moderne samfunn, i dette ligger det at vi annerkjenner at vi alle tilskrives en sjanse til å gjøre vårt beste ut av den sjansen vi får ved og bli født, noen får ett dårligere utgangspunkt i starten men da er vi heldighvis kommet så langt at vi kan gi dem litt start hjelp på veien Smiley


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

bad-boy

  • Gjest
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #31 : 23. november 2010, 15:40 »
Hvem skal bestemme hvem som skal leve og dø, når man skal gi medisin og ikke?
At flere barn overlever nå en før ved hjelp av moderne medisin er vel heller kjennetegnet på ett velfungerende moderne samfunn, i dette ligger det at vi annerkjenner at vi alle tilskrives en sjanse til å gjøre vårt beste ut av den sjansen vi får ved og bli født, noen får ett dårligere utgangspunkt i starten men da er vi heldighvis kommet så langt at vi kan gi dem litt start hjelp på veien Smiley



Sant det,men om det vil plage oss i fremtiden eller ikke.Det vet vi ikke.
Men self bra det er som det er.For dem som trenger hjelpen.. Smiley.Men hva som er mest samfunnsnyttig å hvem som får lide når det blir hardt å leve engang i verden.Det vet vi nå..

Men i dagens verden fungere jo slikt fint..Alle har retten til å leve.!

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #32 : 23. november 2010, 15:42 »



¨Det du sier er at,det du løftet nå, om 20 år.Kan bare betviles.Vis det ikke er film av dt.


kan tenkes, men nå fins internet og media hvor mye informansjon lagres..
er på kurs om dagen og han ene der hadde sett film av meg på nette hvor jeg løfta 270kg i benkpress..
sannheten er at jeg aldri har løfta 270kg i benk Grin

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #33 : 23. november 2010, 16:03 »
Godt eksempel på en sjauer som var sterk Smiley
http://www.oldtimestrongman.com/blog/labels/Karl%20Norberg.html


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #34 : 23. november 2010, 16:04 »
Hvem skal bestemme hvem som skal leve og dø, når man skal gi medisin og ikke?

Her er eksempelet på det jeg skrev om i innlegget.

Innlegget mitt var ikke et normativt utsagn, altså et utsagn om hvordan jeg synes det bør være. Det var et deskriptivt utsagn som slo fast at mange gener i dag som tidligere ikke kunne overleve og spre seg i befolkningen, kan overleve og spre seg i befolknignen over tid - på grunn av medisinske fremskritt. Medisinske fremskritt kan ha endret vårt genbasseng. Endret genbasseng kan ha gjort befolkningen - gjennomsnittlig sett - svakere.

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #35 : 23. november 2010, 16:09 »
Heheheh..Så du tror at dagens menn er sterkere en gamle menn???hahhaha.
Snakker ikke vann fyllte ihjel bolte apekatter som dauer etter et sett mark nå.Som er ubrukbar til noe annet en å løfte vekter.Som meg selv,med mange flere..Men om generel styrke.Når det er snakk om hva som er løftet er det ikke på en jævla stang.Det er ting som har med arbeid å gjøre. Self..Hadde ikke tid til å stå fremfor speilet som oss da vettu.Så vis du tror du hadde klart å gjøre alle det dem klarte den tiden.I jobben sin.Tar du temmelig feil.Du er sterkere på gymmet ja.Det er greit.Men å være sterk handler ikke om å løfte bare på gym.Hva faen skal u løfte sinnsykte mye på en stang for.Mens man ikke klarer å holde ut en dag hos dagens forskallings snekkere pga pump etc. Dagens menn, er svakere en gammle mennene.generelt.

Unntak: oss som er fyllt med vann å peiser oss i hjel etter et løft.Som går kun på gymmet.

Ellers av vanlig menn,så var vanlige menn sterkere før.

¨Det du sier er at,det du løftet nå, om 20 år.Kan bare betviles.Vis det ikke er film av dt.
På den tiden hadde dem ikke film kamera vettu.Å andre verdier en å filme seg selv på gymmet å hver gang dem gjorde en prestasjon for oppmerksomhet som vi gjør..

Unasett hvordan man vrir det.Gamledags menn er mere menn en vi noen gang vil bli!!

jeg har blitt mata med historier om gamle dager av bestefaren min og kameratene hans siden jeg var liten, å de vokser og blir mere ekstreme for hvert år, men artige historier forde.. Grin

i forbindelse med en lastebil sjåfør jobb jeg hadde, måtte jeg også pakke frukt og grønnsaker fra paller på lageret til pallene jeg skulle levere til butikkene det var ca 3 timer hver dag, 6 dager i uka.. var sykt sliten  i begynnelsen men etter 2 mnd var det bare en lek.. å der jobba det polakker som det bare var skinn og bein på, de var ikke sterke med gode til fysisk utholdenhets arbeid..

hadde olaf tufte blitt sendt 60 år tilbake i tid så hadde nok han kunne ha jobba like hardt som de gutta og olaf er ikke sterk i mine øyne men veldig utholden..

det er der forskjellen ligger i styrken..

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #36 : 23. november 2010, 16:34 »
Jeg kan si av egen erfaring at man får ikke noe stor styrke av og bære ting på jobben, du blir seig og utholden men ikke stor maks styrke. Har også merket at det ikke er noe stor fordel og være stor og tung når det skal bæres middels tunge ting over lengere tid Wink.

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #37 : 23. november 2010, 16:51 »
Dere strongman er ikke sanne. Si at tufte ikke er sterk Han er jo den mest allsidige og trente personen i Norge kanskje. Som dere ikke rekker opp til tåneglene engang. Nå trener ikke Tufte for å ha verdens beste maks løft, se ut som en tønne som ikke kan gå opp et par trappetrinn uten å være utslitte. Men  han har fortsatt gode løft på blokka, som folk på hans vekt og trener kun for styrke, ikke klarer engang.

Og så sammenligner dere hardt arbeid på en gård, med å plukke jordbær og bære frukt på maks 20 kg på hver kolli. Dere tror at dere er så sykt sterke grunnet noen gode gym løft. Men sannheten er at det garantert er/har vært noen sykt sterke folk rundt omkring i verden som dere aldri vil nå samme potensial. De er sterke av natur, og hadde de trent seriøst for å nå maks løft, hadde de fått dere til å se ut som noen sveklinger. At disse gutta kan ha gått rundt på gårder, levd vanlige liv og ikke brydd seg om maksløft er ikke å se bort fra. De arbeidet for å få gården til å gå rundt, og gjorde det som var nødvendig. Enten det var å løfte en 200kg stein over gård plassen eller melke en ku. Bare viljen og grepsstyrken dems er noe dere burte lære av. Hinter til jente båndene du har rundt armen Lars S.K. Når skal du bli en mann?

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #38 : 23. november 2010, 16:56 »
Dere strongman er ikke sanne. Si at tufte ikke er sterk Han er jo den mest allsidige og trente personen i Norge kanskje. Som dere ikke rekker opp til tåneglene engang. Nå trener ikke Tufte for å ha verdens beste maks løft, se ut som en tønne som ikke kan gå opp et par trappetrinn uten å være utslitte. Men  han har fortsatt gode løft på blokka, som folk på hans vekt og trener kun for styrke, ikke klarer engang.

Og så sammenligner dere hardt arbeid på en gård, med å plukke jordbær og bære frukt på maks 20 kg på hver kolli. Dere tror at dere er så sykt sterke grunnet noen gode gym løft. Men sannheten er at det garantert er/har vært noen sykt sterke folk rundt omkring i verden som dere aldri vil nå samme potensial. De er sterke av natur, og hadde de trent seriøst for å nå maks løft, hadde de fått dere til å se ut som noen sveklinger. At disse gutta kan ha gått rundt på gårder, levd vanlige liv og ikke brydd seg om maksløft er ikke å se bort fra. De arbeidet for å få gården til å gå rundt, og gjorde det som var nødvendig. Enten det var å løfte en 200kg stein over gård plassen eller melke en ku. Bare viljen og grepsstyrken dems er noe dere burte lære av. Hinter til jente båndene du har rundt armen Lars S.K. Når skal du bli en mann?

moro klumpen som ikke klarer å skjønne enkle poeng og lese.. Grin

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #39 : 23. november 2010, 17:02 »
Helt greit det.Men i dette tilfelle sier ikke mannen selv at han ikke har løftet det...
Det er ikke umulig å løfte et 200kg fat på den måten jeg vet han løftet på det på.Når man drar 350 i mark.!!!Det på 120 i wsm.Er piss lett for dem.Å dem bærer det på tyngste måten.Det er en kant på disse fatene..Skal vise deg enang så får du se selv.Egentlig så driter jeg i hva dere tror.
Men ja det er arb mengden som avgjør at dem var sterkere..Hadde jeg vært sterk nåkk i fingrene skulle jeg prøvd å løftet det selv.problemet er klipa!.

Når folk forteller detaljert hvordan ting er blitt løftet.Når å hvor det.Tror jeg på det ja.

Spes når folk sier det å!!.

Jeg kan verken bevise eller avvise at far din har løftet de fatene Raymond. Jeg bare poengterer at ei fjær blir ofte til flere høns. Spesielt historier rundt styrke.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #40 : 23. november 2010, 17:02 »
Dere strongman er ikke sanne. Si at tufte ikke er sterk Han er jo den mest allsidige og trente personen i Norge kanskje. Som dere ikke rekker opp til tåneglene engang. Nå trener ikke Tufte for å ha verdens beste maks løft, se ut som en tønne som ikke kan gå opp et par trappetrinn uten å være utslitte. Men  han har fortsatt gode løft på blokka, som folk på hans vekt og trener kun for styrke, ikke klarer engang.

Og så sammenligner dere hardt arbeid på en gård, med å plukke jordbær og bære frukt på maks 20 kg på hver kolli. Dere tror at dere er så sykt sterke grunnet noen gode gym løft. Men sannheten er at det garantert er/har vært noen sykt sterke folk rundt omkring i verden som dere aldri vil nå samme potensial. De er sterke av natur, og hadde de trent seriøst for å nå maks løft, hadde de fått dere til å se ut som noen sveklinger. At disse gutta kan ha gått rundt på gårder, levd vanlige liv og ikke brydd seg om maksløft er ikke å se bort fra. De arbeidet for å få gården til å gå rundt, og gjorde det som var nødvendig. Enten det var å løfte en 200kg stein over gård plassen eller melke en ku. Bare viljen og grepsstyrken dems er noe dere burte lære av. Hinter til jente båndene du har rundt armen Lars S.K. Når skal du bli en mann?

He he faen er det du prater om?  

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #41 : 23. november 2010, 17:18 »
He he faen er det du prater om?  

Trenger jeg å lage en bruksanvisning for hvordan du skal finne jente båndene? Kan godt lage en stor ring rundt dem, hvis du ikke klarer å forstå det. Ikke rart det kommer mye ditten og datten ut av dere, hvis du setter standarden på smarthet

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #42 : 23. november 2010, 17:23 »
Trenger jeg å lage en bruksanvisning for hvordan du skal finne jente båndene? Kan godt lage en stor ring rundt dem, hvis du ikke klarer å forstå det. Ikke rart det kommer mye ditten og datten ut av dere, hvis du setter standarden på smarthet

lars bruker de nok til mark.. men veit du hva reimer er jævlig bra å brukes til når det kommer til kroppsbygging?

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #43 : 23. november 2010, 17:28 »
Trenger jeg å lage en bruksanvisning for hvordan du skal finne jente båndene? Kan godt lage en stor ring rundt dem, hvis du ikke klarer å forstå det. Ikke rart det kommer mye ditten og datten ut av dere, hvis du setter standarden på smarthet

Jeg skjønner at du mener reimer da din idiot.
Men at du kaller det jente bånd er jo bare idotisk.
Bruker som regel aldrig reimer heller, bare noen øvelser som det er kjekt.
Grepet mitt er bra nok til og holde 350 kg i 30 sekunder i allefall.
Hva har du og vise til din tulling?

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #44 : 23. november 2010, 17:48 »
Viser til fakta at bånd er for jenter, og ekte folk bruker nevene. Tror neppe du tok 350kg mark i over 30 sekunder på det bildet. Med andre ord er dine bullshit, og du sier at folk lagde historier i gamle dager? Du er jo redd for å få litt blod på henda? kylling 2010. Kan vel fastslå allerede at folk var mer menn i gamle dager

Fint at du må bruke saklige ord som tulling også. Ser at du tar deg kraftig nær, av at du ble tatt på fersken med båndene på

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!