Skrevet av Emne: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman  (Lest 72233 ganger)

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #135 : 25. november 2010, 08:53 »
Og herregud og idiot du er, jeg er da faen ikke flau for og bruke reimer.
Som jeg viste deg så er grepe mitt helt ok.
Du er bare en dust som gjemmer deg bak et nick på et forum, finnes ikke størrer pingler en det.
Jeg kan så klart ikke løpe et maraton, ingen på 160 kg som gjør det.
He he Lars, gifr er en forumklovn du gir'n bare vann på mølla ved å svare Wink


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #136 : 25. november 2010, 11:30 »
At jeg kobler maraton med femi har med at for å bli best mulig må man være tynnest mulig noe som man oftest ser hos det feminine kjønnet.

Være tynnest mulig? Er alle i tour de france noen femi kladder, selvom de spiser mer enn deg? Er alle som driver med triathlon noen pingler dem også, har du sett på kroppen til mange av disse? Er ski gutta noen beinrangel, ettersom de går 5 mila? Er alle de som driver med idretter som varer mer enn 5 min, pingler? Du tror vel at et beinrangel på 50kg kan gå til sydpolen aleine også. Å dra pulken etter seg. Dette er enorme belastninger på utholdenhet, styrke og ikke minst vilje. Den ultimate manndoms testen. Kanskje du bør løpe et maraton, for å se hvor lett det er.

Og herregud og idiot du er, jeg er da faen ikke flau for og bruke reimer.
Jeg kan så klart ikke løpe et maraton, ingen på 160 kg som gjør det.

Hva kan man forvente av en styrkeløfter. Stolt over å bruke jente bånd, og stolt over å bruke en drakt som øker løftene. Er som å ha en sykkel med fremtrekk. Bra at du i det minste har gitt opp maraton og innser at du overhodet ikke er i en god form. I motsettning til wannabekalleklovn, som tror alle kan gjennomføre det.

Hva er det neste styrkeløftere skal begynne å gjøre? Blir vel til at alle lager en fjortizz blogg hvor de viser frem dagens antrekk.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #137 : 25. november 2010, 11:37 »
Være tynnest mulig? [...] Den ultimate manndoms testen. Kanskje du bør løpe et maraton, for å se hvor lett det er.

Å trene seg opp (ned?) til å løpe et maraton krever omtrent like mye innsats som å trene seg opp til å løfte 75 kg i benkpress.

Greit at du liker å provosere litt, men hvis jeg ser på innleggene dine bakover i tid, så er det BARE dritt du poster. Du skulle egentlig bare vært banna fra forumet.

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #138 : 25. november 2010, 11:44 »


Greit at du liker å provosere litt, men hvis jeg ser på innleggene dine bakover i tid, så er det BARE dritt du poster. Du skulle egentlig bare vært banna fra forumet.

Enig.



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #139 : 25. november 2010, 12:26 »
Det var vel mer for å få han til å virke som en pudding før han kommer til gymmen. Har personlig aldri løpt et maraton, men vet at jeg er gjennomført trent til å klare det uten problemer. Noe han garantert ikke er. På lik linje med trondheim-oslo, birbeinerrenn, osv. Er maraton er tegn på manndom, og ikke femidom. Mennesket(se menn), har alltid ville utfordre naturen, og klare hva få har gjort før seg. Syd/nord polen, mt everest, maraton har blitt sett på med prestige igjennom år hundre 1000. At du kobler dette sammen med femi, sier litt om deg. Finn et samfunn hvor det er slik.


Hva med å begynne å formulere drittet ditt på en fornuftig måte så virker du ihvartfall noe mer oppegående Smiley

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #140 : 25. november 2010, 12:26 »
Synes det er utroleg morosamt at "Vadtrudne gîfr" står bak denne tråden i 2009:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88663.msg1291760#msg1291760

Med blant anna spørsmål som:

1: Jeg er sterkere i runkearmen. Bør jeg chille i en uke eller 2 på samme vekt som ventra? Slik at venstra kommer på samme vekt, eller skal jeg øke vektene på høyra med engang?

2: Bør jeg få orden på hvor mye jeg tar på hvert apperat, eller bare ta så mye jeg klarer på dagen jeg trener? Tenker at det sikkert ikke er så viktig på starten ettersom jeg kommer til å ha massiv økning uansett og vanskelig å kontrollere?

3: Hvis jeg hiver i meg nok proteiner før fylla. Ødelegger pilsen for treninga eller er det bare litt ekstra karbos på kroppen? Og jeg tenker ikke på å proff og massiv. Bare om fylla hærper 50% av økninga eller 10%. Noe jeg synes det er verdt

4: Bør jeg trene kondisjon nå som jeg bygger opp muskelmassen? Eller vil dette bare bryte ned musklene? Ja, jeg er tynn og lang med flesk overalt. Men er null stress å fjerne fettet seinere, bryr meg mest om å få musklene opp først og vil ikke ødelegge for det.


... Og no er han ekspert på trening Grin

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #141 : 25. november 2010, 12:29 »
Synes det er utroleg morosamt at "Vadtrudne gîfr" står bak denne tråden i 2009:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88663.msg1291760#msg1291760

... Og no er han ekspert på trening Grin



 he he

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #142 : 25. november 2010, 12:37 »
Vadtrudne gîfr
Erfaren bruker


Honnør: 79
 Utlogget

Innlegg: 440


  Sv: Litt av hvert. Bare lager nye spørsmål på samme tråd.
« Svar #4 på: 30. August 2009, 17:52 » 

--------------------------------------------------------------------------------

Etter et par uker hvor jeg bare har vært stiv i hele kroppen skal jeg sette igang for alvor. Nå skal jeg trene 2-3 ganger i uka.

Dag 1:
Bryst og Triceps.

Er det samme om jeg tar tricep før bryst eller omvendt? Og bør jeg ta ferdig en del av kroppen før jeg starter på en annen? Eller funker en mix liker så bra?

Har tenkt til å dra inn dips på slutten av treninga. Det tar jo på både bryst og tricep. Det er vel samme om jeg tar den på slutten eller bør den inn etter bryst elr triceps?

Og til slutt. Bør mage kun trenes 1 gang i uken, eller kan jeg slenge den inn på dag 1 og 3?
 
 


hahaha Grin

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #143 : 25. november 2010, 15:24 »
Kanskje du bør løpe et maraton, for å se hvor lett det er.

ALLE friske mennesker kan gjennomføre* et marathon uansett hvor dårlig trent man er.

INGEN kan løfte 300 kg i markløft raw hvis man ikke er sterk nok.

*klare distansen uten tidskrav.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Chriselv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 660
  • Honnør: 97
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 660

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #144 : 25. november 2010, 15:46 »
Jeg synes mr. Vadtrudne gîfr skal gå tilbake til sitt gamle nick igjen, "Amatørnewb". Det var svært så beskrivende for hans personlighet Grin

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #145 : 25. november 2010, 15:47 »
He he for en klovn

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #146 : 25. november 2010, 16:39 »
Slutta å slenge dritt? Han ble jo tatt for å juge om når han bruker bånd. I følge han selv, så trenger han faktisk ikke bånd på noen som helst øvelse, utennom et par strongman øvelser. Noe han overhodet ikke kjørte på bildet hans. Ergo, han juger, bruker jente bånd og skammer seg over det.
Du er dum du. selvom han ikke trenger de. betyr ikke at han ikke kan bruke de på øvelsene sine tulling!!! tenker hsn løfter mer enn du noen gsng kommer til å løfte. du er kun her for å hakke ned på folk og trolle her!!!
Trener litt

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #147 : 25. november 2010, 16:41 »
Være tynnest mulig? Er alle i tour de france noen femi kladder, selvom de spiser mer enn deg? Er alle som driver med triathlon noen pingler dem også, har du sett på kroppen til mange av disse? Er ski gutta noen beinrangel, ettersom de går 5 mila? Er alle de som driver med idretter som varer mer enn 5 min, pingler? Du tror vel at et beinrangel på 50kg kan gå til sydpolen aleine også. Å dra pulken etter seg. Dette er enorme belastninger på utholdenhet, styrke og ikke minst vilje. Den ultimate manndoms testen. Kanskje du bør løpe et maraton, for å se hvor lett det er.

Hva kan man forvente av en styrkeløfter. Stolt over å bruke jente bånd, og stolt over å bruke en drakt som øker løftene. Er som å ha en sykkel med fremtrekk. Bra at du i det minste har gitt opp maraton og innser at du overhodet ikke er i en god form. I motsettning til wannabekalleklovn, som tror alle kan gjennomføre det.

Hva er det neste styrkeløftere skal begynne å gjøre? Blir vel til at alle lager en fjortizz blogg hvor de viser frem dagens antrekk.
Du e så forbanna sløkket at eg blir dårlig!!!
Trener litt

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #148 : 25. november 2010, 19:37 »
Være tynnest mulig? Er alle i tour de france noen femi kladder, selvom de spiser mer enn deg? Er alle som driver med triathlon noen pingler dem også, har du sett på kroppen til mange av disse? Er ski gutta noen beinrangel, ettersom de går 5 mila? Er alle de som driver med idretter som varer mer enn 5 min, pingler? Du tror vel at et beinrangel på 50kg kan gå til sydpolen aleine også. Å dra pulken etter seg. Dette er enorme belastninger på utholdenhet, styrke og ikke minst vilje. Den ultimate manndoms testen. Kanskje du bør løpe et maraton, for å se hvor lett det er.


-Er litt femi med tour de france ja, eller kansje litt homo what er jo stort sett mannfolk som ser på svette mannfolk med trange klær. Men krever en del mer enn maraton. Maraton i kuppert terreng kansje kunne sammenlignes?
-Triathlon utøvere er vel litt mer "mandig" trent enn en maraton løper så kan ikke sammenlignes.
-Skigutta er gjennomtrent og veier ikke 48kg for å klare å gjennomføre 5 mila, så kan heller ikke sammenlignes.
-Ikke spesiellt gunstig å veie 50kg om en skal til sydpolen, nok ett argument for at maraton løpere er femi og ikke skikket til andre utfordringer enn selvpining Wink
-Har ingen trang til å løpe maraton, men om du spanderer tar jeg gjerne en spasertur til sydpolen. Som vikinger flest liker jeg kulde best Grin Men som MANN foretrekker jeg Topgear versjonen med en Hilux. Har forresten en hilux om du vil spandere ombyggingen, da kan jo jeg frakte tingene dine så kan du løpe til sydpolen woot
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget widarrr

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 378
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 378

  • WSM-2012
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #149 : 25. november 2010, 20:10 »
Vadtrudne gîfr
Erfaren bruker


Honnør: 79
 Utlogget

Innlegg: 440


  Sv: Litt av hvert. Bare lager nye spørsmål på samme tråd.
« Svar #4 på: 30. August 2009, 17:52 » 

--------------------------------------------------------------------------------

Etter et par uker hvor jeg bare har vært stiv i hele kroppen skal jeg sette igang for alvor. Nå skal jeg trene 2-3 ganger i uka.

Dag 1:
Bryst og Triceps.

Er det samme om jeg tar tricep før bryst eller omvendt? Og bør jeg ta ferdig en del av kroppen før jeg starter på en annen? Eller funker en mix liker så bra?

Har tenkt til å dra inn dips på slutten av treninga. Det tar jo på både bryst og tricep. Det er vel samme om jeg tar den på slutten eller bør den inn etter bryst elr triceps?

Og til slutt. Bør mage kun trenes 1 gang i uken, eller kan jeg slenge den inn på dag 1 og 3?
 
 


hahaha Grin
FANTASTISK:D du går skikkelig til verks , og her viser vel du alle hvor lite peilig denne fyren har Smiley får ikke og nevne denne cæsar duden:)
Hordalands sterkeste man nr 2 2009
Nm -105kg klasse nr 9 2009
Nm -105kg klasse nr 2:) 2010
Morsø sterkeste mann nr 1 JAA 2010
hordalands sterkeste mann nr4 2010
Strongmann på vektertorget åpen klasse nr 1 :D2011
Norges mester i hantel press 2011 95kg
Norges sterkeste mann 2011 7 plass Cheesy
2 plass hordalands 2011
3 plass showlift 2011
2plass fitnessmessen2012
3plass kvallik NSM 2012
9plass NSM 2012
8plass nordens sterkeste
VERDENS STERKESTE MANN -105 2012

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!