Skrevet av Emne: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman  (Lest 72002 ganger)

Utlogget crockett

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #180 : 28. november 2010, 03:46 »
pappaen min er sterkere enn pappaen til gaymond. han har dobbel biceps.....

Utlogget mgp RAW

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #181 : 28. november 2010, 12:14 »
Bare si fra vis dere har lyst å treffe meg personelig å ta en disk vettu.Se om dere provoserer hvergang dere skal si noe da.Tøff bak tastaturet.
VEDDER PÅ AT DERE HADDE HOLDT FINT KJEFT UNDER EN DISK REAL.
Truten hadde vært som å smørt på skiven..
Eneste dere gjør er å provosere.
Nei! det hadde vi ikke ! Får man kan ikke holde kjeft , ekke mulig det. vi kunne bar latt vær og si noe Cheesy

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #182 : 28. november 2010, 12:22 »
Raymond, du er det beste som har hendt dette forumet! En av de beste trådene som har vært på dette forumet noensinne, fantastisk! Men for ditt eget hjerte, liksom, ikke la deg hisse opp så lett Tongue

Utlogget Bjørn R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #183 : 28. november 2010, 12:53 »
Dette er nok et eksempel på en tråd som blir ødelagt av enkelte personer! Dette er noe som gjentar seg gang på gang her på forumet.
At moderator lar dette utarte seg gang på gang er for meg uforståelig! Språkbruk som forpulte, idioter og andre nedsettende bemerkninger bør folk holde seg for gode til i diskusjoner!
Jeg er på ingen måte en prektig person som ikke tåler ukvemsord, men hvis du går inn på feks marunde forum vil du se en helt annen respekt for hverandre selv om man er uenige.
Jeg er heller ikke moderator og har egentlig ikke en dritt jeg skulle sagt, men jeg vil oppfordre alle til å vise litt mer respekt for trådene som blir startet, og ikke minst til hverandre!

Bjørn R Støle.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #184 : 28. november 2010, 14:14 »
Denne tråden kunne vært SPLITTET, men vi forsøker å moderere så lite som mulig. FOlk må få lov til å si det de mener, og krangle...

Men en liten ting.. Du ser ikke de tingene som moderatorene HAR gjort i denne tråden, nettop fordi de tingene ikke syns... så moderatorene her gjør det de får beskjed om, men jeg har løsnet på ytringsfriheten her samtidig som aldergrensen kom i bruk på forumet.

HVis jeg ber moderatorene slette , moderere, eller stenge alle innlegg med ukvemsord og krass tale, så er det ikke lenge før vi er på nivå med Iform.no ...

Utlogget Bjørn R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #185 : 28. november 2010, 15:09 »
Jeg har aldri sagt at folk ikke skal få krangle, eller være uenige! Hvis noen trodde det var det jeg mente så har jeg ordlagt meg feil... Jeg mener at det må kunne gå an å krangle så busta fyker uten å dra det ned på et nivå som ikke er verdig dette forumet!!
Det jeg ønsker er at når folk blir kalt forpulte fitter eller lignende fordi de er uenige i noe, så må det kunne være mulig å skrive på forumet at dette ikke er et språk som ikke er ønskelig, og be folk vise litt respekt.

Men hvis dette er noe flertallet av forum brukerene ønsker skal forsette, så skal ikke jeg mase mer om dette.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #186 : 28. november 2010, 15:12 »
Jeg lurer på hvem denne mystiske gjesten bad-boy er.. what
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Bjørn R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #187 : 28. november 2010, 15:39 »
Grunnen til at jeg ikke så det du hadde gjort, var at du gjorde det etter jeg skrev første innlegg.

Men jeg ser nå at du har slettet flere innlegg! Veldig bra! Jeg vet du ikke gjorde det for meg, men takk alikevel  Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #188 : 28. november 2010, 16:58 »
Grunnen til at jeg ikke så det du hadde gjort, var at du gjorde det etter jeg skrev første innlegg.

Men jeg ser nå at du har slettet flere innlegg! Veldig bra! Jeg vet du ikke gjorde det for meg, men takk alikevel  Smiley
nei, du tar helt feil. FØR du skrev noe som helst, så har det skjedd moderering av tråden, men det går ikke an å se dette FORDI DET ER BORTE!!!

Det som skjedde etter at du skrev noe er bagateller. Slutt å gneldre, du kan ikke bestemme hvordan folk skal krangle. Dette er ingen barnehage, og at det går ei kule varmt et par ganger, det tåles. Dette er ikke et offisielt dagbladforum.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #189 : 28. november 2010, 16:59 »
p.s.

Det er ikke endret på noen innlegg såvidt jeg kan se etter at du skrev ditt første her...

JEg har slettet profilen til et medlem, men det er ikke på grunn av det som er skrevet her, men på grunn av PM-meldinger.

Utlogget Odd A Mekvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #190 : 28. november 2010, 17:15 »
Jeg har aldri sagt at folk ikke skal få krangle, eller være uenige! Hvis noen trodde det var det jeg mente så har jeg ordlagt meg feil... Jeg mener at det må kunne gå an å krangle så busta fyker uten å dra det ned på et nivå som ikke er verdig dette forumet!!
Det jeg ønsker er at når folk blir kalt forpulte fitter eller lignende fordi de er uenige i noe, så må det kunne være mulig å skrive på forumet at dette ikke er et språk som ikke er ønskelig, og be folk vise litt respekt.

Men hvis dette er noe flertallet av forum brukerene ønsker skal forsette, så skal ikke jeg mase mer om dette.
Nivået er dratt ned leeenge før noen blir kalt idioter her inne,du må lese det lavmmålet som blir skrevet FØR ordbruken starter.

Utlogget Bjørn R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #191 : 28. november 2010, 17:51 »
Den profilen ble slettet etter at jeg skrev første innleg! Og dermed en del innlegg som jeg siktet til!

Som jeg sa isted jeg bestemmer ingenting her, les hva jeg skrev!

Jeg har derimot et ønske om at folk viser respekt ovenfor hverandre her!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #192 : 28. november 2010, 17:52 »
nei, innleggene er der de. bare navnet som endret seg tilbake til det orginale.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #193 : 28. november 2010, 17:55 »

Jeg har derimot et ønske om at folk viser respekt ovenfor hverandre her!

enig... og det har blitt vist mangel på respekt fra BEGGE sider av debatten som har rast.

Dette er dessverre ikke uvanlig her, men vi må likevel moderere varsomt. I samråd med moderatorene og sjefsadmin så er linjen her slik at vi ikke ønsker  å være så rigide som enkelte andre forum. Her skal det være takhøyde for å diskutere relativt fritt.

Det gjelder også kritikk mot oss, så den er ikke tatt negativt, jeg seter pris på konstruktivitet! Smiley

Husker jeg fikk sjokk da en debatt jeg var med i på Dagbladet ble stengt pga noe jeg skrev... jeg glemte rett og slett at jeg ikke skrev her på TF... rofl

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #194 : 28. november 2010, 18:06 »
.
Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!