Skrevet av Emne: Nyheter på NRK  (Lest 67861 ganger)

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Nyheter på NRK
« #75 : 27. november 2010, 23:39 »
Hele reportasjen var jo usammenhengene og rotete.

En kreativ blanding av piss kun med en hensikt - å sverte alle som trener ulike former for styrketrening, organisert så vel som uorganisert trening.

Synd at NRK bruker lisenspengene på spre feilinformasjon.
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget larsenen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 69

  • Ikke gjør det du kan gjøre i morgen i dag.
Sv: Nyheter på NRK
« #76 : 27. november 2010, 23:50 »
Jeg synes det er synd at inkompetente "journalister" bruker 5minutter på å bryte ned det budskapet styrkemiljøet har brukt 20år på å prøve å formidle. Udugeligheten gjentar seg gang etter gang. Desverre er det en god grunn til at NRK er norges største verna bedrift.

Forøvrig var jo reportasjonen en illuktende smørje, der man blander sammen bol, proteiner og det som værre er. Det aller værste var allikevel at de på en forunderlig måte klarte å påstå at mennesker med et ønske om fremgang i det de holder på med lider av en sykdom.
Abs cut like diamonds, come at me.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Nyheter på NRK
« #77 : 27. november 2010, 23:54 »
Mine damer og herrer; JACKPOT!!!

Wadsworth; En halvveis nedsylta x NARKOMAN og dopingbruker, som snakker om infarktet han fikk.. HALOOOOOOOOO!!!

Og;

B.Barland; Denne mannen er norges "autoritet" på doping osv osv``?Huh VÅKNE OPP"!!!

De såkallte "kloke hodene" som er i fronten for kampen oppjusterer, merk mine ord, dette er bare starten. På hva?? Jo. Debatten startet med doping, går nå til kostttilskudd, går så til gymmene, og så forsvinner de tyngste hantlene om noen finner en.... PROTEINBOKS på rommet til sønnen sin..

Det er beklagelig for styrkeløft norge at de fikk denne i fleisen, det mener jeg oppriktig.

Men når de gang på gang viser denne x junkisen, og barland som reiser rundt og snakker om at alle kostilskudd bare gjør det dyrere å pisse???

Helnorsk program.. Steroider=værre en herion, at noen trener for noe så SYKT som resultater= Folkesykdom, og kosttilskudd... Den siste må vel sidestilles med amfetamin tenker jeg,.

Det vi ser her er at faktisk hele kulturen som har med trening, kosthold, og alt angripes. Om de vinner frem med dopingforbudet, sann mine ord, så er det ikke lenge til de går løs på kostilskuddet også..

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget men1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Nyheter på NRK
« #78 : 28. november 2010, 00:05 »
mer enn bare NRK som er ute å kjører:

Tatt fra en artikkel fra dagbladet:

"som har disse rådene til foreldre med dopmistanker":

 Se etter engangssprøyter. Let også etter hetteglass, ofte med utenlandsk skrift.

 Følg med hvis sønnen trener påfallende mye og/eller forandrer kroppslig fasong raskt.

 Følg med hvis han plutselig blir ekstremt opptatt av kosthold og kosttilskudd.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Nyheter på NRK
« #79 : 28. november 2010, 00:09 »
mer enn bare NRK som er ute å kjører:

Tatt fra en artikkel fra dagbladet:

"som har disse rådene til foreldre med dopmistanker":

 Se etter engangssprøyter. Let også etter hetteglass, ofte med utenlandsk skrift.

 Følg med hvis sønnen trener påfallende mye og/eller forandrer kroppslig fasong raskt.

 Følg med hvis han plutselig blir ekstremt opptatt av kosthold og kosttilskudd.

Ikke sant... Hehehehe:) Farlig at noen vil ha resultat av treningen og fokuserer på det. Syntes egentlig vi skal kjøre i gang en kampanje der vi oppfordrer alle i friidrett, styrke, ski etc å ikke være så opphengt i å ville være bedre.. De er tross alt forbilder for ungdommen... Wink

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget KL

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Sv: Nyheter på NRK
« #80 : 28. november 2010, 00:33 »
(..) Ståle er en upålitelig narkis (..)

Forstår ikke hva du har imot Ståle egentlig?
Jeg har hørt på et av foredragene hans, og oppfattet ham som en
mann med god kunnskap.

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Nyheter på NRK
« #81 : 28. november 2010, 00:34 »
Haha er så lættis...

GUtter som trener fotball 7 ganger i uken fra de er 12 til de er 20.. det er liksom sunt og fremmer et positiv syn på helse.. men folk som trener styrke.. 3-5 dager i uken får refs og doper seg.. for de endre kroppssammensetning? Hvor er logikken i det..

Folk er faktisk så redd for å bli dratt ut av skinnsofaen at de heller forbyr all trening på grunnlag av at man spiser noe som folk faktisk velger selv å ta inn..

Det som virker logisk for meg er å restriktere syke sukkerprodukter som ikke har noen hensikt annen enn å forsøple kroppene våre.. brus, div syke barnegodter som er 90% sukker 5 % fargestoffer og 5% fantasi..

Protein.. kreatin som faktisk er produkter som kroppen vår kan ha nytte av blir bannlyst for det gir feil signal til kidza? Hva faen gjør å fleske seg opp med brus og godteri mot kidsa da.. De fleste kids vet jo ikke hva faen de skal spise, helt vrid på hue av eldre foreldre som tvinger i dem brødskiver og juice til frokost. Alt som heter protein er bol og alt fett er guds vrede over jorden.. karbohydrat til alle stillesittende nordmenn der ute. Faen meg ikke rart vi blir hjemsøkt av diabetes og kostholdsrelaterte sykdommer - mennesker er idioter og saueflokksyndromet kommer til å gjøre syke skader på jorden..

Og helt seriøst.. hva er dealen med å forby steroider? Det er ikke akkurat som om man går å trykker hormoner inn i kroppen til uskyldige bystanders.. Hva med sigaretter som dreper flere tusen årlig.. PASSIVT.. folk som ikke vil røyke engang.. barn.. som blir påvirket av en helt idiotisk substans med ingen funksjonalitet og logikk for alt i verden. Hva med alkohol? Bare i usa dør nærmere 100 000 hvert år av alkohol og vesentlig mer av røykrelaterte skader. Hvor mange dør av steroider? Haha jeg gråter og ler samtidlig.. gråter og ler av denne patetiske svertekampanjen til udugelige mennesker som har fått udugelig mye makt gjennom media. Håper alle her inne har mer vett enn en gjeng med uerfarne, mongolide mennesker med kun tanke på en ting.. penger.

Jeg skriver ikke mer nå, jeg er seriøst drit sur. Sverger på min mor at om jeg noen gang hører noen beskylde meg for steroider og doping fordi jeg drikker proteinshake så skal jeg kaldkvele de med øynene mine til de ber dypt om unnskyldning.. står på jobb og spiser et sunt måltid så kommer to eldre tufsete menn og kjefter meg huden full fordi jeg boler når jeg drikker proteinshake og spiser tunfisk egg og ris. Jeg ler og jeg gråter..

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Nyheter på NRK
« #82 : 28. november 2010, 00:40 »
Haha er så lættis...

GUtter som trener fotball 7 ganger i uken fra de er 12 til de er 20.. det er liksom sunt og fremmer et positiv syn på helse.. men folk som trener styrke.. 3-5 dager i uken får refs og doper seg.. for de endre kroppssammensetning? Hvor er logikken i det..

Folk er faktisk så redd for å bli dratt ut av skinnsofaen at de heller forbyr all trening på grunnlag av at man spiser noe som folk faktisk velger selv å ta inn..

Det som virker logisk for meg er å restriktere syke sukkerprodukter som ikke har noen hensikt annen enn å forsøple kroppene våre.. brus, div syke barnegodter som er 90% sukker 5 % fargestoffer og 5% fantasi..

Protein.. kreatin som faktisk er produkter som kroppen vår kan ha nytte av blir bannlyst for det gir feil signal til kidza? Hva faen gjør å fleske seg opp med brus og godteri mot kidsa da.. De fleste kids vet jo ikke hva faen de skal spise, helt vrid på hue av eldre foreldre som tvinger i dem brødskiver og juice til frokost. Alt som heter protein er bol og alt fett er guds vrede over jorden.. karbohydrat til alle stillesittende nordmenn der ute. Faen meg ikke rart vi blir hjemsøkt av diabetes og kostholdsrelaterte sykdommer - mennesker er idioter og saueflokksyndromet kommer til å gjøre syke skader på jorden..

Og helt seriøst.. hva er dealen med å forby steroider? Det er ikke akkurat som om man går å trykker hormoner inn i kroppen til uskyldige bystanders.. Hva med sigaretter som dreper flere tusen årlig.. PASSIVT.. folk som ikke vil røyke engang.. barn.. som blir påvirket av en helt idiotisk substans med ingen funksjonalitet og logikk for alt i verden. Hva med alkohol? Bare i usa dør nærmere 100 000 hvert år av alkohol og vesentlig mer av røykrelaterte skader. Hvor mange dør av steroider? Haha jeg gråter og ler samtidlig.. gråter og ler av denne patetiske svertekampanjen til udugelige mennesker som har fått udugelig mye makt gjennom media. Håper alle her inne har mer vett enn en gjeng med uerfarne, mongolide mennesker med kun tanke på en ting.. penger.

Jeg skriver ikke mer nå, jeg er seriøst drit sur. Sverger på min mor at om jeg noen gang hører noen beskylde meg for steroider og doping fordi jeg drikker proteinshake så skal jeg kaldkvele de med øynene mine til de ber dypt om unnskyldning.. står på jobb og spiser et sunt måltid så kommer to eldre tufsete menn og kjefter meg huden full fordi jeg boler når jeg drikker proteinshake og spiser tunfisk egg og ris. Jeg ler og jeg gråter..

Honnør:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget larsenen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 69

  • Ikke gjør det du kan gjøre i morgen i dag.
Sv: Nyheter på NRK
« #83 : 28. november 2010, 00:44 »
Forstår ikke hva du har imot Ståle egentlig?
Jeg har hørt på et av foredragene hans, og oppfattet ham som en
mann med god kunnskap.

Han fremstiller seg som et offer for HGH, selv om han propppa kroppen full av en del andre stoffer i tillegg.
Abs cut like diamonds, come at me.

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Nyheter på NRK
« #84 : 28. november 2010, 00:45 »
Haha er så lættis...

GUtter som trener fotball 7 ganger i uken fra de er 12 til de er 20.. det er liksom sunt og fremmer et positiv syn på helse.. men folk som trener styrke.. 3-5 dager i uken får refs og doper seg.. for de endre kroppssammensetning? Hvor er logikken i det..

Folk er faktisk så redd for å bli dratt ut av skinnsofaen at de heller forbyr all trening på grunnlag av at man spiser noe som folk faktisk velger selv å ta inn..

Det som virker logisk for meg er å restriktere syke sukkerprodukter som ikke har noen hensikt annen enn å forsøple kroppene våre.. brus, div syke barnegodter som er 90% sukker 5 % fargestoffer og 5% fantasi..

Protein.. kreatin som faktisk er produkter som kroppen vår kan ha nytte av blir bannlyst for det gir feil signal til kidza? Hva faen gjør å fleske seg opp med brus og godteri mot kidsa da.. De fleste kids vet jo ikke hva faen de skal spise, helt vrid på hue av eldre foreldre som tvinger i dem brødskiver og juice til frokost. Alt som heter protein er bol og alt fett er guds vrede over jorden.. karbohydrat til alle stillesittende nordmenn der ute. Faen meg ikke rart vi blir hjemsøkt av diabetes og kostholdsrelaterte sykdommer - mennesker er idioter og saueflokksyndromet kommer til å gjøre syke skader på jorden..

Og helt seriøst.. hva er dealen med å forby steroider? Det er ikke akkurat som om man går å trykker hormoner inn i kroppen til uskyldige bystanders.. Hva med sigaretter som dreper flere tusen årlig.. PASSIVT.. folk som ikke vil røyke engang.. barn.. som blir påvirket av en helt idiotisk substans med ingen funksjonalitet og logikk for alt i verden. Hva med alkohol? Bare i usa dør nærmere 100 000 hvert år av alkohol og vesentlig mer av røykrelaterte skader. Hvor mange dør av steroider? Haha jeg gråter og ler samtidlig.. gråter og ler av denne patetiske svertekampanjen til udugelige mennesker som har fått udugelig mye makt gjennom media. Håper alle her inne har mer vett enn en gjeng med uerfarne, mongolide mennesker med kun tanke på en ting.. penger.

Jeg skriver ikke mer nå, jeg er seriøst drit sur. Sverger på min mor at om jeg noen gang hører noen beskylde meg for steroider og doping fordi jeg drikker proteinshake så skal jeg kaldkvele de med øynene mine til de ber dypt om unnskyldning.. står på jobb og spiser et sunt måltid så kommer to eldre tufsete menn og kjefter meg huden full fordi jeg boler når jeg drikker proteinshake og spiser tunfisk egg og ris. Jeg ler og jeg gråter..

Kvifor drar du inn fotball og sverter det? Har det nokke med det her å gjere?
Prøv å hold fokus på at NRK gjorde ein general tabbe, og at det meste her er vinkla på ein dårleg måte frå journalisten si side. Mykje ein kan gjere med redigering og dårleg informasjonsinnhenting.

Ellers er eg enig i mykje av det du skriver.
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Nyheter på NRK
« #85 : 28. november 2010, 00:48 »
Sverter jeg fotball.. nei.. sverter jeg at overtrening i form av fotball skal være et forbilde for noen.. nei. Trening 7 dager i uken på en udugelig diett (for de fleste) er helt ulogisk, og uten forebyggende skadeforetak hos de fleste ung klubber.. det er jo et spørsmål om tid før ting går gale. Sverter ikke fotball, sporten, men at de har mye å forbedre før de kan kalle seg forbilder innenfor trening - ja.


Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Nyheter på NRK
« #86 : 28. november 2010, 00:51 »
Sverter jeg fotball.. nei.. sverter jeg at overtrening i form av fotball skal være et forbilde for noen.. nei. Trening 7 dager i uken på en udugelig diett (for de fleste) er helt ulogisk, og uten forebyggende skadeforetak hos de fleste ung klubber.. det er jo et spørsmål om tid før ting går gale. Sverter ikke fotball, sporten, men at de har mye å forbedre før de kan kalle seg forbilder innenfor trening - ja.



Mulig du ikkje sverter fotball, greit nok.
Du har for liten innsikt i fotball til å uttale deg om dei kan være forbilder innenfor trening, det er heilt klart! Men det er og ein anna diskusjon.
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Nyheter på NRK
« #87 : 28. november 2010, 01:11 »
Forstår ikke hva du har imot Ståle egentlig?
Jeg har hørt på et av foredragene hans, og oppfattet ham som en
mann med god kunnskap.

Å gå ut med en historie om negative opplevelser ved eget steroidbruk og det at dop er skadelig er som blasfemi og regne her på TF.. Det er alltid;
1. "Han brukte for store mengder"
2." Han har ikke peiling på dopbruk, forbanna idiot"
3."Han må være helt rasshøl imbasil, jeg har jo nesten ikke bivirkninger"

Og skulle det være en motstander av dop som slenger med leppa er det ofte,
4."Tør du si det face to face, jævla homo" 

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Nyheter på NRK
« #88 : 28. november 2010, 01:13 »
Hva med sigaretter som dreper flere tusen årlig.. PASSIVT.. folk som ikke vil røyke engang..  
Get your facts straight. Dette er tøys og tull. Kan finne tall på hvor mye risikoen øker for å få lungekreft om man blir utsatt for passiv røyking, men mener å huske at det var fra 10 av 100 000 til 12,5 av 100 000. Dog litt usikker, kan også ha vært 10 til 12,5 av 1000.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget The Evil One

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 196
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 196

Sv: Nyheter på NRK
« #89 : 28. november 2010, 02:28 »
er du sterk og stor idag blir du sett på som "boler" ved å la en psykolog og en narkoman utale seg, samt vri og feil vinkle allt er det ikke rart. utenforstående oppfatter kostilskudd som det samme som doping, som også nrk vinkler her

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!