Skrevet av Emne: Renee Toney  (Lest 22447 ganger)

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

SV: Renee Toney
« #30 : 08. desember 2005, 20:15 »
Lurer på det samme som gundersen! Og hva veier dama *host* høh.. mannen
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Renee Toney
« #31 : 08. desember 2005, 21:27 »
Franklin, nå begynner du akkurat sånn som Aiwass i den der stagediving-tråden... Tongue Skal på liv og død "forsvare" hu der dama..

Og hvorfor vi går inn på bilder av byggedamer når vi synes der er stygt...? Jo det skal jeg si deg: Renee Toney kan like godt være et herrenavn som et damenavn.

Må da gjerne gå inn og se på bildene, var egentlig ikke det jeg mente. Så lenge en enten a) holder seg saklig, eller b) holder kjeft, så må en jo bare gjøre hva en vil for min del. Men det blir for dumt å kommentere hvor lite kvinnelige de ser ut. Det er vel egentlig innlysende for de fleste at de på bildene ikke har en hverken "normal" eller "estetisk" fysikk. Men nedlatende kommentarer er ikke interessante for noen. Dette er idrettskvinner som presterer på høyere nivå enn 99 % av både jenter og gutter her på forumet, så vil tørre å påstå at de fortjener respekt, og ikke hån.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

SV: Renee Toney
« #32 : 08. desember 2005, 21:41 »
Har noen spurt deg om hva du vil ha i senga?

Ehh nei, men det var mitt lille "hint" om hva jeg synes om hun. Trenger ikke å ta alle setninger bokstavelig.

All respekt for at hun har blitt såpass stor, men når en legger ut bilder så vil man høre folks kommentarer til det vil man ikke?
Og etter min mening så er det en utrolig prestasjon som dame(definisjonssak) å bli så stor, men jeg må da i tillegg kunne si at hun ikke er noen skjønnhet uten at folk skal gå bananas for det.

Mvh, Knut M

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Renee Toney
« #33 : 08. desember 2005, 21:54 »
Jeg legger diskusjonen død fra min side. Tror jeg har fått sagt det jeg har på hjertet. Håper bare folk kan tenke ørlite gjennom hva de skriver, før neste usaklige kommentar kommer. Uansett hvordan en ser på det, så er det tross alt snakk om en enorm prestasjon det disse kvinnene har utført.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Renee Toney
« #34 : 08. desember 2005, 22:03 »
Tenkte jeg skulle lese litt i forumreglene før jeg sa noe mer her. Trenger jeg si mer enn dette?:

§2 - Ufornuftige innlegg
Ethvert innlegg som er av støtende, angripende, ærekrenkende, fornærmende, rasistiske og truende karakter er strengt forbudt. Søk å vise respekt for menneskers egenart og identitet, privatliv, rase, nasjonalitet og livssyn. Debatten blir bedre uten nedsettende kommentarer om andre. Du forplikter deg til ikke å krenke privatlivets fred. Hold det seriøst, unngå drittkasting og mobbing. IP-adressen din registreres i alle innlegg og kan bli benyttet ved et brudd på disse betingelsene. Alvorlige forhold kan bli politianmeldt.


Tror nok den uthevede setningen gjelder både de som er på bilder, såvel som forumets medlemmer...

Det vil ikke bli mer å høre fra meg i denne diskusjonen. Dette innlegget mener jeg sier sitt.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

SV: Renee Toney
« #35 : 08. desember 2005, 22:12 »
Tenkte jeg skulle lese litt i forumreglene før jeg sa noe mer her. Trenger jeg si mer enn dette?:

§2 - Ufornuftige innlegg
Ethvert innlegg som er av støtende, angripende, ærekrenkende, fornærmende, rasistiske og truende karakter er strengt forbudt. Søk å vise respekt for menneskers egenart og identitet, privatliv, rase, nasjonalitet og livssyn. Debatten blir bedre uten nedsettende kommentarer om andre. Du forplikter deg til ikke å krenke privatlivets fred. Hold det seriøst, unngå drittkasting og mobbing. IP-adressen din registreres i alle innlegg og kan bli benyttet ved et brudd på disse betingelsene. Alvorlige forhold kan bli politianmeldt.


Tror nok den uthevede setningen gjelder både de som er på bilder, såvel som forumets medlemmer...

Det vil ikke bli mer å høre fra meg i denne diskusjonen. Dette innlegget mener jeg sier sitt.


Vel, når man legger ut et slikt bilde så kan man ikke regne med at alle har bare positivt å si om det.

Nedsettende kommentarer om andre, hvor?

Det å ha forskjellige meninger gjør vel bare debatten bedre? Huh

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Renee Toney
« #36 : 09. desember 2005, 14:39 »
Wow, slår i bordet med regler og greier.. Pugga reglene lenge, Frankiboi?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget slogum

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 424

SV: Renee Toney
« #37 : 09. desember 2005, 14:57 »
Tenkte jeg skulle lese litt i forumreglene før jeg sa noe mer her. Trenger jeg si mer enn dette?:

§2 - Ufornuftige innlegg
Ethvert innlegg som er av støtende, angripende, ærekrenkende, fornærmende, rasistiske og truende karakter er strengt forbudt. Søk å vise respekt for menneskers egenart og identitet, privatliv, rase, nasjonalitet og livssyn. Debatten blir bedre uten nedsettende kommentarer om andre. Du forplikter deg til ikke å krenke privatlivets fred. Hold det seriøst, unngå drittkasting og mobbing. IP-adressen din registreres i alle innlegg og kan bli benyttet ved et brudd på disse betingelsene. Alvorlige forhold kan bli politianmeldt.


Tror nok den uthevede setningen gjelder både de som er på bilder, såvel som forumets medlemmer...

Det vil ikke bli mer å høre fra meg i denne diskusjonen. Dette innlegget mener jeg sier sitt.


Haha. Ok, fra nå av er det ikke lov å si at Greg Valentino ser ut som en gorilla med downs syndrom og kokosnøtter i armene.


De reglene der gjelder jo selvfølgelig om bilder av medlemmene.
Current Cycle:
6 meals ED
Heavy ass weights EOD
zzz EN

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Renee Toney
« #38 : 09. desember 2005, 16:26 »
De reglene der gjelder jo selvfølgelig om bilder av medlemmene.

X-actly.. Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Renee Toney
« #39 : 09. desember 2005, 16:52 »
Haha. Ok, fra nå av er det ikke lov å si at Greg Valentino ser ut som en gorilla med downs syndrom og kokosnøtter i armene.


De reglene der gjelder jo selvfølgelig om bilder av medlemmene.

Hva angår Greg så vil jeg ikke si at det ligger så mye tid og krefter bak armene hans, med unntak av diverse løft av flasker med olivenolje. Ser jo at du forhåpentligvis er ironisk, men er da forskjell på innsprøytede humper og muskler en har jobbet hardt for.

Så en avbildet bekjent, eller en avbildet utøver uten tilknytning til forumet har ikke krav på denne respekten? Hvor er logikken i dette?
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Renee Toney
« #40 : 09. desember 2005, 16:56 »
Wow, slår i bordet med regler og greier.. Pugga reglene lenge, Frankiboi?

Ikke nødvendig å bli frekk her. Reglene er jo ikke for morro skyld. Blir jo enkelt og greit mer levelig her om folk faktisk har dem i bakhodet.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget slogum

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 424

SV: Renee Toney
« #41 : 09. desember 2005, 17:14 »
Hva angår Greg så vil jeg ikke si at det ligger så mye tid og krefter bak armene hans, med unntak av diverse løft av flasker med olivenolje. Ser jo at du forhåpentligvis er ironisk, men er da forskjell på innsprøytede humper og muskler en har jobbet hardt for.

Så en avbildet bekjent, eller en avbildet utøver uten tilknytning til forumet har ikke krav på denne respekten? Hvor er logikken i dette?

En avbildet utøver har ikke KRAV på en dritt på dette forumet. Bildet blir postet og folk kommer med sine subjektive meninger punktum.
Current Cycle:
6 meals ED
Heavy ass weights EOD
zzz EN

Utlogget Mike Tyson

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 777
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 777

  • Iron Mike
SV: Renee Toney
« #42 : 12. desember 2005, 22:42 »
Ikke for å være frekk, men hadde jeg ikke visst bedre ville jeg ha tippet det var en mann med sminke. Ikke har hun pupper, og sjekk den bicepsen da! Shocked
Undisputed Heavyweight Champion Of The World

Utlogget LeTigr3

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

SV: Renee Toney
« #43 : 24. desember 2005, 01:41 »
Wow, slår i bordet med regler og greier.. Pugga reglene lenge, Frankiboi?

Warlock for teh president.

Denne posten hadde vært DØDENS kjedelig uten disse "nedsettende" utropene om hu her Renee.

Og det er vel et diskusjonsforum, ergo man er i utgangspunktet uenige og diskuterer om saken? (selv om jg forstår at folk kan bli litt lei av å diskutere det samme om bodybuilderdamer hver gang)

Er vel mest det at mange av oss (meg inkludert) ikke FATTER at noen kan finne damer som Renee "tiltrekkende" .. om det er tiltrekkende i seksuell forstand eller bare av ren nysgjerrighet ..

Utlogget jzl

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 303

SV: Renee Toney
« #44 : 24. desember 2005, 01:58 »
Det er vel en grunn til at folk diskuterer det samme hver gang. Alle diskusjonene starter jo med det samme. En eller annen som sier at boddybuilder damene er pene og feminine, så kommer det en luring som sier de er stygge som faen.. Right? Så er det i gang.
Audere-est-facere

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!