Skrevet av Emne: Some help?  (Lest 4537 ganger)

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Some help?
« : 30. november 2010, 15:36 »
Okei, greia er det at jeg har en mor som er veeldig kritisk til at jeg bruker kreatin og protein, eller genrelt kosttilskudd.

Det jeg trenger er noe jeg evt kan argumenter mot for at jeg skal få lov. Jeg fikk utrolig nok lov til å kjøpe kreatin, men det stopper der Sad  veit ikke helt hva jeg skal gjøre, føler det er på tide å begynne med noe protein pulver siden jeg ikke får i meg så mye proteiner gjennom kosten.

Så noen som klarer å komme på noen gode argumenter for at jeg skal få lov til å begynne med protein pulver og evt. bytte kreatin type? fra mono til alk.

Jeg vet desverre ikke hvorfor ho er så kritsk til det, men ho får seg selv til å tro at det er "juks".. Irriterer meg..
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Some help?
« #2 : 30. november 2010, 15:39 »
Stort sett så er dette en følelsesladd diskusjon. I følelsesladde diskusjoner så hjelper ikke saklighet hele tiden. Vær forberedt på at du ikke får kjøpe proteinpulver/kreatin ennå. Det er uansett ikke så nøye om du tar proteinpulver/kreatin. Tung trening, hvile og mye mat er fortsatt 99%.

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: Some help?
« #3 : 30. november 2010, 15:45 »
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: Some help?
« #4 : 30. november 2010, 15:47 »
Stort sett så er dette en følelsesladd diskusjon. I følelsesladde diskusjoner så hjelper ikke saklighet hele tiden. Vær forberedt på at du ikke får kjøpe proteinpulver/kreatin ennå. Det er uansett ikke så nøye om du tar proteinpulver/kreatin. Tung trening, hvile og mye mat er fortsatt 99%.
Du har ikke noen gode tips på hva jeg kan spise? som har mye næring inside? Smiley
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Utlogget Gartner Åge

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Sv: Some help?
« #5 : 30. november 2010, 15:49 »
Tunfisk!!!!!

Alderen din om jeg kan spør?

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: Some help?
« #6 : 30. november 2010, 15:53 »
akkurat 16 Smiley
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Utlogget Slappy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: Some help?
« #7 : 30. november 2010, 16:04 »
Hadde samme greie da jeg var 17. Sa at jeg ville kjøpe meg litt proteinpulver, men med både mor og far i mot var ikke det så greit. Jeg følte meg heller dum. Hva endte det med? Jo, kjøpte det i skjul selvsagt Tongue  En dag oppdaga søstra mi bøtta, seinere en gang da jeg og pappa skulle sjekke en raklelyd bagasjen i bilen sto vi der og stirra på en svær tom gainer-bøtte som jeg hadde tenkt å kaste  Wink  han sa ikke noe spesielt, men jeez å jeg følte meg teit.  Etter hvert merka mamma det også med proteinshakere som gradvis ble oppdaget. Etterhvert stod proteinbøtta ved siden av kjøleskapet. Da var det blitt stuerent. hehe. De hadde skjønt at det ikke var noe farlig da.

Sier ikke at du skal gjøre det, jeg synes det hele bare er litt artig  Tongue

* Vel, ser nå at du allerede har startet og hun vet det. Da passet ikke historien her, but anyway Tongue
"Whether you think you can or think you can't, either way you're right"
~ Henry Ford ~

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: Some help?
« #8 : 30. november 2010, 16:36 »
Nice slappy :pp litt tøft i grunn : )

men ja, jeg får lov til å bruke kreatin mono, uten at ho er noe spesielt fornøyd med det egentlig men.. skal begynne med protein pulver ( Gainer ) så snart jeg har får lov. Tror ikke pappa har noe i mot det egentlig så kan jo egentlig få han til å bestille :pp
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Some help?
« #9 : 30. november 2010, 16:39 »
Proteinpulver og gainer er 2 forskjellige ting. Proteinpulver er kun protein, mens gainer er proteinpulver og sukker blandet sammen Smiley
Smiley

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: Some help?
« #10 : 30. november 2010, 17:27 »
Når man er 15 år kan man i følge loven kjøpe hva faen man vil med egentjente penger, untatt aldersbestemte varer. Så bare kjøp en bøtte proteiner du, de kan ikke ta den fra deg. Du er gammel nok til å ha seksueltsamkvem og kjøre lettmotorsykkel, men ikke gammel nok til å ta kosttilskudd LOL.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Some help?
« #11 : 30. november 2010, 17:44 »
Du har ikke noen gode tips på hva jeg kan spise? som har mye næring inside? Smiley

Alt mulig som ikke bare er sukker (eller bare fett) vil det være proteiner i. Eat to failure. Evt. bare drikk tre liter h-melk om dagen. =)

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: Some help?
« #12 : 30. november 2010, 17:55 »
boys, snakka med ho mor nå og jeg får sannsynligvis lov til å begynne med proteinpulver når boksen med kreatin er tom (Y) opp med tommelen <3 men ikke begge på engang : o <3
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: Some help?
« #13 : 30. november 2010, 17:56 »
boys, snakka med ho mor nå og jeg får sannsynligvis lov til å begynne med proteinpulver når boksen med kreatin er tom (Y) opp med tommelen <3 men ikke begge på engang : o <3
Beste Proteinet vi har å tilby?  Cheesy:D
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Utlogget Sterken95

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 382
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 382

Sv: Some help?
« #14 : 30. november 2010, 18:09 »
Jeg anbefaler Whey -80 fra gymgrossisten;)
Den er både god på smak og god konsistens...

Btw: Er nettop fylt 15.
Beste løft RAW:

Benkpress: 140kg
Knebøy: 185 kg
Markløft: 200kg

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=130122.msg1894774;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!