Skrevet av Emne: Helvetes stort dilemma!  (Lest 37006 ganger)

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Helvetes stort dilemma!
« : 04. desember 2010, 18:15 »
Hei, jeg har nå vært i et forhold i to år med en jente som virker vilt forelska i meg.. jeg derimot har begynt å bli dritt lei av kontrolleringa og hu tok bare fra meg livet mitt:S jeg har begynt å få øyna opp for en annen jente.. dette har skjedd meg før og jeg snakka med hu, og gjett om kjærsten min klikka når hu fikk høre at jeg hadde snakka litt med hu Sad ser den, jeg var ikke verdens beste kjærste.. Men hva faen skal jeg gjøre skal jeg prøve å holde tilbake følelsene mine for hu? og satse på å få tilbake følelsene Tongue eller bare hoppe i det og håpe at hu andre liker meg tilbake en vakker dag? :S Faen heller jeg hater sånna temaer:S
redigert: Glemte å nevne at hu er sjukt sjalu Sad jeg sier at hun kan dra på fest å være med hvem hu vil og jeg får faen meg ikke lov å hilse på veninner omtrent  Angry

MvH veldig usikker  Huh

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Helvetes stort dilemma!
« #1 : 04. desember 2010, 18:23 »
Hva med å prøve å fikse forholdet ditt først? Du sier hun er kontrollerende? Ta kontrollen tilbake da for faen!
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #2 : 04. desember 2010, 18:26 »
for å si det sånn PRØVER!! faen heller fikk ikke lov til å dra på gym pga en jente der.. aldri vært mer på gymmet før nå.. xD aldri sett den "jenta" som er så farlig der heller da xD men det er sånn må snakke sammen 24/7 på meldinger og alt mulig dritt.. er koselig i blandt ja men ikke døgnet rundt!

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Helvetes stort dilemma!
« #3 : 04. desember 2010, 18:29 »
for å si det sånn PRØVER!! faen heller fikk ikke lov til å dra på gym pga en jente der.. aldri vært mer på gymmet før nå.. xD aldri sett den "jenta" som er så farlig der heller da xD men det er sånn må snakke sammen 24/7 på meldinger og alt mulig dritt.. er koselig i blandt ja men ikke døgnet rundt!

Si at hun ikke har noen grunn til å være sjalu(selv om hun har det..), og fortell henne at hun kveler deg med all masingen. Hun må stole på deg ellers er det lite vits i å være i et forhold Tongue
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #4 : 04. desember 2010, 18:33 »
tror jeg har sagt ganske tydelig ifra: " hvis du ikke skjerper deg nå, så gidder jeg faen meg ikke mer"  og hun sier hun skal skjerpe seg og jeg "tror" på at det vil skje,, har sagt det i et år nå  :Smiley

Utlogget Petemaister

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #5 : 04. desember 2010, 18:43 »
Høres ut som båten har seilt, og bølgene er for store.
Gå for den "nye" dama Wink

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Helvetes stort dilemma!
« #6 : 04. desember 2010, 18:55 »
for å si det sånn PRØVER!! faen heller fikk ikke lov til å dra på gym pga en jente der.. aldri vært mer på gymmet før nå.. xD aldri sett den "jenta" som er så farlig der heller da xD men det er sånn må snakke sammen 24/7 på meldinger og alt mulig dritt.. er koselig i blandt ja men ikke døgnet rundt!

Dama mi var akkurat på samme måte.. jeg sa til henne klinkende klart at hvis hun ikke skjerper seg så er dette ikke noe jeg vil leve med. Det finnes grenser. Hun ringte 24/7 og sendte melding hele tiden - det er ikke noe forhold.. det er bare mammaen din som lurer på hvor du er hele tiden.

Konfronter henne, forklar henne at du ikke kan leve i et forhold hvor du blir undertrykt på denne måten og si til henne at om hun ikke endrer seg så vil du ikke fortsette lengre.
Høres ut som du har en skikkelig kontrollerende dame, på tide du tar kontrollen tilbake og blir litt mer mann.. for akkurat nå høres du ut som du er litt tøffelhelt. Grin
Hun er kun kontrollerende fordi du lar henne være det.

Om hun sier at hun mener hun ikke er noe kontrollerende så legg frem situasjoner på en rolig og avbalansert måte. Forklar henne at dette er seriøst, og si at dette forholdet er ikke basert på tillit, kommunikasjon og kjærlighet om du ikke får lov til å trene fordi hun er så sjalu.

Enten finner dere ut at et break up er best.. eller dere finner hverandre.

Gud løck.. bitches are only bitches 'cause you're not the big dog. Wink

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #7 : 04. desember 2010, 19:07 »
takker, jeg ser den.. det værste er at jeg føler jeg har prøvd alt.. og nei, jeg klikker hver gang jeg merker at hun prøver å kontrollere meg, ender som regel i at hun sier unnskyld og jeg forsetter med mitt( bare helt sjukt irritert over at det går ann å være sånn) .. tidligere i forholdet var jeg svært blind av kjærlighet og ja jeg var nok en tøffelhelt, but not anymore:P

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Helvetes stort dilemma!
« #8 : 04. desember 2010, 19:16 »
Jeg var ikke akkurat tøffelhelt, men forholdet som jeg og dama har var slik i starten. Hun kan ikke bare si unnskyld og felle en tåre, også kan hun fortsette. Hun må virkelig prøve å forandre seg :p.

Gikk ganske greit her i gården, men hun var helt ekstrem også. Hun ringte ca hver time, og skulle, måtte og forlangte en 300 ords lang nattamelding fylt med sukker hver kveld..  Jeg sendte en kort nattamelding kun de gangene hun ikke spurte og jeg ringte kun for å overraske. Det er da slike ting betyr noe, skal du alltid ha full kontroll så blir man lei av hverandre, og ting betyr ingenting.

Nesten som å ha jul hver dag.. fack så lei jeg hadde blitt å kjøpe gaver, glefse pinnekjøtt med alt for lite kjøtt, osv  Grin

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #9 : 04. desember 2010, 19:23 »
haha ser den, de natta meldingene er sjukt lange.. hun har endelig begynt å bli lei av "malen" min på mobilen, du kan tro hu ble sur når hu så den tilfeldigvis xD haha jaja, jeg er nesten sikker på at jeg vil dumpe hu da:S syns bare det er sykt vanskelig.. har delt alt med hu på en måte, blir rart å gi slipp på det jeg har brukt så lang tid å bygge opp:S

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #10 : 04. desember 2010, 19:46 »
haha ser den, de natta meldingene er sjukt lange.. hun har endelig begynt å bli lei av "malen" min på mobilen, du kan tro hu ble sur når hu så den tilfeldigvis xD haha jaja, jeg er nesten sikker på at jeg vil dumpe hu da:S syns bare det er sykt vanskelig.. har delt alt med hu på en måte, blir rart å gi slipp på det jeg har brukt så lang tid å bygge opp:S

Jez! Selvfølgelig er det hyggelig med meldinger og en telefon i ny og ne, men hele tiden? Jeg hadde seriøst fått noia! Selv om man er i et forhold, er man fortsatt to forskjellige personer, og man trenger litt pusterom, tid for seg selv, tid med venner o.l. og man skal faktisk ha muligheten til å savne personen man er sammen med...

Vil bare tilføye at "det å dumpe noen" ikke er et spesielt enkelt valg å ta, det skal/burde egentlig ikke være et veldig enkelt valg. Da man (forhåpentligvis) er i et forhold med en person man er glad i. Men om du har snakket med henne, satt grenser, fortalt hvordan du føler/har det, og hun har forstått hva du mente, men bare fortsetter med samme greia, og du føler deg like kvalt og ikke har de rette følelsene for henne, så er det kanskje ingen annen utvei? Men igjen, du som må ta den kjipe avgjørelsen og om du gjør, så synes jeg du skal sørge for at hun forstår hvorfor du gjør det, sånn at hun forstår at praten dere har hatt tidligere om at hun måtte skjerpe seg var ment seriøst og ikke kun en tom trussel.

Men igjen, det finnes jo aldri noen fasit, du må gjøre det du føler er best for deg. Good luck!
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Helvetes stort dilemma!
« #11 : 04. desember 2010, 19:54 »
Jeg trodde og det å slå opp var løsningen. Sannheten er at det hadde vært det største feilgrepet i mitt liv, for selv om vi har hatt krangler og problemer så går alltid et forhold opp og ned. De sterkeste forholdene kan beskrives som et muskelfiber, blir større og sterkere desto mer du bryter det ned. Gjelder bare å ha restitusjon.. pusterom. Ikke være oppi trynet til hverandre hele tiden, være la med venner.. men samtidlig ikke ditche henne for å være med venner. Balanse.

Uansett.. om du føler du er klar for å slå opp så er det tungt i starten. Og det vil være skikkelig kjipt i starten, men etterhvert så vil det gå over. Akkurat som alle andre følelser, så vil de bli dempet av tiden.

Da må du også være klar over at det sannsynligheter for at hun finner en ny gutt, at du møter på henne og andre gutter. Kanskje du ser henne på byen med andre gutter, etc. Slike situasjoner kan være ubehagelig, og det er ofte da man forstår at man kanskje bare trenger å ha litt avstand og ikke slå opp. Du forstår ikke hva du har før du har mistet det.

Tenk deg godt om, ta det opp. Vær helt seriøs, avbalansert og vær godt forberedt. Er hun ikke villig, så følg det som føles rett.  Wink

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #12 : 04. desember 2010, 19:58 »
Viktig å kontrollere jenta fra dag en, ellers blir man kontrollert selv.
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #13 : 04. desember 2010, 20:11 »
En ting må du ha klart for deg... HUn har blitt vant til å styre endel ting nå... det er vanskelig å rette dette opp.

Du er deg selv. Du bestemmer hva du skal gjøre, når du skal gjøre det og hvordan. Du har ditt liv og hun har sitt.

Hvis dere skal ha et likeverdig forhold, så må hun ta like mye hensyn som du må.

Her er det kompromisser kommer inn. Det er faktisk lov å be jenta om å slutte å gneldre.

Hvis hun stikker fordi du begynner å ta tak i ting, så er hun ikke noe å samle på likevel.

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #14 : 05. desember 2010, 10:28 »
har bedt om en pause nå for å se på situasjonen og få snakka litt rundt med kompiser og sånn hva de syns.. Da får jeg litt pause, samtidig som jeg får kjenne litt på hvordan dagen blir uten mobil 24/7 osv.. får se om jeg virkelig savner henne etter noen uker eller no  Undecided selvfølgelig ble det tårer og greier fra hennes side og jeg føler meg som et rasshøl når jeg gjorde det, men det var virkelig deilig følelse på en annen side :s virker sikkert som jeg er et rasshøl med alt den driten jeg skriver, men er bare så sykt lei og vil få det ut !  Undecided

Tror forresten hun aldri kommer til å stikke, vi skal vist gifte oss, få barn og være forlova og jeg er "mannen i hennes liv"  Undecided Dette gjør valget ennå vanskeligere, jeg vet at jeg kommer til å knuse henne :s

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!