Skrevet av Emne: Helvetes stort dilemma!  (Lest 36846 ganger)

Utlogget orsvend

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

  • Ufrivillig svak
Sv: Helvetes stort dilemma!
« #30 : 06. desember 2010, 12:40 »
Var i noenlunde samme situasjon som deg med min første kjæreste. Superforelsket i a og maste som bare pokkern til å begynne med, men roet meg når vi offisielt ble kjærester. Noen måneder senere snudde det og hu ble den som maste. Ville være med meg hver eeeneste dag, sendte meldinger HELE tiden og ble sur om hun ikke hørte fra meg på et par timer, snakket om barn om noen år og hele greia. Ødela HELT de følelsene jeg hadde for a... Kompisene mine skjønte ikke hva jeg tenkte med. Jeg hadde en smoking hot dame som digget meg og gjorde hva som helst bare jeg knipset med fingrene. (Hennes ord fra hennes munn!!) Må være ett eller annet med menn og det å ikke begjære noe som kommer for lett =p

Uansett så gjorde jeg det slutt med a. Hun gråt og var lei seg, ikke sint, som hadde vært mye bedre. Hadde skikkelig lyst til å gi a en sjangse til der og da, men i ettertid var jeg glad jeg ikke gjorde det. Angret aldri på det!

På den andre siden hadde jeg også en tung periode med min nåværende kjæreste for et par år siden. Dette var ikke relatert til masing eller sjalusi, men i dette tilfellet er jeg VELDIG GLAD for at vi satte oss ned og snakket sammen om problemet istedenfor å bare kutte ut. Vært sammen i 6 år nå og vet ikke hva jeg skulle gjort uten a =) Så om det er en bitteliten del av deg som fremdeles vil fikse ting, prøv så godt du kan! Jeg hadde iallefall angret noe jævli nå om jeg ikke ga det en sjangse til.
Maksløft akkurat nå

Benk: 1x110 (Mål 2011: 1x120)
Mark: 3x170 (Mål 2011: 1x200)
Bøy: 3x130 (Mål 2011: 1x150)

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #31 : 06. desember 2010, 12:50 »
enig
Enkleste veien ut er kanskje å kutte det ut,og det ser kanskje best ut der og da
Men man vet ikke hva man har før man har mistet det helt.
Folk forandrer seg,hadde hun følt seg helt trygg så kanskje hun ikke hadde mast så jævli heller?
Hun hadde jo en grunn til å føle seg litt utrygg var det ikke sånn?
Hvis hun har masse bra egenskaper ellers ville jeg gitt det litt tid og innsats

Neste dame er garantert ikke problemfritt,ingen av oss mennesker er vell det?

Utlogget treningstyrke

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 262

  • Slem hund! sitt!
Sv: Helvetes stort dilemma!
« #32 : 06. desember 2010, 19:22 »
skulle vell tro at man kunne merke en mal uten å måtte sett den lagret selv vell Smiley

tredje kvelden med mal-sms burde vell de fleste bjeller ringe eller hur

burde ringe ja Wink

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #33 : 07. desember 2010, 17:54 »
Var selvfølgelig mal med tvister da  biggrin vil si at pausen så langt går bra, for min del Smiley veldig deilig å ikke snakke så mye sammen og sånn
Jeg må si at jeg faila litt, hun spurte om det var en annen og jeg som er så ærlig som jeg er, sa at det egentlig ikke er det, men har begynt å titte igjen, eller hva jeg skal si... Det var et litt for stort sjokk, ser den hadde ikke likt å få den i fleisen. Hun har sagt at jeg MÅ være ærlig uansett hva det er, var en av de som slang ut en hvitløgn før, vet ikke om hun likte den nye sia så godt:S har ikke problem med å være ærlig, vet bare at man ikke skal si ALT i visse situasjoner, men jaja får se hvordan det går videre nå Smiley

Jeg har ikke gitt hu opp, men virker som hun gir litt opp  Undecided vet ikke hva jeg skal gjøre, men tar tiden til gode Smiley

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #34 : 09. desember 2010, 16:09 »
Har snakka med hu litt på skolen idag og bestemt oss for at vi går fra hverandre for en stund, så får tiden vise om det blir noe mer.. Får bare vokse litt begge to, så får vi se om det utvikler seg mer etterhvert igjen:) Vi skal forsette å prøve å være venner, men får jo se, er ikke alltid så lett det Tongue

Nå skulle jeg vært på trening men ligger hjemme og er syk! Skuff-.- burde få litt tid off, etter alt dramaet...

Utlogget orsvend

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

  • Ufrivillig svak
Sv: Helvetes stort dilemma!
« #35 : 09. desember 2010, 22:18 »
Har snakka med hu litt på skolen idag og bestemt oss for at vi går fra hverandre for en stund, så får tiden vise om det blir noe mer.. Får bare vokse litt begge to, så får vi se om det utvikler seg mer etterhvert igjen:) Vi skal forsette å prøve å være venner, men får jo se, er ikke alltid så lett det Tongue

Nå skulle jeg vært på trening men ligger hjemme og er syk! Skuff-.- burde få litt tid off, etter alt dramaet...

Flott at dere fikk løst det på en vennskapelig og moden måte. Da er fremtiden full av muligheter! 
Maksløft akkurat nå

Benk: 1x110 (Mål 2011: 1x120)
Mark: 3x170 (Mål 2011: 1x200)
Bøy: 3x130 (Mål 2011: 1x150)

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Helvetes stort dilemma!
« #36 : 10. desember 2010, 00:30 »
Rebound sex!

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #37 : 11. desember 2010, 00:29 »
haha might be xD

Ja da kan det gå begge veier:) takker for alle svar, og veilledning på veien Smiley skal forsette å poste hvordan det går etterhvert har jeg tenkt:)

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #38 : 09. januar 2011, 13:55 »
Hei, har vært en god stund siden sist post.. på tiden i mellom har jeg slått opp og tatt tilbake dama:O savna henne stort!! men jeg greier forsatt ikke å slippe følelsene for hu andre helt heller:S føler meg litt lost mildt sagt.. Prøver å ikke leke med kjærstens følelser men det her blir bare feil på en måte! hun er veldig usikker på meg igjen og jeg sier at vi skal klare oss igjennom, men jeg vet ikke om jeg vil igjennom den samme gamle greia.. følte meg så alene uten henne men føler meg helt kvalt uten henne.. og forsatt så er hu andre inni bildet.. i juleferien og desember prøvde jeg å glemme dem begge bare komme meg bort men til ingen nytte Sad
Rebound sex!
   innocent

Utlogget chriss10

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 77

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #39 : 29. mai 2011, 19:06 »
Hallo. spør her da dette er ett helvettes stort dilemma..

I dag ga jeg hunden min 3 dl vaniljesaus og en 100grams plate med sjokolade. (Mørk)

Er dette farlig for hunden?
Admin: Dette medlemmet er PERMBANNET i 365 dager for usømmelig oppførsel, 25.09.2011



treningen er mitt dop!!! Wink

smil og vær glad, da skal du se at noen kommer til din dør.

26 år, glad og dopingfri.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #40 : 29. mai 2011, 19:08 »
Tror jeg ikke, bikja hjemme har raida kjøleskapet mange ganger og aldri blitt sjuk.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #41 : 29. mai 2011, 19:13 »
Tror jeg ikke, bikja hjemme har raida kjøleskapet mange ganger og aldri blitt sjuk.


Aldri gi hunden sjokolade, og spesielt ikke mørk sjokolade for det er høyere nivå av det stoffet som er skadelig for dem, teobromin...

Utlogget chriss10

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 77

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #42 : 29. mai 2011, 19:18 »
Sad

hun får ofte sjokolade... hun elsker det vet du. jeg vil jo bare gjøre henne glad..
Admin: Dette medlemmet er PERMBANNET i 365 dager for usømmelig oppførsel, 25.09.2011



treningen er mitt dop!!! Wink

smil og vær glad, da skal du se at noen kommer til din dør.

26 år, glad og dopingfri.

Utlogget Onlinehero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #43 : 29. mai 2011, 19:21 »
Du kommer til å gjøre henne død. Ikke særlig vanskelig valg.

Utlogget chriss10

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 77

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #44 : 29. mai 2011, 19:22 »
hva om jeg begrenser det ned til en halv plate da:)?
Admin: Dette medlemmet er PERMBANNET i 365 dager for usømmelig oppførsel, 25.09.2011



treningen er mitt dop!!! Wink

smil og vær glad, da skal du se at noen kommer til din dør.

26 år, glad og dopingfri.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!