Skrevet av Emne: Helvetes stort dilemma!  (Lest 36856 ganger)

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #15 : 05. desember 2010, 10:55 »
Tror forresten hun aldri kommer til å stikke, vi skal vist gifte oss, få barn og være forlova og jeg er "mannen i hennes liv"  Undecided Dette gjør valget ennå vanskeligere, jeg vet at jeg kommer til å knuse henne :s

hun opptrer nok bare på denne måten fordi hun er utrolig redd for å miste deg/en fremtid som hun har klart å sett for seg,ikke for å ville kontrollere deg,spesielt når hun sier dette med barn osv,mange jenter er veldig opptatt av trygghet og stabilitet og reagerer med desperasjon hvis dette "trues",slik som en sånn oppførsel

jeg kjente en som var slik i starten av forholdet,låste seg helt inne med a,krevde at hun kutta ut alle venner og slikt,men ville løse det opp etterhvert når det ikke ble så viktig å være med a hele tia,min erfaring er at dette er noe de første åra etter det jeg har opplevd og sett

Jeg tror det ville løst seg opp om noen år,jeg tror en del forhold kan være slik i starten når personen er veldig redd for å miste den andre,kanskje ett naturlig instinkt i oss,selv om det virker mot sin hensik i praksis

jeg tror det hadde gitt seg etter en 5-10 år..med mindre hun er av den kontrollerende typen som de to søstrene på charterfeber som går i reprise hver uke for tia som gir kommandoer til de stakkars guttene sine konstant:)

men slike typer er det jo lett å kjenne igjen

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #16 : 05. desember 2010, 10:57 »
ja har vært sennep og ketchup en stund nå :S (liker ikke sennep, men selve ordtaket xD) ja får se hva jeg føler etterhvert Smiley håper bare jeg holder meg til valget ja ! blæææhh jeg får bare ta tiden til gode, og håpe at det lille jeg har igjen av følelser kommer tilbake eller forsvinner helt..

som noen sa opp i forumet her, med at det blir ubehagelige situasjoner når hu finner en annen osv.. ja selvfølgelig, men den går jo begge veier da. Det som er enda et større dilemma er at hun jeg har begynt å få øyne opp for, er kjæresten min sin argeste konkurrent på en måte  Undecided de er veldig forskjellige, og har egentlig aldri likt hverandre no særlig :s tror ikke hun hadde blitt glad over å se meg med den andre jenta, eller noen andre liksom.. Jeg sier konstant, og har alltid sagt at jeg ville vært glad på hennes vegne, over at hun hadde greid å komme over meg  Tongue (hakke peiling på om det er sant men tipper det, jeg tenker som regel litt annerledes enn alle andre føler jeg xD)  

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #17 : 05. desember 2010, 11:03 »
hmm du har vell rett, men jeg orker ikke å vente 5-10 år når hver gang vi går forbi en baby eller en gravid dame eller no så kommer det med at sånn skulle vi vært, det skulle vært oss, ønsker ikke du deg en baby med meg osvvv.. blir sprø, og jeg sier alltid vent 10år så kanskje, men tror du hu vil vente så lenge eller? så begynner hu å syte om at jeg ikke vil sette ring på fingern hennes  :Smiley
Jeg kommer alltid opp med sykt dårlig unnskyldninger om at jeg vil ha et kjempe bryllup som koster masse penger, og det har jeg ikke nå xD verdens dårligste unnskylding men fungerer halvveis Tongue

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #18 : 05. desember 2010, 11:19 »
hmm du har vell rett, men jeg orker ikke å vente 5-10 år når hver gang vi går forbi en baby eller en gravid dame eller no så kommer det med at sånn skulle vi vært, det skulle vært oss, ønsker ikke du deg en baby med meg osvvv.. blir sprø, og jeg sier alltid vent 10år så kanskje, men tror du hu vil vente så lenge eller? så begynner hu å syte om at jeg ikke vil sette ring på fingern hennes  :Smiley
Jeg kommer alltid opp med sykt dårlig unnskyldninger om at jeg vil ha et kjempe bryllup som koster masse penger, og det har jeg ikke nå xD verdens dårligste unnskylding men fungerer halvveis Tongue

stemmer..hvis du ikke er klar for ett slikt liv er det klart best at hun finner seg noen som er det uten tvil.
Be a sjekke opp folk på dating sider hvis du vil at hun skal finne seg noen så du ikke får dårlig samvittighet,så ser a hva gutta ønsker seg før hun begir seg inn på selve prosessen  av å innlede ett forhold

så får a nok familien sin relativt fort,det ekke vanskelig for ei jente uansett nesten

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #19 : 05. desember 2010, 11:35 »
hehe nei, er ikke det:P jeg skal trene i mange år til, før jeg har to babyer i hånda som jeg kan bruke som vekter xD

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #20 : 05. desember 2010, 11:41 »
hehe nei, er ikke det:P jeg skal trene i mange år til, før jeg har to babyer i hånda som jeg kan bruke som vekter xD

legger til at barn ikke er verdens undergang av fritidssysler som mange forestiller seg Smiley
har to barn selv,er litt jobb første parr åra men det er verdt det
kan ta de med på treningssenteret vet du,morsomt det
sønn min lå på benken med en leke stang i en alder av 3-4 å etterlikna press han:)

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #21 : 05. desember 2010, 11:46 »
haha som 17åring vil jeg helst frastå barn noen år til, syns barn er utrolig koselig og greier, alle fetterne og kusinene mine er mindre enn 10 og er alltid koselig å ha de på besøk men vil ikke binde meg så ung!  Wink

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #22 : 05. desember 2010, 11:49 »
haha som 17åring vil jeg helst frastå barn noen år til, syns barn er utrolig koselig og greier, alle fetterne og kusinene mine er mindre enn 10 og er alltid koselig å ha de på besøk men vil ikke binde meg så ung!  Wink

greit å drøyen litt da ja
gammal er hun da

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #23 : 05. desember 2010, 11:58 »
17 hun og Tongue syns det er skremmende at hu vil ha barn allerede, jeg føler ikke at forholdet er stabilt for fem øre men jaja.. hadde en annen jente på trinnet som ble gravid og tok abort nå, tror det var et smart valg for å si det sånn.. ikke at jeg er for abort egentlig men det forholdet hennes ville aldri holdt et barn Tongue

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Helvetes stort dilemma!
« #24 : 05. desember 2010, 12:05 »
Pause er fint, som du sa. Da får dere tid til å tenke, og når dere snakker sammen om to uker har ting roet seg.. og om du da ikke har savnet henne (forventer at du forstår at pause ikke betyr singel så ikke stikk ut neste lørdag og bæng den første du ser) så må du bare si fra at... beklager vi er på forskjellige stadier i livet. Jeg er absolutt ikke klar for å binde meg, du har helt andre planer enn meg og for å være helt oppriktig så vil vi absolutt forskjellige ting. Jeg tror begge to kan oppnå mye mer på egenhånd enn på tomannshånd.

Altså jeg prøver å hinte frem at du skal si akkurat det du mener, ikke sår henne med å si at .. å du ringer hele tiden.. jeg takler ikke det.. jeg vikke ha barn jeg vil trene å leve livet. Da er du bare en drittsekk, let her go off easy. Smiley

Keep us posted da, spennende saker!  Smiley

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #25 : 05. desember 2010, 12:29 »
Selvfølgelig går jeg ikke ut neste lørdager og bænger alt jeg ser, har aldri hvert sånn heller, liker mer at man utvikler seg med en fast gang på gang enn masse randoms uansett :p men uansett kommer jeg til å være snill i bruddet hvis det blir løsningen, jeg har alltid vært sjukt medmenneskelig og samvittighetsfull.. Så kommer ikke med de duste grunnene som "å du ringer hele tiden osv".. De vet hun på en måte om alt Tongue

off skulle bare ønske hun hadde skjerpa seg før jeg begynte å miste følelsene mine Sad nå er det kanskje for sent liksom  Undecided

Familien hennes kommer jeg ihvertfall til å savne, er en super koselig familie og søstras kjæreste, som er en del eldre er en av de feteste jeg vet om Smiley blir liksom ikke så lett å holde kontakt lengre isåfall  Sad

Skal oppdatere dere om situasjonen ja Wink

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Helvetes stort dilemma!
« #26 : 05. desember 2010, 14:28 »
Haha.. dette er så likt forholdet mitt du har ikke anelse.. Smiley

Om det hjelper så fikk jeg tilbake følelsene x 1000 når hun skjerpet seg. Smiley

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #27 : 05. desember 2010, 15:22 »
hehe er nok ikke den eneste nei, greit å få høre fra noen som har gjennomgått detta :S ja får håpe, men virker som jeg skulle tatt tiltak før, virker for sent på så mange måter nå Sad

merker på meg selv at jeg har vært mye mer irritert og sur de siste 3 mnd, har alltid vært en gladgutt som sprer glede som fy, nå går jeg bare rundt og surmuler Sad får håpe denne perioden ordner litt ting Smiley

Utlogget treningstyrke

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 262

  • Slem hund! sitt!
Sv: Helvetes stort dilemma!
« #28 : 06. desember 2010, 06:16 »
haha ser den, de natta meldingene er sjukt lange.. hun har endelig begynt å bli lei av "malen" min på mobilen, du kan tro hu ble sur når hu så den tilfeldigvis xD haha jaja, jeg er nesten sikker på at jeg vil dumpe hu da:S syns bare det er sykt vanskelig.. har delt alt med hu på en måte, blir rart å gi slipp på det jeg har brukt så lang tid å bygge opp:S
haha mal hehe, du skulle hatt flere gode forskjellige maler Smiley

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Helvetes stort dilemma!
« #29 : 06. desember 2010, 11:13 »
haha mal hehe, du skulle hatt flere gode forskjellige maler Smiley

skulle vell tro at man kunne merke en mal uten å måtte sett den lagret selv vell Smiley

tredje kvelden med mal-sms burde vell de fleste bjeller ringe eller hur

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!