Skrevet av Emne: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?  (Lest 83269 ganger)

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?
« #30 : 06. desember 2010, 22:15 »
Regner med tråden ble lagd for å provosere mest av alt..................................?  :Smiley

Det kan du sannelig ha rett it Smiley

Takk i lige måde.
Eg har en tendens til å hive meg litt for kjappt over tastaturet..

Bare hyggelig!
Jepp, da er vi to med samme tendenser, hehe! Smiley

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?
« #31 : 06. desember 2010, 22:18 »
Kjære trangsynte lille spurv, det finnes da flere ting her i verden en styrkeløft og bodybuilding!

Vekt trening generelt er ikkje hardt spør du meg.

ikke for deg som kjører bicepscurl, triceps pushdown og litt cabelflyes nei...

EDIT: og litt pec-dec på en god dag
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Waal

  • Gjest
Sv: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?
« #32 : 06. desember 2010, 22:22 »
Hvis trening er hardt for meg, er det hardt da eller er det ikke?
Hvem bestemmer egentlig om det er hardt?

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?
« #33 : 06. desember 2010, 22:26 »
Hvis trening er hardt for meg, er det hardt da eller er det ikke?
Hvem bestemmer egentlig om det er hardt?

Den var dyp Smiley

Utlogget letende

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 43
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 43

Sv: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?
« #34 : 06. desember 2010, 22:32 »
What a load of shit.
Byggere som kommer en vei trener steinhardt.
Prøv å ta en typisk styrkeløft økt med pauser på 5 minutter.
Å prøv en bodybuilder økt på pauser med 60-90 minutter. Der en kjører dobbelt så mange sett
Var da veldig så lang pause på disse bodybuilder øktene...hehe

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?
« #35 : 06. desember 2010, 22:32 »
Hvem bestemmer egentlig om det er hardt?

Det er brura det.

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?
« #36 : 06. desember 2010, 22:43 »
Hjelper ikke å trene aldri så mye cabelflyes om man ikke kan benkpresse 100kg en gang.

Kanskje ikke cabelflyes, men mye annet Smiley

Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?
« #37 : 06. desember 2010, 22:55 »
huff. Keyboard warriors as myself..
Westside disciple

Utlogget erikv2

Sv: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?
« #38 : 06. desember 2010, 23:41 »
Regner med tråden ble lagd for å provosere mest av alt..................................?  :Smiley

DING DING DING.
I r soooo bad.

Strongmenn tror jeg forøvrig trener som villmenn =)

Noen over sa at 99/100 på bol ville blitt skuffet. Det tviler jeg ekstremt på. Hva er det disse byggerne gjør som den vanlige gymrotta ikke får til?

Hvor vanskelig er det å bryte nede muskelfibre lzm?

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?
« #39 : 07. desember 2010, 23:45 »
De fleste av disse oppfatningene kommer nok av typisk gymprat. Det er sinnsykt mange bullshittere rundt omkring som sprer en masse tøv. Jeg tok ditten og datten og la på meg 20 kg og økte 50 kg i bicepscurl. Du får ingen til å si at steroider fungerer, men de fungerer bare sånn passe. Det ville vært flaut for dem å ikke bli store og sterke av en kur.

Sannheten er heller at hvis du er på hele året, astronomiske doser roids, insulin, vekst, igf etc så har det selvsagt en dramatisk virkning i forhold til en ren uttøver. Men den typiske gymrotta du ser som kjører 2-3 kurer i året har egentlig ikke det store fortrinnet dere tror med mindre han har ekstremt gode gener for det.
Når han går av raser han i vekt og det blir litt sånn 2 skritt frem og ett tilbake hele tiden. Les litt om blasting and cruising så skjønner dere nok litt mer av hvordan proffene bruker steroider.


DEtte er min erfaring til et visst punkt. Men her må man skille:
de som satser kan bridge eller kjøre vekst (etc) ved siden av og slik sett innta store mengder uten å få nedslitte resptorer slik man skulle tro.
Men selv har jeg prøvd noen orale etter hardkjør i 10 år hvor jeg la på meg 22kg rent. Jeg må ærlig si at steroider er noe av det råeste jeg har prøvd. Alt man spiser går til størrelse, alle platåene man vil overkomme med kalorier og forskjellige programmer KNUSES ved bruk av steroider. En annen ting er at alle pengene jeg brukte på mat følte jeg var bortkastet. Kunne like godt ha kjøpt tidligere og SPART penger!

Man hører mye dårlig her på TF om steroider, men jeg vil påstå at at nesten 25% her på forumet har prøvd eller bruker. Steroider er mer utbredt enn man skulle tro, og ikke vær naiv og tro at de store på senteret er store fordi de trener så hardt.

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
Sv: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?
« #40 : 08. desember 2010, 04:11 »
WORST THREAD EVER.

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?
« #41 : 08. desember 2010, 10:20 »
DEtte er min erfaring til et visst punkt. Men her må man skille:
de som satser kan bridge eller kjøre vekst (etc) ved siden av og slik sett innta store mengder uten å få nedslitte resptorer slik man skulle tro.
Men selv har jeg prøvd noen orale etter hardkjør i 10 år hvor jeg la på meg 22kg rent. Jeg må ærlig si at steroider er noe av det råeste jeg har prøvd. Alt man spiser går til størrelse, alle platåene man vil overkomme med kalorier og forskjellige programmer KNUSES ved bruk av steroider. En annen ting er at alle pengene jeg brukte på mat følte jeg var bortkastet. Kunne like godt ha kjøpt tidligere og SPART penger!

Man hører mye dårlig her på TF om steroider, men jeg vil påstå at at nesten 25% her på forumet har prøvd eller bruker. Steroider er mer utbredt enn man skulle tro, og ikke vær naiv og tro at de store på senteret er store fordi de trener så hardt.

Joda, det er rått. Helt klart. Men det er bare ikke SÅ rått som alle tror med mindre du har genene.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?
« #42 : 08. desember 2010, 10:40 »
Mitt inntrykk er at styrkeløftere ikke er så sterke egentlig. Jo de løfter mye kilo i forhold til kroppsvekt men teknikken er alt annet en strikt og målet er å få opp mest mulig kilo mens for en kroppsbygger er målet å få kontakt med en enkelt muskelgruppe. Jeg har selv trent med noen av landets beste styrkeløftere. Joda de klarer å løfte mer en meg i ett enkelt løft der de bruker alt de har av muskler får å få opp vekten. Å kjøre 8 superstrikte reps med 150 kilo i benkpress klarte de faktisk ikke selv om de kunne løfte over 200 i ett løft jeg ikke engang mener man kan kalle benkpress men som er godkjent innen styrkeløft. Ok han (en av norges beste styrkeløftere)klarte 220 kilo i ett løft men hadde ikke nubbsjans til 8 strikte reps på 150 kilo slik jeg klarte. Styrkeløftere baserer mye på løfteteknikk men er egentlig ikke i nærheten like sterke som en kroppsbygger (uten steroider) i samme vektklasse. Der kroppsbyggeren prøver å gjøre lettere vekter tyngst mulig gjennom god kontakt, løfter styrkeløfteren mye mer på teknikk (jukseteknikk spør du meg).

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?
« #43 : 08. desember 2010, 14:35 »
Mitt inntrykk er at styrkeløftere ikke er så sterke egentlig. Jo de løfter mye kilo i forhold til kroppsvekt men teknikken er alt annet en strikt og målet er å få opp mest mulig kilo mens for en kroppsbygger er målet å få kontakt med en enkelt muskelgruppe. Jeg har selv trent med noen av landets beste styrkeløftere. Joda de klarer å løfte mer en meg i ett enkelt løft der de bruker alt de har av muskler får å få opp vekten. Å kjøre 8 superstrikte reps med 150 kilo i benkpress klarte de faktisk ikke selv om de kunne løfte over 200 i ett løft jeg ikke engang mener man kan kalle benkpress men som er godkjent innen styrkeløft. Ok han (en av norges beste styrkeløftere)klarte 220 kilo i ett løft men hadde ikke nubbsjans til 8 strikte reps på 150 kilo slik jeg klarte. Styrkeløftere baserer mye på løfteteknikk men er egentlig ikke i nærheten like sterke som en kroppsbygger (uten steroider) i samme vektklasse. Der kroppsbyggeren prøver å gjøre lettere vekter tyngst mulig gjennom god kontakt, løfter styrkeløfteren mye mer på teknikk (jukseteknikk spør du meg).

Ja dette var jo veldig relevant  Huh

Du er forresten helt på bærtur. Hvilke dopingfrie kroppsbyggere i norge er det som løfter feks. 200kg for 5 repetisjoner i benkpress med stopp på brystet? 300kg i dyp utstyrsfri knebøy? 350kg i utstyrsfri markløft?

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?
« #44 : 08. desember 2010, 14:40 »
Mitt inntrykk er at styrkeløftere ikke er så sterke egentlig. Jo de løfter mye kilo i forhold til kroppsvekt men teknikken er alt annet en strikt og målet er å få opp mest mulig kilo mens for en kroppsbygger er målet å få kontakt med en enkelt muskelgruppe. Jeg har selv trent med noen av landets beste styrkeløftere. Joda de klarer å løfte mer en meg i ett enkelt løft der de bruker alt de har av muskler får å få opp vekten. Å kjøre 8 superstrikte reps med 150 kilo i benkpress klarte de faktisk ikke selv om de kunne løfte over 200 i ett løft jeg ikke engang mener man kan kalle benkpress men som er godkjent innen styrkeløft. Ok han (en av norges beste styrkeløftere)klarte 220 kilo i ett løft men hadde ikke nubbsjans til 8 strikte reps på 150 kilo slik jeg klarte. Styrkeløftere baserer mye på løfteteknikk men er egentlig ikke i nærheten like sterke som en kroppsbygger (uten steroider) i samme vektklasse. Der kroppsbyggeren prøver å gjøre lettere vekter tyngst mulig gjennom god kontakt, løfter styrkeløfteren mye mer på teknikk (jukseteknikk spør du meg).

Du hørres smart ut. Du er ikke tilfeldigvis en professor?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!