Skrevet av Emne: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?  (Lest 74264 ganger)

Utlogget Fleksnes

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt?
« #315 : 07. februar 2011, 09:49 »
Ikke fortell meg eventyr. Om hvordan å bli en lykkelig fyr.
Prisen å betale er altfor dyr, og jeg er kun et pattedyr. Primitiv!
Jeg kom til verden med et skrik, men hvem gjorde ikke det.

Jeg liker å pule og sove og le!
Men det er noen, folk såvidt jeg kan se, som prøver å hindre meg i det.
Primitiv! Jeg er primitiv!

Klarer ikke å skjønne om du ikke tok ironien min, eller om du så absolutt tok den.

Du har nok trent for hardt.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SilverFox

• Elite medlem
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

« #316 : 07. februar 2011, 12:07 »
Klarer ikke å skjønne om du ikke tok ironien min, eller om du så absolutt tok den.

Du har nok trent for hardt.

Det er ikke overfølsomme hårrøtter som karrakteriserer min personlighet utad trur jeg. Smiley Så om du oppfattet "svaret" mitt som det, så var det altså ikke et utslag av den type slitsomme plager Wink

Eg tog han nå uansett så absolutt! Morsom i denne konteksten synes jeg også til alt overmål at den var. Smiley

....aner i grunn forøvrig ikke hvorfor akkurat den låta poppa opp i skallen min der og da - men sånn fungerer nå mine nevroner, så da gikk det nå som det gikk Smile

Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Steven Seagal

• Erfaren bruker
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

« #317 : 07. februar 2011, 21:54 »
Det er ikke overfølsomme hårrøtter som karrakteriserer min personlighet utad trur jeg. Smiley Så om du oppfattet "svaret" mitt som det, så var det altså ikke et utslag av den type slitsomme plager Wink

Eg tog han nå uansett så absolutt! Morsom i denne konteksten synes jeg også til alt overmål at den var. Smiley

....aner i grunn forøvrig ikke hvorfor akkurat den låta poppa opp i skallen min der og da - men sånn fungerer nå mine nevroner, så da gikk det nå som det gikk Smile

Jeg tror legene på Gaustad hadde vært veldig interessert i å finne ut mer om hvordan dine "nevroner" fungerer.
You know I like your style, I really do.

Utlogget erikv2

« #318 : 24. februar 2011, 10:23 »

Nå driter du deg ut......

duja.

Gå til:  

5 mettende mellommåltider

Kosthold28.04.2021192

Sunn og kjapp mat på farten.

Kardio eller styrketrening først?

Trening27.04.2021353

Hva bør du trene først for optimal effekt?
Se hvilke matvarer som du får bedre resultat av.
Bygg mer muskler og bli sterkere i vanlig benkpress med gulvpress.

Et varmt bad forbrenner fett

Trening03.03.2021397

Se her hvor mye du kan forbrenne ved å ligge å kose deg i badekaret eller jacuzzien.