Skrevet av Emne: "Must have" tilskudd for en 21 åring?  (Lest 6372 ganger)

Utlogget Morph

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 75

"Must have" tilskudd for en 21 åring?
« : 07. desember 2010, 17:33 »
heei!
er nå tom for fettsyrer, zma og multivitaminer, og sitter å funderer på hva jeg egentlig trenger!
noen som har innspill? har sett litt på BCAA også, er det verdt det?

Utlogget thkj07

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 35

Sv: "Must have" tilskudd for en 21 åring?
« #1 : 07. desember 2010, 17:36 »
Mutant mass inneholder alt du trenger:) Og gjerne et pre-workout tilskudd som horsepower, muscell cellxpand eller N.O xplode. Av personlig erfaring er N.O xplode det klart beste alternativet!

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: "Must have" tilskudd for en 21 åring?
« #2 : 07. desember 2010, 17:40 »
selolje. BCAA er bra om du har høge doser (20-30g pr trening). optimalt om du kombinere dette med intermitted fasting f eks. Men det er ingenting "must have" - bortsett fra gjerne selolje og d-vitamin nowadays... Men forstår hva du mener så her er min anbefaling i rekkefølge

-Selolje
-Vitamin D3 (ikke nødvendig når sola kommer tilbake)
-Kvalitets multivitamin
-Kvalitets proteinpulver
-C-vitamin (2-3g daglig)

BCAA og div andre ting kan du leke og teste mye med. Ang pre-workout kosttilskudd er jack3d og supercharge mine personlige favoritter(har testet ca alle typer som er ute)..

Utlogget Morph

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 75

Sv: "Must have" tilskudd for en 21 åring?
« #3 : 07. desember 2010, 18:18 »
Er jack3d lovlig i Norge?

Utlogget thkj07

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 35

Sv: "Must have" tilskudd for en 21 åring?
« #4 : 07. desember 2010, 18:25 »
Klart det er lovlig å bruke, bare ikke lovlig å selge. Men har lov til å kjøpe den i utlandet for å ta det med inn i Norge til eget bruk.

Utlogget Treningsfreek

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 178

  • Mean and clean!
Sv: "Must have" tilskudd for en 21 åring?
« #5 : 07. desember 2010, 18:50 »
Ett pre- workout er ikke å forakte, bruker tidvis no xplode og jack3d selv, og kan anbefale begge på det varmeste Cheesy En dunk med proteinpulver er jo "hendy" å ha til dager hvor du kanskje ikke får tid til å få i deg nok proteiner gjennom vanlig mat, det synes jeg er greit å ha liggende på hektiske hverdager....
Alder: 22 år
BP: 107,5 kg
ML: 150kg
KB: uvisst
188cm/91 kg
("Thor is here, Odin is here, how can you miss!?

Utlogget Morph

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 75

Sv: "Must have" tilskudd for en 21 åring?
« #6 : 07. desember 2010, 18:57 »

Utlogget thkj07

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 35

Sv: "Must have" tilskudd for en 21 åring?
« #7 : 07. desember 2010, 18:59 »
bare tilskudd!!! Om du tenker på at det er steroider fordi det står anabolic så er anabol en fase hvor kroppen bygger muskler, og katabolsk tilstand når den bryter ned. Har absolutt ingenting med anabole steroider å gjøre.

Utlogget Treningsfreek

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 178

  • Mean and clean!
Sv: "Must have" tilskudd for en 21 åring?
« #8 : 07. desember 2010, 19:04 »
bare tilskudd!!! Om du tenker på at det er steroider fordi det står anabolic så er anabol en fase hvor kroppen bygger muskler, og katabolsk tilstand når den bryter ned. Har absolutt ingenting med anabole steroider å gjøre.

Når det er sagt, bør det nevnes at man også får kjøpt pro-hormoner fra den siden der, så det jo lurt å være litt skeptisk om man ikke er så "erfaren" hva kosttilskudd angår. ( når man handler fra utlandet that is.)
Alder: 22 år
BP: 107,5 kg
ML: 150kg
KB: uvisst
188cm/91 kg
("Thor is here, Odin is here, how can you miss!?

Utlogget thkj07

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 35

Sv: "Must have" tilskudd for en 21 åring?
« #9 : 07. desember 2010, 19:07 »
Det er jeg helt enig i! Jeg er for å holde det enkelt. Ikke kjøp noe som skal være "revelusjonerende", det stemmer sjelden og koster ofte mer enn det "vanlige" og enkle.

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: "Must have" tilskudd for en 21 åring?
« #10 : 07. desember 2010, 19:22 »
selolje. BCAA er bra om du har høge doser (20-30g pr trening). optimalt om du kombinere dette med intermitted fasting f eks. Men det er ingenting "must have" - bortsett fra gjerne selolje og d-vitamin nowadays... Men forstår hva du mener så her er min anbefaling i rekkefølge

-Selolje
-Vitamin D3 (ikke nødvendig når sola kommer tilbake)
-Kvalitets multivitamin
-Kvalitets proteinpulver
-C-vitamin (2-3g daglig)

BCAA og div andre ting kan du leke og teste mye med. Ang pre-workout kosttilskudd er jack3d og supercharge mine personlige favoritter(har testet ca alle typer som er ute)..


What up!

Før jeg begynner å skrive masse her, hvorfor anbefaler du c-vitamin i slike doser?

Ingen kjefting, ingen krangling, bare undring, jeg vet om mange grunner til og for og nei og fy, men vil bare høre hvorfor.

Haha.. er så lei av troll og krangling på forum at jeg er litt forsiktig med å gå rett frem!

Utlogget Morph

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 75

Sv: "Must have" tilskudd for en 21 åring?
« #11 : 07. desember 2010, 19:28 »
Når det er sagt, bør det nevnes at man også får kjøpt pro-hormoner fra den siden der, så det jo lurt å være litt skeptisk om man ikke er så "erfaren" hva kosttilskudd angår. ( når man handler fra utlandet that is.)

Exactly!
Prøvde meg på diesel test hardcore (testosteron booster) derfra...
Funka fett, men slutta når jeg hadde tatt halve boksen og tenkte hvor latterlig kjedelig det er å gaine som faen på det, så når du er ferdig, så klarer ikke kroppen å produsere testosteron i så stor grad selv.
Ooog da mister du selvsagt mye av det du har oppnådd.

Nei bedre å forbli 100% clean egentlig Smiley

Utlogget Treningsfreek

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 178

  • Mean and clean!
Sv: "Must have" tilskudd for en 21 åring?
« #12 : 07. desember 2010, 19:30 »
Exactly!
Prøvde meg på diesel test hardcore (testosteron booster) derfra...
Funka fett, men slutta når jeg hadde tatt halve boksen og tenkte hvor latterlig kjedelig det er å gaine som faen på det, så når du er ferdig, så klarer ikke kroppen å produsere testosteron i så stor grad selv.
Ooog da mister du selvsagt mye av det du har oppnådd.

Nei bedre å forbli 100% clean egentlig Smiley

Jepp! =)
Alder: 22 år
BP: 107,5 kg
ML: 150kg
KB: uvisst
188cm/91 kg
("Thor is here, Odin is here, how can you miss!?

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: "Must have" tilskudd for en 21 åring?
« #13 : 07. desember 2010, 20:23 »
What up!

Før jeg begynner å skrive masse her, hvorfor anbefaler du c-vitamin i slike doser?

Ingen kjefting, ingen krangling, bare undring, jeg vet om mange grunner til og for og nei og fy, men vil bare høre hvorfor.

Haha.. er så lei av troll og krangling på forum at jeg er litt forsiktig med å gå rett frem!
Increase vitamin C intake: Research has shown that patients receiving 3 grams of vitamin C per day experience lower cortisol levels (Peters, Anderson & Theron, 2001).

Tar selv alt fra 2-4g c-vitamin daglig utifra antall treningsøkter og stress i hverdagen.. Somregel etter trening.  Lest en studie(som eg ikke finne atm) hvor de testet 2g c-vitamin post-wo og det gav mindre kortisol nivå blabla etter treningsøkten. C-vitamin er anti-kabolt = anti muskelnedbrytende. En grei effekt og ha etter treningsøkter hvor du da bryter ned musklene dine

Kossen kunne du kjefta eller krangla me meg pga eg gav ut (bra) tips?! Forøvrig glad du e kritisk, bra tegn!  Smiley
C-vitamin kan fucke deg opp.. Har vert oppi 6-8g et par dager - vurderte nesten og gå på akutten men kroppen klarer alltid å fikse seg selv så bare holdt ut smerten/svimmelheten/kvalmen osv et par timer via meditasjon Smiley

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 104
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 104

Sv: "Must have" tilskudd for en 21 åring?
« #14 : 07. desember 2010, 20:37 »
Increase vitamin C intake: Research has shown that patients receiving 3 grams of vitamin C per day experience lower cortisol levels (Peters, Anderson & Theron, 2001).

Tar selv alt fra 2-4g c-vitamin daglig utifra antall treningsøkter og stress i hverdagen.. Somregel etter trening.  Lest en studie(som eg ikke finne atm) hvor de testet 2g c-vitamin post-wo og det gav mindre kortisol nivå blabla etter treningsøkten. C-vitamin er anti-kabolt = anti muskelnedbrytende. En grei effekt og ha etter treningsøkter hvor du da bryter ned musklene dine

Kossen kunne du kjefta eller krangla me meg pga eg gav ut (bra) tips?! Forøvrig glad du e kritisk, bra tegn!  Smiley
C-vitamin kan fucke deg opp.. Har vert oppi 6-8g et par dager - vurderte nesten og gå på akutten men kroppen klarer alltid å fikse seg selv så bare holdt ut smerten/svimmelheten/kvalmen osv et par timer via meditasjon Smiley

Tar du for mye vitamin C kvitter kroppen seg med det selv. Har aldri hørt om at noen har havna på akutten av dette? o0
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!