Skrevet av Emne: Luksustrening på Aker Brygge  (Lest 32461 ganger)

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Luksustrening på Aker Brygge
« #30 : 09. desember 2010, 20:45 »
Sitat
Som All-inclusive medlem får du:

- Svært kompetent personlig trener (2g/uke i 40 uker)
- Eget skap til oppbevaring av treningstøy
- To komplette sett treningsklær og to par joggesko (Asics toppmodeller)
- Vask av treningstøy
- Rene håndklær
- Fri tilgang til Studio JobbSprek i våre åpningstider
- Kaffe, te, frukt, nøtter, proteinshake og havregryn før og etter trening
- Fri tilgang til internett i vår lounge
- 2 gjestetreninger – omvisning og 20% avslag på en personlig trening (50minutter)

De har jo alt jo, forutenom en ting; egen personlig butler på toalettet i gull, som gladlig påtar seg æren av å tørke rumpehull med en frisk bris av nydelig frisk lavendel blåsende fra munnen.

's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Luksustrening på Aker Brygge
« #31 : 09. desember 2010, 21:05 »
De har jo alt jo, forutenom en ting; egen personlig butler på toalettet i gull, som glading påtar seg æren av å tørke rumpehull med en frisk bris av nydelig frisk lavendel blåsende fra munnen.



For 8.800kr hadde jeg kreva det! En scones og ett blad er ikke å fornekte i den sammenhengen heller.

Utlogget The-mag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 43
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 43

Sv: Luksustrening på Aker Brygge
« #32 : 09. desember 2010, 21:20 »
Lysekrone, peis, ? Har ikke noe som helst på et gym og gjøre..
Hadde aldri trent der selv om jeg hadde hatt all verdens penger..
Syns sats er ille nok...

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Luksustrening på Aker Brygge
« #33 : 09. desember 2010, 21:30 »
Prisen er jo gitt bort Grin Max 100 medlemmer betyr jo 900 færre idioter enn på elixia, det betyr jo knappe 10kr pr idiot du blir kvitt.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Hammer

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 837
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 837

  • Det er mange veier til Rom
Sv: Luksustrening på Aker Brygge
« #34 : 09. desember 2010, 23:09 »
Jeg leste det samme. Stusset over hvor utrent han som hadde svidd av 2 år med Norges beste pt så ut...

Nå er vel ikke nødvendigvis hvor trent man ser ut noen fasit på hvor god form man er i.
Det er vel en rekke av forumets medlemmer gode eksempler på:)

Dersom dette er det som trengs for at enkelte skal holde seg i aktivitet, så er det antagelig den smarteste investeringen de noensinne kommer til å gjøre. Jeg vil påstå at å kjøpe en bil til en halv million, når en brukt til 100K hadde gjort samme nytte, er en langt mer idiotisk handling. Glem heller ikke at mannen i gata antagelig synes at det å stå i et kjellergym som stinker gammel svette og gymsokker er minst like høl i huet som å bruke 100 000 kr i året på helsa. 

mvh Hammer
Sleggekaster på mosjonsnivå Smiley
28 år
85 kg
Oslo

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Luksustrening på Aker Brygge
« #35 : 09. desember 2010, 23:13 »
Nå er vel ikke nødvendigvis hvor trent man ser ut noen fasit på hvor god form man er i.
Det er vel en rekke av forumets medlemmer gode eksempler på:)

Dersom dette er det som trengs for at enkelte skal holde seg i aktivitet, så er det antagelig den smarteste investeringen de noensinne kommer til å gjøre. Jeg vil påstå at å kjøpe en bil til en halv million, når en brukt til 100K hadde gjort samme nytte, er en langt mer idiotisk handling. Glem heller ikke at mannen i gata antagelig synes at det å stå i et kjellergym som stinker gammel svette og gymsokker er minst like høl i huet som å bruke 100 000 kr i året på helsa. 

mvh Hammer
Jo, enig i det du sier... Ikke helt pent sagt av meg det der... Men uansett, skal man svi av så mye penger på trening så mener jeg det i det minste at det bør synes at man trener.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Hammer

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 837
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 837

  • Det er mange veier til Rom
Sv: Luksustrening på Aker Brygge
« #36 : 09. desember 2010, 23:22 »
Jo, enig i det du sier... Ikke helt pent sagt av meg det der... Men uansett, skal man svi av så mye penger på trening så mener jeg det i det minste at det bør synes at man trener.

Selvfølgelig delvis enig, men hva vet vel vi om hans mål. Uansett er det kun med plastisk kirurgi det er noen garanti for endringer selv med 100K. Uansett hvor mye en pt koster, så er kunden på egenhånd minst 23 timer i døgnet.
Sleggekaster på mosjonsnivå Smiley
28 år
85 kg
Oslo

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Luksustrening på Aker Brygge
« #37 : 10. desember 2010, 00:24 »
Snakk om å rane folk.. hahaha
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Luksustrening på Aker Brygge
« #38 : 13. desember 2010, 03:11 »
"- Ja, det er dyrt og du kan gjerne kalle det luksus, men for våre kunder er helse og trivsel en prioriteringssak. For disse er det snakk om livskvalitet og for noen et nytt liv! Dyktige personlige trenere redder liv og burde kunne få honorarer på linje med dyktige leger og advokater, sier Pål Hauge til DN.no"

Helt på trynet ting å si. Å prøve å sidestille seg med LEGER og ADVOKATER, superintelligente mennesker med lange og harde utdanninger... Oser selvdyrking og ønske om å være noe man ikke er. Huff.

Og å si at "for våre kunder er helse og trivsel en prioriteringssak" er heller ingen god uttalelse. Det er nok minst like viktig for de alle de andre som trener seriøst på kommersielle treningssentre rundt om i landet. Men de bruker fornuften også. Dette er sløseri tatt til et nytt nivå.

Hele greia er bare superharry. Jeg er ingen tilhenger av gi folk den der "ta deg sammen og oppfør deg som en mann!"-holdningen, men akkurat i dette tilfellet tenker jeg det. Viss du trener her, virker du både ufattelig dum og ufattelig jålete.

Hvorfor de har så mange vektskiver i gymmet er for meg et mysterium... Mtp. hvem som kommer til å bruke dette studioet, er jo dette avsindig store mengder med vektskiver som aldri vil bli brukt.

Utlogget Mjødmann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 90

Sv: Luksustrening på Aker Brygge
« #39 : 13. desember 2010, 04:40 »
for 100.000 i året skulle jeg lett ha klart å finnansiere et eget lokale med alt det jeg trenger Grin
Dette er forøvrig noe jeg har tenkt litt på...

gjennomsnittlig månedspris hos en treningssenterkjede ala sats er vel på omkring 400... hva om et par karer hadde spleisa og omgjort kjellern til et lite frivektslokale med innkjøp feks. hver 2. måned... hadde jo blitt mye utstyr etter noen år, og da har man brukt nøyaktig samme sum, bare at man sitter igjen med MYE utstyr, som man faktisk eier selv.

For 100k i året kunne  man pinadø ha åpnet eget gym etter et par år....

Men når man tenker seg om er det jo hovedakelig PT man betaler for, tilgangen til treningslokalet utgjør nok bare en brøkdel av prisen. Og med tanke på hva en profesjonell PT tar per time er det jo egentlig ikke så sjokkerende...

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: Luksustrening på Aker Brygge
« #40 : 14. desember 2010, 11:04 »
Hvor jeg trente før hadde jeg oppfølging av kompetente trenere mandag, onsdag og fredag. For det meste eleikoutstyr (med andre ord, svært bra) og gratis rosiner etter hvert trening om man snylter. Dusjene var kanskje ikke så fancy, men til gjengjeld kunne jeg spille høy metalmusikk eller trene i bar overkropp om jeg så ville det.

Dette betalte jeg 800kr i året for.

Det verste er jo nesten at det senteret der kunne blitt drevet til halve kostnaden. Det kunne iallefall ha vært mye mer lukseriøst. Folk vil som regel ha igjen noe for pengene, om de så er milliardærer eller Nav brukere.
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: Luksustrening på Aker Brygge
« #41 : 14. desember 2010, 13:06 »
Er det så vanskelig å skjønne at mange av de som trener der mest sannsynlig gjør det nettopp fordi det er dyrt?
Dyrt er status, rike trives best sammen med andre rike osv.

Det finnes en masse klubber, hoteller, restauranter rundt om i verden som er rådyre der du relativt sett får lite igjen for pengene, men de rike drar dit for å slippe å møte bermen Tongue

Utlogget morteneide

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 89

  • real power can`t be given,it must be taken
Sv: Luksustrening på Aker Brygge
« #42 : 16. desember 2010, 11:24 »
Jeg synes det hadde vært fint med litt peis kos før ei lita trenings økt,de har vel egne puddel passere også, så bikkja får seg litt trim i samme slengen

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: Luksustrening på Aker Brygge
« #43 : 17. desember 2010, 01:22 »
"- Ja, det er dyrt og du kan gjerne kalle det luksus, men for våre kunder er helse og trivsel en prioriteringssak. For disse er det snakk om livskvalitet og for noen et nytt liv! Dyktige personlige trenere redder liv og burde kunne få honorarer på linje med dyktige leger og advokater, sier Pål Hauge til DN.no"

Helt på trynet ting å si. Å prøve å sidestille seg med LEGER og ADVOKATER, superintelligente mennesker med lange og harde utdanninger... Oser selvdyrking og ønske om å være noe man ikke er. Huff.

Og å si at "for våre kunder er helse og trivsel en prioriteringssak" er heller ingen god uttalelse. Det er nok minst like viktig for de alle de andre som trener seriøst på kommersielle treningssentre rundt om i landet. Men de bruker fornuften også. Dette er sløseri tatt til et nytt nivå.

Hele greia er bare superharry. Jeg er ingen tilhenger av gi folk den der "ta deg sammen og oppfør deg som en mann!"-holdningen, men akkurat i dette tilfellet tenker jeg det. Viss du trener her, virker du både ufattelig dum og ufattelig jålete.

Hvorfor de har så mange vektskiver i gymmet er for meg et mysterium... Mtp. hvem som kommer til å bruke dette studioet, er jo dette avsindig store mengder med vektskiver som aldri vil bli brukt.

Janteloven lukter lang vei..

Pål Hauge er antakeligvis den mest suksessrike PTen i Elixia-systemet og er svært dyktig. Han foreleser også på akademiet for personlig trening. Han har skjønt at han vil tjene bedre/lykkes bedre ved å komme seg ut og starte noe eget. Han har maaange kunder som følger med han og mange ressurs-sterke mennesker.

At det er dyrt er bare bra - Han og andre PTer som jobber der har garantert god kompetanse. At PTer kan redde liv er definitivt noe det ligger mye i.

En dyktig Personlig Trener er en av de beste våpnene verden har mot livsstilssykdommer. Hvilke andre steder finner du kunnskap om trening, ernæring og helse som i en utdannelse som kombinerer alle disse faktorene?
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: Luksustrening på Aker Brygge
« #44 : 17. desember 2010, 04:29 »
Nå er det strengt tatt ikke de mest kompetente PT'ene som redder livene til sykelig overvektige folk da.

Spis mindre, tren mer. Trenger ikke PT for det lizzm Wink
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!