Skrevet av Emne: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige  (Lest 33689 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #15 : 09. desember 2010, 23:37 »
Helt perfekt dette Smiley Håper det blir slik i Norge også. Da blir det virkelig bra antidopingarbeid. Mye bedre at 10 blir tatt inn og testet og 9 tester rene og får gå enn at ingen blir tatt inn og 1 doper får fortsette med tullet sitt Grin Sverige er et foregangsland og vi tar nok snart etter. Snart blir det bare amerikanske profiler, blant kroppsbyggerne, i Treningsforum Magasinet Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #16 : 09. desember 2010, 23:38 »
Du ser virkelig ikke problemet med at man kan bli hentet inn og bli tvunget til testing uten annet bevis enn at man ser ut til å passe gruppen?  Neste steg blir da å pågripe tilfeldige folk som ser ut som: Biltyver, voldtektsmenn, doplangere, etc. Ikke en veldig fin prosess om man vil ha et fritt samfunn. Diktatur kalles dette.  Uansett hvor mye man er imot doping, kan man ikke synes det er "fantastisk" at man kan bli plukket opp av gata bare fordi noen har sagt du ser ut som en "doper" eller fordi politiet selv synes du ser ut som en doper. Om man skal gjøre dette med alle narkotikamisbrukere som vandrer rundt og folk som ser ut som narkotikamisbrukere, vil man fort bruke opp ressurser på visvas kontra det å sette det inn på mer samfunnsnyttige saker.

Helt enig!


Og en litt morsom vending på dette;
Steroider er lovlig i Norge, men ulovlig i Sverige. Mye kostillskudd er lovlig i Sverige, men ulovlig i Norge.
Ikke lett å bli klok på dette.
Men Norge vil tydligvis at vi heller kan "skade" oss på dopingmidler, enn næringsmidler. Mens Sverige har motsatt mening.

Beat that!  Grin

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #17 : 09. desember 2010, 23:47 »
Helt perfekt dette Smiley Håper det blir slik i Norge også. Da blir det virkelig bra antidopingarbeid. Mye bedre at 10 blir tatt inn og testet og 9 tester rene og får gå enn at ingen blir tatt inn og 1 doper får fortsette med tullet sitt Grin Sverige er et foregangsland og vi tar nok snart etter. Snart blir det bare amerikanske profiler, blant kroppsbyggerne, i Treningsforum Magasinet Smiley

Hvis du ikke ser at dette strider imot alt som heter personlig frihet er du en fanatiker. Jeg er imot doping i idretten, men å drive slik som sverige gjør er GALSKAP. Tankene går til stasi og gestapo. Det er bedre at det går rundt x antall dopede mennesker i landet, enn at politiet får herje rundt uten noe som helst bevis før man kan hanke inn folk. Hvorfor ikke bare la politiet hanke inn alle som ser mistenksomme ut og som kan muligens være forbrytere uten noe annet bevis enn at noen synes de ser ut som det. Fantastisk rettssikkerhet... Om jeg hadde blitt stoppet på gaten av politiet og fått beskjed om at jeg skulle bli med inn for å testes på grunnlag av mistanke om doping hadde jeg nektet( selv om jeg er dopingfri og blir testet) å bli med, med mindre de kunne vise til noen håndfaste bevis på at jeg dopet meg.
Non Plus Ultra

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #18 : 10. desember 2010, 00:01 »
Ja, jeg er en fanatiker. Jeg synes rettsikkerheten er alt for god. Kriminelle får gå rundt uten å bli forfulgt. Anmelder man saker til politiet så blir sakene henlagt. Alltid. De må virkelig ha blod for å kunne gjøre noe. Så jeg synes det er bedre at politiet får frie tøyler og kan hanke inn alle som enhver. Så lenge man er uskyldig så blir man ikke straffet. Det er det som er rettsikkerhet. Ikke å unngå å ta kriminelle eller bekjempe dopingproblematikken i samfunnet.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #19 : 10. desember 2010, 00:13 »
Ja, jeg er en fanatiker. Jeg synes rettsikkerheten er alt for god. Kriminelle får gå rundt uten å bli forfulgt. Anmelder man saker til politiet så blir sakene henlagt. Alltid. De må virkelig ha blod for å kunne gjøre noe. Så jeg synes det er bedre at politiet får frie tøyler og kan hanke inn alle som enhver. Så lenge man er uskyldig så blir man ikke straffet. Det er det som er rettsikkerhet. Ikke å unngå å ta kriminelle eller bekjempe dopingproblematikken i samfunnet.

Det du beskriver er en politistat, ikke et demokrati basert på de prinsipper vi har nedfelt i grunnloven.  AAS er ikke et så stort problem i samfunnet at politiet skal gå inn og ta alle og enhver som ser ut som brukere, så gode ressurser har ikke politiet. Det finnes xx antall ting der politiets ressurser( våre skattepenger) kan brukes mye, mye, bedre. Det politiet trenger er mer penger og fokusere på de sakene der mennesker som ødelegger andre sine liv går fri. F:eks voldtektssaker, voldsforbrytelser, ran etc. Hva blir det neste om man innfører en slik holdning? Muligheten er skremmende. Mange land har det slik du beskriver, der de kan hanke inn hvem de vil uten noen form for bevis annet enn beskyldinger, ett av disse er Iran. Skyldig til det motsatte er bevist? Beklager, men det er ikke frihet. Det er tyranni.

"Government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have ... The course of history shows that as a government grows, liberty decreases."

“Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes.”
Non Plus Ultra

Utlogget ironlion

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95


Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #21 : 10. desember 2010, 00:22 »
Ja, jeg er en fanatiker. Jeg synes rettsikkerheten er alt for god. Kriminelle får gå rundt uten å bli forfulgt. Anmelder man saker til politiet så blir sakene henlagt. Alltid. De må virkelig ha blod for å kunne gjøre noe. Så jeg synes det er bedre at politiet får frie tøyler og kan hanke inn alle som enhver. Så lenge man er uskyldig så blir man ikke straffet. Det er det som er rettsikkerhet. Ikke å unngå å ta kriminelle eller bekjempe dopingproblematikken i samfunnet.
Kan by på problemer, spesielt med tanke på hvor store politidistriktene er. Skal en person bli tatt inn (noe som fort kan bety en reise på 3timer tur retur) bare på mistanke? Skal denne personen få reiseforbud ut av landet til saken er behandlet også da? Tenk personen som er uheldig og blir tatt inn flere dager på rad på vei til jobb, bare fordi han er større enn gjennomsnitt, eller faktisk bare fordi politiet er i det humøret.

Dessuten er dette snakk om en person som egentlig ikke har forårsaket noen ting som går utover andre. Kan vel eventuelt være en fare for skattebetalernes penger på sikt. Finnes vel da strengtatt større problemer her i landet enn dette. Både økonomisk, moralsk og etisk.

Utlogget fitnessbjorn

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 332
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 332

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #22 : 10. desember 2010, 00:26 »
Ja, jeg er en fanatiker. Jeg synes rettsikkerheten er alt for god. Kriminelle får gå rundt uten å bli forfulgt. Anmelder man saker til politiet så blir sakene henlagt. Alltid. De må virkelig ha blod for å kunne gjøre noe. Så jeg synes det er bedre at politiet får frie tøyler og kan hanke inn alle som enhver. Så lenge man er uskyldig så blir man ikke straffet. Det er det som er rettsikkerhet. Ikke å unngå å ta kriminelle eller bekjempe dopingproblematikken i samfunnet.

Blir jo helt fantastisk det hvis politiet slipper å forholde seg til skjellig grunn til mistanke, men kan dra inn folk for hva som helst, så lenge de ser ut som de har gjort noe ulovlig..
Hadde jo vært toppers å bli hentet på jobb av politiet og inn på 2 uker varetekt fordi du ser ut som en som har gjort noe ulovlig.. Hvorfor stoppe med steroider. Kan jo utvide dette til å gjelde:tyveri, narkotikabruk, pedofili, vold, voldtekt m.m.  Her kan du jo velge på øverste hylle :-)

Er vel faktisk en grunn til at vi har det systemet vi har..

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #23 : 10. desember 2010, 00:29 »
Jeg er ikke for demokrati og prinsipper nedfelt i grunnloven trenger ikke å være rett. Politiet trenger ikke ta alle og én som ser ut som brukere, men om de får muligheten til å ta dem og de ønsker å benytte seg av det, ja så vær så god. Hvor mye det blir praktisert eller ikke betyr ikke så mye. Det viktigste er at ingen lov bør hindre dem i å gjøre det. Å hanke inn folk uten bevis bør ikke være noe problem, men man skal selvsagt ikke straffe uskyldige.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget fitnessbjorn

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 332
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 332

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #24 : 10. desember 2010, 00:33 »
Jeg er ikke for demokrati og prinsipper nedfelt i grunnloven trenger ikke å være rett. Politiet trenger ikke ta alle og én som ser ut som brukere, men om de får muligheten til å ta dem og de ønsker å benytte seg av det, ja så vær så god. Hvor mye det blir praktisert eller ikke betyr ikke så mye. Det viktigste er at ingen lov bør hindre dem i å gjøre det. Å hanke inn folk uten bevis bør ikke være noe problem, men man skal selvsagt ikke straffe uskyldige.

Så flott at du ser slik på det.. Varetektsfengsling er ikke å regne som straff i Norge.. Tror nok du hadde ville snudd litt på innstillingen etter 2-3 måneder på Tunga uten lov og dom ;-)

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #25 : 10. desember 2010, 00:40 »
Jeg er ikke for demokrati og prinsipper nedfelt i grunnloven trenger ikke å være rett. Politiet trenger ikke ta alle og én som ser ut som brukere, men om de får muligheten til å ta dem og de ønsker å benytte seg av det, ja så vær så god. Hvor mye det blir praktisert eller ikke betyr ikke så mye. Det viktigste er at ingen lov bør hindre dem i å gjøre det. Å hanke inn folk uten bevis bør ikke være noe problem, men man skal selvsagt ikke straffe uskyldige.
Og du kaller meg idiot? Jaja....

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #26 : 10. desember 2010, 01:07 »
Jeg er ikke for demokrati og prinsipper nedfelt i grunnloven trenger ikke å være rett. Politiet trenger ikke ta alle og én som ser ut som brukere, men om de får muligheten til å ta dem og de ønsker å benytte seg av det, ja så vær så god. Hvor mye det blir praktisert eller ikke betyr ikke så mye. Det viktigste er at ingen lov bør hindre dem i å gjøre det. Å hanke inn folk uten bevis bør ikke være noe problem, men man skal selvsagt ikke straffe uskyldige.
Greit med demokrati da.Du med dine sterke meininger om ting og tang hadde jo fort fått et nakkeskudd i et diktatur......

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #27 : 10. desember 2010, 02:08 »
Jeg er ikke for demokrati og prinsipper nedfelt i grunnloven trenger ikke å være rett. Politiet trenger ikke ta alle og én som ser ut som brukere, men om de får muligheten til å ta dem og de ønsker å benytte seg av det, ja så vær så god. Hvor mye det blir praktisert eller ikke betyr ikke så mye. Det viktigste er at ingen lov bør hindre dem i å gjøre det. Å hanke inn folk uten bevis bør ikke være noe problem, men man skal selvsagt ikke straffe uskyldige.

Du har akkurat mistet det lille snev av vett jeg trodde du hadde..

Å hanke inn folk uten bevis bør ikke være problem? Hehe, hadde likt å sett deg blitt tauet inn hver dag fordi en politimann ikke likte deg, og som forbinder deg med steroider, hadde bestemt seg for å gjøre livet ditt jævlig! 2 timer på politikammeret hver dag for å prøve å motbevise din uskyld med steroidebruk.. Jaja du Gilberg.
Hvis du ikke er for demokrati, personvern og grunnlover - så kunne du like gjerne sittet fengslet i Burma med et smil om munnen.

Du og skjønner at dette ikke kun gjelder mistenkte steroidebrukere, men hva hvis politiet stopper deg fordi de troooor at du kjørte for fort til jobb? Eller de tror at du voldtar kona di? Synes du det er greit, at du må bevise din uskyld?

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #28 : 10. desember 2010, 09:26 »
edit    Jay Cutler har bestemt seg for å ikke komme !  

Har du noe kilder på dette? Fra hva jeg kan se på gymgrossisten sin facebookside (som Cutler skal stå på stand for) så har han ikke meldt avbud foreløpig.

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #29 : 10. desember 2010, 10:23 »
Er vel ikkje første gangen at politiet i Sverige arresterer på mistanke.

http://www.abcnyheter.no/node/50556
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!