Skrevet av Emne: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige  (Lest 33817 ganger)

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #45 : 10. desember 2010, 15:50 »

antidoping.no sin lister er over stoffer som er forbudt brukt i organisert konkuransesamenheng, det står alkohol på den listen også, men det betyr jo ikke at politiet burde hanke inn alle som har går på gaten som tar seg en pils.

Du blir kanskje ikke hanket inn av politet dersom du går i gaten og drikker alkohol, men det er ikke lov. Er du synlig overstadig beruset blir du hanket inn ganske så fort.

Utlogget andersgronn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

  • GISP!!!!
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #46 : 10. desember 2010, 15:55 »
Du blir kanskje ikke hanket inn av politet dersom du går i gaten og drikker alkohol, men det er ikke lov. Er du synlig overstadig beruset blir du hanket inn ganske så fort.

dårlig formulert av meg, om du har tatt deg en pils tidligere på kvelden.

å avgjøre at en person er overstadig beruset er en ganske grei sak å avgjøre, men hvordan tenker du å avgjøre om en person er overstadig dopet?
When you deadlift more than you frenchpress, its time to start doing som kickbacks!!!!!!

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #47 : 10. desember 2010, 15:57 »
dårlig formulert av meg, om du har tatt deg en pils tidligere på kvelden.

å avgjøre at en person er overstadig beruset er en ganske grei sak å avgjøre, men hvordan tenker du å avgjøre om en person er overstadig dopet?

Da må det testes for stoffer som står på lista jeg refererte til tidligere Smiley

Utlogget andersgronn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

  • GISP!!!!
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #48 : 10. desember 2010, 16:00 »
Men da må man jo også testes for alkohol..

Og jeg må jo si at det er sansynlig at alle som går på gaten kan ha tatt en til to pils..


altså skyldig til det motsatt er bevist,

 HEI Iran!!!
When you deadlift more than you frenchpress, its time to start doing som kickbacks!!!!!!

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #49 : 10. desember 2010, 16:04 »
Men da må man jo også testes for alkohol..

Og jeg må jo si at det er sansynlig at alle som går på gaten kan ha tatt en til to pils..


altså skyldig til det motsatt er bevist,

 HEI Iran!!!
Man testes jo for alkohol når man blir tatt med til politihuset.

Vet ikke om det er noe om forbud i Sverige mot å gå i gaten etter å ha drukket en til to pils, men det er ikke lov å bruke doping Smiley

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #50 : 10. desember 2010, 16:11 »
Sitat
Du ser virkelig ikke problemet med at man kan bli hentet inn og bli tvunget til testing uten annet bevis enn at man ser ut til å passe gruppen?
 
I Sverige er det ulovlig å bole. Hvis du er like svær som gutta som er med i Mr. Olympia er du selvsagt en boler, og da er det helt greit å gi disse en test. En mann som ser ut som han nettopp har vært i slosskamp vil også bli stoppet av politiet og bli spurt om hva som har skjedd.

Sitat
Neste steg blir da å pågripe tilfeldige folk som ser ut som: Biltyver, voldtektsmenn, doplangere, etc. Ikke en veldig fin prosess om man vil ha et fritt samfunn.
Merkelig sammenligning. Man VET at de beste byggerne boler. De bærer resultatene av bolet på kroppen. Og det er ganske lett og bare ta en blodprøve basert på dette. Det finnes dessverre ikke blodprøver for biltyveri, voldtekt og doplanging.

Sitat
Diktatur kalles dette.
Nei, det gjør det ikke. Det kalles skjellig grunn til mistanke og er et veletablert rettsprinsipp i demokratiske stater.

There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget andersgronn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

  • GISP!!!!
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #51 : 10. desember 2010, 16:19 »
men det står jo på dopinglista, som du henviste til i et tidligere innlegg...


jaja, begge har dratt dette langt nok nå (særlig meg)

min mening er ihvertfall, forebyggende arbeid som hindrer unge i å bli fristet til å bruke steroider er flott, Jeg er heller ikke imot en kriminalisering av dette. men det må foregå på en fornuftig måte, ikke bare plukke opp folk som ser litt over middels store ut på gaten og hanke de inn Smiley
When you deadlift more than you frenchpress, its time to start doing som kickbacks!!!!!!

Utlogget andersgronn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

  • GISP!!!!
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #52 : 10. desember 2010, 16:25 »
 
I Sverige er det ulovlig å bole. Hvis du er like svær som gutta som er med i Mr. Olympia er du selvsagt en boler, og da er det helt greit å gi disse en test. En mann som ser ut som han nettopp har vært i slosskamp vil også bli stoppet av politiet og bli spurt om hva som har skjedd.
Merkelig sammenligning. Man VET at de beste byggerne boler. De bærer resultatene av bolet på kroppen. Og det er ganske lett og bare ta en blodprøve basert på dette. Det finnes dessverre ikke blodprøver for biltyveri, voldtekt og doplanging.




men synes du mannen som ble hanket inn i den andre artikkelen ser ut som noen proffbygger,


og nei det finnes ikke blodprørver for å avgjøre om en person er biltyv, doplanger eller voldtektsmann

men det finnes ransakelser, DNA prøver og avhør Smiley
When you deadlift more than you frenchpress, its time to start doing som kickbacks!!!!!!

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #53 : 10. desember 2010, 18:11 »
Han har jo heller ikke brukt doping så den er vel rimelig grei Smiley Kunne vel kanskje blitt verre for andre?

Nå vet jeg ikke om Gilberg noen sinne har satt sine føtter utenfor landet? Grin

Olaf, Grizzly, Keiko, Randen, Bergan m flere vil helt klart være i faresonen får å bli hanket inn av politet mens de sitter og drikker øl utenfor campingvogna i Sundsvall.

Vet ikke om du så på den artikkelen det ble linket til tidligere i tråden her? Han som ble hanket inn på vei hjem fra byen? Så du bilde av karen?

Jeg vet ikke resultatet av arrestasjonen av Freeman, men kan ikke fatte hvorfor de skal dra inn en "utlending" på gjennomreise. Han ble dratt inn for en urinprøve, ok. Blir han straffet i sverige for å ha spist hasjmuffin i nederland og for å ha injisert testosteron og veksthormoner hjemme i usa? Han er ikke velkommen tilbake sier avisartikkelen.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #54 : 10. desember 2010, 18:37 »
Da har Cutler offisiellt trukket seg fra Fitness Festivalen, her er hva han hadde å si:

This is Jay Cutler from Las Vegas.

I understand you have a packed house at the Fitness Festival in Gothenburg today.

Let me tell you this; I would have loved to be there and guestpose for you.

But; as you know, this week Toney Freeman was taken by the police in Sweden and brought in for questioning.

I have talked to Toney. He says that this happened just because he is a professional bodybuilder.

If this could happen to Toney Freeman, it could clearly also happen to me as the current Mr Olympia.

Having seen how this damaged Toney Freeman via the internet, I simply could not risk to experience the same.

So, based on advice given to me here in the US, I decided that I could not come to Sweden this time.

I know that I have dissapointed many of you. I am disappointed myself for what has happened.

But please try to understand my sitation and what would have happened if I had received the same tratment as Freeman experienced.

If you do not understand me, I hope you can forgive me.

I know that the organisers have been working hard to bring in other guest posers.

Some of the guys you will see, may even be the future Mr Olympia some day.

But I will tell you this; none of them will beat me next September here in Las Vegas. Because I will take my 5th Mr Olympia title and be in my best shape ever.

Thank you very much and have a fantastic show.

Utlogget KL

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #55 : 11. desember 2010, 18:54 »
Spor


Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #56 : 13. desember 2010, 10:55 »
Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan politiet kan taue inn en turist på mistanken om at han kan ha noe i seg som han sannsynligvis har brukt lovlig i hjemlandet. Helt greit at bruk er forbudt i Sverige men at de kan kreve urinprøver av alle og enhver virker på meg som diskriminerende oppførsel fra offentlige tjenestemenn.

Utlogget yngvea

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

  • 21år - 179cm - ~85kg
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #57 : 13. desember 2010, 11:02 »
Markeringsbehov2k10

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #58 : 13. desember 2010, 11:29 »
Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan politiet kan taue inn en turist på mistanken om at han kan ha noe i seg som han sannsynligvis har brukt lovlig i hjemlandet. Helt greit at bruk er forbudt i Sverige men at de kan kreve urinprøver av alle og enhver virker på meg som diskriminerende oppførsel fra offentlige tjenestemenn.

Faktisk så er det ikke diskriminerende. Diskriminerende er når man behandler folk ulikt på bakgrunn av ulike kvaliteter. Her er det ikke tatt hensyn til at han har gjort noe lovlig i USA som er ulovlig i svea velde.

Jeg syntes dette er kjempe bra. Nigosser meg over dette. LOLz

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #59 : 13. desember 2010, 11:52 »
I statene såer det slik at hvis man ransaker feks en bil eller person på feil grunnlag,eller gjør en feili prosedyren rundt det, så er eventuelle funn/bevis ugyldige og kan ikke brukes....

Hvordan er det hvis man blir hanket inn av politiet i sverige for å avlegge urinprøve pga dopingmistanke.... fordi man er kjempesvær og ser dopa ut... og så pisser man positivt på feks kokain i steden...

Da har de på feil grunnlag mistenkt deg for å være steroidebruker, testet deg for det... funnet ut at de tok feil... men samtidig avslørt noe annet kriminelt.

Kan raskt bli en slik fin "unnskyldningsparagraf".. Løsgjengeparagrafen. Men jeg tror skadefølgen er liten.

Politiet tok inn ganske mange fra messa på lørdagen, men har ikke hørt noe mer om hva som skjedde.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!