Skrevet av Emne: store armer  (Lest 13251 ganger)

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: store armer
« #45 : 22. desember 2010, 00:29 »
Denne karen trener ikke biceps direkte: http://1.bp.blogspot.com/_dtaWqzV6d7M/R3K1-joWv2I/AAAAAAAAAFE/8ziHbw4Bx2s/s1600-h/IFrecompb.bmp

Alikevel er bicepsene hans proporsjonale i forhold til resten av kroppen. Men han hadde vel hatt noen abnorme biceps med 30 sett i uka såklart. www.leangains.com sjekk selv hvis dere ikke tror meg.

han har helt sikkert gjort det, men kuttet ut pga det ville ødelagt symetrien

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: store armer
« #46 : 22. desember 2010, 00:41 »
Enig, det at man må trene ørten sett bare med armene for å bli stor og sterk er bare piss. Studier viser dessuten at øvelser som chins og pullups er mer "anstrengende" for biceps enn noen form for curls eller whatnot.

Så ut som han karen der hadde litt små triceps, men får å dra en liten anekdote: Jeg fikk svære armer jeg av å trene triceps på bryst dagen og biceps på ryggdagen (altså triceps og biceps 1 gang i uka, og ikke spesielt mange sett). Kompis som trente samme opplegg fikk enorme triceps.

Uansett, det er mange veier til rom, og bare fordi det har fungert for deg selv eller en annen betyr ikke at dette er den beste måten.

You know I like your style, I really do.

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

SV: store armer
« #47 : 22. desember 2010, 00:54 »
Enig,det er maaaaaange veier til rom.store armer har blitt bygd på mange måter.
Noen med heavy duty og veldig få sett andre med uendelig mange sett.
Eg liker og varier,ikkje kjøre meg fast i et opplegg.
Men påpeikte det tidligere min trening er retta mot konkuranse håndbak,da må det ganske stor mengde inn i bilde om ein skal holde ein hard lang konk.

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Sv: store armer
« #48 : 22. desember 2010, 01:01 »
Litt av grunnen til at dette med bicepstrening kommer opp med jevne mellomrom er vel mye på grunn av den trenden som er nå mot å ikke trene bi's direkte i det hele tatt.

Sånt går litt i kurver, og dette er vel som en slags "peak" å regne.

Snart trener vel de fleste med Arnold-volum på armene igjen, mens protestene går i motsatt retning Wink
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: store armer
« #49 : 22. desember 2010, 01:06 »
Men påpeikte det tidligere min trening er retta mot konkuranse håndbak,da må det ganske stor mengde inn i bilde om ein skal holde ein hard lang konk.

Jada, det har du nok helt rett i. Ville bare påpeke at man ikke må bruke riktig like mye tid på armtreningen som kremen av håndbakutøvere for å få mye masse.

Selve håndbaktreningen skal jeg ikke blande meg oppi, for der vet du langt mere enn meg.
You know I like your style, I really do.

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

SV: store armer
« #50 : 22. desember 2010, 01:11 »
Litt av grunnen til at dette med bicepstrening kommer opp med jevne mellomrom er vel mye på grunn av den trenden som er nå mot å ikke trene bi's direkte i det hele tatt.

Sånt går litt i kurver, og dette er vel som en slags "peak" å regne.

Snart trener vel de fleste med Arnold-volum på armene igjen, mens protestene går i motsatt retning Wink
He he.kan jo bare tenke logisk,om ein vil utvikle en muskel maksimalt virker det ganske rart og satse på at den får nok trening uten noen "direkte" øvelser,sjøl om self biceps og triceps jobber kraftig i drag og press.

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Sv: store armer
« #51 : 22. desember 2010, 01:26 »
He he.kan jo bare tenke logisk,om ein vil utvikle en muskel maksimalt virker det ganske rart og satse på at den får nok trening uten noen "direkte" øvelser,sjøl om self biceps og triceps jobber kraftig i drag og press.

Jepp Smiley
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!