Skrevet av Emne: Grunnen til at Jay Cutler ikke kom på Fitnessfestivalen  (Lest 4215 ganger)

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Se video hvor Jay Cutler forklarer grunnen til at han ikke kom på Fitnessfestivalen i Gøteborg.



Les hele artikkelen her
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Alle som har satt seg litt inn i emnet vet at PRO byggere er brukere, men de er allikevel forbilder for mange selv om folk vet sannheten. Hvorfor skal man da arrestere dem? Idioti kaller jeg det. Er ikke for steroider i sport generelt, men for at PRO- bygging skal bli en "freak" sport som det er i dag, så må man tillate bruk. Kroppsbygging er kommet for å bli, folk godtar ikke at proffbyggerne plutselig blir 30 kg mindre! Idiotisk og korttenkt påfunn av Svensk politi spør du meg..
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget Kai Mysterio

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 292
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 292

  • Never Back Down
Skjønner han kjempegodt at han ikke kommer.
Oslo Styrkeløftklubb
Sponsor: Move Treningssenter m gratis trening
NM Benkpress 2012 1# plass
NM Styrkeløft 2012 2# plass
NM Benkpress 2013 1# plass

Alder: 21 år  Høyde: 163 cm Vekt: 60

MAX:
Benkpress 127,5 Raw - 157,5(norges rekord) Norgesmester 2012
Knebøy:    150 Raw - 190
Markløft:   160 Raw - 182,5
Youtube:
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99718.0

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Alle som har satt seg litt inn i emnet vet at PRO byggere er brukere, men de er allikevel forbilder for mange selv om folk vet sannheten. Hvorfor skal man da arrestere dem? Idioti kaller jeg det. Er ikke for steroider i sport generelt, men for at PRO- bygging skal bli en "freak" sport som det er i dag, så må man tillate bruk. Kroppsbygging er kommet for å bli, folk godtar ikke at proffbyggerne plutselig blir 30 kg mindre! Idiotisk og korttenkt påfunn av Svensk politi spør du meg..

Svensk politi gjorde vel strengt tatt noe ganske genialt når de har de lovene og reglene som de har. De ville statuere et eksempel, noe som har fått stor oppmerksomhet i media både i Sverige og rundt om i verden. Store deler av folket som løfter vekter og følger med på forskjellige kraftsporter har fått med seg dette. Man vet at i Sverige er det en så klar anti-dop holdning at politiet hanker deg inn ved misstanke.

Dette betyr ikke at jeg er enig i hva som har gjort. Men de fant en effektiv måte å få fram budskapet sitt på, noe som gikk utover Tony Freeman.


EDIT: Så Egil skrev at de tok inn mange på fitnessmessa i helga også, men at han ikke hadde hørt noe mer ut av det


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget erikv2

Svensk politi gjorde vel strengt tatt noe ganske genialt når de har de lovene og reglene som de har. De ville statuere et eksempel, noe som har fått stor oppmerksomhet i media både i Sverige og rundt om i verden. Store deler av folket som løfter vekter og følger med på forskjellige kraftsporter har fått med seg dette. Man vet at i Sverige er det en så klar anti-dop holdning at politiet hanker deg inn ved misstanke.

Dette betyr ikke at jeg er enig i hva som har gjort. Men de fant en effektiv måte å få fram budskapet sitt på, noe som gikk utover Tony Freeman.


EDIT: Så Egil skrev at de tok inn mange på fitnessmessa i helga også, men at han ikke hadde hørt noe mer ut av det

De burde brukt samme strategi på innvandrere. Alle vet jo at 75% av voldtekter blir utført av mørkhudete. Bare hank dem inn på mistanke. Vis verden at de ikke er velkomne i sverige.

Å offre et individ er aldri OK for å statuere et eksempel. Individets rettigheter må alltid komme først.

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

De burde brukt samme strategi på innvandrere. Alle vet jo at 75% av voldtekter blir utført av mørkhudete. Bare hank dem inn på mistanke. Vis verden at de ikke er velkomne i sverige.

Å offre et individ er aldri OK for å statuere et eksempel. Individets rettigheter må alltid komme først.

Riktig!
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Alle som har satt seg litt inn i emnet vet at PRO byggere er brukere, men de er allikevel forbilder for mange selv om folk vet sannheten. Hvorfor skal man da arrestere dem? Idioti kaller jeg det. Er ikke for steroider i sport generelt, men for at PRO- bygging skal bli en "freak" sport som det er i dag, så må man tillate bruk. Kroppsbygging er kommet for å bli, folk godtar ikke at proffbyggerne plutselig blir 30 kg mindre! Idiotisk og korttenkt påfunn av Svensk politi spør du meg..

For hver person som vet at proffene bruker dop så er det 10 som ikke vet det. Men jeg er enig at det er feil å henge ut en enkeltperson på denne måten. Jeg håper i det minste at det blir slått hardt ned på de enorme GH/IGF1 magene når det gjelder dømming i årene som kommer.
You know I like your style, I really do.

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Svensk politi har bestemt seg for å ta en "stand" her - i beste "kopps" -stil. Hvor absurde handlingene enn er, så har de vel oppnådd det de ville?
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Utlogget erikv2

Svensk politi har bestemt seg for å ta en "stand" her - i beste "kopps" -stil. Hvor absurde handlingene enn er, så har de vel oppnådd det de ville?

hvis målet var å fremstå om et politivesen som ikke har forstått begrepet rettssikkerhet så ja, da har de gjort en strålende jobb.

Hva skal vi med ransakelses ordre? politiet vet jo sikkert relativt ofte hvem i bygda stashet ligger hjemme hos.

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

hvis målet var å fremstå om et politivesen som ikke har forstått begrepet rettssikkerhet så ja, da har de gjort en strålende jobb.

Hva skal vi med ransakelses ordre? politiet vet jo sikkert relativt ofte hvem i bygda stashet ligger hjemme hos.


Svenskene har vel i lengre tid hatt en enda mer ekstrem holdning til mye av det som klassifieres som "droger" enn selv det Norge har hatt - selv om de kan synes å være mer "liberale" på andre punkter hva angår kosttilskudd ol... Ser ikke dette som egentlig grunnleggende angående AAS som sådan.

Det må jo være en "seier" fx at Cutler melder avbud?
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!