Skrevet av Emne: Kreatin...  (Lest 831 ganger)

Utlogget Markbarr

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Kreatin...
« : 04. januar 2011, 20:19 »
Hei. lurer litt på å begynne på kreatin. Har lest rundt men finner ikke noe info akkurat om det er lurt eller ikke i min situasjon.

Har trent aktivt styrke i ca 5 månder, før det ca ett år men det var ikke så aktivt.
så har jo fått en del musker og blitt mye sterkere. men har også en del fett på kroppen. litt sånn halv pumpa/halv shubby :p trener styrke ca 3-4 ganger i uka og kondis 1-2 (svømming, jogging) kostholdet mitt er helt greit, ikke hundre prosent bra, men værtfall ikke noe jeg legger på meg av.

så da er spørsmålet mitt om det er lurt å begynne med kreatin (eller kanskje noe annet kosttilskudd?) eller om det kommer til å bli en ulempe?

håper på seriøse svar! (:

Utlogget Mats_AA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: Kreatin...
« #1 : 04. januar 2011, 20:44 »
Hva slags ulempe skulle det være??  Ville kanskje foreslått et skikkelig omega 3 tilskudd i stede, hvis du ikke ha det.  Hva er målet med treningen??

Utlogget Markbarr

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Kreatin...
« #2 : 04. januar 2011, 20:59 »
nai jeg veit ikke :p har lest så mye forskjellig om kreatin, blir litt forvirra^^ for jeg har jo planer om å kvitte meg med fette også. så da er vel egentlig det jeg er bekymra får er at kreatin ska stå i veien for det?

målet med treninga er jo å få bedre kropp og bli sterkere da :p

Utlogget anders3009

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: Kreatin...
« #3 : 04. januar 2011, 21:01 »
hvis du begynner er det viktig å drikke nok vann, mer enn du pleier

Utlogget Plat0n

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 205

Sv: Kreatin...
« #4 : 04. januar 2011, 21:01 »
For det første:
Les den her - http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=6691.0

Når det kommer til din "situasjon" og ulempen regner jeg med at det enten er snakk om at du føler du har trent for lite, eller at du ikke vil at musklene skal ta opp vann. "Vann-problemet" kan løses med å ta noe annet enn mono.

Du gir ikke så mye å jobbe med, men kan si deg at kreatin er bra. Funker ikke på alle, men de fleste har i noen grad nytte av det.

-P

Edit: Det kom mer mens jeg skrev. Trur ikke kreatin vil ødelegge for fettbrenningen din, eneste er at det kanskje ikke blir så tydlig dersom du velger mono.
oui: Was your training affected by the drinking and screwing around?

SCHWARZENEGGER: No, because having a good time is not nearly so damaging as people think. I'm constantly amazed when people ask me about discipline. Discipline is what you use when you don't want to do something, when you have to force yourself.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!