Skrevet av Emne: Stronglifts.com - Misvisende ?  (Lest 7490 ganger)

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Stronglifts.com - Misvisende ?
« #30 : 27. desember 2010, 09:15 »
Jeg synes ikke plagiat er positivt, selv når det organiseres på en god måte. Jeg anbefaler aldri Stronglifts selv, og det er på grunn av at jeg synes det er uetisk å bidra til at en som kopierer andres arbeid tjener mye penger på det han driver med.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Stronglifts.com - Misvisende ?
« #31 : 27. desember 2010, 14:44 »
Jeg synes ikke plagiat er positivt, selv når det organiseres på en god måte. Jeg anbefaler aldri Stronglifts selv, og det er på grunn av at jeg synes det er uetisk å bidra til at en som kopierer andres arbeid tjener mye penger på det han driver med.

Du er klar over at nettopp dette skjer i alle yrker HELE tiden. Et eks. er skole. Ingenting av det jeg har lært der har jeg skjønt eller funnet på av meg selv. Det er alltid noen som har oppdaget det før meg. En god trener har nesten aldri funnet sin egen revolusjonerende metode til muskelbygging, det er alltid bygget på noe en annen har gjort før.

Du får slutte å kjøpe brød/melk/bensin. Der er det noen som tjener masse penger på noe en person for mange år siden fant ut. Og de gir ikke creds til denne personen som Mehdi gjør heller.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Stronglifts.com - Misvisende ?
« #32 : 27. desember 2010, 15:04 »
Du er klar over at nettopp dette skjer i alle yrker HELE tiden. Et eks. er skole. Ingenting av det jeg har lært der har jeg skjønt eller funnet på av meg selv. Det er alltid noen som har oppdaget det før meg. En god trener har nesten aldri funnet sin egen revolusjonerende metode til muskelbygging, det er alltid bygget på noe en annen har gjort før.

Du får slutte å kjøpe brød/melk/bensin. Der er det noen som tjener masse penger på noe en person for mange år siden fant ut. Og de gir ikke creds til denne personen som Mehdi gjør heller.

Sebastian Kneipp nevnes f.eks. sjelden i disse dager....men kneippbrød selger kjedene uten anger i overført betydning som varmt hvetebrød lell!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!