Skrevet av Emne: Hva er dine verste uvaner eller tvangstanker?  (Lest 27198 ganger)

Utlogget gnolreve

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 193

Sv: Hva er dine verste uvaner eller tvangstanker?
« #90 : 23. juli 2011, 01:48 »
hvis jeg går i byen feks. hvor bakken er belagt med rutete steiner, må jeg alltid gå inne i ruta ALDRI utafor. og må alltid gå på det hvite hvis jeg går over et fotgjenger overgang.
you gotta eat big, to get big!

Utlogget Slappy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: Hva er dine verste uvaner eller tvangstanker?
« #91 : 11. august 2011, 17:48 »
Har fått meg en ny en  dry 

Har en fæl tendens til å trykke CapsLock av og på, sånn dobbeltklikk i setninger jeg skriver. Særlig i starten av nye setninger, eller når jeg står stille i setninga og tenker.

Har vart den siste måneden, er nødt til å kvitte meg med den raskt
"Whether you think you can or think you can't, either way you're right"
~ Henry Ford ~

EmyR

  • Gjest
Sv: Hva er dine verste uvaner eller tvangstanker?
« #92 : 11. august 2011, 17:59 »
Når jeg pusser tennene må vannet stå å renne .. og når jeg skal skylle tannbørsten og kjeften MÅ jeg skru opp vannstyrken Tongue

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Hva er dine verste uvaner eller tvangstanker?
« #93 : 12. august 2011, 01:07 »
Handler av og til på tom mage. Som idag. Godis for 170kroner. Bare å gratulere. Oppast etter første smashpose. Viljestyrke som en melsekk og like mye ryggrad som en geleklump

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Hva er dine verste uvaner eller tvangstanker?
« #94 : 12. august 2011, 01:10 »
hvis jeg går i byen feks. hvor bakken er belagt med rutete steiner, må jeg alltid gå inne i ruta ALDRI utafor. og må alltid gå på det hvite hvis jeg går over et fotgjenger overgang.

HAHAHA!!! ser for meg deg hoppe fra stripe til stripe på fotgjenger overgangen!
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Hva er dine verste uvaner eller tvangstanker?
« #95 : 13. august 2011, 01:37 »
hahaha beste tråden
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Hva er dine verste uvaner eller tvangstanker?
« #96 : 13. august 2011, 01:54 »
Haha, spor..
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

EmyR

  • Gjest
Sv: Hva er dine verste uvaner eller tvangstanker?
« #97 : 13. august 2011, 01:59 »
Lest gjennom hele tråden, mye morsomt samtidig som jeg kom på en del nye om meg selv Smiley

1. Når jeg har drukket opp en kartong melk må jeg riste på kartongen for å forsikre meg om at det er tomt

2. Før jeg legger meg sjekker jeg om det er noe mat i kjøleskapet. Hvis jeg ikke finner noe interessant ser jeg i tørr-skapet. Er det ikke noe der går jeg tilbake til kjøleskapet, og slik kan jeg holde på i mange minutter helt til jeg finner et greit måltid Tongue

3. Jeg snakker alltid til andre billister i trafikken som begår feil. Mye stygt som kommer opp Smiley

4. Har jeg en t-shirt med for stor hals må jeg alltid dra i den så den skal ligge perfekt ellers får jeg noia.

5. Hvis jeg går mot et treningsapparatt og ser i siste liten at det er opptatt tar jeg opp mobilen og sjekker klokka og går tilbake.... Huh

6. Hvis jeg spiser brødskive må jeg alltid kaste den siste biten jeg har holdt i med fingra hele tida

7. Alltid når jeg pisser harker jeg som faen og spytter i dass

8. Når jeg skal lage proteinshake og fyller opp en scoop protein må jeg alltid riste av de øverste kornene slik at det blir jevnt og fint

Jeg føler meg ganske sær når jeg skriver dette, men resten av dere tatt i betraktning er jeg vel ganske normal Grin

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Hva er dine verste uvaner eller tvangstanker?
« #98 : 13. august 2011, 02:08 »
Utsetter alt som er kjedelig til siste liten. Å legge seg er kjedelig, men merkelig nok er det kjedelig å stå opp også... Hihi.  Grin

Og i de siste månedene har eg fått en ny uvane: Å regne ut kaloriene for alt eg spiser. Men det var fordi eg ikkje gikk ned i vekt når eg synes eg burde ha gjort det. Nå går eg ned i vekt, men tør ikkje slutte helt med kalkylene likevel.  dry
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

elmundox

  • Gjest
Sv: Hva er dine verste uvaner eller tvangstanker?
« #99 : 13. august 2011, 04:51 »
Når jeg er i butikken så tror prøver jeg å gjøre meg synelig for alle osm jobber deg slik at de ikke tror jeg skal stjele noe! Jeg tror rett og slett at alle andre tror at jeg skal stjele noe; noe smo gjør at jeg sikkert ser veldig mistenkelig ut.

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Hva er dine verste uvaner eller tvangstanker?
« #100 : 14. august 2011, 22:55 »
Utsetter alt som er kjedelig til siste liten. Å legge seg er kjedelig, men merkelig nok er det kjedelig å stå opp også... Hihi.  Grin

Og i de siste månedene har eg fått en ny uvane: Å regne ut kaloriene for alt eg spiser. Men det var fordi eg ikkje gikk ned i vekt når eg synes eg burde ha gjort det. Nå går eg ned i vekt, men tør ikkje slutte helt med kalkylene likevel.  dry

Har også innsett en viss avhengighet av sosiale medier. UPS! Trodde eg var kurert fra det da eg slutta med fiskeoppdrett og ikkje hadde bruk for akvaforum lenger. Skjerpings må til!  Undecided
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

satell

  • Gjest
Sv: Hva er dine verste uvaner eller tvangstanker?
« #101 : 15. august 2011, 19:36 »
Noe jeg ikke har tenkt over før i det siste; hver gang jeg er på gymmet og skal ta av en vektskive må jeg "snurre" den rundt før/mens jeg tar den av.. Og må også "skru" de på når jeg setter på flere skiver... go figure??   Huh

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!