Skrevet av Emne: Fotballspillere+knebøy=fail  (Lest 29123 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #90 : 30. desember 2010, 19:14 »
Nei, NFL har wagecap ca 125 mill $ på 53 active roter samt 5-7 injured reserve/practicesquad!
Yankees har veldig høyt lønnsnivå, men resten av lagene er ikke på det nivået. De best betalte i Basket som Cobe, LeBrown tjener svært godt, men mange har "relativt" normale idrettslønninger! se på lønningene i LaLiga, PL, Italia, Tyskland mm så blir du nok overrasket, men det finnes gode lønninger i 20 ligaer uten om disse!

http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_highest_paying_sport

Hva som er best betalt, og hva som er best betalt totalt sett blir to forskjellige ting.

På grunn av populariteten fotball har, og at Europa(stor økonomi) har veldig mange lag og fans, så vil den totalt sett bli best betalt. Men det er bare en person som ser noe til sin egen lønning.

Vi kan jo krangle om hva som er best betalt av forsikringskonsulent og butikkmedarbeider. Jeg er sikker på at totalt sett tjener butikkmedarbeidere mer. Men det betyr ikke at det er den best betalte jobben.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

tfildaed

  • Gjest
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #91 : 30. desember 2010, 22:41 »
http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_highest_paying_sport

Hva som er best betalt, og hva som er best betalt totalt sett blir to forskjellige ting.

På grunn av populariteten fotball har, og at Europa(stor økonomi) har veldig mange lag og fans, så vil den totalt sett bli best betalt. Men det er bare en person som ser noe til sin egen lønning.

Vi kan jo krangle om hva som er best betalt av forsikringskonsulent og butikkmedarbeider. Jeg er sikker på at totalt sett tjener butikkmedarbeidere mer. Men det betyr ikke at det er den best betalte jobben.





Om vi tar med utøvere som tjener mer én 2 millioner $ hvordan blir det da?

Manchester City har over 1 milliard i lønninger på 20-25 spillere det er mer én alle lag i NFL, NBA og om jeg ikke tar feil så er det kun Yankees som har mer for laget, men de er på et annet nivå én alle andre lag i MLB, NHL har jeg ikke oversikten på, men det finnes enkeltspillere med 15-20 mill$ i året der også. Så på toppen av isberget er nok fotball den best betalte sporten som det ble spurt etter, induviduelt sett fines det andre utøvere som topper listen!

tfildaed

  • Gjest
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #92 : 30. desember 2010, 22:47 »
Stakkars deg. Har ikkje behov for å motargumentere mot alt dette oppgulpet du kjem med. Får ringe å spør Kenn Halstensen om du sår tvil om det eg seier.

As usual, he doesn't have an answer Smiley

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #93 : 30. desember 2010, 22:58 »
As usual, he doesn't have an answer Smiley
Kva skal eg svare på?
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!