Skrevet av Emne: Fotballspillere+knebøy=fail  (Lest 29040 ganger)

Utlogget Riggs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 141
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 141

  • ynwa
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #60 : 22. desember 2010, 19:50 »
Hvor lenge satt bøyøkta i kroppen? Hvor lenge satt kampen i kroppen?
Par dager på begge tenker jeg. Jeg trente quads igjen samma uken, men kamp var det bare en gang. Har du sett premier league live på stadion? Jeg har blitt sjokkert over tempoet hver gang, og er ganske sikker på at ingen 20rep widow kan måle seg med det
87kg
91-mod

Beste Løft:

Raw

Bøy: 165kg
Benk: 120kg
Markløft: 220kg
Militærpress: 5x 75kg
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93407.msg1384134

mad hoes, ask Beavis I get nuthin Butt-head

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #61 : 22. desember 2010, 19:50 »
Feil!!
Siste fett% måling av Kovacs låg på 6-7. Så der bommer du.

Edit: Vel å merke før han blei proff i utlandet.

Han er nok ikke på 6-7 prosent. Det er nokså rippa det.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #62 : 22. desember 2010, 19:57 »
Par dager på begge tenker jeg. Jeg trente quads igjen samma uken, men kamp var det bare en gang. Har du sett premier league live på stadion? Jeg har blitt sjokkert over tempoet hver gang, og er ganske sikker på at ingen 20rep widow kan måle seg med det

nå spiller man vell fotball etter sitt eget nivå, og trener knebøy etter sitt nivå

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #63 : 22. desember 2010, 20:01 »
Han er nok ikke på 6-7 prosent. Det er nokså rippa det.
Vel, du kan gjerne stille spørsmålstegn på det. Men eg veit dette, og når eg kjenner han som har utført målingane så betviler eg ikkje det. Målingane er gjort  bla ved hjelp av DEXA. Så trur det gjer ikkje eg heller, eg veit.


If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #64 : 22. desember 2010, 20:07 »
Vel, du kan gjerne stille spørsmålstegn på det. Men eg veit dette, og når eg kjenner han som har utført målingane så betviler eg ikkje det. Målingane er gjort  bla ved hjelp av DEXA. Så trur det gjer ikkje eg heller, eg veit.

Aner ikke hva DEXA er. Og jeg er sikker på at han har blitt MÅLT til 6-7% hvis du sier det. Problemet er at de aller fleste måler feil. Vanskelig å bedømme noe utifra bildet, men tviler på at han har 6-7%. Her har vi en som har cirka 6%:

http://3.bp.blogspot.com/_dtaWqzV6d7M/SuMlTBIBAZI/AAAAAAAAAfI/2q8FdTPNy0k/s1600-h/DSC00316.JPG

EDIT: Søkte på DEXA. Maskiner er kjent for å være elendige til å kompensere for væskebalanse osv, og måler feil hele tiden(2-3% feilmargin er mer enn det folk som er halvgode på å gjette har) Så vidt jeg vet finnes det ikke maskiner som kan måle nevnverdig nøyaktig.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Vetke

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 289
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 289

  • Trening er digg atm!
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #65 : 22. desember 2010, 20:22 »
Morsom du.Riktig det, finnes en hel haug med grunner til det, blant annet at de fleste har relasjoner til idretten. Men mener du at det at den er populær gjør at de trener hardere/bedre enn andre idretter?Dette er galt. Jeg vet Tiger Woods lenge lå på topp her, men usikker på hvordan det ligger an nå.De fleste kan relatere til fotball, det er en sport som kan spilles over alt, dette er bare noen av grunnene.Eksempel på hva da? Nok en gang formulerer du deg som en 5åring på crack, kan du vennligst lese gjennom hva du skriver to-tre ganger neste gang du poster?

Ingenting av det du skriver har noe med saken å gjøre uansett. Hvem som blir best betalt, har mest tilskuere osv er ikke av interesse.

Mest betalte sport - ikke mest betalte utøver. Tror nok fotball er den sporten det er mest betalte folk i - sett over ett.

Mente et annet eksempel enn Gates iom. at han ikke er en idrettsutøver Smiley
Prøv på det umulige, vær fornøyd med det perfekte.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #66 : 22. desember 2010, 20:22 »
Men det er bare å fortsette å diskutere - dog kommer Ronaldo til å tjene veeeeeeeeeeldig mye mer penger enn denne Olympia-fyren din til evig tid.

Liste over atleter med høyest "treningsmengde".

http://www.mensweekly.net/2010/04/17/10-highest-paid-athletes-2/
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #67 : 22. desember 2010, 20:23 »
Aner ikke hva DEXA er. Og jeg er sikker på at han har blitt MÅLT til 6-7% hvis du sier det. Problemet er at de aller fleste måler feil. Vanskelig å bedømme noe utifra bildet, men tviler på at han har 6-7%. Her har vi en som har cirka 6%:

http://3.bp.blogspot.com/_dtaWqzV6d7M/SuMlTBIBAZI/AAAAAAAAAfI/2q8FdTPNy0k/s1600-h/DSC00316.JPG

EDIT: Søkte på DEXA. Maskiner er kjent for å være elendige til å kompensere for væskebalanse osv, og måler feil hele tiden(2-3% feilmargin er mer enn det folk som er halvgode på å gjette har) Så vidt jeg vet finnes det ikke maskiner som kan måle nevnverdig nøyaktig.
Ser du setter spørsmålstegn ved han som har utført dette her. Det kan du vel gjere, men faktumet er at det ikkje er feil målinger. Bildet som er tatt i denne nettutgaven kan jo vere eit gammalt bilde. Han som er ansvarlig for desse testane har gjort dette no over 2-3 sesonger og eg har sett før og etter resultat. Og det er vel ikkje uten grunn at Kovacs er blitt proff i ein alder av 32 år! Uten at det siste har nokon sammenheng med den nye profftilværelsen hans.
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #68 : 22. desember 2010, 20:24 »
Mest betalte sport - ikke mest betalte utøver. Tror nok fotball er den sporten det er mest betalte folk i - sett over ett.

Siden det er den mest spilte sporten så kan det tenkes, men tror uansett det er stor konkuranse fra baseball, basket, am. fotball.

EDIT: http://us-open-golf-betting.com/highest-paid-sports.html
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #69 : 22. desember 2010, 20:29 »
Ser du setter spørsmålstegn ved han som har utført dette her. Det kan du vel gjere, men faktumet er at det ikkje er feil målinger. Bildet som er tatt i denne nettutgaven kan jo vere eit gammalt bilde. Han som er ansvarlig for desse testane har gjort dette no over 2-3 sesonger og eg har sett før og etter resultat. Og det er vel ikkje uten grunn at Kovacs er blitt proff i ein alder av 32 år! Uten at det siste har nokon sammenheng med den nye profftilværelsen hans.

Hvis bildet er gammelt, kan det godt hende han har 6-7% kroppsfett nå. Det vet jeg ingenting om. Men jeg står på mitt om at maskiner er dårlige til å måle selv om de er brukt riktig, og at folk flest ikke er flinke med fettklype. Har de en fyr som er vant med klypa kan det hende han er kompetent og at målingen er riktig da.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #70 : 22. desember 2010, 20:39 »
Ser du setter spørsmålstegn ved han som har utført dette her. Det kan du vel gjere, men faktumet er at det ikkje er feil målinger. Bildet som er tatt i denne nettutgaven kan jo vere eit gammalt bilde. Han som er ansvarlig for desse testane har gjort dette no over 2-3 sesonger og eg har sett før og etter resultat. Og det er vel ikkje uten grunn at Kovacs er blitt proff i ein alder av 32 år! Uten at det siste har nokon sammenheng med den nye profftilværelsen hans.
EDIT: Kovacs var da profesjonell både i Viking, og de andre norske klubbene han har vært i? Eller har vi to forskjellig definisjon på det å være proffesjonell?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Vetke

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 289
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 289

  • Trening er digg atm!
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #71 : 22. desember 2010, 20:48 »
EDIT: Kovacs var da proffesjonell både i Viking, og de andre norske klubbene han har vært i? Eller har vi to forskjellig definisjon på det å være proffesjonell?

Profesjonell*
Forskjellige definisjoner*

Ikke bare jeg som ser ut til å være en 5-åring på crack
Prøv på det umulige, vær fornøyd med det perfekte.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #72 : 22. desember 2010, 20:50 »
Profesjonell*
Forskjellige definisjoner*

Ikke bare jeg som ser ut til å være en 5-åring på crack
Takk, rettet. Går fint an å skrive "forskjellig definisjon". Utrolig nok er dette det mest vettuge du har lirt av deg i denne tråden. Gratulerer.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Vetke

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 289
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 289

  • Trening er digg atm!
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #73 : 22. desember 2010, 20:53 »
Takk, rettet. Går fint an å skrive "forskjellig definisjon". Utrolig nok er dette det mest vettuge du har lirt av deg i denne tråden. Gratulerer.

Du og må jo se at det skal være: "Eller har vi to forskjelligE definisjonER på det å være proffesjonell?"
Prøv på det umulige, vær fornøyd med det perfekte.

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #74 : 22. desember 2010, 20:56 »
EDIT: Kovacs var da profesjonell både i Viking, og de andre norske klubbene han har vært i? Eller har vi to forskjellig definisjon på det å være proffesjonell?
Er det Hr. Kverrulant som er på ferde igjen? Eg veit han var proff i Godset og dei andre klubbane han var i. Så skulle stått proff i utlandet, men eg er sikker på at Mr. Perfect forsto det! Grin
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!