Skrevet av Emne: Fotballspillere+knebøy=fail  (Lest 29074 ganger)

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #75 : 22. desember 2010, 21:16 »
Herregud for en barnslig tråd dette er blitt. ;__;

Å whine om skrivefeil er slik man kan gjøre på Nettby.
(fyi; man kan godt skrive 'forskjellig definisjon', selv om det dog er mer muntlig norsk enn skrftlig norsk.)


Og Axis, ser at du har en god del både honør og innlegg, men de siste innleggene dine er jo regelrett trolling.

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #76 : 22. desember 2010, 21:20 »
Herregud for en barnslig tråd dette er blitt. ;__;

Å whine om skrivefeil er slik man kan gjøre på Nettby.
(fyi; man kan godt skrive 'forskjellig definisjon', selv om det dog er mer muntlig norsk enn skrftlig norsk.)


Og Axis, ser at du har en god del både honør og innlegg, men de siste innleggene dine er jo regelrett trolling.
Og med trolling meiner du?  :Smiley
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #77 : 22. desember 2010, 21:43 »
Er det Hr. Kverrulant som er på ferde igjen? Eg veit han var proff i Godset og dei andre klubbane han var i. Så skulle stått proff i utlandet, men eg er sikker på at Mr. Perfect forsto det! Grin
Per definisjon så var han vel utenlandsproff når han var i Norge Wink
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #78 : 22. desember 2010, 21:45 »
Herregud for en barnslig tråd dette er blitt. ;__;

Å whine om skrivefeil er slik man kan gjøre på Nettby.
(fyi; man kan godt skrive 'forskjellig definisjon', selv om det dog er mer muntlig norsk enn skrftlig norsk.)


Og Axis, ser at du har en god del både honør og innlegg, men de siste innleggene dine er jo regelrett trolling.
What? Axis troller jo ikke? Han sitter sannsynligvis på mer kunnskap rundt temaet enn de fleste andre i denne tråden. Og han har vel førstehåndserfaring med profesjonelle fotballspillere i Norge (om jeg ikke nok en gang blander Axis og en annen bruker her inne).
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #79 : 22. desember 2010, 21:54 »
Per definisjon så var han vel utenlandsproff når han var i Norge Wink
Håhåhåhå, den tenkte eg faktisk ikkje på  Grin Men det stemmer jo sjølvsagt  Wink
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

tfildaed

  • Gjest
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #80 : 30. desember 2010, 05:11 »
Vel, du kan gjerne stille spørsmålstegn på det. Men eg veit dette, og når eg kjenner han som har utført målingane så betviler eg ikkje det. Målingane er gjort  bla ved hjelp av DEXA. Så trur det gjer ikkje eg heller, eg veit.




Her er vel nivået ditt når det gjelder fotball, måling av fettprosent samt knebøy som alle kan forstå gitt fakta i teksten at ikke stemmer, har han 4x4 på 250kg i knebøy og løper 40m på 4,95 så er det noe som ikke stemmer Smiley

Hvem tror på 6-7% kroppsfett på en som skal spille 2x45 min? 3% feil som en nevner, er himmel og hav i forskjell i toppidrett!

Johan Kaggestad som du sikkert forguder kom under hele superstar på tv med bommert etter bommert på hvem som ville vinne øvelsene, Heidi Løke som er en handballspiller var suveren sammens T. Berntsen og de som Kaggestad hadde sånn tro på var ikke i nærheten. Kaggestad bommet helt fullstendig på sitt eget fagfelt også, da sprinteren vant det korte bakkeløpet, ble flau på hans vegne.

Kaggestad samt olympiatoppen og toppidrettsenteret viser svært lite kunskap om idrett og spesielt lagidrett samt ballsport.
Olympiatoppen er for opptatt med O2 opptak, 1rm osv innenfor idretter hvor de tallene ikke spiller noen rolle. En fotballspiller bør trene ballmottak, pasningsferdigheter, samhandling, avsluttninger og spill med ball i mye større grad én hva toppidrettssenteret mener, de ødela nesten lillsetrøm med sin ukunnskap, spilleren sprang med melkesyre og slalom sko(så ut som) og hadde utviklet en fysikk som egnet seg til 2x20 min og ikke 2x45 min!

tfildaed

  • Gjest
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #81 : 30. desember 2010, 05:15 »
Ser du setter spørsmålstegn ved han som har utført dette her. Det kan du vel gjere, men faktumet er at det ikkje er feil målinger. Bildet som er tatt i denne nettutgaven kan jo vere eit gammalt bilde. Han som er ansvarlig for desse testane har gjort dette no over 2-3 sesonger og eg har sett før og etter resultat. Og det er vel ikkje uten grunn at Kovacs er blitt proff i ein alder av 32 år! Uten at det siste har nokon sammenheng med den nye profftilværelsen hans.

Ja du synes vel Kovacs er en bra fotballspiller, hadde dommerne sett på han så hadde det vært frispark etter frispark, Drillo ville ikke hatt med denne elendige spilleren engang.

tfildaed

  • Gjest
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #82 : 30. desember 2010, 05:18 »
Siden det er den mest spilte sporten så kan det tenkes, men tror uansett det er stor konkuranse fra baseball, basket, am. fotball.

EDIT: http://us-open-golf-betting.com/highest-paid-sports.html

Baseball, Golf, ishockey, Amerikansk fotball, baskettball har noen få som er svæt godt betalt, vanlig fotball har mange som er svært godt betalt og er den eneste idretten med mange ligaer hvor det er spillere som tjener 100 mill i året og alt henger sammen med tilbud-etterspørsel Smiley

tfildaed

  • Gjest
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #83 : 30. desember 2010, 05:24 »
Hvor lenge satt bøyøkta i kroppen? Hvor lenge satt kampen i kroppen?

Blir helt feil å sammenligne, 2x45 min med variert løping som er mest aerob mens knebøy er anarob med maksimal muskelkraft, uansett begge idretter har godt av 20-30 min på ergometersykkel etterpå for å fjerne melkesyre og slag!

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #84 : 30. desember 2010, 06:13 »
Jeg kan ikke fatte att en en spiller i en så proffesjonell klubb kan faile slikt... Hvor faen er veilederen ? Jeg skjønner ikke at det går an å falle slik att mann knekker begge armene, er det virkelig MULIG ?!?!
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #85 : 30. desember 2010, 16:09 »
Her er vel nivået ditt når det gjelder fotball, måling av fettprosent samt knebøy som alle kan forstå gitt fakta i teksten at ikke stemmer, har han 4x4 på 250kg i knebøy og løper 40m på 4,95 så er det noe som ikke stemmer Smiley

Hvem tror på 6-7% kroppsfett på en som skal spille 2x45 min? 3% feil som en nevner, er himmel og hav i forskjell i toppidrett!

Johan Kaggestad som du sikkert forguder kom under hele superstar på tv med bommert etter bommert på hvem som ville vinne øvelsene, Heidi Løke som er en handballspiller var suveren sammens T. Berntsen og de som Kaggestad hadde sånn tro på var ikke i nærheten. Kaggestad bommet helt fullstendig på sitt eget fagfelt også, da sprinteren vant det korte bakkeløpet, ble flau på hans vegne.

Kaggestad samt olympiatoppen og toppidrettsenteret viser svært lite kunskap om idrett og spesielt lagidrett samt ballsport.
Olympiatoppen er for opptatt med O2 opptak, 1rm osv innenfor idretter hvor de tallene ikke spiller noen rolle. En fotballspiller bør trene ballmottak, pasningsferdigheter, samhandling, avsluttninger og spill med ball i mye større grad én hva toppidrettssenteret mener, de ødela nesten lillsetrøm med sin ukunnskap, spilleren sprang med melkesyre og slalom sko(så ut som) og hadde utviklet en fysikk som egnet seg til 2x20 min og ikke 2x45 min!
På kva grunnlag kan du uttale deg om min kompetanse innenfor fotball, skader, rehabilitering, trening osv? At du ikkje trur at han har ein fett% på 6-7 er greit, men å sette mine kunnskaper og kilder i tvil vitner om at du ikkje veit kva du snakker om,
Kva toppidrettssenteret har gjort med Lillestrøm har ikkje eg noko med. Og at ein fotballspelar skal trene mykje teknisk er vel ingen som har sagt noko om? Forhold deg til fakta og ikkje sitt her inne å skriv på TF etter ein dårlig dag på byen!

Ja du synes vel Kovacs er en bra fotballspiller, hadde dommerne sett på han så hadde det vært frispark etter frispark, Drillo ville ikke hatt med denne elendige spilleren engang.
Kva har det med saken å gjere? Står det noko om der at eg syntes at Kovacs er ein bra spelar?
Ta på deg brillene!

If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #86 : 30. desember 2010, 16:24 »
Baseball, Golf, ishockey, Amerikansk fotball, baskettball har noen få som er svæt godt betalt, vanlig fotball har mange som er svært godt betalt og er den eneste idretten med mange ligaer hvor det er spillere som tjener 100 mill i året og alt henger sammen med tilbud-etterspørsel Smiley

Tviler på at det er store forskjellen. Og skal du bruke tilbud/etterspørsel er nok de typiske amerikanske sportene generelt sett bedre betalt.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

tfildaed

  • Gjest
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #87 : 30. desember 2010, 16:49 »
Tviler på at det er store forskjellen. Og skal du bruke tilbud/etterspørsel er nok de typiske amerikanske sportene generelt sett bedre betalt.

Nei, NFL har wagecap ca 125 mill $ på 53 active roter samt 5-7 injured reserve/practicesquad!
Yankees har veldig høyt lønnsnivå, men resten av lagene er ikke på det nivået. De best betalte i Basket som Cobe, LeBrown tjener svært godt, men mange har "relativt" normale idrettslønninger! se på lønningene i LaLiga, PL, Italia, Tyskland mm så blir du nok overrasket, men det finnes gode lønninger i 20 ligaer uten om disse!

tfildaed

  • Gjest
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #88 : 30. desember 2010, 16:53 »
På kva grunnlag kan du uttale deg om min kompetanse innenfor fotball, skader, rehabilitering, trening osv? At du ikkje trur at han har ein fett% på 6-7 er greit, men å sette mine kunnskaper og kilder i tvil vitner om at du ikkje veit kva du snakker om,
Kva toppidrettssenteret har gjort med Lillestrøm har ikkje eg noko med. Og at ein fotballspelar skal trene mykje teknisk er vel ingen som har sagt noko om? Forhold deg til fakta og ikkje sitt her inne å skriv på TF etter ein dårlig dag på byen!
Kva har det med saken å gjere? Står det noko om der at eg syntes at Kovacs er ein bra spelar?
Ta på deg brillene!



Som vanlig svarer du ikke med argument, bare sitter i grøfta og forsvarer deg uten motargument, jeg er 99% avholds og sovnet på sofaen etter en tung intervalltrening igår, løping er vondt for en på 108kg, hater det men gjør det allikevel :p

Klemmentsen hadde vel en fettprosent som var på 6-7% under ol i barcelona og i en sport på 3x3min så var det på kanten til å være forsvarlig, han var 188cm og 71kg, men bare skyt uten å sikte du, det gjør du bestandig!


Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Fotballspillere+knebøy=fail
« #89 : 30. desember 2010, 19:09 »
Som vanlig svarer du ikke med argument, bare sitter i grøfta og forsvarer deg uten motargument, jeg er 99% avholds og sovnet på sofaen etter en tung intervalltrening igår, løping er vondt for en på 108kg, hater det men gjør det allikevel :p

Klemmentsen hadde vel en fettprosent som var på 6-7% under ol i barcelona og i en sport på 3x3min så var det på kanten til å være forsvarlig, han var 188cm og 71kg, men bare skyt uten å sikte du, det gjør du bestandig!


Stakkars deg. Har ikkje behov for å motargumentere mot alt dette oppgulpet du kjem med. Får ringe å spør Kenn Halstensen om du sår tvil om det eg seier.
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!