Skrevet av Emne: Solid Snake sin bildeprofil  (Lest 97688 ganger)

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #15 : 08. januar 2011, 16:31 »
Følge med. Er på diett selv Smiley

Lykke til!

Det samme til deg, lykke til!:)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #16 : 08. januar 2011, 16:35 »
Men hva er forklaringen på dette? Jeg har jo drukket masse vann på diett.
Hehe. Det enkle svaret er at karbohydrater binder vann. Et gram karbohydrat binder omlag 2-3 gram vann. Når du spiser mindre kalorier, spiser du sikkert mindre karbohydrater også. Resten sier seg selv.

Hvis du virkelig er interessert, anbefaler jeg deg å lese litt om osmose. Så finner du det "vanskelige" svaret. Ganske interessant tema for oss som trener!

Forøvrig tror jeg denne dietten din blir artig å følge med på Smiley

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #17 : 09. januar 2011, 02:41 »
Herlig, da har jeg jammen meg lært noe nytt og nyttig i dag og!  Skal google osmose!

Takker!:)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #18 : 13. januar 2011, 20:39 »
Skulle legge ut noen bilder av ben her nå. Ikke få for mye forhåpninger, har aldri tatt bilder av ben før så tror ikke bildene ble spesielt bra. Uheldigvis krangler jeg nå med telefonen.. Den viser alle bilder jeg har tatt tidligere, men den vil ikke vise bildene jeg tok i dag av ben.... Fantastisk.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #19 : 14. januar 2011, 17:42 »
Noen som har en ide om hvorfor telefonen min nekter å vise de siste bildene som er blitt tatt? Er de to siste døgnene... Kan se dem på mobilen, men de vises ikke på PCen når man går inn i mappen..
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #20 : 15. januar 2011, 03:03 »
Tok kål på den nå. Får lagt de ut rett før leggetid.
PS: synes det var veldig krunglete og vanskelig å ta bilde av ben.. Så de bildene ble nok dårlige per forumets standarder tenker jeg.. Men dere får vel en ide. Får prøve å ta noen skikkelige benbilder en gang, kanskje få hjelp av en annen til å knipse el.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #21 : 15. januar 2011, 13:39 »
I dag veide jeg 98,3kg. Med andre ord har jeg gått ned 1kg den siste uken. Føler meg egentlig ikke svakere, men var jo planen å holde meg til en reduksjon på 0,5kg maks for å beskytte muskelmassen, så evt ha bittelitt friere tøyler.

Herfra kan jeg enten velge å fortsette som jeg gjør eller ha en tanke høyere kaloriinntak.

Hva sier ekspertene?Smiley

Videre så lurer jeg på hva som er viktigst etter trening. Jeg safer meg 2 bananer og 60gprotpulver blandet med melk etter trening. en halv-en time deretter spiser jeg en grei middag på mellom 500-800kcal. Gjerne proteinrik. F.eks kylling, fisk, kjøtt etc. Potetene er byttet ut med grønnsaker for det meste.. Etter disse to måltidene, trenger jeg da å stresse med "etter trening spising eller er jobben da gjort?" Tendensen er at jeg har brukt opp kalorikvoten min heretter. Spiser omtrent aldri kveldsmat eller noe på kvelden. De to siste måltidene på dagen er altså proteinshaken og banene + middagen deretter.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Morrille

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #22 : 15. januar 2011, 13:44 »
Det er vel normalt å gå ned litt mer den første uken. Vann osv.
Jeg ville fortsette på samme måte og kontrollere vekten om 1 uke. Er du igjen gått ned mer enn 0,5 kg kan du justere inntaket litt.
Blir spennende å se hvordan det blir!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #23 : 15. januar 2011, 13:54 »
I dag veide jeg 98,3kg. Med andre ord har jeg gått ned 1kg den siste uken. Føler meg egentlig ikke svakere, men var jo planen å holde meg til en reduksjon på 0,5kg maks for å beskytte muskelmassen, så evt ha bittelitt friere tøyler.

Herfra kan jeg enten velge å fortsette som jeg gjør eller ha en tanke høyere kaloriinntak.

Hva sier ekspertene?Smiley

Videre så lurer jeg på hva som er viktigst etter trening. Jeg safer meg 2 bananer og 60gprotpulver blandet med melk etter trening. en halv-en time deretter spiser jeg en grei middag på mellom 500-800kcal. Gjerne proteinrik. F.eks kylling, fisk, kjøtt etc. Potetene er byttet ut med grønnsaker for det meste.. Etter disse to måltidene, trenger jeg da å stresse med "etter trening spising eller er jobben da gjort?" Tendensen er at jeg har brukt opp kalorikvoten min heretter. Spiser omtrent aldri kveldsmat eller noe på kvelden. De to siste måltidene på dagen er altså proteinshaken og banene + middagen deretter.
Hvordan spiser du før trening? Kanskje litt vel banalt å nevne, men hvis du tenker at du deler dagen opp i to (før og etter trening), kan du jo bare spise litt mindre kalorier i tiden før trening, så du sparer de til etter. Med mindre du sliter med sult, er ikke noe særlig å være sulten på trening.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg også gjort den proteinshaken etter trening litt mindre, ser ingen grunn til å "kaste bort" 60gr protein i væskeform. 60g proteiner tilsvarer nesten 250g kyllingfilet, men det er jo noe du kan tenke over om du skulle begynne å slite med sult.

Angående vektnedgangen, er jeg enig med Morrille. Hvor mye ligger du i underskudd per uke, sånn cirka?

(jeg er forøvrig ingen ekspert, men innspill som ikke er helt bak mål skader vel aldri)

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #24 : 15. januar 2011, 15:08 »
Det er vel normalt å gå ned litt mer den første uken. Vann osv.
Jeg ville fortsette på samme måte og kontrollere vekten om 1 uke. Er du igjen gått ned mer enn 0,5 kg kan du justere inntaket litt.
Blir spennende å se hvordan det blir!

Er andre uken nå. Gått ned 1kg andre uken, gikk ned mange kilo første uke, hehe.

Hehe, takk for entusiasmen:)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #25 : 15. januar 2011, 15:15 »
Hvordan spiser du før trening? Kanskje litt vel banalt å nevne, men hvis du tenker at du deler dagen opp i to (før og etter trening), kan du jo bare spise litt mindre kalorier i tiden før trening, så du sparer de til etter. Med mindre du sliter med sult, er ikke noe særlig å være sulten på trening.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg også gjort den proteinshaken etter trening litt mindre, ser ingen grunn til å "kaste bort" 60gr protein i væskeform. 60g proteiner tilsvarer nesten 250g kyllingfilet, men det er jo noe du kan tenke over om du skulle begynne å slite med sult.

Angående vektnedgangen, er jeg enig med Morrille. Hvor mye ligger du i underskudd per uke, sånn cirka?

(jeg er forøvrig ingen ekspert, men innspill som ikke er helt bak mål skader vel aldri)

Spiser jo rundstykker på skolen før trening... Tror jeg må kutte ned på de, siden de utgjør så mange kcal. Energirike, rundt 250kcal per rundstykke, uten pålegget med i regnestykket.  Tror jeg skal prøve meg på det, spare mest mulig kalorier til etter trening.

Hvorfor er det problematisk med protein i væskeform framfor fast føde? Trodde jeg var safe bare jeg fikk i meg nok protein per kg kroppsvekt, med tanke på å sikre muskelmassen...

Jeg er ikke helt sikker på mitt hvileforbruk eller daglige forbruk. Varierer jo fra dag til dag, trening eller hviledag etc.. Ligger værtfall mellom 3000-3500 kcal per dag nå for tiden, når vi snakker daglig kaloriinntak.

Hehe, var litt satt på spissen. Var mer i den forstand at jeg er ganske blank kunnskapsmessig på diettområdet, i og med at dette er min første. Mens dere andre som kommer med innspill er "eksperter" i forhold. Men som du sier svar som ikke er helt bak mål, skader ikke:)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #26 : 15. januar 2011, 15:59 »
Spiser jo rundstykker på skolen før trening... Tror jeg må kutte ned på de, siden de utgjør så mange kcal. Energirike, rundt 250kcal per rundstykke, uten pålegget med i regnestykket.  Tror jeg skal prøve meg på det, spare mest mulig kalorier til etter trening.

Hvorfor er det problematisk med protein i væskeform framfor fast føde? Trodde jeg var safe bare jeg fikk i meg nok protein per kg kroppsvekt, med tanke på å sikre muskelmassen...

Jeg er ikke helt sikker på mitt hvileforbruk eller daglige forbruk. Varierer jo fra dag til dag, trening eller hviledag etc.. Ligger værtfall mellom 3000-3500 kcal per dag nå for tiden, når vi snakker daglig kaloriinntak.

Hehe, var litt satt på spissen. Var mer i den forstand at jeg er ganske blank kunnskapsmessig på diettområdet, i og med at dette er min første. Mens dere andre som kommer med innspill er "eksperter" i forhold. Men som du sier svar som ikke er helt bak mål, skader ikke:)
Det bør ikke være problematisk med protein i væskeform. Poenget mitt var at 240g kylling metter mer enn 60g proteinpulver. Bare en sånn btw for når sulten kommer snikende, som den jo sikkert gjør etterhvert!

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #27 : 15. januar 2011, 17:09 »
Det bør ikke være problematisk med protein i væskeform. Poenget mitt var at 240g kylling metter mer enn 60g proteinpulver. Bare en sånn btw for når sulten kommer snikende, som den jo sikkert gjør etterhvert!
Åja, I see... Men 240g kylling er da enda mer kalorier og? Sulten er her, hehe... Synes det funker bra å bare drikke vann.. + forholdet man har til det. Hele veien har jeg tenkt "oi,faen. Spis! Nå går musklene i dass" når jeg har vært sulten. Nå er det mer sånn "Jaja, har jo fått proteinene mine innabords og kan ikke si at jeg føler meg svakere på trening akkurat".
Men hender at jeg har skikkelige staredowns med godsaker på kjøkkenet.. Hehe.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #28 : 16. januar 2011, 15:23 »
Målte midjen i dag. Ser ut til å ha mistet 2-3cm rund midjen etter 2 uker, noe jeg er meget fornøyd med.  Synes også at jeg kan skimte noen mageruter, men selvsagt en del igjen nederst på magen. Er vel vanligvis det som forsvinner til slutt, hehe.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #29 : 16. januar 2011, 16:02 »
Målte midjen i dag. Ser ut til å ha mistet 2-3cm rund midjen etter 2 uker, noe jeg er meget fornøyd med.  Synes også at jeg kan skimte noen mageruter, men selvsagt en del igjen nederst på magen. Er vel vanligvis det som forsvinner til slutt, hehe.

Bra jobbet Smiley Elsker å være på diett jeg, føler meg så vel da i forhold til å være på bulk å føle seg feit og oppblåst konstant Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!