Skrevet av Emne: Solid Snake sin bildeprofil  (Lest 97690 ganger)

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #45 : 28. januar 2011, 18:27 »
Høres ut som en bra plan! Tror du gjør lurt i å følge anbefalingene deres!

Det finnes jo en tråd på lyle mcdonalds sitt forum hvor brukerne poster fullkroppsbilder, og blir anslått fett% på. Du kan jo sjekke den ut, skader ikke jo hvertfall ikke: http://forums.lylemcdonald.com/showthread.php?t=3738

Takker:)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #46 : 28. januar 2011, 18:28 »
Meget bra! Ser lett forandringer på deg Smiley

Stå på!

Hyggelig å høre, tusen takk!:)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #47 : 29. januar 2011, 01:33 »
Jeg syntes du definitivt ser strammere ut. Svære armer gitt  biggrin
You know I like your style, I really do.

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #48 : 29. januar 2011, 14:52 »
Dette blir utrolig bra om du kommer lavt ned på fettprosenten, det er en garranti Smiley

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #49 : 29. januar 2011, 15:36 »
Tusen takk begge to!:)
Skal bli spennende å se hva som skjuler seg under fettet om ca 4 uker igjen ja! Skal vel ta bilder igjen om enten 1 eller 2 uker. Kjører diett inntil jeg er fornøyd, blir vel ca rundt 90kg at det gyldne resultatet er.

Morgenvekten i dag var 97,5kg, så gikk ned 0,6kg uken som var. Ca 0,5, så det er jeg veldig fornøyd med. Midjen er gått ned totalt 7cm siden 1 Januar og styrken er den samme på gymmet synes jeg, og bedre i enkelte øvelser.

Så langt er en diett/deff noe helt annet enn jeg trodde det var! Krever ikke mer enn ca 10min sammenlagt dagen å veie og loggføre kaloriinntak, og om jeg er sulten bare drikker jeg litt vann. Er ikke så mye sult heller, den ser ut til å regulere seg. Videre så er trykket kjempefint på trening, synes faktisk det er bedre nå enn det var når det ikke var diett(kan også ha sammenheng med at jeg har begynt å trene på en annen måte)

Alt i alt, en moderat diett kan anbefales på det varmeste.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #50 : 29. januar 2011, 15:38 »
Tusen takk begge to!:)
Skal bli spennende å se hva som skjuler seg under fettet om ca 4 uker igjen ja!

Morgenvekten i dag var 97,5kg, så gikk ned 0,6kg uken som var. Ca 0,5, så det er jeg veldig fornøyd med. Midjen er gått ned totalt 7cm siden 1 Januar og styrken er den samme på gymmet synes jeg, og bedre i enkelte øvelser.

Så langt er en diett/deff noe helt annet enn jeg trodde det var! Krever ikke mer enn ca 10min sammenlagt dagen å veie og loggføre kaloriinntak, og om jeg er sulten bare drikker jeg litt vann. Er ikke så mye sult heller, den ser ut til å regulere seg. Videre så er trykket kjempefint på trening, synes faktisk det er bedre nå enn det var når det ikke var diett(kan også ha sammenheng med at jeg har begynt å trene på en annen måte)

Alt i alt, en moderat diett kan anbefales på det varmeste.

Høres veldig bra ut Smiley
Vent til du får blod på tann, å kommer enda lavere, da blir det gøy da! Har ikke lyst å stoppe i det heletatt, hehe Smiley

Når alle plutselig kommenterer hvor svær du har blitt, men du har faktisk gått ned flere cm på de fleste kroppsdeler, da er det gøy da Smiley

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #51 : 29. januar 2011, 15:44 »
Høres veldig bra ut Smiley
Vent til du får blod på tann, å kommer enda lavere, da blir det gøy da! Har ikke lyst å stoppe i det heletatt, hehe Smiley

Når alle plutselig kommenterer hvor svær du har blitt, men du har faktisk gått ned flere cm på de fleste kroppsdeler, da er det gøy da Smiley
Gleder meg som faen til det:) Hehe, pappa kommenterte faktisk ved frokosten i dag at han synes armene mine var blitt for store i det siste:P Synes det er utrolig hvor mye større en deffa arm på 43cm ser ut i forhold til en litt mer bulka arm på 43cm. (Ikke at mine armer er deffa enda, men ting skjer sakte nå)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #52 : 29. januar 2011, 15:50 »
Gleder meg som faen til det:) Hehe, pappa kommenterte faktisk ved frokosten i dag at han synes armene mine var blitt for store i det siste:P Synes det er utrolig hvor mye større en deffa arm på 43cm ser ut i forhold til en litt mer bulka arm på 43cm. (Ikke at mine armer er deffa enda, men ting skjer sakte nå)

Yeps Smiley
Vent til de er 41cm blodrippa, så ser di ut som de er 47 når de er dvaske Tongue

---

Har du noen konkrete mål med dietten eller? Smiley

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #53 : 29. januar 2011, 23:59 »
Yeps Smiley
Vent til de er 41cm blodrippa, så ser di ut som de er 47 når de er dvaske Tongue

---

Har du noen konkrete mål med dietten eller? Smiley


Gleder meg. Føler på en måte at jeg får mye mer ut av treningen når jeg ser "ripped" ut, rent estetisk selvsagt.  Men den evige bulken jeg har bedrevet siden jeg var 16 og et halvt og frem til nå som jeg er 18år har gitt meg en fin mengde muskelmasse! Så bulken skal også ha creds!

Målet var jo i bunn og grunn å bli kvitt dødvekt for å få høyere relativ styrke og for å løpe lettere:) Det konkrete målet var vel 90kg kroppsvekt. Men får se nå da, vil heller gå etter fettprosent som mer konkret mål. Tenkte på noe sånt som 12-14% var det vel, men spørs om jeg ikke er i ferd med å få blod på tanna som du sa det:D
Så lenge jeg ikke går ned i styrke og muskelmasse så kan det god hende jeg sakte går helt ned mot 10%. Veldig avhengig av hvor mye det lønner seg for meg, og hvordan jeg ser ut på de forskjellige fettprosentene. Poenget er at jeg værtfall ikke gidder å ha mage, og vil helst ha litt mer vener på armer osv, som ligger nedgravd under fettet.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #54 : 02. februar 2011, 16:15 »
Er det noen av dere her inne som har erfaringer med at strekkmerker blir mindre synlig i regionen bryst, under armen på armen om man havner på lavere fettprosent?

Tenkte å slenge inn et sammenligningsbilde baser på de første 4 diettukene. Stand by
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #55 : 02. februar 2011, 16:32 »
Er jo ikke fra helt samme vinkel, de to bildene. Så kan hende forskjellen er noe større på bildene enn i virkeligheten, men har absolutt skjedd noe med fettprosenten den siste måneden:) Artig å loggføre litt mnd for mnd uansett!



3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #56 : 02. februar 2011, 16:38 »
Jeg var ganske tjukk en stund, og hadde strekkmerker over hoftene og på lår. Ble så og si borte da jeg slanket meg litt.

Blir vel samme prinsipp som når du slipper luft ut av en ballong, det blir ikke like stramt. Mest synsing her, men vil tro det har noe å gjøre med at huden blir slakkere når det er mindre masse på innsiden.

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #57 : 02. februar 2011, 16:40 »
Er det noen av dere her inne som har erfaringer med at strekkmerker blir mindre synlig i regionen bryst, under armen på armen om man havner på lavere fettprosent?

Tenkte å slenge inn et sammenligningsbilde baser på de første 4 diettukene. Stand by


Er like synlig selv om jeg har 20% eller 10%, beklagelig nok - bryr meg ikke noe om det egentlig da!

Er jo ikke fra helt samme vinkel, de to bildene. Så kan hende forskjellen er noe større på bildene enn i virkeligheten, men har absolutt skjedd noe med fettprosenten den siste måneden:) Artig å loggføre litt mnd for mnd uansett!

Bra fremgang. Det som er gøy også, er at jo lavere du kommer ned, jo fortere ser man fremgangen. Når du eks er på 11% fett, så ser du nesten fremgang dag for dag Smiley

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #58 : 02. februar 2011, 16:41 »
Jeg var ganske tjukk en stund, og hadde strekkmerker over hoftene og på lår. Ble så og si borte da jeg slanket meg litt.

Blir vel samme prinsipp som når du slipper luft ut av en ballong, det blir ikke like stramt. Mest synsing her, men vil tro det har noe å gjøre med at huden blir slakkere når det er mindre masse på innsiden.

Jeg også hadde gode strekkmerker, da spesielt på biceps og skuldre/arm skille. Har ikke gått vekk, men har skiftet farge, grunnet at kroppen reparer det etterhvert.
Men så har jeg sikkert samme eller større omkrets på kroppen nå, enn da jeg var feit, så kan ha noe med det å gjøre og!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #59 : 02. februar 2011, 16:44 »
Er jo ikke fra helt samme vinkel, de to bildene. Så kan hende forskjellen er noe større på bildene enn i virkeligheten, men har absolutt skjedd noe med fettprosenten den siste måneden:) Artig å loggføre litt mnd for mnd uansett!
Ser da tydelig at det har krympet seg i mageregionen Smiley

Mulig du er litt som meg, at fettet forsvinner fra lårene først. Vanskelig å se, men du merker det veldig etterhvert når buksene begynner å bli løsere!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!