Skrevet av Emne: Solid Snake sin bildeprofil  (Lest 97698 ganger)

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #150 : 29. april 2011, 12:32 »
I am, I am bro!

Så før ferien veide jeg 89,5kg og hadde en midje på 86cm....

Nå etter ferien har vekten økt til 89,8kg og midjen er nede på 84cm. Sweeet!
(Kan nok hende kreatininntak er årsaken desverre, men kanskje jeg fikk litt masse og,på oppkarbingsferien)

Sweet man Wink
Hvordan føles kroppen nå i forhold til før diettstart?

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #151 : 29. april 2011, 14:41 »
Sweet man Wink
Hvordan føles kroppen nå i forhold til før diettstart?

Føles jo mer atletisk og allsidig! Løper fra vennene mine ganske lett nå, som før løpte fra meg. Snakker da om kondisjon, og ikke type 60m... Men 60m er nok blitt en del kjappere og, på 105kg slå jeg de fleste, for hadde høy toppfart, men litt treigere akselerasjon, på 100m.(ikke 60m, treig akselerasjon, høy toppfart, mer gjennomsnittlig på 60m) Har ikke sjekket akselerasjpn nå, men føler meg raskere, mer utholden og en tanke svakere på gymmen.

Nu har begynt med kosttilskudd på slutten. Kreatin på off-dager og No-Xplode før trening... Så har et enormt trøkk på trening for tiden. Er egentlig ingen fan av kosttilskudd, men synes de har gjort mye for meg på diett og kaloriunderskudd

I dag løpte jeg 3000m på 11.82,så det er en soleklar pers! Styrken jeg evt har tapt henter jeg igjen etter dietten. Mens jeg da opprettholder fettprosent og andre egenskaper enn styrke. Skal nok ikke bulke igjen med det første, bare bygge mens jeg holder meg på en grei fettprosent. Mellom 12-15% tenker jeg..
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #152 : 29. april 2011, 14:53 »
Føler du at n.o exploden gir bra effekt mtp fokus og energi? Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #153 : 29. april 2011, 15:03 »
Føles jo mer atletisk og allsidig! Løper fra vennene mine ganske lett nå, som før løpte fra meg. Snakker da om kondisjon, og ikke type 60m... Men 60m er nok blitt en del kjappere og, på 105kg slå jeg de fleste, for hadde høy toppfart, men litt treigere akselerasjon, på 100m.(ikke 60m, treig akselerasjon, høy toppfart, mer gjennomsnittlig på 60m) Har ikke sjekket akselerasjpn nå, men føler meg raskere, mer utholden og en tanke svakere på gymmen.

Nu har begynt med kosttilskudd på slutten. Kreatin på off-dager og No-Xplode før trening... Så har et enormt trøkk på trening for tiden. Er egentlig ingen fan av kosttilskudd, men synes de har gjort mye for meg på diett og kaloriunderskudd

I dag løpte jeg 3000m på 11.82,så det er en soleklar pers! Styrken jeg evt har tapt henter jeg igjen etter dietten. Mens jeg da opprettholder fettprosent og andre egenskaper enn styrke. Skal nok ikke bulke igjen med det første, bare bygge mens jeg holder meg på en grei fettprosent. Mellom 12-15% tenker jeg..

Høres ut som det går bra for deg om dagen! Gøy å høre Smiley
Kan tenke meg du får spesielt godt bruk for kostilskudd om du ikke har vært noe særlig borti noe av det før.

Jeg merker også at kroppen er mye mer "sensitiv" mot preworkout supplements når man er i kcal underskudd, kroppen suger det til seg mer og en merker det bedre (Ikke at dette er vitenskap, men noe jeg personlig føler - og jeg kjenner kroppen min godt etterhvert).

Liker veldig godt å ha et godt preworkout supplement før jeg setter i gang jeg Smiley

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #154 : 29. april 2011, 15:10 »
Føler du at n.o exploden gir bra effekt mtp fokus og energi? Smiley

Blir jo bare synsing... Men føler at jeg trenger kortere restitusjon mellom pausene + at jeg har trøkk gjennom hele treningen, selv om den innebærer styrke på hver eneste muskelgruppe på kroppen + løping... Så kort og godt, trenger ikke like lange pauser og jeg føler at jeg har trøkk gjennom hele økten... Tar bare 1 scoop før hver trening, trener 2 ganger i uken.... Til lette økter dropper jeg det gjerne... Men skal prøve en økt uten og, for kan jo hende at trøkket er der av en annen grunn enn No Xplode og... Men så langt er jeg fornøyd, det må jeg si:) Er også verdt å ta med at jeg tar kreatin mono på off-dagene..
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #155 : 29. april 2011, 15:13 »
Høres ut som det går bra for deg om dagen! Gøy å høre Smiley
Kan tenke meg du får spesielt godt bruk for kostilskudd om du ikke har vært noe særlig borti noe av det før.

Jeg merker også at kroppen er mye mer "sensitiv" mot preworkout supplements når man er i kcal underskudd, kroppen suger det til seg mer og en merker det bedre (Ikke at dette er vitenskap, men noe jeg personlig føler - og jeg kjenner kroppen min godt etterhvert).

Liker veldig godt å ha et godt preworkout supplement før jeg setter i gang jeg Smiley

Ja ligger nok noe i det! Jeg har jo bare drevet med proteinpulver som er et næringskonsentrat. Og No Xploden er jo ganske økonomisk om man bare tar 2 scoops hver uke og... Kreatin mono har jeg prøvd tidligere, men på overskudd og kanskje med litt dårlig oppladningsfase.. Synes da det var tilnærmet ubruklig... Nå kan det jo hende at det er bra i tillegg til No Xplode og underskudd... I dunno... Koster like 100kr per kiloen for krea mono over grensen anyways..
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #156 : 29. april 2011, 15:20 »
Blir jo bare synsing... Men føler at jeg trenger kortere restitusjon mellom pausene + at jeg har trøkk gjennom hele treningen, selv om den innebærer styrke på hver eneste muskelgruppe på kroppen + løping... Så kort og godt, trenger ikke like lange pauser og jeg føler at jeg har trøkk gjennom hele økten... Tar bare 1 scoop før hver trening, trener 2 ganger i uken.... Til lette økter dropper jeg det gjerne... Men skal prøve en økt uten og, for kan jo hende at trøkket er der av en annen grunn enn No Xplode og... Men så langt er jeg fornøyd, det må jeg si:) Er også verdt å ta med at jeg tar kreatin mono på off-dagene..

Bra at det funket for deg da! Jeg selv prøvde det for første gang denne uken, uten noe som helst virkning til og med opp i 3 scoops. Som sagt tidligere så er det kanskje noe med at du er på diett og er mer følsom for preworkouttilskudd enn sånne som meg, som ligger på 4000 kalorier om dagen Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #157 : 29. april 2011, 15:24 »
Bra at det funket for deg da! Jeg selv prøvde det for første gang denne uken, uten noe som helst virkning til og med opp i 3 scoops. Som sagt tidligere så er det kanskje noe med at du er på diett og er mer følsom for preworkouttilskudd enn sånne som meg, som ligger på 4000 kalorier om dagen Smiley

Hm... Mulig det... Hørtes da rart ut uansett... Kanskje det ligger noe i det Sly sier, at om man har brukt mange tilskudd blir det ikke like effektivt... Har du brukt mye kosttilskudd? Har jo ikke en dritt greie på kosttilskudd, men kanskje du er en non-responder... Du har jo kjøpt boksen, så tømmes må den uansett... Kanskje det kommer seg.

Du kan jo evt prøve å høre på Devin Townsend Project mens du trener for maksimal virkning!:D
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #158 : 29. april 2011, 15:28 »
Av preworkout tilskudd så er jack3d det eneste jeg har brukt, og da fikk jeg VELDIG god virkning! aldri vært så fokusert og hatt så mye energi på trening Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #159 : 29. april 2011, 15:31 »
Av preworkout tilskudd så er jack3d det eneste jeg har brukt, og da fikk jeg VELDIG god virkning! aldri vært så fokusert og hatt så mye energi på trening Smiley

Hm... Er kosttilskudd like individuelt som trening ellers? Ellers kanskje jeg skal prøve  det. På Nordby sa alle de ansatte at det sugde i forhold til No-Xplode, men jeg vet ikke shiet... Koster de det samme per kg? Samme ingredienser ca?
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #160 : 29. april 2011, 15:31 »
Ja ligger nok noe i det! Jeg har jo bare drevet med proteinpulver som er et næringskonsentrat. Og No Xploden er jo ganske økonomisk om man bare tar 2 scoops hver uke og... Kreatin mono har jeg prøvd tidligere, men på overskudd og kanskje med litt dårlig oppladningsfase.. Synes da det var tilnærmet ubruklig... Nå kan det jo hende at det er bra i tillegg til No Xplode og underskudd... I dunno... Koster like 100kr per kiloen for krea mono over grensen anyways..

Ja sant det. Anbefalt dosering osv på preworkout supplements er ofte en stor scam, de vil ha deg til  å ta mest mulig for å kjøpe mer fortest mulig - ofte er langt mindre enn anbefalt dosering nødvendig Smiley
Ja kreatin mono er ikke akkurat noe som "breaks the bank" Tongue

Bra at det funket for deg da! Jeg selv prøvde det for første gang denne uken, uten noe som helst virkning til og med opp i 3 scoops. Som sagt tidligere så er det kanskje noe med at du er på diett og er mer følsom for preworkouttilskudd enn sånne som meg, som ligger på 4000 kalorier om dagen Smiley

Vel SÅ store forskjeller er det ikke, at om du er i overskudd så merker du INGENTING og på diett så merker du mye, men alle er forskjellige, kjenner selv mange som ikke får spesiell effekt av mange preworkout supplements (Mange inneholder så og si det samme, så om du skal prøve noe forskjellig, ville jeg lest på ingredienslisten, slik at du ikke driver og prøver omtrent det samme tilskuddet som ikke fungerer for din fysiologi!

Jack3d er et eksempel på et preworkout supplement som er annerledes enn eks horsepower, og no x-plode (Correct me if im wrong)!

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #161 : 29. april 2011, 15:36 »
Hm... Er kosttilskudd like individuelt som trening ellers? Ellers kanskje jeg skal prøve  det. På Nordby sa alle de ansatte at det sugde i forhold til No-Xplode, men jeg vet ikke shiet... Koster de det samme per kg? Samme ingredienser ca?

Tror jack3d er en av de mer rimligere preworkout supplementsene, samtidig om det passer for din kropp, så er det utrolig effektivt - kanskje til og med for effektivt (for stimulerende og aktiverer nervesystemet for mye).

Jeg har veldig blandende følelser for jack3d, men jeg tror jeg brukte det i en dårlig periode, da jeg hadde et eller annet sykdoms greier (ble aldri helt klok på det), har begynt å ta det igjen nå - kraftig kostilskudd!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #162 : 29. april 2011, 15:37 »
Hm... Er kosttilskudd like individuelt som trening ellers? Ellers kanskje jeg skal prøve  det. På Nordby sa alle de ansatte at det sugde i forhold til No-Xplode, men jeg vet ikke shiet... Koster de det samme per kg? Samme ingredienser ca?

Merkelig! kanskje de bare ville tjene penger da? Jack3d koster rundt 200 svenske kroner for 250gram, der 1 dosering ligger på 5 gram, så jack3d er mye billigere. De inneholder vel mye av det samme, men er nok en del forskjell på ingredienser.. jack3d var jo det jeg opprinnelig skulle kjøpe når jeg var der for ett par uker siden, men de hadde sluttet å selge det på bodypower, så det ble en boks no explode isteden Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #163 : 29. april 2011, 15:43 »
De hadde det der nå i påsken. Er to shapper, en nede og en oppe på Nordby.... Seriøst? Kan et tilskudd aktivere CNS mer!? Dæven!

Kjøpte over 1kg med No Xplode for ca 300norske da:) (men er kanskje svakere doser)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #164 : 29. april 2011, 15:44 »
Merkelig! kanskje de bare ville tjene penger da? Jack3d koster rundt 200 svenske kroner for 250gram, der 1 dosering ligger på 5 gram, så jack3d er mye billigere. De inneholder vel mye av det samme, men er nok en del forskjell på ingredienser.. jack3d var jo det jeg opprinnelig skulle kjøpe når jeg var der for ett par uker siden, men de hadde sluttet å selge det på bodypower, så det ble en boks no explode isteden Smiley


Inneholder vel mye av det samme, ja.
Men hovedstimulanten i jack3d er Geranium, eller 1,3-dimethylamylamine - denne stimulanten er ikke i no xplode eller horsepower eller lignende såvidt jeg vet

Selve følelsen på de forskjellige produktene er veldig forskjellige, syns jeg - man kan føle at det ikke er den samme stimulanten!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!