Skrevet av Emne: Solid Snake sin bildeprofil  (Lest 97913 ganger)

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #210 : 21. mai 2011, 11:28 »
Morgenvekt 88,0kg

Midje 81cm!

Liker at vekten har gått litt opp og midjen 1cm ned,hehehe. Vekten er nok pga at jeg var litt sjuk sist, mildt sagt.

3kg kg til med fett skal av... Tror det med det er enormt mye, visuelt sett?
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #211 : 21. mai 2011, 11:39 »
Midje 81cm på 88kg!!! Det er rått

Hvor mye 3kg utgjør visuelt kommer litt an på forskjellig ting. Noen har en tendens til plutselig å droppe mye på ryggen, plutselig mye på lårene, plutselig mage osv. Er du under 10% og dropper 3kg vil det ha en del å si, er du 20% vil det ha mindre å si osv.

Men siden du har en ganske bra fettprosent (?) vil du nok se en forskjell i definisjon ja. 85 er vel også veldig fint og rundt tall Tongue

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #212 : 21. mai 2011, 13:10 »
Ja, tror nok 3kg med rent fett, om jeg klarer å oppnå det skal merkes godt! 85kg er et fint tall ja, men lavere enn det går jeg ikke:)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #213 : 21. mai 2011, 17:17 »
Jo takk, om jeg ikke har gitt uttrykk for det:
Er fornøyd jeg, tror nok ikke jeg kommer noe lenger enn 45cm, om målet er å få de deffet, samtidig som jeg skal være allsidig.. Men for all del jeg bygger armer for det, the guns can always get bigger:)

Er helt enig med deg der, 40cm og mer er jo ganske så jævla stort i de flestes øyne, også her inne, om fettprosenten er på plass!:) Heller 40 definerte cm enn 45-50 bleikfeite, eller hva?

Helt enig Smiley

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #214 : 21. mai 2011, 21:21 »
nytt spor  Smiley
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #215 : 22. mai 2011, 13:14 »
Kjører spisedag hver eneste lørdag nå for tiden.. Er det noen regler eller grenser på en spisedag føler dere? Skal man bare anse det som en dag med mer karbs og kalorier eller skal man anse det som en dag hvor man kan spise hva som helst, og kanskje ikke ordrett ubegrenset men veldig mye.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #216 : 22. mai 2011, 14:02 »
Så vidt jeg har forstått, og her må folk arrestere meg om det trengs, så er det ikke nødvendig med et stort kalorioverskudd men viktigere å få i seg ekstra med karbohydrater slik at energilagrene fylles opp.


Edit: Personlig så har jeg en tendens til å gjøre det motsatte Wink Gå langt over i kalorier men det spolerer jo bare dietten så det lønner seg å holde den under kontroll og kanskje planlegge til også denne dagen.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #217 : 22. mai 2011, 14:06 »
Kjører spisedag hver eneste lørdag nå for tiden.. Er det noen regler eller grenser på en spisedag føler dere? Skal man bare anse det som en dag med mer karbs og kalorier eller skal man anse det som en dag hvor man kan spise hva som helst, og kanskje ikke ordrett ubegrenset men veldig mye.

Vel - individuelt Smiley
Jeg spiser det jeg vil, men jeg spiser alltid mye kjøtt med alle måltidene mine, det er naturlig for meg.
Har jeg chips eller snop så har jeg også en shake med, for å lage måltider "litt" mer akseptabelt, det er noe jeg ALLTID gjør, lager hvert måltid mer proteinrikt på en eller annen måte uansett hvor dårlig måltidet er!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #218 : 22. mai 2011, 14:31 »
Kjører spisedag hver eneste lørdag nå for tiden.. Er det noen regler eller grenser på en spisedag føler dere? Skal man bare anse det som en dag med mer karbs og kalorier eller skal man anse det som en dag hvor man kan spise hva som helst, og kanskje ikke ordrett ubegrenset men veldig mye.
Finnes mange måter å gjøre dette på. Noen bare spiser masse karbo og får fin effekt av det, noen bare gir f og spiser masse kalorier og får fin effekt av det. Vet ikke hva jeg kan si, den "teoretisk korrekte" måten å drive oppkarbing på er masse karbo, nok protein og lite fett. Og det er stort sett dette som blir anbefalt. Mange bra innspill her:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98192.msg1628776#msg1628776

Også verdt å få med seg

 - http://myrevolution.no/forum/f20/retningslinjer-for-oppkarbing-1105/
 - http://fitnessbloggen.no/blogg/2011/4/2/oppkarbing-pa-dietten-abc/


Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #219 : 22. mai 2011, 21:06 »
Takk for de flotte bidragene! Får nok kontrollere meg litt mer på spisedagene fremover, kan evt loggføre... Er blitt veldig glad i haribo på spisedagene.. Er jo rikelig med karbs i det... De burde jo til en viss grad gjøre samme susen som karbohydratene i frukt... Er kanskje annerledes med treigere karbs som i gryn osv? oppkarbing omfatter vel alle karbs, inklusive haribo? Om man bare får i seg treige og...?
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #220 : 22. mai 2011, 21:19 »
På tide med noen nye poseringer snart? (Dobbel biceps, lat spread, most muscular osv? Cheesy)
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #221 : 22. mai 2011, 21:30 »
På tide med noen nye poseringer snart? (Dobbel biceps, lat spread, most muscular osv? Cheesy)

Tenkte jeg skulle ta noen slike etter hvert, men klarer faktisk ikke lats spread..
Et bilde av ryggen har jeg imidlertid liggende et eller annet sted, og det må jeg få lagt ut snart.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #222 : 22. mai 2011, 21:33 »
Tenkte jeg skulle ta noen slike etter hvert, men klarer faktisk ikke lats spread..
Et bilde av ryggen har jeg imidlertid liggende et eller annet sted, og det må jeg få lagt ut snart.

Om ikke lat spread, så dobbel biceps bak fra, hadde vært veldig kjekt å se Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #223 : 22. mai 2011, 21:35 »
Takk for de flotte bidragene! Får nok kontrollere meg litt mer på spisedagene fremover, kan evt loggføre... Er blitt veldig glad i haribo på spisedagene.. Er jo rikelig med karbs i det... De burde jo til en viss grad gjøre samme susen som karbohydratene i frukt... Er kanskje annerledes med treigere karbs som i gryn osv? oppkarbing omfatter vel alle karbs, inklusive haribo? Om man bare får i seg treige og...?
Du bør holde fruktoseinntaket under 75g, maks 100g. Sukrose (vanlig sukker) er halvparten glukose og halvparten fruktose, så om du spiser f.eks 150-200g sukker fra godis (typisk vingummi/haribo/skumgummibiler) har du nådd "grensen" din på max ~100g. Men så lenge det er under dette er det bare å kose seg! Gjør det sjæl noen ganger i uka Smiley

Blir mye å huske på nå, men fin tommelfingerregel akkurat det der sånn generelt, og ikke bare på oppkarbinger.

Mer her.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #224 : 22. mai 2011, 22:14 »
Ok, herlig. Hva vil konsekvensene være om man kaster i seg, la oss si 400-600g i stedet i løpet av en enkelt dag i uken?Smiley
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!