Skrevet av Emne: Burde jeg fortelle eksen hennes...  (Lest 13269 ganger)

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Burde jeg fortelle eksen hennes...
« : 02. januar 2011, 16:30 »
at hun var utro, og hvordan?

Han kjenner jeg ikke, men jeg tror han er en skikkelig fyr. De var sammen lenge og hun var utro med 2 stk mens de var sammen (inkl meg, men jeg nektet å ha sex før hun var ute av forholdet). Jeg ble fortalt hun aldri hadde vært utro før og at hun ei heller var typen til det. Senere viser det seg at hun løy meg midt i trynet. hun innrømmer ingenting til han og stakkarn tror på det. Hun lever et ytre der alle tror hun er en ordentlig dame med bena på jorda. DEtte er definitvt ikke tilfellet. Jeg har blitt beandlet som dritt i lengre tid og lurer på hvor langt jeg skal godta uanstendig oppførsel før jeg går til det ultimate steg og ødelegger hennes persona utad. Hun fortjener rett og slett ikke å at folk har en slik oppfatning av henne når jeg har sett hva hun er kapabel til å gjør overfor meg og han.

Igjen, jeg føler meg utrolig enkel og banal ved å gjøre noe slik. Overfor henne - nei, men overfor eksen hennes. Det er jo tydelig at jeg ville gjort det alene for å "skade" henne, men det rammer jo flere. SAmtidig - ville man ikke likt å vite om din partner hadde vært utro? Tanken har gnaget meg i lengre tid. Jeg får meg ikke til å gjøre noe så simpelt, men i det siste så ser det ut til å være den riktige måten å avslutte en epoke i livet på = alt kommer ut og ingenting kan være hemmelig lenger. DA kommer man seg videre....?

Hun kommer til å være luft i hans øyne etter dette. DE var sammen i 7 år og har familier som naturlig nok har hatt mye med hverandre å gjøre. Hun fortjener rett og slett ikke den godheten hun mottar fra uvitende.... Er jeg bare hevngjerrig eller bør jeg slå tilbake mot henne slik hun forsøkte med meg? Så langt slapp hun unna men ikke jeg. OG jeg gjorde ikke noe galt engang....

Utlogget Heineken

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Burde jeg fortelle eksen hennes...
« #1 : 03. januar 2011, 00:58 »
at hun var utro, og hvordan?

Han kjenner jeg ikke, men jeg tror han er en skikkelig fyr. De var sammen lenge og hun var utro med 2 stk mens de var sammen (inkl meg, men jeg nektet å ha sex før hun var ute av forholdet). Jeg ble fortalt hun aldri hadde vært utro før og at hun ei heller var typen til det. Senere viser det seg at hun løy meg midt i trynet. hun innrømmer ingenting til han og stakkarn tror på det. Hun lever et ytre der alle tror hun er en ordentlig dame med bena på jorda. DEtte er definitvt ikke tilfellet. Jeg har blitt beandlet som dritt i lengre tid og lurer på hvor langt jeg skal godta uanstendig oppførsel før jeg går til det ultimate steg og ødelegger hennes persona utad. Hun fortjener rett og slett ikke å at folk har en slik oppfatning av henne når jeg har sett hva hun er kapabel til å gjør overfor meg og han.

Igjen, jeg føler meg utrolig enkel og banal ved å gjøre noe slik. Overfor henne - nei, men overfor eksen hennes. Det er jo tydelig at jeg ville gjort det alene for å "skade" henne, men det rammer jo flere. SAmtidig - ville man ikke likt å vite om din partner hadde vært utro? Tanken har gnaget meg i lengre tid. Jeg får meg ikke til å gjøre noe så simpelt, men i det siste så ser det ut til å være den riktige måten å avslutte en epoke i livet på = alt kommer ut og ingenting kan være hemmelig lenger. DA kommer man seg videre....?

Hun kommer til å være luft i hans øyne etter dette. DE var sammen i 7 år og har familier som naturlig nok har hatt mye med hverandre å gjøre. Hun fortjener rett og slett ikke den godheten hun mottar fra uvitende.... Er jeg bare hevngjerrig eller bør jeg slå tilbake mot henne slik hun forsøkte med meg? Så langt slapp hun unna men ikke jeg. OG jeg gjorde ikke noe galt engang....

Altså.. Jeg kan ha missforstått noe siden det er sent på kvelden, og at dette derfor virket litt merkelig..
1. Er du sint på henne, fordi hun ville ha sex med deg, når hun fra var sammen med en annen, som du ikke kjente engang??
2. På hvilken måte er du blitt behandlet som dritt? Antar det er pga noe annet en denne saken, og at du derfor vil slå tilbake med noe som virkelig svir? Har vært der selv jeg Smiley

Sitat
Hun fortjener rett og slett ikke den godheten hun mottar fra uvitende.... Er jeg bare hevngjerrig eller bør jeg slå tilbake mot henne slik hun forsøkte med meg? Så langt slapp hun unna men ikke jeg. OG jeg gjorde ikke noe galt engang....
Denne har jeg lest gjennom flere ganger, men jeg skjønner den bare ikke..
Hun slapp unna med å være utro, men du slapp ikke unna siden hun prøvde seg på deg? Hva skjedde med deg da?

Prøver ikke å være vanskelig altså, vil bare ha de berømte "brikkene" på plass Smiley
Jaja

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Burde jeg fortelle eksen hennes...
« #2 : 03. januar 2011, 01:13 »
Om hun driver å ligger meg x-antall personer i nærmiljøet, sier jo dette nok om festet mellom ørene hennes. Da er hun like fornuftig å samle på som flatlus.
Dette vil uansett komme fram en gang i tiden

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Burde jeg fortelle eksen hennes...
« #3 : 03. januar 2011, 01:26 »
du har så rett så rett! prøvde å gjøre en lang historie kort, men det ble bare rot.

Hunholdt på med meg og brøt ut av det etter en stund fordi hun ville være med meg. Jeg trodde aldri en jente etter 7 år hopper rett inn i noe nytt når man har en heltny verden for sine føtter. Men som hun sa "hun hadde aldri gjort slikt før".
Jeg lot det ligge litt mens hun solgte seg ut av leilighet og hadde plutselig fått en ny hverdag. Samtidig mens jeg møtte henne datet jeg en annen dam som jeg valgte å bli sammen med fordi hun var tryggere og mer klar for noe nytt. Long story short: det gikk til helvete etter skarve 2 mnd og vår heltinne sto fortsatt og ventet på å bli sammen med meg. denne gangen skulle jeg seff ut av noe og det tok litt tid med mye husbråk og div ufinheter. Vår heltinne var stort sett grunnen til at det ble dårlig stemning da hun var åpen om hva hun ville og vi fikk et godt gammelt trekantdrama.

Ettersom jeg ikke helt hadde avsluttet seansen ble det bråk og våre to heltinner valgte å slå seg sammen for å være "liksom-venner" og ta det svinet som var meg for alt jeg var verdt. De var ofre og jeg hadde tydeligvis lurt to jenter jeg ikke var smmen med, som hatet hverandre og som ikke lot meg være ifred på noen kanter. DEtte helvete varte i 2 mnd hvor de laget helvete og dritt for min del (fortjente vel litt, mn ikke alt). Jeg spurte om det ikek var slik at vår heltinne hadde vært utro også og ikke burde bruse med fjærene for hardt?
Svaret var at det ikke var sex, det varte kun en mnd, og det var for at jeg og hun skule bli sammen.
Problemet er bare at det har hele tiden skurret noe som hun har vært ukomfortabel med å snakke om. DEtte komer da opp hvor en fyr forteller meg at han holdt på med henne ca 6 mnd før meg, hvor hun hadde hatt sex med han etc før hun kjøpte leilghet med exen. WOW tenkte jeg, plutselig var alt hun hadde fortalt meg løgn, jeg hadde forlatt en flott jente for ei jeg trodde var bedre og som jeg hadde noe unikt med. Jeg hadde tålt 2 mnd med verbalt helvete og 1 mill unnskyldningstaler for denne jenta om satt på sin høye hest og kikket ned på "svinet" meg. Nå sitter her jeg her i ettertid og er bitter! Hun har løyet og laget et helvete for meg, jeg har også slitt med å akseptere at hun har fått meg til å såre en jente jeg var keen på. æjeg har trod på løgene hennes, og ikke minst vært del av en slags notorisk utroskap overfor den stakkars eksen henes. Men der Jeg er den store stygge ulven og alle vet hva JEG holddt på med, har jeg ikke bruset med fjærene tilbake og fortalt hva HUN har gjort. Jeg har ikke sendt mld til fren og fortalt alt slik at hun kan smake på det samme helvete jeg hadde.

Og i dag er jeg bare mer og mer bitter ettersom hun nå har begynt å vise meg en attitude og umodenhet som jeg ikke trodde mennesker i godt voksen alder innhar. Vi avtaler ting og hun møter ikke opp men er andre steder, UTEN å si ifra for den som møter opp etc. Slikt mener jeg hun ikke er i posisjon til å drive vel vitende om hvilken payback jeg kan foreta.... Jeg bare føler det er low-life å gjøre slikt, men så vet jeg ogsåhvor vondt det er å oppleve dømmingen folk foretar av en. Hun har sluppet unna på mye verre ting, og med dagens situasjon så føler jeg at skal jeg komme unna henne så MÅ dette ut. Folk MÅ se hva hun har gjort mot han fyren. Jeg impliserer meg selv i dette ved å "sladre" men jeg KAN ikke la meg tråkke på av henne....

Skjønte du noe av dette?  what
Sorry ass, alt er så forbanna latterlig og unødig komplisert. Føler meg utrolig barnslig  Undecided

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Burde jeg fortelle eksen hennes...
« #4 : 03. januar 2011, 01:28 »
Om hun driver å ligger meg x-antall personer i nærmiljøet, sier jo dette nok om festet mellom ørene hennes. Da er hun like fornuftig å samle på som flatlus.
Dette vil uansett komme fram en gang i tiden
hvordan skal det komme fram om ikke jeg legger det frem? vi snakker om to miljøre som ikke blandes her, og de som kjenner begge leirer er hennes nære venninner only

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Burde jeg fortelle eksen hennes...
« #5 : 03. januar 2011, 01:33 »
Jeg tror jeg skjønner. Hvorfor i all verden avtaler dere ting med hverandre nå? Hvorfor konfronterer du ikke bare henne? Gjerne gjentatte ganger til hun har fått det inn. Hvorfor ikke bryte kontakten med begge to? Og hvorfor er du den store stygge ulven i det hele tatt? Det eneste galt du har gjort er jo å være den hun var utro med.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Burde jeg fortelle eksen hennes...
« #6 : 03. januar 2011, 01:57 »
Jeg tror jeg skjønner. Hvorfor i all verden avtaler dere ting med hverandre nå? Hvorfor konfronterer du ikke bare henne? Gjerne gjentatte ganger til hun har fått det inn. Hvorfor ikke bryte kontakten med begge to? Og hvorfor er du den store stygge ulven i det hele tatt? Det eneste galt du har gjort er jo å være den hun var utro med.
Vi trodde kanskje en stund at vi kunne legge ting bak oss og komme oss videre ettersom begge hadde svin på skogen, og kom oss ikke unna hverandre følelsesmessig uansett. Ingen av oss har klart å legge den andre helt bort og da blir vel kontakten lett å holde om man er i samme miljø.
hva slags konfrontasjon tenker du på?
jeg overlappet ett par ganger mens jeg ikke var sammen med noen av de, og antar at om to kvinner hater hverandre så er vel det noe av det verste som går ann å gjøre i deres øyne....?

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Burde jeg fortelle eksen hennes...
« #7 : 03. januar 2011, 01:59 »
at hun var utro, og hvordan?

Hvis han åpenbart er over forholdet, så nei. Da er det ingen grunn til å få ham til å tenke på noe han er ferdig med.

Hvis han ikke er ferdig med henne (i hodet sitt), så kan det hjelpe å fortelle ham det. Da får han vite at hun ikke lenger er noe å satse på/drømme om.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Burde jeg fortelle eksen hennes...
« #8 : 03. januar 2011, 02:51 »
Synes du burde tenke på den uskyldige parten her, kjæresten hennes, og fortelle hva som foregår. Tror han fortjener det.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Burde jeg fortelle eksen hennes...
« #9 : 03. januar 2011, 08:09 »
Tenker jo at siden de har så mye kontakt og han tydeligvis fortsatt tror godt om henne, at fyren jo blir lurt. Han ville aldri hatt kontakt med henne om dette kom ut, det har hun forklart meg.

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Burde jeg fortelle eksen hennes...
« #10 : 07. februar 2011, 10:25 »
Tenker jo at siden de har så mye kontakt og han tydeligvis fortsatt tror godt om henne, at fyren jo blir lurt. Han ville aldri hatt kontakt med henne om dette kom ut, det har hun forklart meg.


Jeg ville fortalt det, ikke får å få hevn. Men tenk om du var sammen med hun, og hun var utro mot deg så kraftig som hun er/var, ville ikke du at noen skulle stått fram og fortalt deg hele sannheten? jeg selv hadde værtfall satt stor pris på det, så jeg kunne kommet meg over henne, og glemt henne for godt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!