Skrevet av Emne: Største dopingfrie bygger  (Lest 65381 ganger)

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Største dopingfrie bygger
« #165 : 16. januar 2011, 08:25 »
And we're back to square one... Wink

Nei, ikke egentlig. Dette er ikke en useriøs kommentar som handler om å sverte bygging. Det er å snu på mynten å komme med en usakelig beskyldning i tråd med det tynnfeit har gjort. Det er for å henge ut han selv på samme grunnlag som han kommer med.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Største dopingfrie bygger
« #166 : 16. januar 2011, 17:49 »
Nei, ikke egentlig. Dette er ikke en useriøs kommentar som handler om å sverte bygging. Det er å snu på mynten å komme med en usakelig beskyldning i tråd med det tynnfeit har gjort. Det er for å henge ut han selv på samme grunnlag som han kommer med.

Jeg har veldig respekt for den holdningsjustisten som styrkeløft driver med. Der skal de har ros. Allikevel, det finnes med noen få tastetrykk mange preparater som ennå ikke er testbare, som er alment godt kjent (div peptider osv). Det ville vært rart å tenke seg at ingen i styrkemiljøet bruker dette.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Største dopingfrie bygger
« #167 : 16. januar 2011, 18:20 »
Jeg har veldig respekt for den holdningsjustisten som styrkeløft driver med. Der skal de har ros. Allikevel, det finnes med noen få tastetrykk mange preparater som ennå ikke er testbare, som er alment godt kjent (div peptider osv). Det ville vært rart å tenke seg at ingen i styrkemiljøet bruker dette.
Peptider??? Det er sikkert mange i styrkeløftmiljøet som bruker dette og det er nok en grunn til at det ikke er testbart ei heller man har forsøkt å lage noe som kan teste på det. Peptider er jo sammenbundede aminosyrer. Det er ting man får i vanlig mat. Peptider er da vel ikke doping og gjør vel ikke noe annet med kroppen enn hva proteinrik mat gjør?

Edit: Så nå at insulin også var et peptid Wink Så da blir det jeg skrev litt feil Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Største dopingfrie bygger
« #168 : 16. januar 2011, 19:06 »
Blir fort en dopdiskusjon (igjen) men varianter av veksthormon igf-1, og sarms Ostarine er tilgjengelig på svartebørs. Det finnes også spesifikke varianter for muskelvekst og fettforbrenning på peptidsiden som er skreddersydde.
Alt dette er under forskning og tilgjengelig som research chemicals og effekten er kanskje varierende, men er tilgjengelig på svartebørs her hjemme.

Utlogget Baldre

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Største dopingfrie bygger
« #169 : 16. januar 2011, 19:27 »
Selektiv Androgen Reseptor Modulator..

Jævlig intr greier det dær! Men har hørt mye rart, folk som mister nattsyn og farvesyn fullstendig.. alt blir grønt.. Lite morsomt i mørke vinter-norge! Tongue
180cm
103kg

Mål 2011:
113kg

Langsiktig mål:
hundreogmasse+

Gal glagutt! Smiley

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Største dopingfrie bygger
« #170 : 16. januar 2011, 19:40 »
Selektiv Androgen Reseptor Modulator..

Jævlig intr greier det dær! Men har hørt mye rart, folk som mister nattsyn og farvesyn fullstendig.. alt blir grønt.. Lite morsomt i mørke vinter-norge! Tongue

SARM ja, jeg klarer ikke å finne noe særlig info om det på nettet desverre, men det er utvilsomt spennende, men er nok ikke ferdig utviklet før om 10-20 år.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Største dopingfrie bygger
« #171 : 17. januar 2011, 09:15 »
Peptider??? Det er sikkert mange i styrkeløftmiljøet som bruker dette og det er nok en grunn til at det ikke er testbart ei heller man har forsøkt å lage noe som kan teste på det. Peptider er jo sammenbundede aminosyrer. Det er ting man får i vanlig mat. Peptider er da vel ikke doping og gjør vel ikke noe annet med kroppen enn hva proteinrik mat gjør?

Edit: Så nå at insulin også var et peptid Wink Så da blir det jeg skrev litt feil Smiley


Peptider er nok langt mer effektivt en steroider på sikt siden det i motsetning til steroider gir varige resultater. Peptider er vanskelig å finne i en dopingtest blant annet fordi halveringstiden er så kort. Tar man feks HGH før man legger seg vil det jo være ute av systemet litt senere på natten før man våkner. Har ikke hørt om idrettsutøvere som har blitt vekket for testing midt på natten. Er vel kun ett par tilfeller der folk har blitt tatt for HGH og da har det vært snakk om vitneavhør og papirbevis.
Testing eller ikke det finnes massevis av dopingpreparater man kan bruke uten å være redd for å bli tatt i en test. Synd men sant.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Største dopingfrie bygger
« #172 : 17. januar 2011, 12:01 »
Men har hørt mye rart, folk som mister nattsyn og farvesyn fullstendig.. alt blir grønt..

Jeg ble grønn av det selv. Ble akkurat som Hulken. Tok 900 tonn i benken når jeg var på.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Baldre

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Største dopingfrie bygger
« #173 : 17. januar 2011, 12:37 »
Jeg ble grønn av det selv. Ble akkurat som Hulken. Tok 900 tonn i benken når jeg var på.

Er du even?? =O

 
180cm
103kg

Mål 2011:
113kg

Langsiktig mål:
hundreogmasse+

Gal glagutt! Smiley

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Sv: Største dopingfrie bygger
« #174 : 17. januar 2011, 23:58 »
Nei, ikke egentlig. Dette er ikke en useriøs kommentar som handler om å sverte bygging. Det er å snu på mynten å komme med en usakelig beskyldning i tråd med det tynnfeit har gjort. Det er for å henge ut han selv på samme grunnlag som han kommer med.

Fair enough! Jeg skulle jo tatt den der Smiley
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!