Skrevet av Emne: Aktivitet utenfor RYP-programmet  (Lest 6817 ganger)

Utlogget GunZa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Aktivitet utenfor RYP-programmet
« : 22. februar 2011, 12:08 »
Førte innlegg/post fra meg på treningsforum.no! Cherry popped.

Vil begynne med å si at det er en smule latskap fra min side å åpne denne tråden, da jeg meget mulig kunne lest meg til all den informasjonen jeg er ute etter i denne forumseksjonen. Beklager det, håper noen av dere entusiaster er tålmodige nok til å gjenta seg selv. Wink

Jeg har planer om å starte et RYP-program, med maks forbrenning som hovedmål. Jeg er i utgangspunktet ganske maskulint bygd, og er egentlig ikke ute etter å bli 'usedvanlig stor', men heller å opprettholde en slank, fin kropp, med tonede muskler. Er litt usikker på om RYP vil være et godt valg av treningsprogram, men jeg syns det ser lovende ut.

På grunn av dette blir det sikkert noe aktivitet utenfor malen, hovedsaklig løping. Jeg har lest at du bare skal ha 2(?) kondisjonsøkter i løpet av en uke med RYP, noe jeg syns er litt lite. Jeg løper mer eller mindre hver dag, men ikke over store distanser. På en gjennomsnittlig løpetur løper jeg ca. 6-7 km. Har ingen teoretisk kunnskap om treningsutbytte osv, derfor er jeg litt usikker på om jeg kan komme i fare for å utføre destruktiv trening om jeg går ut over det originale treningsprogrammet. Hadde vært fint om noen har noen pointers og tips på det området!

Er forøvrig 192cm høy og 88kg tung.


Tilleggspørsmål:

  • - Er det andre treningsprogram jeg bør vurdere for å på en mer gunstig måte oppnå ønskelig resultat?
  • - Om du har hatt noenlunde samme case, hvilke øvelser brukte du i programmet?
Common sense is not that common...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!