Skrevet av Emne: Hva anbefaler du som kosttilskudd?  (Lest 3649 ganger)

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Sv: Hva anbefaler du som kosttilskudd?
« #15 : 07. januar 2011, 17:36 »
Mange svar her Wink! Vel det virker som vi er ulike. Er det stor forskjell på vanlig kreatin og Krea-Bolic? Og det var noen som nevnte at jeg burde droppe BCAA, er det en grunn til dette? Og en annen ting som jeg begynner å gruble på plutselig er hvordan vet dere at det er akkurat dette prdouktet som har påvirket dere? Blant alle de dere bruker? Cheesy

Smiley Man kan jo strekke dette med kosttilskudd omtrent så langt man vil, fra det nyttige til det absurde... Det er jo et godt spørsmål hvordan man kan vite nøyaktig hva som påvirker. Enkelte er jo flinke til å registrere dette, andre pøser på.

Kreatin var jo godt merkbart første gang jeg brukte det. Mono med loading, tatt med glykose. Samme blir det jo med ting som har stimulerende effekt.

Ett tilskudd jeg husker godt var noe som het Hot Stuff, grunnen til det er at jeg ble knallrød fra topp til tå første gang jeg tok full dose av det (en eller annen reaksjon...). Wink

Tar en pro/karb -shake etter trening fast siden det er såpass etablert, ut over det varierer det. Går vel mest på whey isolate+malto. Gikk over på waxy maize en stund, men kan ikke si jeg fikk noe mer ut av det.

Ingen har vel egentlig overbevist meg enda om at det er verdt pengene å bruke annet kreatin enn mono, men skal ikke fortelle andre hva de skal gjøre.

Jeg tar jo også fiskeolje og andre ting, men ser ikke på det som "treningstilskudd" egentlig, mer ifm generell helse osv. Sikkert litt kunstig skille, men er nå vant til å tenke "ergogent" i den ene enden vs. hva som er bra for hjertet osv i den andre Smiley
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!