Skrevet av Emne: Linni:) Bikini Fitness!  (Lest 352127 ganger)

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

ser ingen bilder jeg

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

hmm, rart! skal ligge der på side 1 egentlig da.. flere som ikke kan se bildene? Shocked
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
nei ser ikke bildene jeg heller, selv om de var der før i dag ??
Prøv med fotobucket!

Everybody help this lady get half naked pictures on the internett:D

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

sånn! ser dere bilder NÅ da?! Grin
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

her snakker vi baaaabe!

brabra:)

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

tar det som et ja Grin hehe.. takktakk!
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

slik ble treningen i dag:

Chins 10 + 7 + 4 reps

Yates row 15 + 5 x 7 reps med 15 kg

Enarms hammercurl 2 x 10 reps 6 kgs manualer

Strak markløft 2 x 10 med 30 kg

i dag fikk jeg litt for dårlig tid på treningsøkten, ettersom jeg nærmest måtte løpe på jobb rett etterpå. Men da våt hvertfall alle 4 dagene utført, og gleder med masse til å starte på nytt og forhåpentligvis få litt økning etter hvert! må løpe igjen - pausen min er over :-P
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
i dag fikk jeg litt for dårlig tid på treningsøkten, ettersom jeg nærmest måtte løpe på jobb rett etterpå. Men da våt hvertfall alle 4 dagene utført, og gleder med masse til å starte på nytt og forhåpentligvis få litt økning etter hvert! må løpe igjen - pausen min er over :-P
good attitude Wink

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

good attitude Wink

håper det er treningen du sikter til da, og ikke det faktum at jeg nesten kom forsent på jobb? Grin
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
håper det er treningen du sikter til da, og ikke det faktum at jeg nesten kom forsent på jobb? Grin
ja nei altså.. trening ja, hehe Wink

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

ingen trening på meg i dag, selv om jeg kjenner jeg draaaaas mot treningssenteret..... men viktig å la kropp restituere!? Grin hva skal jeg finne på i dag da.... chess tirsdag kanskje Grin jajajaj!!!
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Lov å trene vettu, kan gå på mølla/sykle/ellipse og trene mage åsånn så får de andre delene hvile;p hvis man absolutt må trene :p

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

Lov å trene vettu, kan gå på mølla/sykle/ellipse og trene mage åsånn så får de andre delene hvile;p hvis man absolutt må trene :p

hvaaa? er DET lov Shocked hehe.. ja kunne kanskje sikkert ha gjort det :-)  viktig å ikke ta helt av i starten heller da;)
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Viktig å ta være på hviledagene...

Er jo haugevis av studier som viser at grunnen til lite framgang er forlite restutisjon!

også måte du trener på at du ikke trener til failure hver gang er veldig bra, tror du vil få bra resultater på dette om du er flink og spise rett og følge program Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!